| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 18:06
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | ja, loopt over van de vitamientjes he  | pieter vanmorgen de wijn gemist, dan waren de pietemientjes compleet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 18:08
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | pieter vanmorgen de wijn gemist, dan waren de pietemientjes compleet  |
Dan vanavond maar een likeurtje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 18:21
|
|
|
|
Vandaag weer hetzelfde meegemaakt, maar nu in een andere gemeente. De zangleider vergat voor het gemak maar te bidden voor de dienst, kwam daar halverwege de dienst achter. En hij zong liederen waarvan de gemeente de helft maar mee kon zingen.....Ik baal van die egotripperij, en wat ik erger vind, is dat ik een van de weinige ben die het merkt.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 27 november 2011, 18:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 18:51
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Vandaag weer hetzelfde meegemaakt, maar nu in een andere gemeente. De zangleider vergat voor het gemak maar te bidden voor de dienst, kwam daar halverwege de dienst achter. En hij zong liederen waarvan de gemeente de helft maar mee kon zingen.....Ik baal van die egotripperij, en wat ik erger vind, is dat ik een van de weinige ben die het merkt. |
Misschien merken de anderen het wel maar vinden ze het niet erg mar wel makkelijk of mooi?? En vergeten te bidden voor de dienst is wel erg slordig! Tja chat ik blijf er ook bij dat ik liever zelf zing dan dat ik steeds moet luisteren maar een enkele keer een instrumentaal stuk vind ik weer wel mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 18:51
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dan vanavond maar een likeurtje  |
Zuuperds
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 20:07
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Vandaag weer hetzelfde meegemaakt, maar nu in een andere gemeente. De zangleider vergat voor het gemak maar te bidden voor de dienst, kwam daar halverwege de dienst achter. En hij zong liederen waarvan de gemeente de helft maar mee kon zingen.....Ik baal van die egotripperij, en wat ik erger vind, is dat ik een van de weinige ben die het merkt. |
Misschien is men snel bang als men zich houd aan bepaald aantal liederen, dat er sleur in komt, om dan maar nieuwe onberkende liederen te gaan zingen. En da krijg je inderdaad het effect als men onbekende liederen gaat zingen dat de halve gemeente gaat zwijgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 20:39
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Misschien is men snel bang als men zich houd aan bepaald aantal liederen, dat er sleur in komt, om dan maar nieuwe onberkende liederen te gaan zingen. En da krijg je inderdaad het effect als men onbekende liederen gaat zingen dat de halve gemeente gaat zwijgen. | Nee Mariska, men verwart muziek spelen met lofprijzing en aanbidding. Ze laten de roots los van vroeger. Er was veel power, maar meer van de muziek, dan van de Geest.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 27 november 2011, 20:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 20:42
|
|
|
|
tijdens het eten bereiden begaf mijn stamper het...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 20:46
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | tijdens het eten bereiden begaf mijn stamper het...
 |
Euh beetje teveel kracht?? Of was je weer even konijn en stampte je voetjes te hard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 20:47
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ze heeft het uitgelegd Maar snappen ehhhhhhh laat maar de uitleg was op zijn cootjes vaag dus niet zeggen hoor tegen dr! |
neu, maar wou het zo graag snappen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 20:56
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Nou nie meer he tis uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 21:04
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | tijdens het eten bereiden begaf mijn stamper het...
 |
pfff balen meissie... blij dattie hier nog heel is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 21:06
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | pfff balen meissie... blij dattie hier nog heel is  |
Mag ik die van jou lenen morgen, krijg je bordje boerenkool met worst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 21:09
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | neu, maar wou het zo graag snappen he  |
Sorry gaat hem nie worden denk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 21:10
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zou ie voor 1x ook mijn schatje willen zijn, chinees eten zal er hier best ingaan? Kzal mijn adres wel ff mailen  |
duh ik geef em niet meer af josina ook niet voor 1 keertje jij mag hier op cm je eigen schatje zoeken hoor of net als ik jezelf laten vinden
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 27 november 2011, 21:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 21:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Sorry gaat hem nie worden denk  |
nee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 21:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |
Mag ik die van jou lenen morgen, krijg je bordje boerenkool met worst |
stamppot boerenkool is zielig, daarom moet je alleen de worst eten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 21:30
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | duh ik geef em niet meer af josina ook niet voor 1 keertje jij mag hier op cm je eigen schatje zoeken hoor of net als ik jezelf laten vinden  |
Valt mij tegen hoor ...hij hoefde alleen maar chinees eten af te leveren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 21:51
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |
Mag ik die van jou lenen morgen, krijg je bordje boerenkool met worst |
nee! alleen Annette mag met mijn stamper, sorry
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 21:52
|
|
|
|
ik haal even dit topic omhoog voor iemand.....
zijn er soms mensen die met iemand met een ASS syndroom een relatie gehad hebben en deze ervaringen kunnen en willen delen met iemand?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 22:01
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik haal even dit topic omhoog voor iemand.....
zijn er soms mensen die met iemand met een ASS syndroom een relatie gehad hebben en deze ervaringen kunnen en willen delen met iemand? |
Ik denk dat deze vraag te breed is. Dan zou het gaan over het hele patroon van autisme. Klassiek autisme of het syndroom van Asperger bjvoorbeeld, dat maakt nogal uit. De ervaringen delen heeft vooral zin als het om ongeveer dezelfde stoornis gaat. Verder is een relatie met iemand die een vorm van autisme heeft per definitie moeilijk, domweg omdat deze stoornis zich in de relaties en sociale omgang manifesteert.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 19 augustus 2012, 11:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 23:19
|
|
|
|
ik haalde dit topic voor iemand naar boven die een relatie heeft gehad met iemand met pdd, naar het lijkt. wellicht zijn er mensen die ook ervaringen willen en durven delen over deze vorm van autistme?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 00:18
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | hoi allemaal
ik ben weer even op cm ... in het verleden was inka érg bekend ... heb voor cm leden verschillende grote feesten georganiseeerd, en de cristmasparty was toch wel het hoogte punt ... maar om bij het onderwerp te blijven ... ik heb mijn nieuwe liefde anneke hier op cm ontmoet, kennen elkaar alweer 2,5 jaar, en hopen volgend jaar zomer te trouwen ... gaaf toch? ik bedoel, CM.is wel dégenlijk een site om je wáre te ontmoeten
groetjes inka |
Welkom even terug Inka
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 00:28
|
|
|
|
Samen zijn we naar de kerk geweest en smiddags naar mijn moeder gegaan om Herman kennis te maken. Het was een geweldige dag voor ons
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 01:09
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | Nachtknuffel voor iedereen die hem nodig heeft!! |
ik geef vannacht deze knuffel aan iedereen door die werkt of niet kan slapen.....werk lekker......en sterkte als je wakker ligt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 01:11
|
|
|
|
| NATHANYA830 schreef: | We hebben nu de volgende lijst:
Visser278 (44) regio 0113 denkt er nog over Leonard480 (44) regio 0180 Martin695 (66) regio 0251 Marsjg (43) regio 0346 is nog in overleg
Nathanya830 (34) regio 0251 ws met drie kids Steentje178 (31) regio 0512 houdt datum vrij Tink100 (43) regio 072 overlegt nog...
Wie volgt? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 01:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Het lijkt hier wel april De natuur doet wat tie wil eerst miezer dan weer droog opeens een hoosbui, vervolgens lijkt de zon erdoor te willen, lukt hem dat 5 tellen weer een hoosbui......... pffffffffffff ik blijf maar lekker binnen met de kaarjes aan kachel op aangename temp en een mooi muziekje haha.... knap mens die mij vandaag nog naar buiten krijgt  |
ik heb geen regen gezien...had ook een flink deel van de dag mijn ogen dicht hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 06:08
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | hoi allemaal
ik ben weer even op cm ... in het verleden was inka érg bekend ... heb voor cm leden verschillende grote feesten georganiseeerd, en de cristmasparty was toch wel het hoogte punt ... maar om bij het onderwerp te blijven ... ik heb mijn nieuwe liefde anneke hier op cm ontmoet, kennen elkaar alweer 2,5 jaar, en hopen volgend jaar zomer te trouwen ... gaaf toch? ik bedoel, CM.is wel dégenlijk een site om je wáre te ontmoeten
groetjes inka |
Wat leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 06:35
|
|
|
|
Weet je wat mij nou opvalt? Nou, dat die diagnoses van de psychiatrie zó ontzettend op elkaar lijken. Bij elke aandoening, als je dan over een andere aandoening leest, kom je weer best veel dingen tegen die je herkent bij die andere aandoening.
Ja, oke, alleen schizofrenie met zijn psychoses, en depressie, ja dat zie je wel duidelijk, maar ja, die zijn ook als enigen duidelijk te onderscheiden een psychose en een depressie. en daar zijn God zij dank medicijnen voor. alleen de medicijnen tegen schizofrenie met psychoses helpen wel altijd, en de medicijnen tegen depressie niet.
Dat aandoeningen zoveel op elkaar lijken is ook het kernprobleem van de psychatrie
Ja, want hoe kan het dan, ik zal even een voorbeeld geven, dat ik iemand ken van jaren geleden(niet van hier hoor!), die als ik zo lees, én de borderline- én de narcistische stroornis heeft. Zelfs ook al als schizofreen is gediagnosteerd.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 28 november 2011, 06:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 07:18
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Misschien is men snel bang als men zich houd aan bepaald aantal liederen, dat er sleur in komt, om dan maar nieuwe onberkende liederen te gaan zingen. En da krijg je inderdaad het effect als men onbekende liederen gaat zingen dat de halve gemeente gaat zwijgen. |
foutje. ik had mijn bericht voor Chatuliem onder jou bericht gezet.
Mijn excuses.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 28 november 2011, 07:21
|
|
| Naar boven |
|
|