| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:12
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Je vult aardig in Grace......misschien handig om het bij jezelf te houden en naar de uitleg van Chatuliem te luisteren? |
ik vul niks in en lk beheer het nederlands voldoende om te kunnen lezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:12
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Waar lees je dat ik commentaar geef over hun voorgenomen huwelijk? Nog sterker, ik heb nooit een negatieve opmerking over hun voornemen gemaakt. Net zomin als dat ik over jullie huwelijk gepraat heb. Mag je ook gewoon eens ergens geen mening over hebben? Ik heb duidelijk weergegeven wat mij irriteert. Ik heb de passages aangegeven waarin dat naar voren kwam. Volgens mij haal jij dingen erbij die er niks mee te maken hebben. |
Op maandag 17 oktober werd er door Crossroad zelf een ander topic geopend met de vraag wat onze mening over snel trouwen was, dus volgens mij wilde hij die mening dus weten.
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2395
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 26 november 2011, 23:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:14
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | noem ik jouw naam dan? of is dit de schoen die jou past zoals de uitdrukking zegt??? | Dit is de tweede insinuatie, dank je Grace. Jij reageert op mijn stukje, Wmijn beantwoordt daarop, jij reageert weer...zou het vreemd zijn als ik denk dat je mij bedoelt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:16
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Op maandag 17 oktober werd er door Crossroad zelf een ander topic geopend met de vraag wat onze mening over snel trouwen was, dus volgens mij wilde hij die mening dus weten. |
nee Annet... dat was alleen voor positieve reacties...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:16
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dit is de tweede insinuatie, dank je Grace. Jij reageert op mijn stukje, Wmijn beantwoordt daarop, jij reageert weer...zou het vreemd zijn als ik denk dat je mij bedoelt? |
ik zet 2 vragen neer en insinueer daar niets mee dat maak je er zelf van. ook heb ik je niet beschuldigd van klets over mijn huwelijk ook dat vul je zelf in,sorry maar dit wordt er zo niet beter op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:20
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | | ik vul niks in en lk beheer het nederlands voldoende om te kunnen lezen. |
je begint gelijk over je eigen huwelijk en wat men daar niet van dacht......en dat was het onderwerp helemaal niet.....volgens mij is dat dan aardig invullen wat je doet.....maar kan het mishebben... En echt lezen wat er bedoeld wordt is -vooral op cm- nog een hele kunst geloof ik.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:22
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | je begint gelijk over je eigen huwelijk en wat men daar niet van dacht......en dat was het onderwerp helemaal niet.....volgens mij is dat dan aardig invullen wat je doet.....maar kan het mishebben... En echt lezen wat er bedoeld wordt is -vooral op cm- nog een hele kunst geloof ik..... |
Misschien is cm niet al te serieus nemen ook een idee, wat intereseert het wat jou wat men van je huwelijk vind?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:23
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Misschien is cm niet al te serieus nemen ook een idee, wat intereseert het wat jou wat men van je huwelijk vind? |
Klopt Annette, sommige mensen vinden het te belangrijk wat mede cmmers vinden......je hebt helemaal gelijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:23
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Misschien is cm niet al te serieus nemen ook een idee, wat intereseert het wat jou wat men van je huwelijk vind? |
geen r**t
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | geen r**t  |
Dat ben ik nou helemaal met je eens
Jij bent nu eenmaal een ouwe vent die op groene blaadjes valt en ik ging voor het geld, dat mag toch best gezegt worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:25
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | je begint gelijk over je eigen huwelijk en wat men daar niet van dacht......en dat was het onderwerp helemaal niet.....volgens mij is dat dan aardig invullen wat je doet.....maar kan het mishebben... En echt lezen wat er bedoeld wordt is -vooral op cm- nog een hele kunst geloof ik..... |
ik duide er enkel mee aan dat er mensen zijn die zich met andermans relaties bemoeien w.en dat is dus geen invulling. en dus idd is lezen wat er bedoelt wordt idd op cm een hele kunst. en zoals ik al zei wie de schoen past........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:27
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ik duide er enkel mee aan dat er mensen zijn die zich met andermans relaties bemoeien w.en dat is dus geen invulling. en dus idd is lezen wat er bedoelt wordt idd op cm een hele kunst. en zoals ik al zei wie de schoen past........ |
Gelukkig doe jij geen duit in het zakje.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:29
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Gelukkig doe jij geen duit in het zakje.......  |
nee die duitjes besteden we aan hun huwelijkscadeau
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:31
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | nee die duitjes besteden we aan hun huwelijkscadeau  |
Zit hier dan niet te stoken aub......en reageer gewoon inhoudelijk op bijdrages.....zonder al te veel bla bla bla.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 26 november 2011, 23:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Zit hier dan niet te stoken aub......en reageer gewoon.... | ow dus nu mag ik ineens geen mening meer geven heb jij dat alleen recht dan of wordt je nu ineens ook moderator
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 26 november 2011, 23:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:37
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | dat doen we al anderhalf jaar, bij het slechtste moment van de dag.  |
is ervoor als je stereo wilt klagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:38
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ow dus nu mag ik ineens geen mening meer geven heb jij dat alleen recht dan of wordt je nu ineens ook moderator  |
nee hoor, ik ventileerde alleen mijn mening.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:43
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | nee hoor, ik ventileerde alleen mijn mening.....  |
O k dan zetten we even alle ramen wijd open ,dan kan het goed doorwaaien en dus ventileren en kunnen we dit hoofdstuk wat mij betrefd afsluiten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:44
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Hier kun je alles kwijt
http://www.youtube.com/watch?v=njyTNF90PXs |
Kunnen we hier ook aangeven als we wat kwijt zíjn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:45
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ik duide er enkel mee aan dat er mensen zijn die zich met andermans relaties bemoeien w.en dat is dus geen invulling. en dus idd is lezen wat er bedoelt wordt idd op cm een hele kunst. en zoals ik al zei wie de schoen past........ | Sorry, maar het verband ontgaat me volkomen. Ik denk ook niet dat het zin heeft om hier verder op in te gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:47
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Kunnen we hier ook aangeven als we wat kwijt zíjn? |
Nee, wel als we wat kwijt willen........je meubels, de melk die over de datum is, 1 van je 2 linker laarzen...zet maar neer hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 00:23
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 27 november 2011, 09:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 01:27
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Wel makkelijk om voor een ander te bedenken waar ze dankbaar voor moeten zijn,maar misschien is het beter om dat soort dingen enkel op jezelf te betrekken? Waar moet JIJ dankbaar voor zijn?
Het leven van een ander is zo makkelijk te beoordelen, weet je ook wat er achter voordeur bij mensen afspeelt? Weet je ook wie de echte persoon achter de chatnaam is, wat er in het dagelijks leven van de personen speelt? Het is misschien een vreemd idee, maar er is ook echt een leven buiten cm!
Verder ben ik vooral blij dat mijn man niet deels maar helemaal voor me zorgt!
En om ff terug on-topic te gaan: ik heb chiliwraps gemaakt in de door mij afgedwongen keuken. (aangezien ik maar 1 recht schijnt te hebben wil ik wel een goed aanrecht ) |
Das inderdaad nog al een heftige reaktie Annette.....ik had begrepen dat jullie samen in pietjes bedrijf werkten.........sorry als ik dat verkeerd geconcludeerd heb.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 01:51
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Een mens heeft zich dagelijks te bekeren.
Wanneer ben je echt bekeerd? |
dat heb ik weleens vaker gehoord,dat mensen zich elke dag zouden moeten bekeren.
hier wordt echter bedoelt dat je een andere levenswandel wilt aangaan,je als het ware omkeren. de figuurlijke brede weg van deze wereld verlaten en het smalle pad gaan bewandelen,die tot leven leidt.
die term van breed en smal wordt wel eens gebruikt om aan te geven dat wat de wereld biedt makkelijk te bewandelen is,en je daar alle ruimte voor hebt. het smalle pad is niet recht maar is eingelijk een kronkelpad,waarbij je goed moet kijken waar je je voeten neerzet,anders loop je er al gauw naast,of je raakt het pad kwijt. in deze wereld is het net zo met het geloof,blijf dicht bij jezus,want dan zit je goed. we moeten ons niet laten afleiden door andere dingen die ons kunnen doen verdwalen.
natuurlijk figuurlijk bedoelt,de term komt in de 1e plaats uit de bijbel,
matt. 7:13 13 Gaat in door de enge poort, want wijd is [de poort] en breed de weg, die tot het verderf leidt, en velen zijn er, die daardoor ingaan; 14 want eng is de poort, en smal de weg, die ten leven leidt, en weinigen zijn er, die hem vinden.
er is ook een schilderij van gemaakt genaamd: 'de brede en de smalle weg'
toevallig heb ik er een poster van,en die spreekt zeer tot de verbeelding.
hier kan je e'm zien:
http://www.nrclux.nl/9789061408307-De-brede-en-de-smalle-weg-poster-set-5-ex/nl/product/72774/
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zondag 27 november 2011, 02:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 08:16
|
|
|
|
Hoor en zie de wind waait door de bomen...lekker hoor
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 27 november 2011, 08:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 08:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hoor en zie de wind waait door de bomen...lekker hoor  |
Hey die tekst wilde ikke er net neerzetten Het waait zeer hard echt herfst overal vliegende blaadjes en binnen lekker gezellig maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 08:54
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | is dat zo weet jij dat al pfff je kunt hier ook niets geheim houden  |
Niet zeuren gewoon blijven Overigens is de opstarter van dit topic zelf verdwenen Lekker dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 09:05
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hey die tekst wilde ikke er net neerzetten Het waait zeer hard echt herfst overal vliegende blaadjes en binnen lekker gezellig maken  |
Jaaaa...kaarsjes aan...warme chocolademelk...gezellie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 09:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Niet zeuren gewoon blijven Overigens is de opstarter van dit topic zelf verdwenen Lekker dan  |
Was het eerste wat ie schreef dus ... niet zeuren.
|
|
| Naar boven |
|
|