| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:48
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nee denk het niet  |
Als dat een mogelijkheid was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:50
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ze zeggen het, maar ik zou het echt niet weten... Vandaag is het in ieder geval prachtig weer...hoop dat iedereen er van geniet!!! |
Ik ieder geval wel. Lekker in het shirtje aan de dijk gestaan. En dat midden november. Volgens mij was het vorig jaar rond deze tijd al winter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:52
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Vandaag nou es géén mooiste moment....één grauwsluier....maar achter de wolken schijnt de zon zeggen ze he.....  |
Vandaag geen wolken te zien dus je treft het maar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:58
|
|
|
|
| ALBERTANT362 schreef: | | Diegene heeft gewon gelijk hoor. |
Ja, vindt je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:09
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik ieder geval wel. Lekker in het shirtje aan de dijk gestaan. En dat midden november. Volgens mij was het vorig jaar rond deze tijd al winter. |
sneeuwschuiverweer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:12
|
|
|
|
|
Mn msn adres is niet meer actief. Willen de mensen die mij op hun msn hadden mij even pv mailen, dan kan ik het nieuwe account doorgeven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:14
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Mn msn adres is niet meer actief. Willen de mensen die mij op hun msn hadden mij even pv mailen, dan kan ik het nieuwe account doorgeven. |
Zet je het adres niet hier neer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Zet je het adres niet hier neer?  | sja weer heel vreemd konden wij hem zo toevoegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAEL651
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:18
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | leuk initiatief, jael!! (laat je vooral niet ontmoedigen door de reacties.)de laatste keer dat ik er was, was het enorm gezellig, weet ik nog. succes met de organisatie. |
dank je Hannah voor je bemoediging.... jammer dat je er w.s. niet bij bent, dat waren nog eens tijden... je bent zelf overigens ook erg actief zo te zien, succes ermee, wie weet schuif ik nog eens aan...
hartelijke groet !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:22
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Als dat een mogelijkheid was  |
nee is gewoon onmogelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:24
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Miauw  |
maar die snapt het wel ,ikke niet he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:28
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Me is hobby boer  |
gesjellig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN040
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:30
|
|
|
|
Sooooooooo,
Na een heerlijk en een zeer gezellig etentje samen en weer eens lekker bij gekletst te hebben, ben ik weer thuis aangekomen.
Het was super gezellig
Dit is voor herhaling vatbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:33
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Zou dat ook niet gelden voor mannen? |
zeker weten !!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 00:06
|
|
|
|
|
Ben nu net 10 min. thuis gezelligheid kent geen tijd. Het was heel erg gezellig en het eten was heerlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 00:23
|
|
|
|
Lieve mensen,
Ik ga weer afscheid van jullie nemen........heb geen idee voor hoe lang maar goed.........jullie zien me wel weer es verschijnen.
God's Zegen voor jullie allemaal. Groet Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 00:25
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Weet je,ik ben helemaal niet tegen dit project,ik struikel alleen over het feit dat ze het een Bijbel genoemd hebben en voor mij is de Bijbel heilig........waarom het niet een vertelling noemen zoals ook op de website naar voren komt?Sommige woorden vind ik niet repectvol,Jezus dist niet,chilled niet etc Ik vind trouwens die mp3's heel goed bedacht!
http://www.straatbijbel.nl/ |
Het Boek is ook een meer moderne vertaling van de Bijbel en heet ook anders wat vind je daar dan van.... Inhoud,verpakking,naam,strekking het dient slecht een Doel,het bekend maken van de Heilige Schrift. Verder kan ik me verplaatsen in je gevoelens omtrent de benaming,..... overigens ik lees Het Boek
Laatst aangepast door
|
EDDY899
|
op zondag 13 november 2011, 00:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 00:35
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Waarom er naar luisteren...voor ons niet te begrijpen! Waarom niet eentje kopen en deze, als je eens naar één van de grote steden gaat, weggeven aan een straatjongere...deze zal niet weten wat hem/haar overkomt als ze zien dat iemand de moeite heeft genomen zich te verdiepen in zíjn taal! Telefoonnummer van iemand uit de evangelisatie van die grote stad erin leggen.....wie weet..... |
Bijvoorbeeld!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 01:01
|
|
|
|
Zondag 13 november, Psalm 128; Welzalig
Wie geen kinderen krijgen kan, maar ze o zo graag zou willen hebben, zal deze psalm niet selecteren voor de rubriek lievelingsliederen. Integendeel. Ik stel me voor dat je in dat geval deze psalm wel uit de Bijbel zou kunnen scheuren. ‘Sla maar over’ zeg je dan. ‘Die psalm over je vrouw als een vruchtbare wijnstok, en al die kinderen, keurig aan tafel, zo’n modelgezinnetje – ik kan die plaatjes niet meer zien!’ Wat bezielt toch zo’n psalmdichter met dit soort beelden aan te komen? Hadden ze dan in Israël geen kinderloze echtparen? Wisten ze niet hoe pijnlijk het kan zijn te beseffen dat jij ook graag gehuwd zou zijn, vader, moeder, maar dat het er maar niet van komt – hoe hartverwarmend dat wezen kan? Hoe zwaar zal het vrome Zacharias en Elisabeth gevallen zijn bij het ouder worden deze psalm te lezen? Reken maar dat ook zij dolgraag kinderen hadden gekregen. ‘Welzalig is een ieder die God harte vreest.’Dat zal waar zijn! Maar vertaalt zich dat in beloningen als levenspartner, kinderen, brood op de plank, geluk en voorspoed? In de beleving van het oude Israël was dat inderdaad het geval. En nog altijd kan ik me goed voorstellen dat iemand al die dingen als een zegen uit Gods hand ervaart. Maar ik realiseer me dat ook Jezus deze psalm gelezen heeft. De woorden voorspoed en geluk kwamen in zijn woordenboek niet voor. Vrouw noch kind had Hij. Maar als er Eén welgelukzalig was, dan Hij wel!
Welzalig is een ieder die God van harte vreest en Hem als zijn gebieder gehoorzaamt allermeest. Verheug u, gij zult eten de arbeid uwer hand. Gelukzalig zult gij heten, u deert geen tegenstand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 10:27
|
|
|
|
|
Laura is al bij Zuid-Afrika en me rijst me nu opeens de vraag: doet ze wel alleen die zeilreis. Ik bedoel, niemand kan ze controleren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 10:28
|
|
|
|
Toen ik om half 10 beneden kwam en zag dat de termostaat op 16,5 stond. Ik het ding aangeslingerd en na een uur was het 17 graden in huis....
Lekker warm dus...
En nog steeds koud in huis: 17 graden...
Had ik nou maar een openhaard... En een wollenkleed...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 13 november 2011, 11:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 10:48
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | zeker weten !!!!!!!! |
Nou.ww dat weet ik niet zo zeker, neem mijn Josuf maar, knappe lieve kater, verlieft op de poes van de buurvrouw, en het is wederzijds. Dat kan je het zelfde zien als internet, poesje loopt naar beneden, zit te miauwen voor de deur. Josuf miauwt terug, dat gaat uren zo door, dan geef ik ze de ruimte, en open de deur, wat doet mevrouw????? Gaat me daar een partij, sjaggrijnig zitten gromme, tot Josufs haren recht overeind staan. Einde liefde, en elke dag er na, zit Josuf moedelooos naar de deur te staren, en loopt uiteindelijk naar zijn mandje. Dan ga ik weg, en wat zie ik tot mijn verbazing boven aan de trap, een wat wazig en glazig uit haar ogen loerende poes. Die als ik verder loop, voor mijn deur gaat zitten te miauwen, eind conclusie. Ze wil wel, maar niet te dicht bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 11:19
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Laura is al bij Zuid-Afrika en me rijst me nu opeens de vraag: doet ze wel alleen die zeilreis. Ik bedoel, niemand kan ze controleren. |
Nou, dan ga jij toch even controleren, en als het dan niet zo is? Wat ga jij er dan aan doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 11:40
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Lieve mensen,
Ik ga weer afscheid van jullie nemen........heb geen idee voor hoe lang maar goed.........jullie zien me wel weer es verschijnen.
God's Zegen voor jullie allemaal. Groet Mary |
Dag Mary, wederkerig jou ook God's zegen toegewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 11:46
|
|
|
|
Vanmorgen was er gehandicaptendienst in Oudewater. Als je ziet hoe die mensen het geloof beleven, hoe blij ze zijn, hoe ze kunnen jubelen....ik werd er zelf ook helemaal blij van!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 12:09
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nee geen koe geslacht, of eigenlijk ook wel met een varke gehakt, en balletjes gedraaid. Maar ook extra vlees, in de vorm van een worm, ik had de groente gewassen en zag een heel dikke vette wurm, boven op de gewassen en uitgelekte groente kruipen. Op het moment dat ik hem wilde pakken, kwam net de fisite de keuken in. Ik schrok, en de wurm ook, tot op heden heb ik hem niet meer gezien, terwijl de gasten stonden te kijken, zwom de worm lekker tussen de groente in de pan. De soep is op, en zij vonden hem heerlijk, en ik, ik heb er niet van gegeten, ik was een beetje misselijk, heb ik maar gezegd.  |
iemand geinteresseerd in een dineetje bij gerrit?? 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 13 november 2011, 12:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 12:33
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | iemand geinteresseerd in een dineetje bij gerrit?? . |
hihi..nee danku
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 12:55
|
|
|
|
| YES356 schreef: | Mooie gelegenheid om met je kind of broer te spreken over Jezus waar die sint al niet goed voor is ps hij bestaat wel hoor!!!!!!!!!!! echt |
o, ja? vertel-es, yes??? (zet ik mijn grootste schoen toch maar voor de schoorsteen, denk ik?)
|
|
| Naar boven |
|
|