| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | hihi heeft niks met nieuwsgierigheid te maken Visser. Wij hebben van Jolan mee mogen kijken en zeggen welke we haar mooi vonden staan. MSN staat voor niks  |
Sssst joh!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:09
|
|
|
|
Ik mag hier even klagen dus vooruit: ik dacht ga een even relaxed het forum lezen......het enigste wat ik lees is geneuzel wat absoluut voor niemand boeiend is en wat je zo door kan scrollen........ Libele niveau is soms nog te hoog gegrepen geloof ik......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dat is een mooie eigenschap, Lisa [size=7](wat niet van alle vrouwen kan gezegd worden...)[/size] |
van alle mannen wel dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:12
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik mag hier even klagen dus vooruit: ik dacht ga een even relaxed het forum lezen......het enigste wat ik lees is geneuzel wat absoluut voor niemand boeiend is en wat je zo door kan scrollen........ Libele niveau is soms nog te hoog gegrepen geloof ik......  |
maybe is een abo op Quest een idee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:12
|
|
|
|
Heel de dag schitterend mooi weer wel fris maar toch lekker Geen druppel of hagelsteentje gezien, maar als het aan de weer man zou liggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:15
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | maybe is een abo op Quest een idee  |
Nu doe je er wel wel grappig over maar ik meende het wel.Voor sommigen is het moeilijk geloof ik om eens gewoon serieus op een onderwerp in te gaan..... Jammer toch...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:16
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Heel de dag schitterend mooi weer wel fris maar toch lekker Geen druppel of hagelsteentje gezien, maar als het aan de weer man zou liggen  |
Dan bedacht je dat die weerman weer es loog, maar dat het tussen de druppels droog was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:17
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Tenzij dat juist de aandacht is waar je op uit bent Erika, dan is het juist een perfecte manier  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Herman , ga jij toch ook trouwen op die 26e . Kan je misschien wel een deal sluiten op het stadhuis.... 2 voor de prijs van 1. |
2 halen 3 betalen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:18
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Nu doe je er wel wel grappig over maar ik meende het wel.Voor sommigen is het moeilijk geloof ik om eens gewoon serieus op een onderwerp in te gaan..... Jammer toch... |
nou was niet grappig bedoeld, maar als libelle niveau nog te laag is, dan moet je Quest proberen, sja is maar een optie he. En anders gewoon niet lezen als je weet dat het libelle niveau nog niet eens gehaald wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:19
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | 21 maart 2012 |
Super leuk voor je Jolan! Van harte gegund na alles... Succes met de voorbereidingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:21
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | | Ik zie dat je intussen de link hebt weggehaald van je profiel....is goed. |
Ja Marian,
Goed opgelet
Welcome in Jeruzalem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:21
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nou was niet grappig bedoeld, maar als libelle niveau nog te laag is, dan moet je Quest proberen, sja is maar een optie he. En anders gewoon niet lezen als je weet dat het libelle niveau nog niet eens gehaald wordt. |
Het hele forum is doordrenkt van geneuzel......., misschien een idee om eens over serieuze dingen hier te praten???? Het is maar een tip hoor....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:22
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Sssst joh!  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee hoor , het is gewoon een kwestie van probleem van Knijn oplossen. En daar wil ik graag aan mee helpen. Desnoods ruilen voor een kroppie sla? |
Knijntje mag zelf ook wel oppassen met de kerst
~ flappie~
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:30
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Ja Marian,
Goed opgelet
Welcome in Jeruzalem
 |
ohhhh betaal jij haar ticket lj?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:30
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ja wat een bluffer ben ik he...  |
valt wel mee toch, marry? zowel jij als mariska blijken wat griekse woorden te kennen.
het zou inderdaad wel fijn zijn, als er weer gediscuseerd zou worden op het forum, zoals willemijn al aangaf!!!
het off topic topic is in het leven geroepen om elkaar met griekse woorden toe te spreken en dat soort dingen. maar dit topic zou inderdaad interessanter zijn, wanneer het énigzins een link zou hebben, ergens in de verte, met het onderwerp `erfzonde`.
misschien is het een idee, mariska en marry, om (desnoods in het grieks ), aan te geven hoe jullie de erfzonde zien? heb je er wel eens over nagedacht, bijvoorbeeld, of je erfzonde als "schuld" ziet, of niet?
hier wordt binnen bepaalde stromingen namelijk wel eens verschillend over gedacht, weet ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:31
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Eentje, wees blij dat je dan niet in het noorden was, daar had je er vast meer gekregen  |
neeeu hoor yelnin.....zo lang doe ik geen boodschappen...das met 5 minuten gebeurd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:32
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Mooi en heel herkenbaar en waar! |
Helemaal mee eens!
Goed gedicht hoor, knap als iemand dat zo kan bedenken ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:34
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | doe mij dan maar een Irish Coffee, zonder kersenbonbon  |
oooooh...jaaaaa daar slaap je zo lekker op he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:34
|
|
|
|
Vind 'm echt héél goed!!!!!!
Ik ga 'm opslaan, zó goed vind ik 'm!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:35
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hey wel goed lezen he stukkie staart minder niet HELE staart het scheeld dat haar staart erg lang is voor een kat Maar blijf het zielig vinden  |
lekker voor op de Bbq
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | valt wel mee toch, marry? zowel jij als mariska blijken wat griekse woorden te kennen.
het zou inderdaad wel fijn zijn, als er weer gediscuseerd zou worden op het forum, zoals willemijn al aangaf!!!
het off topic topic is in het leven geroepen om elkaar met griekse woorden toe te spreken en dat soort dingen. maar dit topic zou inderdaad interessanter zijn, wanneer het énigzins een link zou hebben, ergens in de verte, met het onderwerp `erfzonde`.
misschien is het een idee, mariska en marry, om (desnoods in het grieks ), aan te geven hoe jullie de erfzonde zien? heb je er wel eens over nagedacht, bijvoorbeeld, of je erfzonde als "schuld" ziet, of niet?
hier wordt binnen bepaalde stromingen namelijk wel eens verschillend over gedacht, weet ik. |
Gelijk heb je Hannah...wij dwalen af... En mijn mening over erfzonde...die laat ik liever aan iemand anders over.....mijn pa, die op een vleesfabriek werkte in W.O.2...verdiende zwart aan alles wat afgekeurd vlees was....ik heb het mijn hele leven meegedragen.....wat doet dat pijn, dat te horen over je vader....terwijl mijn opa onderduikers verborg.....dusseh.....vraag mijn mening maar effe niet....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:44
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Gelijk heb je Hannah...wij dwalen af... En mijn mening over erfzonde...die laat ik liever aan iemand anders over.....mijn pa, die op een vleesfabriek werkte in W.O.2...verdiende zwart aan alles wat afgekeurd vlees was....ik heb het mijn hele leven meegedragen.....wat doet dat pijn, dat te horen over je vader....terwijl mijn opa onderduikers verborg.....dusseh.....vraag mijn mening maar effe niet....  |
waarom niet? Iedereen heeft toch een verleden? De vraag is nu net hoe je daar mee omgaat en hoe je dat ziet met betrekking tot je geloof?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:45
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Als ik blijf kijken zoals ik altijd heb gekeken, blijf ik denken Zoals ik altijd heb gedacht.
Als ik blijf denken zoals ik altijd heb gedacht, blijf ik geloven wat ik altijd heb geloofd.
Als ik blijf geloven wat ik altijd heb geloofd, blijf ik doen zoals ik altijd heb gedaan.
Als ik blijf doen zoals ik altijd heb gedaan, blijft mij overkomen wat mij altijd overkomt.
Maar als ik nú mijn ogen sluit en mijn ware zelf voel van binnen, dan kan ik deze cirkel uit en kan ik steeds opnieuw beginnen. |
ook is er nog de mogelijkheid om mijn handen opnieuw te vouwen en ontvluchtend aan de dingen van de tijd mijn leven Hem opnieuw toe te vertrouwen.
dan hef ik mijn hart op, zonder te vluchten. hoort Hij al mijn zuchten, en komt Hij mijn circel binnen, om in mij opnieuw met ZIJN plan te beginnen.
dan kan ik met al mijn fouten en mijn zorgen beginnen aan een nieuwe morgen wetend dat Hij naast mij zal gaan mijn leven lang, tot ik voor Zijn troon mag staan.
dan mag ik wérkelijk groeien naar omhoog; en heelt Hij gebroken harten die in hun zonden en ellenden tot Hem zich ter genezing wenden.
dan mag ik me werkelijk aan Hém geven en Hij leid dan mijn leven, hoe het dan ook mag gaan. ik weet dat Hij mijn Leidsman zal zijn; tot ik eenmaal, volmaakt, voor HEM zal staan!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 6 december 2011, 20:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:47
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | van alle mannen wel dan  |
Alleen mannen hebben mooie eigenschappen toch niet jaloers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:48
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Alleen mannen hebben mooie eigenschappen toch niet jaloers  |
Gerrit, dit topic gaat over niet verlengen, niet over jalouzie....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Chat misschien wil je die woorden gewoon niet meer plaatsen? Toen er pas een topic werdt gestart waar de charismatische groep werdt aangevallen zijn er velen die daarin tegen in verweer kwamen en dat was niet van de charismatische kant. Nu komt de andere kant in verweer en daarom mijn vriendelijke vraag om de woorden niet meer te gebruiken gewoon om rekening te houden met de gevoelens van vele andere forum gebruikers! alvast bedankt he! | En jij zit in de verpleging en je hebt nooit van het voorvoegsel pedo gehoord. Vreemd hoor....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:53
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Gelijk heb je Hannah...wij dwalen af... En mijn mening over erfzonde...die laat ik liever aan iemand anders over.....mijn pa, die op een vleesfabriek werkte in W.O.2...verdiende zwart aan alles wat afgekeurd vlees was....ik heb het mijn hele leven meegedragen.....wat doet dat pijn, dat te horen over je vader....terwijl mijn opa onderduikers verborg.....dusseh.....vraag mijn mening maar effe niet....  |
In mijn opvatting hebben dit soort dingen niets met erfzonde te maken, wat niet meer is dan een dogma en een naar hier blijkt, verstikkend begrip. Je bent verantwoordelijk voor de dingen die je zelf bewust doet en niet voor het goede van je opa en het wat sjoemelige van een zwarthandelaar. Overigens heb je wat dat betreft wel wat aan het bestuderen van getallen: het aantal verzetsstrijders was even groot als het aantal vrijwillige aanmeldingen voor de SS in Nederland. Nederland was niet zo heldhaftig en ik vind dat je de kinderen het gedrag van de ouders nooit mag aanrekenen. Erfzonde in dit verband is helemaal niet aan de orde. Erfzonde is een constructie die mensen met een misplaatst schuldgevoel opzadelt.
Thomas,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:54
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Gelijk heb je Hannah...wij dwalen af... En mijn mening over erfzonde...die laat ik liever aan iemand anders over.....mijn pa, die op een vleesfabriek werkte in W.O.2...verdiende zwart aan alles wat afgekeurd vlees was....ik heb het mijn hele leven meegedragen.....wat doet dat pijn, dat te horen over je vader....terwijl mijn opa onderduikers verborg.....dusseh.....vraag mijn mening maar effe niet....  | Voel jij je daar verantwoordelijk voor dan? Of denk je dat God jou dat kwalijk neemt?
|
|
| Naar boven |
|
|