| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 17:33
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | Hallo J L
Geweldig om dit te lezen GOD geeft zeker duidelijke boodschappen door HIJ is geen boodschapper jongen maar een Schepper die nieuw leven wil geven elke dag opnieuw t is maar of je dat wil horen zien en soms voelen de aanwezigheid van de HEERE om te ontvangen . Als we ons leven leven dan gaat dat niet t is een hart tot hart bemoediging die GOD wil geven . In onze gemeente hebben we een jaar thema Connected met GOD De mooise ervaring die ik persoonlijk heb mogen ontvangen en nog veel meer dit jaar GOD spreekt die oren heeft die hore en die het begijpen met heel hun hart, mogen het verstaan zo staat ook geschreven ergens in de bijbel Je bent een GODS KIND mooi om te lezen Ik weet HIJ leeft en regeert in een ieder die geloofd .... AMEN
Anita |
Anita, a.s. zondag weer een profetische avond in Amsterdam.
Het is elke keer weer een avond gevuld met de heilige geest.
In Jezus naam
Amen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 17:46
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Nee, ik verleng niet meer en dat weet je best....... |
Jammer.... .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:03
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Weet je wat ik me nu bij jouw verhaal afvraag? Hoe zou die mevrouw het vinden dat je over haar praat op het forum van een datingsite? |
Ik zal het haar vragen.... Ik weet het...je zal altijd wel een stok hebben om te slaan.... Misschien voel je er prettig bij....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:11
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Ach gut, je kan het ook eens een keer positief zien echt waar, en dan ben je altijd goed gemutst, ja toch ?!
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op vrijdag 9 december 2011, 18:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:17
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik zal het haar vragen.... Ik weet het...je zal altijd wel een stok hebben om te slaan.... Misschien voel je er prettig bij.... |
Onzin Zeeland....Ik zit in een commissie ethiek en het zijn echt serieuze vraagstukken, ook dit soort zaken.... Jammer dat je het je persoonlijk aantrekt en alles als een vorm van kritiek ziet......Zo zal je leven ook wel moeilijk zijn als je alles op jezelf betrekt? Je kan je natuurlijk altijd alles aantrekken....terwijl het gewoon een vraag is? En zeg is eerlijk? Is het zo'n rare vraag? Hoe zou jij het vinden als je ongeneeslijk ziek was en dat bespreekt met iemand en die zet het vervolgens op een datingsite? En ik geloof zo dat je dat met alle oprechtheid doet, maar dat is de vraag niet....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 9 december 2011, 18:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:23
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Hai Erika. Als mijn bijdrage op jou overkomt als een persoonlijke aanval, dan spijt me dat. Zo heb ik het namelijk niet bedoeld, want zo zit ik niet in elkaar. Wat ik vooral heb geprobeerd is om helderheid te scheppen over de manier waarop we hier met elkaar kunnen en mogen (misschien zelfs wel moeten... maar dat komt dan gelijk weer zo dwingend over) omgaan.
Wat Shanita betreft is het mij meer dan duidelijk dat zij hele moeilijke momenten in haar leven heeft moeten ervaren. Ze laat regelmatig blijken dat het op bepaalde momenten goed met haar gaat, maar er zijn ook nog steeds dingen die haar niet in haar koude kleren gaan zitten. Als het haar goed doet om dat te delen op het forum, dan is dat haar goed recht. Een ander mag daar van vinden wat hij of zij wil, het geeft die ander niet het recht om haar te vertellen dat ze daarmee moet stoppen. Als het haar helpt om voorvallen uit haar leven op het forum te schrijven, dan denk ik: fijn voor haar. En als er iemand is die dat niet wil lezen, nou dan lees je dat toch lekker niet. Je kunt een dergelijk topic dan toch ook gewoon over slaan? Waarom open je het dan überhaupt? Omdat je toch wilt lezen wat er op geschreven wordt door anderen en door haar? Maar dat interesseert je toch niet? Dat heeft toch geen waarde voor jou? Laat het dan gewoon….
In mijn ogen is het niet juist om iemand te vertellen dat wat diegene schrijft geen waarde heeft omdat JIJ dat niet wilt lezen. Het is gewoon heel simpel: als je iets niet wilt lezen, lees het dan ook niet. En als je van mening bent dat iemand zijn of haar bijdrage geen waarde heeft, realiseer je dan dat dit jouw mening is. Voor diegene is het blijkbaar wel van waarde om die bijdrage te schrijven, omdat het iets is wat hij of zij met anderen wil delen. Wil je weten waarom dat zo is, uit oprechte belangstelling, vraag daar dan gewoon naar. Maar ga niet zeggen dat iemand iets niet mag schrijven, omdat het jou niet interesseert. Daar kun je mensen onnodig mee kwetsen. En nogmaals, dit is niet persoonlijk naar Erika bedoeld. Het mag wat mij betreft ook best worden opgevat in meer algemene zin.
En o ja, dan zijn er vast ook weer mensen die hierop inhaken door te zeggen dat ik nu een beetje loop te vertellen hoe het moet. Dus laat ik op voorhand maar zeggen dat het niet mijn bedoeling is om wie dan ook de wet voor te schrijven, maar dat ik eigenlijk gewoon maar weer eens een beroep wil doen op een zorgvuldige, liefdevolle manier van omgaan met elkaar. Ik houd van de discussies hier op het forum, juist daarom ben ik terug. Laten we echter vooral proberen om die op een respectvolle manier te voeren. Dus nogmaals, als je de neiging hebt om van leer te trekken tegen iemand, om welke reden dan ook: ask yourself WWJD! |
Oke Lisa duidelijk dan staan we op een lijn! Moet zeggen dat ik ook al verbaasd was over jou reactie zo herinner ik me jou niet Het is dus niet dat ik me eraan stoor want idd dan lees ik het niet het is meer dat ik probeer te helpen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:28
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Hé Erika, die vraag van "jij ook? " was echt bedoeld voor Harald En nee, je zult mij niet horen beweren dat wij nooit meer zondigen, maar wel dat wij ons bevrijd mogen weten van veroordeling wegens zonde als we geloven in datgene wat Christus voor ons heeft bewerkstelligd en ons wenden tot God om vergeving van zonde te vragen. |
oeps te snel maar goed het was wel gemeend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:28
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Hai Erika. Als mijn bijdrage op jou overkomt als een persoonlijke aanval, dan spijt me dat. Zo heb ik het namelijk niet bedoeld, want zo zit ik niet in elkaar. Wat ik vooral heb geprobeerd is om helderheid te scheppen over de manier waarop we hier met elkaar kunnen en mogen (misschien zelfs wel moeten... maar dat komt dan gelijk weer zo dwingend over) omgaan.
Wat Shanita betreft is het mij meer dan duidelijk dat zij hele moeilijke momenten in haar leven heeft moeten ervaren. Ze laat regelmatig blijken dat het op bepaalde momenten goed met haar gaat, maar er zijn ook nog steeds dingen die haar niet in haar koude kleren gaan zitten. Als het haar goed doet om dat te delen op het forum, dan is dat haar goed recht. Een ander mag daar van vinden wat hij of zij wil, het geeft die ander niet het recht om haar te vertellen dat ze daarmee moet stoppen. Als het haar helpt om voorvallen uit haar leven op het forum te schrijven, dan denk ik: fijn voor haar. En als er iemand is die dat niet wil lezen, nou dan lees je dat toch lekker niet. Je kunt een dergelijk topic dan toch ook gewoon over slaan? Waarom open je het dan überhaupt? Omdat je toch wilt lezen wat er op geschreven wordt door anderen en door haar? Maar dat interesseert je toch niet? Dat heeft toch geen waarde voor jou? Laat het dan gewoon….
In mijn ogen is het niet juist om iemand te vertellen dat wat diegene schrijft geen waarde heeft omdat JIJ dat niet wilt lezen. Het is gewoon heel simpel: als je iets niet wilt lezen, lees het dan ook niet. En als je van mening bent dat iemand zijn of haar bijdrage geen waarde heeft, realiseer je dan dat dit jouw mening is. Voor diegene is het blijkbaar wel van waarde om die bijdrage te schrijven, omdat het iets is wat hij of zij met anderen wil delen. Wil je weten waarom dat zo is, uit oprechte belangstelling, vraag daar dan gewoon naar. Maar ga niet zeggen dat iemand iets niet mag schrijven, omdat het jou niet interesseert. Daar kun je mensen onnodig mee kwetsen. En nogmaals, dit is niet persoonlijk naar Erika bedoeld. Het mag wat mij betreft ook best worden opgevat in meer algemene zin.
En o ja, dan zijn er vast ook weer mensen die hierop inhaken door te zeggen dat ik nu een beetje loop te vertellen hoe het moet. Dus laat ik op voorhand maar zeggen dat het niet mijn bedoeling is om wie dan ook de wet voor te schrijven, maar dat ik eigenlijk gewoon maar weer eens een beroep wil doen op een zorgvuldige, liefdevolle manier van omgaan met elkaar. Ik houd van de discussies hier op het forum, juist daarom ben ik terug. Laten we echter vooral proberen om die op een respectvolle manier te voeren. Dus nogmaals, als je de neiging hebt om van leer te trekken tegen iemand, om welke reden dan ook: ask yourself WWJD! |
Ik denk dat je in theorie helemaal gelijk hebt, de praktijk is echter wat weerbarstiger denk ik.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Nee, ik verleng niet meer en dat weet je best....... |
Ja W-tje , ik weet het. Maar ik dacht , misschien, misschien dat ze van gedachten verandert. Maar we houden contact he? En je weet het... de uitnodiging blijft gelden .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:45
|
|
|
|
Allereerst, ben toch weer terug.
En mijn slechtste moment?
Dat ze bij het gkb niet kunnen rekenen.
Krijg nu een maandbedrag. Heb gevraagd of dat in weekbedrag veranderd kon worden. Ja kon wel maar dan zou ik op kwartaal basis 120 euro minder krijgen. Maar gauw weer op maandbedrag laten zetten, pfffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:48
|
|
|
|
heb mijn abbo wel verlengd mooie aanbieding gehad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:52
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Dames....Maak je niet druk
Beschouw dit topic als het dagboek van Shanita en sla het lekker over als je het niet weten wilt. Haar helpt het misschien en eerlijk...wat hebben we er voor last van als we het niet lezen?
Fijne dag dames  |
Die lappen tekst van ...die sla ik meestal wel over ja, maar de reacties, dié zijn nou vaak zooooooooo leuk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 19:04
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ehhh........ ehhhhhhhhh........ ze zeggen vaak muts tegen mij en waarom? ikke weet nie  |
ik heb wel n donkerbruin vermoeden...
(tegen zwart aan zelfs)
Pieter, houd wel van n inkoppertje op zn tijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 19:06
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Als ik zou willen beweren dat ik niet meer zondig sinds Jezus "dat voor de mensheid heeft gedaan" zou ik gedurende mijn hele leven nooit gezondigd moeten hebben, want toen Jezus voor ons aan het kruis stierf liep ik nog lang niet op deze wereld rond. Beetje gekke vraag van jou dus... |
Erfzonde maakt dus nog steeds deel uit van jou leven, want zoals Adam en Eva ontrouw waren aan God in het paradijs, en daarna, zo ben jij ook nog dagelijks ontrouw aan God. Jezus was de eerste mens die niet ontrouw was aan God tijdens zijn leven op aarde, dit kon Hij omdat hij ook God was.
En de tekst van Kol 2:6 is dat ondanks ons zondige leven, vanuit de zondeval van de eerste Adam, God ons niet meer direct ziet, maar door Jezus, de tweede Adam, heen. Helder en zonder zonde, ook al zondigen wij dagelijks vanuit de eerste Adam.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 19:39
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik heb wel n donkerbruin vermoeden...
(tegen zwart aan zelfs)
Pieter, houd wel van n inkoppertje op zn tijd  |
vermoedelijk heb jij een donker zwarte muts, pieter?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 19:41
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik heb wel n donkerbruin vermoeden...
(tegen zwart aan zelfs)
Pieter, houd wel van n inkoppertje op zn tijd  |
Ja jij zei het gisteren nog tegen me
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 19:46
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja W-tje , ik weet het. Maar ik dacht , misschien, misschien dat ze van gedachten verandert. Maar we houden contact he? En je weet het... de uitnodiging blijft gelden .  |
daar gaaaaaaaan de sliptongetjuhs...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 19:46
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Hé Marry. Nou dat lijkt me inderdaad best pittig. Ik woon nu zelf zes jaar in mijn huidige woning en toen ons vorige huis verkocht moest worden heb ik de makelaar gewoon de sleutel gegeven. Dan hoefde ik in ieder geval niet thuis te zijn als er mensen kwamen kijken. Is dat met zo'n "open huizen route" niet mogelijk? Als dat wel kan is het zeker een aanrader: ga dan lekker wat voor jezelf doen in die tijd en laat de makelaar zijn werk doen (daar betaal je toch ook voor ). Mocht dat niet lukken, dan wens ik je in ieder geval op voorhand sterkte voor morgen. |
Lief dat je zo meeleeft Lisa....maar deze makelaar heeft zo'n 30 huizen te koop, allemaal open dag....hij kan hooguit op één plaats tegelijk zijn he....dat is de moeilijkheid...ik heb dus een dagje huisarrest...valt wel mee hoor..van 11 tot 15 uur....soms loopt het wat uit..maar ja....lekker shoppen met mijn dochter is er niet bij helaas...en wie weet...vorige keer helemaal geen een kijker....das best balen! Maar we komen het door hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:15
|
|
|
|
Haloooo,
Een vriend van mij, die ook weleens op dit forum zit, ja, ik mag het zeggen van hem, die komt morgenmiddag op de radio. Live.
Het programma is van de EO en het heet "Leef je geloof" op Radio 5. Het begint om 12 uur. En van ongeveer 10 over 12 tot 10 voor half 1, 10 minuten dusz, is hij live te horen.
Het gaat om Eddy Kuipers aka EDDY899
Leuk he?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 9 december 2011, 20:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Sinds wanneer zijn zusters dom Maar ja hadden we maar een ander vak moeten leren of doe net als ik en zorg ervoor dat je geen nachten meer hoeft te draaien  | Altijd toch? anders ga je niet de zorg in Maarre ik vind onregelmatig werken heerlijk! alleen gisterenavond was m'n zin ver te zoeken met dat weer.... Toen voelde ik me een heel klein beetje zielig... In de nachtdienst slaap ik altijd heerlijk bij.....dus ik ben weer helemaal uitgeslapen nu.....
| SHANITA130 schreef: | Ik heb gehoord, dat opleidingen voor de verpleging best wel heel erg zwaar zijn.... |
Ach voor ieder beroep en opleiding valt er wat te leren, maar het was meer als grapje bedoeld hoor shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:28
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment komt nog....ik mag straks mijn dochter van de trein halen en ze blijft een heeeeeeeeeeel weekend! Jippieeeeeee!  |
Wat heerlijk voor je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:29
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Net terug uit het ziekenhuis...en eigenlijk heel boos over hoe het allemaal gegaan is.... Kun je je voorstellen...je gaat voor de uitslag van een darmonderzoek...
Je wordt geroepen als Mevr.T, maar men stelt zulke vragen die helemaal niet van toepassing zijn op jouw!!!!!!!!
Je mag gerust weten ik ging zeer teleurgesteld naar huis..(ja ik ben een nummer)
|
Begrijp je teleurstelling. Het feit is dat waar gewerkt wordt, fouten gemaakt worden. Dat is vervelend, vooral als het jezelf betreft.
Wil het niet goed praten maar.... Bedenk wel dat je inderdaad niet de enige patient bent. Denk je nu eens de situatie van zo'n arts in.... Per dag krijg je in de poli ongeveer 30 mensen voor je neus. Ken zo'n arts alle patiënten? nee hij leest het dossier kort van te voren even door en beoordeeld de uitslagen ( de goeie als het goed is ) Daarnaast wordt hij nog honderd keer gebeld en mag ook nog eens bij een x aantal patiënten op de afdeling langs...
Eigenlijk ben je dus echt een nummer alleen het stukje gespreksvoering kan bij sommige artsen wel wat beter... Niet dat ik ze zielig vind hoor, ze verdienen er ook naar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:29
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment komt nog....ik mag straks mijn dochter van de trein halen en ze blijft een heeeeeeeeeeel weekend! Jippieeeeeee!  |
Leuk Marry, gans het weekend met je dochter, geniet van de "quality time". Ook bedankt voor je inbreng donderdag in de gebedsroom met o.a. het aanbiddingslied "de rivier", prachtig die God van ons. Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 9 december 2011, 20:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:31
|
|
|
|
Denk dat ik maar eens een uurtje ga fietsen. Want wat ik nu allemaal voor geluiden hoor.
Volgens mij is de buurman een beeeeeeetje ziek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:32
|
|
|
|
| HERMAN968 schreef: | Leuk Marry, gans het weekend met je dochter, geniet van de "quality time". Ook bedankt voor je inbreng donderdag in de gebedsroom met o.a. het aanbiddingslied "de rivier", prachtig die God van ons. Herman |
heee, zit jij niet in je biezenkistje??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:34
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | heee, zit jij niet in je biezenkistje??  |
hihi er zijn meer Hermannen Cootje dit is een andere
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:35
|
|
|
|
Foutje....bedankt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:35
|
|
|
|
You're welcome !!! Be a winner !
Herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:36
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | hihi er zijn meer Hermannen Cootje dit is een andere  |
herman in een kistje, herman zonder kistje, herman op een balkonnetje..........
allerlei soorten en smaken, erika............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:37