| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 22:41
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ze verwachten hier zeker sneeuw en ijzel... Ze zijn me toch aan het strooien... |
Van welk weerbericht? uit Oostenrijk ofzo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 22:42
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | me too....... (hoe maak jij het klaar, cootje?) |
Met gehakt, kerriekruiden door de zuurkool, rozijnen, ananas, aardappelpuree en kaas erover
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 22:45
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Dan heb je vast nog een half jaar tijd om een recensie te schrijven.
Thomas, is benieuwd want iedereen had een mening zonder het boek gelezen te hebben. |
ik wacht ook in spanning....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 22:53
|
|
|
|
Wat er is gebeurd dat weten we beiden. Maar niet meer tegen elkaar praten is niet goed tenminste dat vind ik. We moeten toch alles kunnen vergeten, zo ben ik hoor heb ik van thuis uiot geleerd. Maar ja het is ontzettend jammer.
Simon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 22:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | of hij heeft schoenen gekocht met een goede sterke zool en een step...past ook goed bij dat matrozenpakje  |
Die schoenen , dat klopt wel . Inclusief overjarige zegeltjes . 
En ik had nog geluk......één maatje groter en ik moest nog wegenbelasting erbij betalen ook.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 15 november 2011, 22:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 23:01
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | Dat moet niet uitmaken Visser. Ik heb hetzelfde eens gehad, en mocht de volle kaart gewoon inwisselen hoor. Wie niet waagt die niet wint |
Wil je die kaart niet van me overnemen? Maken we er een leuk zeeuws prijsje van. 20 euri's ?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 23:04
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | 3-0 door Özil !!! |
IS VÖLLER AL DROOG ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 23:21
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Met gehakt, kerriekruiden door de zuurkool, rozijnen, ananas, aardappelpuree en kaas erover  |
En aan het eind zand er over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 23:31
|
|
|
|
|
als je tijdens je werk een telefoontje van je dochter krijgt die achter de kassa bij C1000 zit, dat ze is bedreigd door een man met een mes, en die man aan de praat moest houden tot de politie kwam, terwijl hij maar met dat mes liep te zwaaien vlak voor haar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 23:35
|
|
|
|
| BRIGIT826 schreef: | | als je tijdens je werk een telefoontje van je dochter krijgt die achter de kassa bij C1000 zit, dat ze is bedreigd door een man met een mes, en die man aan de praat moest houden tot de politie kwam, terwijl hij maar met dat mes liep te zwaaien vlak voor haar |
Wat verschrikkelijkk zeg. Ik hoop dat het niet meer gebeurd. Ik zal voor jullie bidden voor bescherming Sterkte
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op dinsdag 15 november 2011, 23:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 23:38
|
|
|
|
|
dank je wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 00:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wil je die kaart niet van me overnemen? Maken we er een leuk zeeuws prijsje van. 20 euri's ????? |
DAS OPLICHTERIJ!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 00:15
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik las vanavond dat ds Vlietstra dit niet letterlijk heeft gezegd maar dat hij dit heeft geciteerd uit het boek van Koelman. En volgens mij zit daar een wezenlijk verschil in.
Visser , die vindt dat dennis af en toe wel 2 tikken voor z'n broek verdient. |
Enkele passages uit dat boek: Gij hebt de magt van de roede over hen,om ze ten goede te drijven,en den zegen daarover is beloofd en verzekerd. Gij hebt ze vroeg en eerst in handen,om het goede in te drukken,als zij teederst,buigzaamst en handelbaarst zijn. Die zijne roede inhoudt haat zijnen zonen maar die hem liefheeft zoekt hem vroeg met tuchting.
Lijkt me duidelijk,of is er nog iemand die dit openlijk met de mantel der liefde wil bedekken?
Het zal mij worst zijn of die dominee oud gereformeerd is,katholiek of evangelisch.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 00:25
|
|
|
|
Ik lees al haar verslagen...gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik lees ook graag reisverhalen...of reizen van backpackers..
Overigens ben ik blij dat ik niet een dochter heb met deze plannen. Maar het feit dat ze nu die grote oversteek heeft gemaakt van Darwin naar Durban, vind ik toch wel heel dapper. Ze was in het begin erg terughoudend over die oversteek 1,v.m eventuele kapers maar ik ze 47 dagen helemaal alleen op zee geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 00:37
|
|
|
|
Slechtste moment??
Alle lichten zijn al uit..je wilt naar boven...hoort vreemde geluiden... Dacht dat de katten al lagen te slapen....STAAT ER 1 OVER TE GEVEN IN DE KEUKEN!!!!!!!!!!
Schrik me naar...nee niet vanwege dat overgeven, maar WAT hij uitbraakt..
Beetje mijn eigen schuld...Ik had het netje wat over een rollade zit, op het aanrecht laten liggen!!!!!!!!! Daar heeft nog vlees aangezeten en dat heeft dat beest in zijn geheel naar binnen gewerkt!!
Moet zeer zeker niet lekker in zijn buik hebben gezeten....arm beest.. Alles opgeruimd en Bobby ligt te slapen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 00:49
|
|
|
|
t is so simple
de eerste drie eeuwen, pasten de gelovige heidenen zich aan aan de joodse tradities. behalve dan de besnijdenis en zo nog wat zaken, zie handelingen 15 dacht ik toen kwam constantijn en die maakte van het christendom een staatsgodsdienst en zo vermengde het oorspronkelijke christelijke geloof zich met het heidense geloof gevolgen daarvan zijn: kinderdoop, vieringen van kerst, pasen, zondagsvieringen, .... kunnen we wel moeilijke theologische discussies gaan voeren maar het is zo zinloos en tegelijk zo simpel gewoon een feit van je geschiedenis leren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 09:11
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Slechtste moment??
Alle lichten zijn al uit..je wilt naar boven...hoort vreemde geluiden... Dacht dat de katten al lagen te slapen....STAAT ER 1 OVER TE GEVEN IN DE KEUKEN!!!!!!!!!!
Schrik me naar...nee niet vanwege dat overgeven, maar WAT hij uitbraakt..
Beetje mijn eigen schuld...Ik had het netje wat over een rollade zit, op het aanrecht laten liggen!!!!!!!!! Daar heeft nog vlees aangezeten en dat heeft dat beest in zijn geheel naar binnen gewerkt!!
Moet zeer zeker niet lekker in zijn buik hebben gezeten....arm beest.. Alles opgeruimd en Bobby ligt te slapen.... |
Gelukkig is hij er niet in gestikt en heeft hij er verder niks aan overgehouden.
Voortaan netje maar direct in de vuilnis bak doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 09:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | 't is maar welke krant je leest. |
Ik doelde meer op het geen Vlietstra heeft geschreven, dus niet de krant, maar het kerkblaadje . En die heet Nieuwsbrief, de kranten (landlijk) trekken altijd iets uit zijn verband, om het spannender te maken, voor de verkoop. Hoewel ik hem ook nog niet gelezen heb, is het wel zo eerlijk daar dan een conclussie uit te trekken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 09:38
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | t is so simple
de eerste drie eeuwen, pasten de gelovige heidenen zich aan aan de joodse tradities. behalve dan de besnijdenis en zo nog wat zaken, zie handelingen 15 dacht ik toen kwam constantijn en die maakte van het christendom een staatsgodsdienst en zo vermengde het oorspronkelijke christelijke geloof zich met het heidense geloof gevolgen daarvan zijn: kinderdoop, vieringen van kerst, pasen, zondagsvieringen, .... kunnen we wel moeilijke theologische discussies gaan voeren maar het is zo zinloos en tegelijk zo simpel gewoon een feit van je geschiedenis leren |
Precies, en geloven doe je met geheel je hart, ziel, en verstand, en niet met rituelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 09:54
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Ik doelde meer op het geen Vlietstra heeft geschreven, dus niet de krant, maar het kerkblaadje . En die heet Nieuwsbrief, de kranten (landlijk) trekken altijd iets uit zijn verband, om het spannender te maken, voor de verkoop. Hoewel ik hem ook nog niet gelezen heb, is het wel zo eerlijk daar dan een conclussie uit te trekken. |
Er zitten vaak 2 kanten aan de zaak. Het is misschien ook niet handig geweest, om een paar citaten uit een heel boek te halen. Daar gaat de pers mee op de loop, wat helaas geen reclame voor de kerk is. Als je een boek in z'n geheel leest, zie je dingen toch anders. Misschien trekt Vlietstra hier zelf ook wel een les uit? Hij kan beter een gemeenteavond organiseren over opvoeden. Kastijding is sowieso iets wat vanuit liefde gebeurt, helaas wordt slaan vaak vanuit onmacht gedaan. En ik denk dat je de grens zo over bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 10:21
|
|
|
|
|
Wat zal ik hier nu eens neerzetten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 10:40
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | DAS OPLICHTERIJ!!!!! |
Dat is toch gewoonte in Zeeland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 10:58
|
|
|
|
|
Beker warme chocolade melk met een speculaasje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 11:09
|
|
|
|
| SIMON253 schreef: | Wat er is gebeurd dat weten we beiden. Maar niet meer tegen elkaar praten is niet goed tenminste dat vind ik. We moeten toch alles kunnen vergeten, zo ben ik hoor heb ik van thuis uiot geleerd. Maar ja het is ontzettend jammer.
Simon |
Vergeven en vergeten zijn 2 hele verschillende dingen. Ook als is er vergeven kan iemand er voor kiezen geen contact te willen, dat heeft niks met niet vergeven te maken. Soms heb je gewoon geen behoefte aan bepaalde mensen in je leven.
Sommige vriendschappen zijn blijvend, andere gaan verwateren, dat is nu eenmaal de normale gang van zaken in het leven. Waarom wil je uberhaupt een vriendschap met iemand die niet op jou vriendschap zit te wachten? Graag of in zn geheel niet hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 11:18
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | | Er zitten vaak 2 kanten aan de zaak. Het is misschien ook niet handig geweest, om een paar citaten uit een heel boek te halen. Daar gaat de pers mee op de loop, wat helaas geen reclame voor de kerk is. Als je een boek in z'n geheel leest, zie je dingen toch anders. Misschien trekt Vlietstra hier zelf ook wel een les uit? Hij kan beter een gemeenteavond organiseren over opvoeden. Kastijding is sowieso iets wat vanuit liefde gebeurt, helaas wordt slaan vaak vanuit onmacht gedaan. En ik denk dat je de grens zo over bent. |
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant ook weer niet, althans zo denk ik er over. Als er ook maar iets is, wat binnen een geloofs beleving gebeurd, dan zit de pers er altijd negatief boven op. Hoe is de mens (algemeen) publicitijd gek, moet dan alles achter gesloten deuren plaats vinden? Ik vind van niet. Dan zou het hier op neer komen, dat geloven alleen mag achter gesloten deuren. De wereld is al los, zeg maar totaal los, alles moet en mag maar kunnen. Behalve binnen de Christelijke beleving, als ik het verschil neem in mijn opvoeding, en ik zie die van mijn neefjes en nichtjes, reizen mijn haren ten berge. En dat gaat van naar de kerk gaan, tot het respect naar de ouders toe. Die is totaal verdwenen, onder het mom lang leven de vrijheid. Dus opvoeden mag, maar hoeft niet. Maar het is wel een beetje vreemd, de straffen van de overheid zijn altijd het zelfde gebleven, en de straffen van de ouders worden veroordeeld. Daar komt niemand tegen in verweer, een leraar in het gevang (ook een soort van opvoeder) omdat hij een jongen een oorvijg gaf. En de politie slaat er nog steeds hard op los, niemand ontziende, jong en oud, als je je niet gedraagd. Gaan we dan alles maar tolereren, omdat de overheid en de wereld het zo vinden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 12:39
|
|
|
|
Heerlijk skypen met een ziek neefje (6) en dan, komt dan uit het diepst van mijn hart, het gesprek af te kunnen sluiten met de woorden ik hou van je...xxxxxxxxxxxxx
Dat zullen veel mensen bij hun eigen kinderen herkennen, komt heel dicht bij onvoorwaardelijke liefde hè.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NES158
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 12:51
|
|
|
|
Hallo lieve mensen,
Ik heb begrepen dat Josefien niet meegaat, dus zit ik zonder vervoer. Is er nog iemand met wie ik mee kan rijden? Ik woon in Houten en hoor graag van jullie.
Groeten,
Nes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 13:14
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Zal hij nu toch echt voor gaas gaan, Maakt hij de gang naar het altaar. wij CMmers zullen verbaasd staan, En verwachten van hem een groots gebaar.
In de vorm van een trouw kaart, en een groot stuk bruids-taart In de vorm van een trouw kaart en een groot stuk bruids-taart
Met zijn allen zullen we komen, als hij beloofd, de eeuwige trouw. Dan gatie eind'lijk van CM af omdat hij het te druk heeft, met zijn eigen vrouw.
Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal. Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal.  |
17 Januari in het nieuwe jaar In mijn ring staat haar “doop”naam Gevangen, gestrikt, in liefde een paar En ze is zo gehoorzaam … volgzaam …
De kaart die komt pas achteraf Eerst vakantie, een weekje vrijaf Een extra week rust … ik ben bekaf De kaart, die komt pas achteraf
Veel te vieren, jullie mogen komen Abraham … en een “eigen” vrouw Van haar durfde ik nooit te dromen +0 -/- 8 dat principe kreeg een douw
Ik zal wel schrikken, das normaal Ik stuur gelijk een noodsignaal Geef maar geld, mag ook giraal Jullie mogen komen, allemaal …
Goed in taal, hoog moraal Radicaal, joviaal en royaal Donderstraal, zonnestraal En ik ben straks haar gemaal
Ik zal wel schrikken, das normaal Ik stuur gelijk een noodsignaal Geef maar geld, mag ook giraal Jullie mogen komen, allemaal …
En de zon … de zon ging onder met een plons !!
http://www.youtube.com/watch?v=3kK4oc_YM3s
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|