| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 13:18
|
|
|
|
Nou, ik ga ook es flink aan de knuffel!!! Kom ik online....super veel mails....met allemaal lieve, hartelijke en meelevende wensen....wat heb ik het goed hier! Iedereen die deze dag voor mij tot een "dag-met-een-goude-randje" gemaakt heeft, of nóg maakt: Dank jullie wel lieverds, voor allemaal een super-mega-turbo-knuffel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 14:34
|
|
|
|
Dit vraagt om een reactie.
Paar jaar geleden toen ik best veel geld had(partner met eigen zaak, die me alles gaf, inclusief bankrekening).
Toen gaf ik erg veel geld, elke 2 maanden, als er een, toen nog, 'gratis' blad uitkwam, van een evangelische instelling voor verslaafden. Mijn partner vroeg toen of ik wel lekker was, dat ik zóveel geld gaf. Maar ja, ik was net gelovig en ze deden zó goed werk, zei ik.....
Een paar jaar daarna, toen ik zelf hulp nodig had(medicijnen), en ik daar op een intakegesprek met 2 mensen, een hulpverlener en een stageloper was, vertelde ik alles prive. als antwoorden op vragen die me werden gesteld.
Ik moest bellen na een paar dagen, kreeg die stageloper aan de telefoon, jongen van een jaar of 20, die mij heel triomfantelijk vertelde, dat ik niet word geholpen omdat ik het toch niet red....
Dat was alles, hij zei verder niets alleen 'dag', op mijn 'dag'.
Nou, ik wist echt niet meer hoe ik het had....in die bladen van hun stond toch elke keer weer dat niemand hopeloos is...????
Dat was tevens ook einde contact met moeder, want die geloofde niet dat 'zulke aardige mensen' dat tegen mij zouden zeggen, en ook de ger. vrij kerk waar ik kwam. Dat ik een 20 jaar oudere man had, speelde mee, dat kan ik me voorstellen, zeker als mijn vriend ouder was, als hun ouders. Maar in dezelfde tijd, zij konden eigenlijk ook niet geloven dat die stichting dat zo tegen mij had gezegd. Me niet eens hadden doorverwezen. Dat speelde ook mee, dat ik daar niet meer kwam.
Wat ik nu bedoel en wil zeggen.
Kijk, ik kwam erachter dat 'ze'(die stichting) alleen gasten opneemt die het alleen ook wel zouden redden. om zo op te kunnen scheppen in hun blad, met de hoogste slagingspecentage van Nederland. Met andere woorden ze selecteren op grond van alleen gasten helpen die er redelijk goed aan toe zijn. Eigenlijk ook nog heel dom, want in de hulpverlening in de stad waar ik woon, weet iedereen dat nu. Want clienten vertellen dat gewoon, van daar en daar geweigerd, omdat ik er niet goed genoeg aan toe was, etc.
Ik zat trouwens daarvoor ook nog een tijd met mijn toenmalige vriend bij de ' christian bussinessmen fellowship' de naam zegt het al, een fellowship voor zakenmensen en hun partner. Etenje, toespraak etc.
Daar was die directeur ook, van die stichting, toen wist ik nog helemaal niet dat ik me daar ooit zou aanmelden. die hield een toespraak over het geweldige werk, wat ze deden, en had daar ook een film bij, met commentaar, voor al dat geweldige werk.
Nou, wat ik dus wil zeggen, mensen die selecteren om de slagingscijfers en zo de giften zo hoog mogelijk te houden, dat verwacht je toch van een wereldse stichting, toch niet van een evangelische..
Kijk, als een wereldse stichting zegt van we nemen alleen cliènten die het alleen ook zouden redden, om zo het slaginspercentage omhoog te krikken....Dan denk ik van ja, ze geloven niet, logisch, dat dacht ik toen...
Maar van een evangelische zeg maar christelijke stichting, verwachtte ik andersom, die helpen toch júist als je het alleen niet redt, en mensen die het alleen redden....je neemt dan toch als eerste de mensen op die het het meeste nodig hebben...
Omgekeerde wereld.
En, dus ik geloof best wel dat evangelische het meeste geven....kijk maar naar Benny Hinn, zie Google.....toen ik pas gelovig was, wat had ik daar een banden en boeken en cd´s van gekocht..!!! Op boekentafels in evangelische kerken......
En natuurlijk worden sommigen nu weer boos, want wat ik nu vertelde, ja, daar gaat géén getuigenis van uit. Ben ik ook nog jaren ingetrapt, dit soort misstanden voor me houden, voor het ´getuigenis´. tot mijn reformatorische psycholoog zei van dat de waarheid vrij maakt, en mij liet inzien dat daarom dit soort dingen juist veel erger zijn, omdat ze in de naam van Christus worden gedaan. Daar bedoel ik mee, mensen weigeren, zakken vullen, liegen in magazines voor de giften van kerken.
Vriend van mij heeft een jaar voor redigeerwerk van verhalen cliènten daar gewerkt. Van oorspronkelijke verhalen bleef niets meer over, leken in de verste verte er niet op. Andere vriend die ´het´ daar heeft afgerond, aan hem vroegen ze of hij zijn verhaal wou schrijven. Was niets meer over van de waarheid zei hij. Maar ja, al die 10, of 1000 duizenden bladen waren al gedrukt, dus hij dacht van ´laat maar´.
Die verhalen komen wel in magazines.
Na een tijd belde ik de EO, voor iets anders, nazorg naar aanleiding programma. Die man, heel aardig trouwens belde me terug, elke dag belde hij, en zaten we anderhalf uur aan de telefoon. Ja, toen kwam ook het incident met de evangelische instelling te sprake. Hij zei, dat ik contact met ze op kon nemen en alleen maar zijn naam hoefde te noemen.... Dat was wel aardig van hem, maar zó wou ik er niet komen, zo van nu moeten we haar wel helpen anders weet de EO hoe wij werken....
Ja, en natuurlijk mag ik deze dingen niet zeggen voor het getuigenis. alles moet grondig en zorgvuldig onder het tafelkleed geveegd worden.
Ik mag het ook helemáál niet erg voor mezelf vinden. Neehee, de naam van die instelling cq stichting is veel belangrijker....
Dat weet ik, dat is de algemene mening van menig evangelist.
Maar, ik vind het wel erg voor mezelf, en voor anderen. Ik ben namelijk echt niet de enige.
Net als dat ik pas geleden ergens las, dat kindermishandeling niet meer is verjaard. Daar ga ik toch eens nader naar kijken.
Ik heb geen zin in de ´doofpot´ en ´anderen zijn belangrijker dan jij´, ´zo lang geleden´, ´alles voor de getuigenis´, ´goede naam vader en ouders´, ´goede naam instelling´ en ´je mag je niet gekwetst voelen´ etc. ìk ben geen robot.
Even dit stukje erin, Mat 5, schoot me even te binnen.
23 Wanneer gij dan uw gave brengt naar het altaar en u daar herinnert, dat uw broeder iets tegen u heeft, 24 laat uw gave daar, vóór het altaar, en ga eerst heen, verzoen u met uw broeder en kom en offer daarna uw gave. 25 Wees vriendelijk jegens uw tegenpartij, tijdig, terwijl gij nog met hem onderweg zijt,
Ik vind het wel goed, dat traditionele kerken een jaaroverzicht hebben, gespecificeerd tot in de puntjes. en dan maar een mooi kerkgebouw, van een bedrag in de miljoenen. Dat is voor iedereen, iedereen kan daarvan meegenieten. Da´s iets anders dan bijvoorbeeld Benny Hinn, zie Google.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 25 november 2011, 14:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 14:50
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | tjoh, dat ik dát nou nog eens mag beleven..........
(en ik hoef niet eens een nespresso, en doe je vaatje niet voor je!!)
. |
Tsja...da's toch echt wel een knuffel waard toch voor T..... ......
(ff plagen......mag wel heh....was gewoon een schot voor open doel...... ...)
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 25 november 2011, 14:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 14:56
|
|
|
|
En dan, dit forum is openbaar, ik schaam me werkelijk rot. en met name voor de jeugd, als ze zien hoe infantiel volwassen rond de 40/50 zich hier gedragen...
(nav een quote van een bovenstaande schrijver) dan begrijp je niet goed denk ik, wat het betekent om een knuffel te krijgen.... Heel veel mensen hebben een hart( lees: knuffel) onder riem nodig...... en als je je dan toch schaamt, waarom reageer je dan op dit topic??
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op vrijdag 25 november 2011, 15:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:07
|
|
|
|
|
van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marry...een mooie dag toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:08
|
|
|
|
|
ik zie alleen maar blauwe lucht met een heerlijk najaars zonnetje.... geef mij dit maar, het hele weekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:10
|
|
|
|
Ik ben lang niet de enige hoor, er gingen mij al een paar voor.
Ik verwoord het wat directer denk ik.
En ik gaf een voorbeeld, om te laten zien hoe ´kinderachtig´ het over kan komen.....ik beaam Thomas en een paar anderen.
Je doet nu net of ik hier de enige ben met probs met dit topic. Tis dus ook al helemaal niet persoonlijk naar jou. Ik kan mij hier in de verste verte niet inleven, in de manier van ´communiceren´ in dit topic
Er gingen mij al enkelen voor, anders hád ik hier niet eens iets van gezegd.
Thomas~ Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat aan onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp zelf.
Waarom zeg je wél iets tegen mij, en niet tegen Thomas........of Eddy, of mensen die die daarvoor kwamen met bezwaren...dat was toch al duidelijk, ver voor mijn posting...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 25 november 2011, 15:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:19
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik ben lang niet de enige hoor, er gingen mij al een paar voor.
En ik gaf een voorbeeld, om te laten zien hoe ´kinderachtig´ het over kan komen.....ik beaam Thomas en een paar anderen.
Je doet nu net of ik hier de enige ben met probs met dit topic. Tis dus ook al helemaal niet persoonlijk naar jou. Ik kan mij hier in de verste verte niet inleven, in de manier van ´communiceren´ in dit topic
Thomas~ Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat aan onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp zelf.
Waarom zeg je wél iets tegen mij, en niet tegen Thomas........of Eddy, of mensen die die daarvoor kwamen met bezwaren...dat was toch al duidelijk, ver voor mijn posting... |
omdat Thomas refereert aan een ander topic wat door CM gesloten is...... meer wil ik er niet over kwijt.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:28
|
|
|
|
Een Knuffel voor CM die hier straks een slotje op gaat plaatsen!!!!
Ideeen voor naam forum, ´kleuterklas het Knuffelkonijn´....
Iemand nog meer iedeeen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:30
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik ben lang niet de enige hoor, er gingen mij al een paar voor.
Waarom zeg je wél iets tegen mij, en niet tegen Thomas........of Eddy, of mensen die die daarvoor kwamen met bezwaren...dat was toch al duidelijk, ver voor mijn posting... |
Als sommigen hier nu plezier aan beleven en het anderen kan helpen, dan vraag ik mij af waar jij je druk om maakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:39
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marry...een mooie dag toegewenst |
Dank je wel Tink! Ondanks het sombere weer gaat dat toch wel lukken hoor, jij ook fijn weekend! Marry
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:43
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | Als sommigen hier nu plezier aan beleven en het anderen kan helpen, dan vraag ik mij af waar jij je druk om maakt. |
Ik heb ´t ff snel doorgekeken, er waren er nog minstens 7.
De goede oude tijd, wie kent die nog, paar jaar geleden, heette dit forum nog OneWay, en zat los van een datingsite. Toen werden deze ´onderwerpen´ meteen verwijderd, op slot gedaan etc. door moderators..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:46
|
|
|
|
|
Ik ga het klef vinden als ik het woord ´Knuffel´te vaak hoor, dan komt het erg nep over, ook al is het vast oprecht bedoelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:49
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | Als sommigen hier nu plezier aan beleven en het anderen kan helpen, dan vraag ik mij af waar jij je druk om maakt. |
Nou ja zeg...ik help zelfs mee namen te verzinnen voor jullie ´knuffelclubje´.... 
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 25 november 2011, 15:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:56
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ik ga het klef vinden als ik het woord ´Knuffel´te vaak hoor, dan komt het erg nep over, ook al is het vast oprecht bedoelt. |
Houd dan op met zeuren hierover en open dit topic niet meer klaar uit!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:57
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik zie alleen maar blauwe lucht met een heerlijk najaars zonnetje.... geef mij dit maar, het hele weekend |
HUH En jij deelt niet effe NAhhhhhh het is hier werkelijk grijs en grauw!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 16:16
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Een Knuffel voor CM die hier straks een slotje op gaat plaatsen!!!!
Ideeen voor naam forum, ´kleuterklas het Knuffelkonijn´....
Iemand nog meer iedeeen.... |
Shanita...hou 's op zeg! Er zijn genoeg andere topics om te lezen en te reageren, sla deze gewoon over!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 16:17
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Er zitten veel redelijk beschadigde mensen op CM, vaak door een niet goed verwerkte scheiding of anderszins. Je kunt wel van alles verwachten maar jouw verwachtingen kun je niet automatisch vooronderstellen. De relatiemarkt werkt anders dan bij consumptieartikelen. Bij iedere ontmoeting zul je na een tijdje lijken in de kast vinden. Die vinden ze bij jou mogelijk ook. Ik ben het wel met je eens dat iedereen die gescheiden is er wijs aan doet de zaken te verwerken en er afstand van te nemen. Maar ja, de een kan makkelijk alleen zijn en de ander is na korte tijd het alleen zijn al weer zat. Verder heeft iedereen zo zijn eigen verborgen doelstellingen die niet altijd meteen duidelijk zijn. Ik wil zo snel mogelijk uit de bijstand of heb iemand nodig om mijn schulden draaglijk te houden, kan ook een motief zijn op CM om maar eens wat te noemen, en daarnaast nog vele andere. Het is wijs je eigen doelstellingen ook goed te kennen, ook als je die moeilijk voor jezelf wilt toegeven.
Thomas, kijk, denk en gebruik je verstand ook bij het zoeken naar een partner. |
Hoi Thomas,
Lijk in de kast (= plotseling ontdekt probleem dat al langer bestaat). Ja, die kan iemand onbewust of bewust hebben, een probleem of problemen, die die niet meteen al vanaf het 1ste begin deelt. Daar kunnen meerdere redenen voor zijn. Kan je zelf vaak, bijna altijd niet eens iets aan doen.
Maar echt, als reden om met iemand iets te beginnen om uit de bijstand te komen, of schulden, dat vind ik wel zó misselijkmakend...!!!!!
Ook je eigen doelstellingen goed kennen, dat vind ik heel wijs gezegd van jou.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 25 november 2011, 16:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 16:29
|
|
|
|
|
T hier hier grijs, nat en koud buiten, echt weer om met een beker warme chocolademelk en wat lekkers erbij op de bank te kruipen met de kinderen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 16:39
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | [b] Ja, een eigen mening, gebaseerd op wat je leest in de Bijbel, Gods Woord, een persoonlijke relatie krijg je door je wedergeboorte en je 24/7 geloof. Als je het bestaan van Job ter discussie stelt, dan stel je dus ook de inhoud van de Bijbel ter discussie. Lees maar in de Bijbel wat er staat in 2 Timoteüs 3:16
Als de Bijbel, ja elk vers in de Bijbel, is geinspireerd door God, dan is de Bijbel toch God's Waarheid. Dan is het dus aan jou om die Waarheid te lezen en tot je te nemen en je eigen te maken. Persoonlijk denk ik dat je de inhoud van de Bijbel niet ter discussie kunt stellen, je kunt je wel afvragen wat er precies bedoeld wordt met wat er staat geschreven. |
Als ik het bestaan van Job ter discussie stel, dan stel ik niet de hele bijbel ter discussie. Het wel of niet bestaan van Job doet niets af van de boodschap van God die in het bijbelboek Job te leren is. Het belangrijkste in Job is niet om wie Job is, maar wie God is, en dat te leren. Of Job wel of niet bestaan heeft, daar gaat ook 2 Tim 3:16 niet over, maar 2 Tim 3:16 gaat wel over God's geïnspireerde boodschap die in het bijbelboek te vinden is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 17:01
|
|
|
|
Vandaag lekker Hachee met uien (mariska ) aardappels en bruine bonen zware kost maar zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 17:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vandaag lekker Hachee met uien (mariska ) aardappels en bruine bonen zware kost maar zo  |
T is ook weer voor zware kost, hier gaan we aan de zuurkoolstampot met rookworst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 17:16
|
|
|
|
Istie lief hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 17:21
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Dank je wel Tink! Ondanks het sombere weer gaat dat toch wel lukken hoor, jij ook fijn weekend! Marry |
Gefeliciteerd oudje!
Lekker snoepen vandaag en morgen op naar de.......wat was het,ben vergeten te kijken......52!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 17:36
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou ja zeg...ik help zelfs mee namen te verzinnen voor jullie ´knuffelclubje´.... 
 |
Als jij er niet van houd wat doe je hier dan??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 18:02
|
|
|
|
Shanita, sla je niet een beetje door? In de eerste instantie was ik sterk geneigd je verhaal te geloven, maar als ik al je bijdragen op het forum naast elkaar leg, is het een en al negativiteit over alles en iedereen. Zoveel nare dingen dat ik me af ga vragen of het allemaal wel waar is wat je schrijft.
Zou het niet zo kunnen zijn dat je geneigd bent om de dingen die gebeuren, en die men zegt negatiever op te vatten als ze werkelijk bedoeld zijn? Ik weet dat het kwetsend kan zijn als men je niet op je woorden geloofd, maar is er dan niets positiefs in je leven?
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op vrijdag 25 november 2011, 18:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROMY531
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 18:03
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | Ik kan me goed vinden in wat Romy zegt. Ook ik kom hier regelmatig mannen tegen die eigenlijk wat genegenheid zoeken van wat ze nu missen doordat ze single zijn. Vaak is de relatie dan nog maar kort achter de rug. Ik heb het dan over een maand of 2. Helaas wordt dat omschreven als: op zoek naar een serieuze relatie. Uiteindelijk nekt dat diegene toch omdat ze eigenlijk niet toe zijn aan iets nieuws, zolang het oude nog niet verwerkt is. En dat lijkt me toch wel belangrijk. Ik ben niet in staat om de rommel die een ander heeft aangericht op te ruimen. Dat is iets wat iemand zelfs moet doen voor de verwerking. |
Ik ben blij dat er in ieder geval een persoon helemaal met mij eens lijkt te zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 18:21
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik heb ´t ff snel doorgekeken, er waren er nog minstens 7.
De goede oude tijd, wie kent die nog, paar jaar geleden, heette dit forum nog OneWay, en zat los van een datingsite. Toen werden deze ´onderwerpen´ meteen verwijderd, op slot gedaan etc. door moderators..  |
Omdat het vandaag , deze dag , vrijdag 25 nov. zo'n goeie en leuke dag voor me was : Dikke knuf voor jou , Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 18:21
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Shanita, sla je niet een beetje door? In de eerste instantie was ik sterk geneigd je verhaal te geloven, maar als ik al je bijdragen op het forum naast elkaar leg, is het een en al negativiteit over alles en iedereen. Zoveel nare dingen dat ik me af ga vragen of het allemaal wel waar is wat je schrijft.
Zou het niet zo kunnen zijn dat je geneigd bent om de dingen die gebeuren, en die men zegt negatiever op te vatten als ze werkelijk bedoeld zijn? Ik weet dat het kwetsend kan zijn als men je niet op je woorden geloofd, maar is er dan niets positiefs in je leven? |
Tuurlijk is er veel positiefs in mijn leven en ook geweest.
Deze titel is een open deur voor mij, ik hoef ´m er alleen nog in te koppen.
Als iemand mij hier niet op mijn woorden geloofd, is dat voor mij niet kwetsend, staat tever van me af dat internet. Veel belangrijker is, dat ik weet dat God dat weet.
En ik heb het duidelijk over traditionele kerken die een kerk laten neerzetten van een paar miljoen, waar iedereen iets aan heeft.
Ik heb zelfs een onderwerp geopend, goede dingen van het christelijk geloof bedenken.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |