| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 17:33
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tja sorry... ik stond er nooit bij stil dat die jongens nu ook verder moeten... dus nu hebben jullie dames er last van
sorry, das nooit nie de bedoeling geweest |
Ach een ding scheeld Van een rokkenjagende Pieter649 hebben we geen last meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 18:01
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | En dat is een voldoende reden? Ik zie dat echt niet. Het zou haaks zijn op het beleid van ons land, en het beleid dat door de meeste mensen gesteund wordt. Het is niet leuk voor die jongen, maar goed, we hebben nu eenmaal gestemd voor dit beleid. Zelfs de PvdA vond ook dat hij het land uit moest. Dat beleid is gegrond in onze keuzes, die we allemaal genomen hebben. En mensen moeten eens het lef hebben om onder ogen te zien, dat onze eigen keuzes ook pijnlijke gevolgen kunnen hebben. Ik zou zo zeggen, joh, hij is jong, laat ie wat van zn leven gaan maken. Hier of in Angola, maakt volgens mij helemaal niets uit. En als ik dan hoor, dat ie geen zin heeft zn studie af te maken, dan denk ik, laat hem vooral snel terug gaan naar Angola... Als je aan de meeste mensen vraagt wat ze er van vinden als mensen hier komen om te profiteren van onze welvaart, zullen ze zeggen, dat daar geen plaats voor moet zijn. En in mijn ogen terecht. Nu is er toevallig een economische vluchteling die een gezicht krijgt in de media, en prompt durven we niet meer zo stellig te zijn. Iedereen heeft wat dat betreft boter op zn hoofd. Wat vinden we van Roemenen, die hier komen om bij de supermarkten te bedelen? |
Ons beleid, tja daar zeg je me wat, maar hoe oud is dat beleid? Heel erg kort, en hij is voor dit beleid gekomen, toen in der tijd, waren wij nog druk bezig met knuffelen (heb ik nooit gedaan) en Mauro moet toen ook gedacht hebben daar ga ik heen. En nadat hij hier zijn eigen genesteld had, stond onze Geert op uit zijn benarde positie bij de vvd. Geert ging op zijn eigen beginnen, en heel het land had het in ene gehad met al die geluk zoekers. (ik ook) Maar dat was meer doelende op al die moslim georienteerde landen, die totaal het aanpassingsbeleid aan hun laarsjes (slippers) lapten. En eigenlijk door deze mede wereldburgertjes is dit beleid er gekomen, en mag Mauro daar de wrange vruchten van plukken. Het had anders geweest, als ze eerst die gelukzoekers hadden aangepakt vandaar dat er nu toch nog en ook een hoop Wilders stemmers weerstand bieden (ik dus ook)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 18:11
|
|
|
|
Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........
Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 18:34
|
|
|
|
Je hebt ook mensen die gaan pas na het zingen naar de kerk, om redenen die hiervoor in dit topic staan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 18:52
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | waar geen haar zit zitten geen hersens vertelde mijn vader altijd. |
oh ik ken em juist anders...waar haar zit ,kan geen verstand zitten.het één of het anders dus...lijkt me ook best wel aannemelijk..
misschien is het in het noorden des lands net even anders?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 18:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nee daarom is het bij Bert ook een hopeloze zaak  |
dus als je kaal bent is het juist een hoopvolle zaak! hehe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 18:54
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........
Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig? |
Ik denk (dus dat is wat ik denk, hoeft niet zo te zijn) dat er mensen zijn met een heel kort begrip. En niet verder willen en kunnen gaan, als alleen een eigen standpunt naleven. Bij een e.v.t woorden wisseling, al conclusies trekken, dan zijn er die binding angsten hebben gekregen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 18:58
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | nee het is voor sommige mensen beter ze niet wijzer te maken dan dat ze al zijn, kan nadelig uitpakken misschien...
heb em maar even wat aangepast,yelnin wordt wat stilletjes geloof ik?
 |
Nou had het nog wel gelezen hoor wat je had geschreven Maar Thnxxx he, ik ben weer op de hoogte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 18:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Euh Yelnin??? Wie wordt het nu Gerrit of Bertje  |
wat nu....welke bertje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:02
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Euh Yelnin??? Wie wordt het nu Gerrit of Bertje  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:03
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | wat nu....welke bertje?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:03
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Je hebt ook mensen die gaan pas na het zingen naar de kerk, om redenen die hiervoor in dit topic staan.
 |
Daarna, na het zingen krijg je toch alleen nog maar de collecte, tenminste in die kerken waar ik kom wel. Kan je net zo goed thuisblijven, en per giro overmaken .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:04
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Daarna, na het zingen krijg je toch alleen nog maar de collecte, tenminste in die kerken waar ik kom wel. Kan je net zo goed thuisblijven, en per giro overmaken . | Zal ik je het bankrekeningnr. geven van onze gemeente?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:06
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | waar geen haar zit zitten geen hersens vertelde mijn vader altijd. |
Das nog altijd, heel veel beter als blond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:08
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Zal ik je het bankrekeningnr. geven van onze gemeente? |
Aan je auto te zien, hebben jullie genoeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:10
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........
Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig? | Ik was laatst in gesprek met iemand en die vertelde me heel gewoon dat ze de laatste paar maanden vijf relaties achter de rug had. Het zette me wel tot nadenken in elk geval.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Volgens mij is dit geen onderwerp van Sjaak. Daarvoor heeft het een te hoog Libelle gehalte.... |
Chat jij hebt Sjaak toch ook horen zingen, vorig jaar 16 december! Mag ik dan niet zeggen dattie een geweldig mooie en warme stem heeft? Ik heb van hem genoten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Das nog altijd, heel veel beter als blond  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:12
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Aan je auto te zien, hebben jullie genoeg  | Schijn bedriegt hoor, hij is al acht jaar oud en ik schat de dagwaarde op ongeveer 2000 euro.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:12
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: |  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:13
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Chat jij hebt Sjaak toch ook horen zingen, vorig jaar 16 december! Mag ik dan niet zeggen dattie een geweldig mooie en warme stem heeft? Ik heb van hem genoten!  | O ja, maar ik betwijfel of het Sjaak is, die dit topic geopend heeft. Dan heeft ie wel een erg vrouwelijke kant erbij gekregen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:13
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Aangezien het halve gezin ziek is hebben we het vanmiddag maar op een bord zelfgemaakte rijstepap gehouden. Vanavond maar even simpel een bord spagetti. |
Uuuuuuch....rijstepap? hoef ik nie mee te eten? (Ik ben niet ziek, maar zou het acuut worden!)
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op zondag 20 november 2011, 19:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:14
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik was laatst in gesprek met iemand en die vertelde me heel gewoon dat ze de laatste paar maanden vijf relaties achter de rug had. Het zette me wel tot nadenken in elk geval. |
kun je dan nog spreken van relaties
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:16
|
|
|
|
Geen zon gezien vandaag, het was hier in Gouda een heeeeel klein wereldje!Toen ik bij de kerk aankwam vielen de druppels van mijn hoofd (en dat was bepaald geen zweet, brrrr) Maar gelukkig wist mijn fiets de weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Schijn bedriegt hoor, hij is al acht jaar oud en ik schat de dagwaarde op ongeveer 2000 euro. |
Chat, stop maar met schatte, sms je kenteken naar 3040 en je weet wat je auto kost, en nog heel veel meer. Heb ik met de mijne ook gedaan, ik kocht hem voor 850€ en de dag waarde is 1500€ nou nog effe wachten tot er een muurtje komt van links, das snel verdienen. Je kan mazzel hebben, maar kia doet niet zo,n hoop op de markt, je kan hem beter houden, voor dat geld heb jee een mooie ruime gezinswagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:20
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | kun je dan nog spreken van relaties  |
dan lijkt het meer op daten,maar dan dates van een paar weken..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:21
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | kun je dan nog spreken van relaties  |
Och och vrouwen onzeker tiepje misschien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:22
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Och och vrouwen onzeker tiepje misschien  | Nou nee, ze was wel aardig, maar ik had geen zin om nr. 6 te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:23
|
|
|
|
en rood
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:23
|
|
|
|
volgens mij Chat krijg jij niets meer van de Sint, je hebt al een mooie auto sinds kort
|
|
| Naar boven |
|
|