ChristianMatch

Forum

wie gaat naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3179 3180 3181 3182 3183 3184 3185 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ILJAF679

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 12:25

ik ga ook maar moet nog zien er te komen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 12:46

MARISKA601 schreef:
Sommige honden worden heel angstig en onrustig van vuurwerk, dan wens je haast dat ze doof zijn.
Die honden kunnen je op de zenuwen werken.
Die ervaring heb ik gehad.

Dan is het makkelijk gezegd ga met ze op vuurwerktraining.
Ik kreeg mijn hond amper de deur uit als er geknald werd.

De hond die ik nu heb vind vuurwerk niet erg.
En mijn katten zitten met oudjaarsnacht voor het raam te kijken naar alle knalletjes en kleurtjes.
Ze rennen door de huiskamer om maar niks te missen van wat er voor en achter het huis te zien is.

Doet mijn kater ook, die vliegt alleen weg voor de stofzuiger, ook vanwege de herrie. En ik zuig om de dag, en geloof mij maar, hij zou het heel erg vinden, als hij niets meer zou horen, enkel en alleen om de stofzuiger?
Dan hoort hij het spinnen van de poes van de buurvrouw ook niet meer, en dan weet hij ook niet of ze al lig te wachten voor de voordeur Huilende smiley, smiley in tranen hij mot dur niet aan denken Smiley die vol vragen zit alleen de gedachte al Zieke smiley Brrrrrrrrrrr
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 12:51

HERMAN388 schreef:
Gefrustreerde smiley Woedende smiley

Hoef je dus ook niet voor te schamen hoor Verlegen lachende smiley dat heb ik ook, oorzaak, google chrome, en dat is natuurlijk niet de hoofdoorzaak Gefrustreerde smiley effe veranderen en de balken zijn weg.
Bij mij is het af en toe net de rooie zee Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 12:59

HERMAN388 schreef:
Het blijft maar vaker komen met die rode balk Woedende smiley Woedende smiley

Wie is die het, die vaker komt ?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:00

http://youtu.be/g0DVrTk80Ps
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:42

GERRIT084 schreef:
Hoef je dus ook niet voor te schamen hoor Verlegen lachende smiley dat heb ik ook, oorzaak, google chrome, en dat is natuurlijk niet de hoofdoorzaak Gefrustreerde smiley effe veranderen en de balken zijn weg.
Bij mij is het af en toe net de rooie zee Knipoog smiley

Nou! In die "rooie zee" is het wel supermooi snorkelen hoor! Ik heb het gedaan! Giga mooi!
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:47

GERRIT084 schreef:
Mot je proberen foutloos te schrijven, gaan die rode bakjes van zelf wel weg Knipoog smiley

bakjes??? Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:48

MARRY942 schreef:
Nou! In die "rooie zee" is het wel supermooi snorkelen hoor! Ik heb het gedaan! Giga mooi!
Verraste, verbaasde smiley

Nou, ikke liever niet Zieke smiley Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 19 november 2011, 13:49
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:49

GERRIT084 schreef:
Doet mijn kater ook, die vliegt alleen weg voor de stofzuiger, ook vanwege de herrie. En ik zuig om de dag, en geloof mij maar, hij zou het heel erg vinden, als hij niets meer zou horen, enkel en alleen om de stofzuiger?
Dan hoort hij het spinnen van de poes van de buurvrouw ook niet meer, en dan weet hij ook niet of ze al lig te wachten voor de voordeur Huilende smiley, smiley in tranen hij mot dur niet aan denken Smiley die vol vragen zit alleen de gedachte al Zieke smiley Brrrrrrrrrrr

Oooohh....stofzuigers en katten...vertel mij wat! Rampspoed en ellende...maar ja...ik blief geen katteharen op mijn bord, dus gestofzuigd wordt er hier iedere dag.....tot heftig leed van.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
MARRY942
op zaterdag 19 november 2011, 13:50
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:51

MARRY942 schreef:
bakjes??? Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

of balkjes maar net wat er verschijnt he, en das nou google chrome, ut kent zun eige naam ook niet he, dur zit ook een rood balkje, o.o.o.onder Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:52

GERRIT084 schreef:
Nee hoor dat dachten ze vast niet, dat God een steek had laten vallen.
Trouwens ook de hoeveelheid water is niet alles bepalend, zendelingen bij voorbeeld, in lang vervlogen tijden. Konden mensen in landen, waar groten droogte heerste (nog steeds) dopen zonder water. Of met beperkt water, (uit een flesje) en dan gaat onderdompelen ook wat moeilijker.
Gelukkig is het niet het water dat bepalend is, maar de zegen die je vraagt. En de belofte die je doet.

ooh ...dus voor die paar mensen die te weinig water tot hun beschikking hadden heeft de trad.kerk de hele doop methode maar voor het gemak aangepast?
ik heb het niet over die paar mensen die geen water tot hun beschikking hadden,maar heb het over het overgrote deel dat wel water genoeg heeft.
het is natuurlijk niet zo dat als die zendelingen zelf een doopmethode bedacht hadden,dat God voor de hele mensheid een andere methode accepteert,de bijbel verandert daardoor niet.

misschien kwamen die zendelingen die jij noemt zelf wel uit de trad. kerk?
dus misschien pasten die zendelingen altijd al de doop door besprenkeling toe,ongeacht of er water genoeg was of niet?
dan hebben ze idd genoeg aan een flesje water.

kom niet met uitzonderlijke situaties aanzetten,het gaat erom wat de bijbel ervan zegt,en of je op de methode vertrouwd die God heeft gegeven in de bijbel.
geef gewoon eens antwoord op de vraag of we de vrijheid hebben gekregen van God om een eigen doopmethode te bedenken,dat kan toch gewoon beantwoordt worden met een JA of een NEE ??

'to the point' graag en niet steeds met uitzonderingen aan komen zetten.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:54

SHANITA130 schreef:
Ja, slechts een teken.

Ik heb een keer een vergelijking erover gehoord.
Als mensen van elkaar houden kunnen ze gaan trouwen.
Dat 'trouwen' is een teken. Waar het om gaat is of de mensen van elkaar houden, anders heeft dat trouwen geen enkele betekenis.
En zijn mensen die niet trouwen maar wel van elkaar houden en bijvoorbeeld een lat-relatie hebben, veel beter af.

Nou de doop is een teken, op die manier.
Het gaat erom of je van God houdt zeg maar, of je een persoonlijke relatie hebt met God, met andere woorden of je gelooft.
Als je je laat dopen, en je hebt geen persoonlijke relatie met God, maar je doet het om een andere reden, heeft die hele doop geen enkele betekenis.

Voor de rest vind ik je verhaal een goed verhaal die de kern raakt, Chatuliem.

Hiermee geef je dus gelijk het grote verschil aan, tussen kinderdoop en volwassen-/geloofsdoop.

Je mag je laten dopen omdat je een relatie hebt met God, je een wederomgeboren christen bent. Ben je niet wederomgeboren en je laat je toch dopen dan heeft het geen enkele waarde.

Je ouders hebben een relatie met God, en laten hun kind dopen ... Het kind heeft geen persoonlijke relatie met God en wordt toch gedoopt ... Wat is dan de waarde .. ??
Persoonlijk denk ik dat de kinderdoop niet meer waarde heeft dan opdragen, dus beloven dat je je kind zult opvoeden met de Bijbel. Dat Jezus Christus de enige weg is tot God de Vader.

Ik geloof ook dat de volwassen doop een teken is. Door je doop geef je het teken af aan andere mensen dat je volledig voor God wilt gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:58

BERT168 schreef:
ooh ...dus voor die paar mensen die te weinig water tot hun beschikking hadden heeft de trad.kerk de hele doop methode maar voor het gemak aangepast?
ik heb het niet over die paar mensen die geen water tot hun beschikking hadden,maar heb het over het overgrote deel dat wel water genoeg heeft.
het is natuurlijk niet zo dat als die zendelingen zelf een doopmethode bedacht hadden,dat God voor de hele mensheid een andere methode accepteert,de bijbel verandert daardoor niet.

misschien kwamen die zendelingen die jij noemt zelf wel uit de trad. kerk?
dus misschien pasten die zendelingen altijd al de doop door besprenkeling toe,ongeacht of er water genoeg was of niet?
dan hebben ze idd genoeg aan een flesje water.

kom niet met uitzonderlijke situaties aanzetten,het gaat erom wat de bijbel ervan zegt,en of je op de methode vertrouwd die God heeft gegeven in de bijbel.
geef gewoon eens antwoord op de vraag of we de vrijheid hebben gekregen van God om een eigen doopmethode te bedenken,dat kan toch gewoon beantwoordt worden met een JA of een NEE ??

'to the point' graag en niet steeds met uitzonderingen aan komen zetten.
JA

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 19 november 2011, 14:03
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 14:01

MARRY942 schreef:
Oooohh....stofzuigers en katten...vertel mij wat! Rampspoed en ellende...maar ja...ik blief geen katteharen op mijn bord, dus gestofzuigd wordt er hier iedere dag.....tot heftig leed van.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De mijne heeft speciale oor beschermers Coole smiley met zonnebril wat die voor zun oge heb, het de mijne voor ze oren Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 14:03

Dat vanavond....in mijn huis...weer diegene zullen zijn...die me lief en dierbaar zijn...
Dat ik dat eerst niet wilde....omdat ik dacht het niet aan te kunnen...

Er mensen hier waren...die even hebben geluisterd...naar mijn ""klagen""
Ik nu weer wil proberen de woorden toe te passen...

""k Stel mijn vertrouwen op de Heere mijn God""
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 14:11

En toen was het stil...logisch...want iedereen ging op pad...

Wel vanavond een verslag he..hoe het is geweest!!!!!
Hier schijnt een mager zonnetje...is wel koud maar heerlijk weer...

We horen het wel!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 14:52

GERRIT084 schreef:

ik zie een "ja"..
in dat geval geef ik mn complimenten Gerrit wat je bent de 1e die daar duidelijk in is.
die vraag heb in het verleden ik al veel vaker gesteld.

okay,als we dan dus kennlijk die vrijheid gekregen hebben,dan kunnen we de bijbel ook wel op wat meer punten aanpassen toch?

in de bijbel vinden ook een aantal mensen die de vrijheid namen om anders te doen dan wat God eingelijk had gezegt tegen hun.
neem bv Mozes die op de rots sloeg,terwijl God zei, dat hij tot de rots moest spreken,om er water uit te krijgen.
het gevolg was dat Mozes niet meer het beloofd land in mocht.
voor zo'n klein foutje kreeg mozes wel een behoorlijke straf toch?

de bijbel mogen we zien als het woord van God,en als absolute waarheid.
lucas 1:37 Want geen woord, dat van God komt, zal krachteloos wezen.

als we de bijbel dus naar eigen goeddunken mogen aanpassen,kan ik die bijbel niet meer zien als absolute waarheid,want dan kunnen we alles wel in twijfel trekken toch?
als we we de bijbel gaan aanpassen naar eigen inzicht,dan maken we daarmee de bijbel als zijnde het woord van God wel krachteloos.

de bijbel is er duidelijk in,in bv gal 1:6 tm 9 waar paulus zegt:

Er is maar één evangelie.(titel)
6 Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, 7 en dat is geen evangelie. Er zijn echter sommigen, die u in verwarring brengen en het evangelie van Christus willen verdraaien. 8 Maar ook al zouden wij, of een engel uit de hemel, [u] een evangelie verkondigen, afwijkend van hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt! 9 Gelijk wij vroeger reeds gezegd hebben, zeg ik thans nog eens: indien iemand u een evangelie predikt, afwijkend van hetgeen gij ontvangen hebt, die zij vervloekt!

niet dat ik nu vind dat mensen die er anders over denken vervloekt zijn,het gaat me om de ernst ervan die paulus probeert duidelijk te maken.

Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 19 november 2011, 14:59
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:13

COOTJE711 schreef:
Pieter, wel eens bedacht dat gewoon veel vrouwen in de gezondheidszorg werken...Engeltje smiley
Cm is een klein beetje een afspiegeling van de werkelijkheid....

Onregelmatig werken is inderdaad per definitie niet bevorderend voor je sociale leven.
Maarre... of het in een goed huwelijk meer beïnvloed vraag ik me af.....

Vandaar dat ik me op het standpunt stel dat gehuwde vrouwen niet behoren te werken.
Ze kunnen thuis voor de kinderen zorgen en het huis aan kant hebben als hun eigena.. eh echtgenoot thuiskomt.
Misschien iets minder luxe, maar wel een beter sociaal leven en rust op het thuisfront voor de man.
En zolang er geen kinderen zijn, ga je maar ff extra poetsen of wat vrijwilligerswerk in t bejaardenhuis, pannelappen breien ofzo
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:17

YELNIN491 schreef:
niet eerlijk Gefrustreerde smiley

hij duikt wel weer op hier onder n andere naam, vreescht niet.
en ja binnen 3 weken is hij er dan weer afgebonjourt.

l´histoire se repete
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:20

Ik zou die reisplannen nog maar ff onder de pet houden voorlopig.
Alle kans op nieuw oorlogje daar met Iran en/of Syrie.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:28

PIETER649 schreef:
hij duikt wel weer op hier onder n andere naam, vreescht niet.
en ja binnen 3 weken is hij er dan weer afgebonjourt.

l´histoire se repete

niets nieuws onder de zon Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:30

ZEELAND736 schreef:
En toen was het stil...logisch...want iedereen ging op pad...

Wel vanavond een verslag he..hoe het is geweest!!!!!
Hier schijnt een mager zonnetje...is wel koud maar heerlijk weer...

We horen het wel!!!!

Hier is het heerlijk weer Zeeland, dus heb hun wat extra zon toegestuurd, konden we hier wel missen.

En ja.......................... dat verslag verwachten we wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:34

BERT168 schreef:
mm..tja das wel lastig uitleggen hier op het forem,yelnin.... Geschokte, onthutste smiley
kom maar een keer een avond bij mij op computerles,dan leg ik het graag uit,en dan kan je ook nog een kopje koffie krijgen als je wilt.... Coole smiley met zonnebril

Het is moeilijk uit te leggen op het forum, maar wel als ik computerles van je krijg, komt dat door de speciale koffie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:34

BERT168 schreef:
ik zie een "ja"..
in dat geval geef ik mn complimenten Gerrit wat je bent de 1e die daar duidelijk in is.
die vraag heb in het verleden ik al veel vaker gesteld.

okay,als we dan dus kennlijk die vrijheid gekregen hebben,dan kunnen we de bijbel ook wel op wat meer punten aanpassen toch?

Gebeurt toch allang????, OOK in de kringen die volgens sommigen hier als enige de Ware Gemeente vormen... Smiley met dichtgeplakte mond voeren vrouwen het woord en zitten zonder hoofdbedekking tijdens de dienst?
Maar jaja, ik weet het.... bij wat jullie NIET uitkomt, moet je de woorden van Paulus in de betekenis van die tijd lezen ....
En ik geloof graag dat dat niets met hypocriet te maken heeft hoor Engeltje smiley (not)

in de bijbel vinden ook een aantal mensen die de vrijheid namen om anders te doen dan wat God eingelijk had gezegt tegen hun.
neem bv Mozes die op de rots sloeg,terwijl God zei, dat hij Engeltje smiley tot de rots moest spreken,om er water uit te krijgen.
het gevolg was dat Mozes niet meer het beloofd land in mocht.
voor zo'n klein foutje kreeg mozes wel een behoorlijke straf toch?

de bijbel mogen we zien als het woord van God,en als absolute waarheid.
lucas 1:37 Want geen woord, dat van God komt, zal krachteloos wezen.

als we de bijbel dus naar eigen goeddunken mogen aanpassen,kan ik die bijbel niet meer zien als absolute waarheid,want dan kunnen we alles wel in twijfel trekken toch?
als we we de bijbel gaan aanpassen naar eigen inzicht,dan maken we daarmee de bijbel als zijnde het woord van God wel krachteloos.

de bijbel is er duidelijk in,in bv gal 1:6 tm 9 waar paulus zegt:

Er is maar één evangelie.(titel)
6 Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, 7 en dat is geen evangelie. Er zijn echter sommigen, die u in verwarring brengen en het evangelie van Christus willen verdraaien. 8 Maar ook al zouden wij, of een engel uit de hemel, [u] een evangelie verkondigen, afwijkend van hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt! 9 Gelijk wij vroeger reeds gezegd hebben, zeg ik thans nog eens: indien iemand u een evangelie predikt, afwijkend van hetgeen gij ontvangen hebt, die zij vervloekt!

niet dat ik nu vind dat mensen die er anders over denken vervloekt zijn,het gaat me om de ernst ervan die paulus probeert duidelijk te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:38

COOTJE711 schreef:
nou, hij mag w.s. nog wel studeren in ons landje.....
Ome leers strijkt w.s. zijn hartje wel over zijn hand Knipoog smiley

Ome Leers lijkt wel knettergek! Verraste, verbaasde smiley
De jongeman wil geeneens studeren... waarom nu weer uitstel? hoop dat het kabinet valt ofzo? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:57

PIETER649 schreef:
Vandaar dat ik me op het standpunt stel dat gehuwde vrouwen niet behoren te werken.

De enige getrouwde vrouw op CM is de jouwe Pieter Gefrustreerde smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 16:07

CROSSROAD317 schreef:
Hiermee geef je dus gelijk het grote verschil aan, tussen kinderdoop en volwassen-/geloofsdoop.

Je mag je laten dopen omdat je een relatie hebt met God, je een wederomgeboren christen bent. Ben je niet wederomgeboren en je laat je toch dopen dan heeft het geen enkele waarde.

Je ouders hebben een relatie met God, en laten hun kind dopen ... Het kind heeft geen persoonlijke relatie met God en wordt toch gedoopt ... Wat is dan de waarde .. ??
Persoonlijk denk ik dat de kinderdoop niet meer waarde heeft dan opdragen, dus beloven dat je je kind zult opvoeden met de Bijbel. Dat Jezus Christus de enige weg is tot God de Vader.

Ik geloof ook dat de volwassen doop een teken is. Door je doop geef je het teken af aan andere mensen dat je volledig voor God wilt gaan.

No een keer ;)

Als dat ergens in de middeleeuwen is ingevoerd, om wat voor reden dan ook. Ben geen historicus.

Dan, wat dan nog.

God ziet het hart aan van de ouder(s) die hun baby laten dopen(besprenkelen). Daarmee beloven ze aan God dat ze hun kind in de vreze des Here opvoeden.

En is het kind ouder, kan het, als antwoord op de doop belijdenis doen van zijn geloof.

Net zoals in ander kerken het kind wordt opgedragen, en als antwoord op zijn geloof, zich laat dopen op latere leeftijd.

Belangrijk is, in beide gevallen, of men het meent.

Zo kan een stel, dat een baby heeft gekregen, het kind laten dpen, als dat de gewoonte is in de kerk waar ze komen.

God is mijns inziens niet zo kortzichtig dat Hij zegt van die besprenkeling is niet hoe het in de bijbel staat, dus dat geldt niet, als de ouders gelovig zijn, en hun baby ook in het geloof willen opvoeden.

Is nog maar de vraag trouwens of dat niet in de bijbel staat...

Ik ben ervan overtuigd dat God veel groter is dan de sacrementen, of die wel of niet, door sommigen groepen juist worden uitgevoerd, naar de letter. Ik denk dat God het hart aanziet, bij de sacrementen.

Hoe je het ook wend of keert, volwassendoop, babydoop, belijdenis, opdragen van een baby, het blijven handelingen.

Nou, wat zou God nu belangrijker vinden, je hartsgesteldheid bij de handelingen, of dat die handelingen naar de letter juist worden uitgevoerd...Alhowel men daar nog niet uit is hoor, wat juist is, maar dat even terzijde.

Met andere woorden, meent iemand het als diegene belijdenis doet, of zich volwassen laat dopen, en menen de ouder(s) het als ze hun kind laten dopen of opdragen?

Dát is toch veel belangrijker, zo niet het enige belangrijke?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 16:12

Ja, maar het ging mijns inziens veels te ver hoe hij over dingen sprak.

Het zou je eigen dochter maar wezen, waar die het over heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 16:22

Mijn mooiste moment: Vanmorgen, als de appeltaartgeuren de oven uit komen en het huis doortrekken....ouderwets lekker, deed me effe aan vroeger thuis denken.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 16:52

LEANNE226 schreef:
De enige getrouwde vrouw op CM is de jouwe Pieter Gefrustreerde smiley Clown smiley

en ze werkt NIET buitenshuis! voert de baby en wast mn sokken... zoals het hoort Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3179 3180 3181 3182 3183 3184 3185 ... 6194 Volgende
Pagina 3182 van 6194