| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:14
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nou dan weet ik niet wie die berekening gemaakt heeft, maar er klopt geen fluitekruid van...het is hier toch echt grijs en mistig.  |
klagen bij de kereltjes van de KNMI maar hier is ook geen zon alleen maar mist, dus net zo belabbert als bij jullie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:16
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Heerlijk eerlijk uit de magnetron vandaag  Moffrikaans  |
deugt ook al niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:18
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik heb CM gisteravond weer gemaild met dit probleem, maar nog steeds geen antwoord en ook geen verbetering dus.  |
kun je ook niet chatten dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:21
|
|
|
|
ben ,zwak en pfff, geen tijd voor deze onzin waar blijft de zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:22
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | en mijn dochter is nu jarig en is 23 jaar geworden. Het is voor de laatste keer dat ze bij mij thuis viert en dan snik snik in april gaat ze trouwen.  |
Gefelicitaart
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:25
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Oke, ik bedoel dus ook zij kan het, maar dan moet ze wel overstappen, en dat wil ze niet oh dus toch  |
nou gef heur groot geliek, al dat ge-overstap, waar komt ze dan weer terecht. Ze wil gewoon in Veenendaal blijven simpel zat!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:27
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | klagen bij de kereltjes van de KNMI maar hier is ook geen zon alleen maar mist, dus net zo belabbert als bij jullie  |
Geen zon maar ik heb wel uitzicht op mooie verkleurde bladeren dus het is toch een tikkie vrolijk.........ik ga zo de auto laten wassen in zo'n ding,geld er in en hij doet het werk(werkten mannen ook maar zo simpel )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:28
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Dus nu moet jij weer een reactie naar de redactie versturen, waarin je in je reactie aan de redactie aangeeft dat de reactie van de redactie niet helpt, omdat je geen andere browser hebt...en dat, terwijl de redactie in haar reactie op jouw reactie aangeeft dat ze werken aan het probleem.... .. In je reactie aan de redactie dan wel vermelden dat je in een volgende reactie van de redactie een duidelijker reactie wilt hebben... ....vervelend hoor...zulke reacties van de redactie... |
lol, geweldige woordspeling Super!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:29
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | EHHHHHHH boomhut ??? ik dacht zelf meer aan een schuilkelder!!! Lekker, warm en knus in de winter, onder de grond |
wie gaat dat gat graven en wie vallen erin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:31
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | op google : google chrome downloaden intypen, de rest wijst zichzelf (zelfs ik kan het, dus moeilijk kan het niet zijn ) |
Zou heel goed kunnen dat dat het probleem is.... Ook ik had problemen...(niet op cm) Maar door google chrome erop te zetten...waren de problemen weg...
Ik kon dat ook niet helaas...maar heb een pc mannetje voor de ernstiger problemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:31
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | die van Leonardo? |
nee niet alleen van Leonard, wilde die dan alleen een boomhut voor zichzelf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:33
|
|
|
|
zonnetje is hier , dus ja raakt misschien niet over de grens heen ... Ze mag van mij wel blijven hoor ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:34
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Een poolse mijn werker zeker, die verdwaald is zeker. En een paar reacties verder heet tie Maurits  |
o, maar dan is hij van het koningshuis, wat moet zo iemand asiel aanvragen Nou snap ik waarom het zo lang geduurt heeft voordat ze konden beslissen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:36
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | zonnetje is hier , dus ja raakt misschien niet over de grens heen ... Ze mag van mij wel blijven hoor ...  |
aha, ja voordat ze dan door de douane is en alles heeft laten checken zijn we wel een dag verder. Geniet maar van de zon, hopen wij haar morgen te zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:43
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ideaal toch, een vrijgezelle vriendin met kinderwens wil altijd oppassen en laat zich dan mishandelen door jouw kinderen die dan rustig slapen omdat ze moe zijn door t oppasser terroriseren  |
Je vergeet nog de functie: suiker/ snoep leverancier van de familie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:58
|
|
|
|
Hallo forumlezers ... misschien raar item voor forum maar ik zoek een Oilily winkel , speciaal voor kinderkleding dan ... is hier in België niet meer te vinden ( wel de parfum en de tassen ) dus moeten we de grens over . Op internet staan echter ook nog de zaken die er niet meer zijn dus na een dagje Breda zonder succes , lijkt het me verstandig om even hier te luisteren ... We kunnen wel online bestellen maar aangezien de jurkjes nogal prijzig zijn zou ik toch liever laten aanpassen en dan pas kiezen ... Ik wou anders morgen naar Maastricht , maar is wel ver als ik geen zekerheid heb dat daar de winkel nog open is ... In ieder geval dank voor het lezen ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 14:08
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | kun je ook niet chatten dan  |
Jahoor, chatten lukt wel. Toch nog iets gelukkig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 14:10
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Geen zon maar ik heb wel uitzicht op mooie verkleurde bladeren dus het is toch een tikkie vrolijk.........ik ga zo de auto laten wassen in zo'n ding,geld er in en hij doet het werk(werkten mannen ook maar zo simpel ) |
Haha, inderdaaaaaaaad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 14:16
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Zou heel goed kunnen dat dat het probleem is.... Ook ik had problemen...(niet op cm) Maar door google chrome erop te zetten...waren de problemen weg...
Ik kon dat ook niet helaas...maar heb een pc mannetje voor de ernstiger problemen. |
Mijn punt is dat ik voor de storing van afgelopen zondag nergens last van had en na die tijd wel, dus ga ik ervan uit dat het daar niet aan kan liggen en dat het probleem bij CM ligt. En ik heb alleen een probleem hier en nergens anders.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:07
|
|
|
|
Soms moet je wel eens huilen. Nu ja, niet iedereen die het ziet, hoewel je met je meedraagt de sporen van een stil verdriet. Er is veel on te danken, maar toch, dat knagende gevoel maakt dat je wordt een vechter, een strijder in het krijgsgewoel. Maar God ziet al je tranen en telt ze alle, een voor een, aandachtig en betrokken en Hij vergeet er werk,lijk geen. Zo is Hij elke dag weer begaan met al je angst en pijn, zo zendt Hij ongemerkt vaak een straaltje van Zijn zonneschijn. Wees maar gerust bij alles. God draagt wel mee de zwaarste last en geeft wanneer je moe wordt vernieuwde moed en levenskracht. Zo hoog kan niet de nood zijn of Hij is met Zijn hulp nabij. Je zult het wel ervaren: Hij maakt je hart weer sterk en blij!
Sterkte allemaal Simon253
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNEKE421
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:27
|
|
|
|
Hoi Sofie,
Bij mijn weten is er 1 in Amersfoort. Maar dat is vanuit Belgie niet echt dichtbij. De winkel heet Klompedompe Succes ermee met je zoektocht Gr Hanneke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:28
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Hallo forumlezers ... misschien raar item voor forum maar ik zoek een Oilily winkel , speciaal voor kinderkleding dan ... is hier in België niet meer te vinden ( wel de parfum en de tassen ) dus moeten we de grens over . Op internet staan echter ook nog de zaken die er niet meer zijn dus na een dagje Breda zonder succes , lijkt het me verstandig om even hier te luisteren ... We kunnen wel online bestellen maar aangezien de jurkjes nogal prijzig zijn zou ik toch liever laten aanpassen en dan pas kiezen ... Ik wou anders morgen naar Maastricht , maar is wel ver als ik geen zekerheid heb dat daar de winkel nog open is ... In ieder geval dank voor het lezen .... |
Oilily is failliet verklaard enige tijd terug. Alle winkels zijn gesloten en er is absoluut geen sprake van een herstart. Wellicht kun je op marktplaats of zoiets nog wat vinden... Maar Maasstricht kun je vergeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:40
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | En wat doe je met dat inzicht dan? Dat is mij nog niet duidelijk. Ik zal mijn eigen antwoord geven. Jezus was de belangrijkste tegenstander van de verbondsleer. Het verhinderde namelijk het persoonlijke geloof van de mens. En het definieerde het geloof alleen als het houden van de wetten. Vooral dat laatste zorgde voor Zijn tirades tegen de Farizeeërs, die hun macht verleenden aan de wet. En deze wet als middel gebruikten om anderen te onderdrukken. Zijn aversie tegen deze leer was dermate groot, dat Hij het nodig vond een nieuw teken van een Nieuw Verbond in te stellen. Daar gaat het om een persoonlijke relatie met God, een persoonlijke keuze. Het revolutionaire gesprek met Nicodemus vormde daar een hoogtepunt in, hoe durfde Hij eigenlijk te zeggen, dat Nico niet behouden was? Nico was toch besneden en hoorde bij het volk van God? Dit was voor velen de ommekeer in hun denken. Niet de besnijdenis hielp hen, maar de persoonlijke keuze met de persoonlijke doop zorgde voor de wedergeboorte. Dit vormde ook de kern van Zijn conflict met de gevestigde orde. Die zagen hun macht nl. afnemen ten opzichte van het volk. Uiteindelijk heeft dat Zijn leven gekost. De boodschap waarbij persoonlijke verlossing centraal staat wordt als heel bedreigend gezien. Vooral voor de gevestigde kerken. Het patroon dat we bij het Oude Verbond zien, is verlossing door afstamming, maar die verlossing is nooit 100%. Het houden van de wet hoort daar ook bij. En aangezien we nooit in staat zijn de wet volledig te houden, zullen we nooit echt ervaren wat het betekent vrij te zijn. En het houdt de kerk in stand, want die biedt de verlossing aan. In enkele bijdragen merk ik datzelfde. Als iemand bij de kerk weggaat is hij verloren. De geschiedenis staat vol met herhalingen van dit patroon. De RK kerk was bang haar grip te verliezen op het volk en doodde haar tegenstanders. Iedere keer als men de nadruk wilde leggen op het persoonlijke geloof van de mensen, werden ze onderdrukt, de meesten belandden op de brandstapel. Eén van mijn geesteijke helden is Wycliffe, die de bijbel vertaalde in het Engels en daarmee de mogelijkheid wilde bieden aan het volk zelf de bijbel eens te lezen en niet afhankelijk te zijn van de leer van Rome. Maar de zgn. protestantse kerk is ook niet vrij van dit gebruik. De reden dat de Synode van Dordrecht zo fel reageerde op andersdenkenden was ook dat de mensen een persoonlijk geloof met een persoonlijke keuze een bedreiging vormde voor de toenmalige kerk. btw, Stefanus werd ook gestenigd omdat hij de gevestigde autoriteit in twijfel durfde te trekken.
De strijd tussen het oude verbond, waar kinderen besprenkeld worden, en het nieuwe verbond, waar de persoonlijke relatie centraal staat, is nog lang niet gestreden. Het oude verbond geeft veiligheid en zekerheid, maakt het leven voorspelbaar, maakt duidelijk onderscheid tussen verlosten en verlorenen. Het nieuwe verbond is echter veel onduidelijker, want we weten nooit echt wat in het hart van mensen is. We laten de mensen vrij te kiezen. Maar de keuze van de mens is een persoonlijk samenspel voor hem en God. En de kerk staat buiten dat proces. En dat maakt de kerk tot een middel om God te dienen, niet een doel tot behoudenis. Tenslotte nog dit. Paulus schrijft, dat het kruis voor de joden een aanstoot was. Het kruis, het symbool van het offer van Jezus. Waarbij aan ieder persoonlijk de verlossing aangeboden wordt, ongeacht afkomst, ongeacht verleden. Een van de redenen dat dit voor joden een aanstoot was, was omdat dat de mogelijkheid gaf aan iedereen om de Heer aan te nemen als Verlosser en Bevrijder. De strijd tussen OT en NT is de strijd tussen geloof via de kerk of persoonlijk geloof. |
Je kan er nu natuurlijk allemaal theoretische verhandelingen overhouden, het is ook maar net hoe je de Bijbel leest en dingen verklaart..... Mijn persoonlijke mening is dat Je God erg tekort doet als je je over laat dopen, dopen is voor mij een sacrament wat je maar één keer kan krijgen....of dat nu door besprenkeling of onderdompeling is. Het gaat om de doop, niet hoe het moet en is gebeurd..... En je zegt nogal wat om te suggeren dat een persoonlijke relatie met God beter is door de volwassendoop.......eigenlijk zeg je daar mee dat je dan een beteren intensiever geloof hebt.....terwijl het gewoon een vereiste is om lid te worden van de gemeente.....als je het niet doet tel je niet mee..... Belijdenis wat je deed toen je jong was doe je ook niet meer opnieuw terwijl je visie op geloven waarschijnlijk (mag ik hopen) ook heel erg gegroeid en veranderd is..... Jij leest nu net zo naar de letter als strenge refo's waar vrouwen niet zonder hoofdbedekking naar de kerk kunnen omdat het ook zo in de Bijbel staat.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:41
|
|
|
|
| JAEL651 schreef: | Hallo allemaal,
Binnenkort hopen we een avondje door te brengen in 't poolcafe Oké. We bestaan uit een groep (op dit moment ca. 10 mensen/''vissen'') van Funky Fish. Bijpraten, actief mee poolen, bar-hangen , het kan allemaal!! We beginnen rond 20.30 uur, maar uiteraard kun je ook later aanschuiven en ben je vrij om elk tijdstip te vertrekken....we blijven meestal tot na 0.00 uur ''hangen''.
Locatie: Café Oké Tolbrugstraat Landzijde 11 3311 EK Dordrecht
Parkeren: In de binnenstad is tot 22:00u betaald parkeren. Dit geldt overigens niet voor de parkeergarages! Parkeergarages Veemarkt en Spuihaven zijn het goedkoopst, namelijk eenmalig 1 euro, en zijn tot 03.00u geopend.
Kosten: € 10,- als bijdrage in de pot. (bedrag goed voor tafelhuur en +/- 3 drankjes)
tot ziens!!!
Jael | Gamaar lekker met die mensen van Funky Fish. We hebben al eerder discussies hierover gehad. Maar het wordt door een aantal mensen niet op prijs gesteld om met een andere site mee te doen. Zelf vind ik dat altijd heel vreeemd. Je vindt bij de Albert Heijn toch ook geen reclame voor Jumbo. En nu komen er weer een aantal voorspelbare reacties van voorstanders en tegenstanders....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:42
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nou dame wat let je Moeten we jou even koppelen??  |
Ik geloof niet dat wij zo matchen Erika.....Loop ik de hele dag te mopperen dat hij niet zo moet mopperen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:58
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Oilily is failliet verklaard enige tijd terug. Alle winkels zijn gesloten en er is absoluut geen sprake van een herstart. Wellicht kun je op marktplaats of zoiets nog wat vinden... Maar Maasstricht kun je vergeten. |
Pieter heeft helaas gelijk,nieuwe collecties zijn er niet meer uitgebracht sinds het faillisement in 2009,de laatste serie is een klein plukje najaar/winter 2009/2010,dat vind je nog sporadisch in outletwinkels........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 16:01
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Gamaar lekker met die mensen van Funky Fish. We hebben al eerder discussies hierover gehad. Maar het wordt door een aantal mensen niet op prijs gesteld om met een andere site mee te doen. Zelf vind ik dat altijd heel vreeemd. Je vindt bij de Albert Heijn toch ook geen reclame voor Jumbo. En nu komen er weer een aantal voorspelbare reacties van voorstanders en tegenstanders.... |
Hoe kun je het raden Chat...van die voorspelbare reacties... Maar dat doe je toch zelf ook nu...door te reageren??? Ze mogen het hier toch wel schrijven...
Herinner me een reactie van jouw waarbij je roept...(met de wandeling j.l) "" Niet reageren als je niet meedoet""
Je mening geven?...natuurlijk mag dat...of heet dat dan een voorspelbare reaktie??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 16:09
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Hoe kun je het raden Chat...van die voorspelbare reacties... Maar dat doe je toch zelf ook nu...door te reageren??? Ze mogen het hier toch wel schrijven...
Herinner me een reactie van jouw waarbij je roept...(met de wandeling j.l) "" Niet reageren als je niet meedoet""
Je mening geven?...natuurlijk mag dat...of heet dat dan een voorspelbare reaktie?? | pff Zeeland, dat je dat allemaal onthoudt......dit is toch een heel andere discussie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 16:23
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Mijn punt is dat ik voor de storing van afgelopen zondag nergens last van had en na die tijd wel, dus ga ik ervan uit dat het daar niet aan kan liggen en dat het probleem bij CM ligt. En ik heb alleen een probleem hier en nergens anders. |
CM heeft dus blijkbaar een probleem dat zich niet bij alle browsers voordoet, jij gebruikt er blijkbaar net een browser waar cm wel een probleem mee heeft. Cm werkt daaraan, en geeft aan dat als je (tijdelijk) een andere browser gebruikt, je misschien wel kan mailen. Dus ja, het probleem ligt bij cm, maar er is misschien een manier om het probleem te omzeilen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 16:24
|
|
|
|
Om alvast in de stemming te komen, en op speciaal verzoek van Pieter: maak een coupletje bij het volgende refrein:
O, kom er eens kijken wat ik in mijn mailbox vind alles gekregen van dat lieve kind.
|
|
| Naar boven |
|
|