ChristianMatch
 


Forum

de leugenachtigheid van christian match
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6179 6180 6181 6182 6183 6184 6185 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MATTIE956





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2019, 07:50
 
[quote=PETRA784] Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MATTIE956





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2019, 09:27
 
iedereen wil graag oud worden maar oud zijn is uit..een verleden is ook uit.. niet over vroeger praten want dan ben je al zo oud.... de wereld zit raar in elkaar.idd dit is wat de wereld van ons verwacht,, jong zijn is de leus..wees eerder zuinig op je herinneringen..?

Laatst aangepast door
MATTIE956
op zondag 8 september 2019, 10:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MATTIE956





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2019, 10:16
 
[quote=MATTIE956] Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
MATTIE956
op maandag 9 september 2019, 04:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 9 september 2019, 12:42
 
BLOOSJE171 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley

al een paar jaar gebruikt de site de bewering: dat er "honderden nieuwe leden" zijn bijgekomen, om je zo te lokken om weer lid te worden. En iedereen weet dat dit een pertinente leugen is. Ik heb dit al eens aangekaart bij hen, maar het heeft niet geholpen.
Christianmatch is op sterven na dood, men probeert ook niet eens om er nieuw leven in te blazen. Jammer, dan kun je beter stoppen.


Nieuw leven inblazen is best moeilijk, vooral omdat er in Nederland zoveel datingsites zijn die specifiek op christelijk denkende mensen zijn gericht. De teloorgang van Crosspoint vind ik een voorbeeld, maar toch is ook die site nog steeds in de lucht (maar nauwelijks leden).

Ik denk dat er ieder jaar zeker enkele honderden nieuwe (of eerder lid geweest zijnde) leden zich aanmelden bij Christianmatch, maar uiteraard zijn er ook velen die weer afhaken. Daardoor valt het totale ledenbestand misschien wat tegen. En dan heb je ook nog een verschil tussen actieve en inactieve leden (vooral leden die een jaarabonnement afsluiten, zijn een groot deel van het jaar niet actief aanwezig). Het nieuwtje is er dan van af. Dus niet altijd zoveel mensen online.

Er zijn ook datingsites die zich richten op christelijk denkende mensen en die o.a. een permanent gratis lidmaatschap aanbieden waar je best nog wel wat mee kunt doen (vwb functionaliteiten). Veel leden, maar die datingsites trekken niet altijd de meest beleefde mensen aan. Dat komt volgens mij vooral door zo'n gratis lidmaatschap. Het is dus maar wat je wilt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2019, 15:37
 
Ondanks dat iedereen het weet, blijven mensen toch lid of komen ze steeds terug (doordat ze gebruik maken van de gratis driedaagse Knipoog smiley ). Dat is toch wel bijzonder, nietwaar?


BLOOSJE171 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley

al een paar jaar gebruikt de site de bewering: dat er "honderden nieuwe leden" zijn bijgekomen, om je zo te lokken om weer lid te worden. En iedereen weet dat dit een pertinente leugen is. Ik heb dit al eens aangekaart bij hen, maar het heeft niet geholpen.
Christianmatch is op sterven na dood, men probeert ook niet eens om er nieuw leven in te blazen. Jammer, dan kun je beter stoppen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 september 2019, 11:49
 
BLOOSJE171 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley

al een paar jaar gebruikt de site de bewering: dat er "honderden nieuwe leden" zijn bijgekomen, om je zo te lokken om weer lid te worden. En iedereen weet dat dit een pertinente leugen is. Ik heb dit al eens aangekaart bij hen, maar het heeft niet geholpen.
Christianmatch is op sterven na dood, men probeert ook niet eens om er nieuw leven in te blazen. Jammer, dan kun je beter stoppen.


Begrijp je boosheid en teleurstelling Bloosje enerzijds. Anderzijds is deelname/lid worden altijd je eigen verantwoording en eigen keuze. Ander punt is de vraag of iedereen dit weet of dit een leugen is. Naar mijn mening een invulling als je dit niet onderzoekt. Toen ik dit bericht schreef kwam de volgende gedachte bij mij naar boven. Het aantal singels neemt toe betreft zowel mannen als vrouwen. Fascinerend vind ik dat er ondanks zoveel singels er nog steeds zoveel verschillende datingssites zijn. Geeft stof tot nadenken geld ook voor mij als singel.

Ik vind het prettig om drie dagen gratis lid te zijn. Mooi gebaar van CM deze kans. Bepaal daarna zelf of ik lid wil worden. Ongeacht veel of weinig leden. Heb geen waardeoordeel over CM of zij beter kunnen stoppen. Leden die zich aanmelden maken deze keuze om lid te worden van CM niet van een andere site.

Gr. Marenth
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: woensdag 2 oktober 2019, 09:19
 
BLOOSJE171 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley

al een paar jaar gebruikt de site de bewering: dat er "honderden nieuwe leden" zijn bijgekomen, om je zo te lokken om weer lid te worden. En iedereen weet dat dit een pertinente leugen is. Ik heb dit al eens aangekaart bij hen, maar het heeft niet geholpen.
Christianmatch is op sterven na dood, men probeert ook niet eens om er nieuw leven in te blazen. Jammer, dan kun je beter stoppen.
Wat je zegt herken ik ook.
De redactie is natuurlijk vrij om hun site in te richten zoals ze dat willen.
Blijkbaar hechten ze geen waarde aan vernieuwing. Ja inderdaad, de inhoud van de marketingmails is nog nooit aangepast, net als de foto's.

Het systeem is ooit opgezet, en elk betalend lid is mooi meegenomen, zo zal men denken. En dat is hun goed recht.
Maar je kunt je inderdaad afvragen of dit levensvatbaar blijft.

Hopelijk heb je sites als deze al snel niet meer nodig omdat je een levenspartner gevonden hebt :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 2 oktober 2019, 19:23
 
ROADY558 schreef:
Wat je zegt herken ik ook.
De redactie is natuurlijk vrij om hun site in te richten zoals ze dat willen.
Blijkbaar hechten ze geen waarde aan vernieuwing. Ja inderdaad, de inhoud van de marketingmails is nog nooit aangepast, net als de foto's.

Het systeem is ooit opgezet, en elk betalend lid is mooi meegenomen, zo zal men denken. En dat is hun goed recht.
Maar je kunt je inderdaad afvragen of dit levensvatbaar blijft.

Hopelijk heb je sites als deze al snel niet meer nodig omdat je een levenspartner gevonden hebt :)


Ik heb een vraag voor de moderator van Christianmatch: de lay-out van de site bestaat al een tijdje. Maar ik meen me te herinneren dat ooit (iets meer dan 10 jaar geleden) Crosspoint dezelfde lay-out had. Heeft Christianmatch de lay-out overgenomen van Crosspoint of is Christianmatch een afsplitsing van Crosspoint ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLESSED523





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 13 oktober 2019, 19:44
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Ondanks dat iedereen het weet, blijven mensen toch lid of komen ze steeds terug (doordat ze gebruik maken van de gratis driedaagse Knipoog smiley ). Dat is toch wel bijzonder, nietwaar?

Bijzonder? 3 dagen gratis..haha misschien is het eerder, dat mensen kunnen kijken of CM iets voor ze is EN OMDAT het GRATIS is. De rest is vrij prijzig. Dus zo bijzonder is het niet hoor. Ik vind CM ook erg saai en ben blij dat mn abonnement binnenkort ten einde komt.

Succes in ieder geval
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AHAVA364





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: maandag 14 oktober 2019, 21:18
 
ik ben een groot fan van Israël en vroeg mij af of hier nog meer Israël fans zijn.

Ben je al een keer in Israël geweest? Wat trekt jouw naar Israël? En als je al een keer geweest bent, waar ben je geweest? Heb je tips?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AHAVA364





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: maandag 14 oktober 2019, 21:35
 
Ik ben weer even terug bij Christian Match.
Ik ben nu bijna 10 jaar single en heb verschillende datingsites bezocht.
Ik begon hier.
Op deze site.

Wat mij het meeste opviel bij ál de Christelijke sites was het gebrek aan actie van de online deelnemers.

Het leek wel of veel van de mensen een partner willen in hun leven maar dat ze niet verder gingen dan plaatjes kijken.

Ik stak mijn tenen heel even in een algemene vijver en daar werd direct aan mijn tenen geknabbeld waar ik weer van schrok (net als het feit dat het lidmaatschap absurt duur is)

Voor mij is daardoor meer de vraag: wat zoekt iemand, hoe zoekt iemand en vooral wat verwacht je ervan.

Misschien een reden voor een nieuw topic?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 oktober 2019, 07:27
 
Volgens mij is een datingsite voor de meeste mensen een vorm van "vermaak". Kijken en bekeken worden, zoals op een terrasje in de zon. Hoe vaak wordt jouw profiel aangeklikt en wie zijn het, hoe lig je in de markt? De kans is nog steeds vele malen groter om je partner in het "wild" te vinden dan op een datingsite. En toch zijn er mensen die hun partner op een datingsite vinden en sommige mensen gaan voor die kleine kans.

Datingsites zijn niet duur (als je een langer durend abonnement neemt). Wel is het zo dat Christianmatch geen permanent gratis lidmaatschap aanbiedt, waar andere sites dat wel doen (weliswaar met minder functionaliteiten dan een betaald lidmaatschap).


Laatst aangepast door
AXEL688
op dinsdag 15 oktober 2019, 07:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 oktober 2019, 09:39
 
AHAVA364 schreef:
ik ben een groot fan van Israël en vroeg mij af of hier nog meer Israël fans zijn.

Ben je al een keer in Israël geweest? Wat trekt jouw naar Israël? En als je al een keer geweest bent, waar ben je geweest? Heb je tips?



Mainstream reisorganisaties bieden reizen aan van zo'n 8 dagen en in die 8 dagen kun je veel van Israël zien. Ik was er in het voorjaar van 2018. Aangename temperaturen (20-25 graden).

Bethlehem, Jeruzalem (de Olijfberg, Tuin van Getsemane, de Oude Stad, Yad Vashem , de Knesset), Massada, Ein Gedi, Quamran, de Dode Zee, Jericho, Tiberias, de Golan Hoogvlakte (met zicht tot in Syrië), Nazareth, het Karmel gebergte, Netanya, Caesarea en Tel Aviv.

Erg veel toeristen, het hele jaar door. Soms is dat wat storend, bijv. in de (kleine) Hof van Getsemane. En op alle bekende bijbelse plaatsen hebben vooral de Rooms-Katholieke en Grieks-Orthodoxe Kerk land gekocht en daarop grote kerken gebouwd, wat nog meer volk (pelgrims) aantrekt. Interessant is om de praktijk van een shabbat mee te maken. Zo'n shabbat kun je meemaken in steden met een grote orthodox-Joodse bevolking, bijv. in Tiberias. In die plaatsen valt het openbare leven stil tijdens de shabbat.

In Bethlehem zie je de muur tussen de Palestijnse gebieden en Israël. Ziet er min of meer uit als de voormalige Berlijnse Muur (met veel graffiti aan de Palestijnse kant). Je ziet daar de doorlaatposten voor Palestijnen die in Israël werken. Je ziet dat er A, B en C gebieden zijn, die de Israëli"s onderscheiden.

Op de heuvel van Massada bevind je je in een woestijn. En op de Golan Hoogvlakte is de temperatuur heel gematigd en ziet het er heel groen uit. Tel Aviv is de meest seculiere stad van Israël. Met trendy stranden en krachthonken op het strand. Het oude Jaffa is omsloten door het moderne Tel Aviv en is ook een bezoekje waard. Veel prachtige art deco architectuur in Tel Aviv.

Als je Israël verlaat via Ben Gurion Airport in Tel Aviv, is dat ook een hele belevenis. Nergens in de wereld heb ik zo'n uitgebreide en langdurende veiligheidscontrole meegemaakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AHAVA364





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 oktober 2019, 16:56
 
AXEL688 schreef:
Mainstream reisorganisaties bieden reizen aan van zo'n 8 dagen en in die 8 dagen kun je veel van Israël zien. Ik was er in het voorjaar van 2018. Aangename temperaturen (20-25 graden).

Bethlehem, Jeruzalem (de Olijfberg, Tuin van Getsemane, de Oude Stad, Yad Vashem , de Knesset), Massada, Ein Gedi, Quamran, de Dode Zee, Jericho, Tiberias, de Golan Hoogvlakte (met zicht tot in Syrië), Nazareth, het Karmel gebergte, Netanya, Caesarea en Tel Aviv.

Erg veel toeristen, het hele jaar door. Soms is dat wat storend, bijv. in de (kleine) Hof van Getsemane. En op alle bekende bijbelse plaatsen hebben vooral de Rooms-Katholieke en Grieks-Orthodoxe Kerk land gekocht en daarop grote kerken gebouwd, wat nog meer volk (pelgrims) aantrekt. Interessant is om de praktijk van een shabbat mee te maken. Zo'n shabbat kun je meemaken in steden met een grote orthodox-Joodse bevolking, bijv. in Tiberias. In die plaatsen valt het openbare leven stil tijdens de shabbat.

In Bethlehem zie je de muur tussen de Palestijnse gebieden en Israël. Ziet er min of meer uit als de voormalige Berlijnse Muur (met veel graffiti aan de Palestijnse kant). Je ziet daar de doorlaatposten voor Palestijnen die in Israël werken. Je ziet dat er A, B en C gebieden zijn, die de Israëli"s onderscheiden.

Op de heuvel van Massada bevind je je in een woestijn. En op de Golan Hoogvlakte is de temperatuur heel gematigd en ziet het er heel groen uit. Tel Aviv is de meest seculiere stad van Israël. Met trendy stranden en krachthonken op het strand. Het oude Jaffa is omsloten door het moderne Tel Aviv en is ook een bezoekje waard. Veel prachtige art deco architectuur in Tel Aviv.

Als je Israël verlaat via Ben Gurion Airport in Tel Aviv, is dat ook een hele belevenis. Nergens in de wereld heb ik zo'n uitgebreide en langdurende veiligheidscontrole meegemaakt.


Echt he ???? ik was vorige maand 3 uur van te voren op het vliegveld en
en kon na alle controles direct doorlopen naar mijn vliegtuig.
Ik ga meestal alleen naar Israël. Ik boek een ticket en verschillende hostels en gebruik het openbaar vervoer om heen en weer te reizen. Dat is prima te doen ????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AHAVA364





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 oktober 2019, 19:22
 
AXEL688 schreef:
Volgens mij is een datingsite voor de meeste mensen een vorm van "vermaak". Kijken en bekeken worden, zoals op een terrasje in de zon. Hoe vaak wordt jouw profiel aangeklikt en wie zijn het, hoe lig je in de markt? De kans is nog steeds vele malen groter om je partner in het "wild" te vinden dan op een datingsite. En toch zijn er mensen die hun partner op een datingsite vinden en sommige mensen gaan voor die kleine kans.

Datingsites zijn niet duur (als je een langer durend abonnement neemt). Wel is het zo dat Christianmatch geen permanent gratis lidmaatschap aanbiedt, waar andere sites dat wel doen (weliswaar met minder functionaliteiten dan een betaald lidmaatschap).


Ergens zou je kunnen zeggen dat er voor elk wat wils is :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 16 oktober 2019, 11:32
 
AHAVA364 schreef:
Echt he ???? ik was vorige maand 3 uur van te voren op het vliegveld en
en kon na alle controles direct doorlopen naar mijn vliegtuig.
Ik ga meestal alleen naar Israël. Ik boek een ticket en verschillende hostels en gebruik het openbaar vervoer om heen en weer te reizen. Dat is prima te doen ????

Misschien ben ik overvoorzichtig, maar met openbaar vervoer in Israël zou ik oppassen (in het verleden waren er aanslagen op ov-bussen). Het leuke aan een georganiseerde groepsreis is dat je in een korte tijd heel veel ziet, terwijl je het voor de prijs niet hoeft te laten (bijv. 8 dagen). En een goede reisbegeleider die alle dagen meereist, weet heel veel over Israël te vertellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AHAVA364





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: woensdag 16 oktober 2019, 19:49
 
AXEL688 schreef:
Misschien ben ik overvoorzichtig, maar met openbaar vervoer in Israël zou ik oppassen (in het verleden waren er aanslagen op ov-bussen). Het leuke aan een georganiseerde groepsreis is dat je in een korte tijd heel veel ziet, terwijl je het voor de prijs niet hoeft te laten (bijv. 8 dagen). En een goede reisbegeleider die alle dagen meereist, weet heel veel over Israël te vertellen.

Die bomaanslagen waren heftig.
Dat ben ik helemaal met je eens en zonder de muren/hekken zou ik het niet in mijn hoofd gehaald hebben om dat te doen.

De laatste jaren zijn er geen aanslagen meer geweest op het openbaar vervoer.
Sinds ze de gebieden hebben afgesloten eigenlijk.
Er veel Arabieren in de andere gebieden naast de Israëlisch.

Je kunt net zo goed een Arabier/Islamiet als chauffeur krijgen als een Israëliër.
Ik ervaar het openbaarvervoer san ook als heel veilig.

Het is zonder meer waar dat je met een groep en in 8 dagen met een gids veel ziet en hoort, maar vind het zelf heerlijk om net zolang als ik nodig heb ergens te gaan/blijven zitten om de omgeving in mij op te nemen.
Daar heb je met een groep geen kans op.

Ik vind de spontane ontmoeting en met andere, niet in een groep reizende reizigers, altijd heel fijn.
Ik heb al zoveel mooie bijzondere ontmoetingen mogen hebben.

En gidsen tref je echt overal.

Er zijn mensen die graag zouden willen gaan maar de reis niet kunnen betalen terwijl je voor 2 personen voor 8 dagen voor €600 rond kunt zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AHAVA364





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 oktober 2019, 21:48
 
AHAVA364 schreef:
Ergens zou je kunnen zeggen dat er voor elk wat wils is :)

Het is echt jammer dat het hier zo stil is op deze site.
Veel plezier hier verder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: zondag 20 oktober 2019, 22:28
 
Herfst.

Tijd van overgang.
Tijd van overgave.

De levenskracht keert zich naar binnen.
maakt zich los van de vorm
en wordt onzichtbaar.....

Verstilling.

De natuur geeft zich over.
aan het onzichtbare
en vertrouwt...

Marleen Weusten.

Gr. Marenth
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRINA366





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 januari 2020, 17:01
 
.

Laatst aangepast door
IRINA366
op dinsdag 14 januari 2020, 22:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARINA180 (48)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2020, 00:23
 
Zo jammer dat hier niemand komt kletsen in de chatbox!
Kan zo gezellig zijn zo de andere leden te leren kennen, puur vriendschappelijk.... Knipoog smiley

Bij deze een oproep om te komen kletsen in de chatbox!!!

Hopelijk tot snel!

Groetjes Marina


Laatst aangepast door
MARINA180
op zaterdag 4 januari 2020, 00:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRINA366





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2020, 08:34
 
MARINA180 schreef:
Zo jammer dat hier niemand komt kletsen in de chatbox!
Kan zo gezellig zijn zo de andere leden te leren kennen, puur vriendschappelijk.... Knipoog smiley

Bij deze een oproep om te komen kletsen in de chatbox!!!

Hopelijk tot snel!

Groetjes Marina

Dat was precies mijn gedachte! Hier al 1 gesprekspartner dus

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARINA180 (48)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2020, 10:31
 
IRINA366 schreef:
Dat was precies mijn gedachte! Hier al 1 gesprekspartner dus

Lachende smiley

Super Irina!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRUDIE696





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 20 januari 2020, 07:45
 
Ik ben sinds 2 weken proeflid, kijk regelmatig op de chat, gaat mij hier om vriendschap kijk je op een profiel, wordt je gelijk in de schaduw gezet of niemand zegt iets. Ben nog proeflid, heb alleen de verplichte vragen ingevuld, heb ook geen zin om het verder aan te vullen, foto heb ik al verwijderd. Heel jammer, had andere verwachtingen. Heel veel succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARINA180 (48)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 22 januari 2020, 16:36
 
TRUDIE696 schreef:
Ik ben sinds 2 weken proeflid, kijk regelmatig op de chat, gaat mij hier om vriendschap kijk je op een profiel, wordt je gelijk in de schaduw gezet of niemand zegt iets. Ben nog proeflid, heb alleen de verplichte vragen ingevuld, heb ook geen zin om het verder aan te vullen, foto heb ik al verwijderd. Heel jammer, had andere verwachtingen. Heel veel succes allemaal.

Dat is zeker jammer als contact niet wil lukken, deze ervaring heb ik hier ook vandaar m'n oproep gezellig te kletsen in de chatbox!
Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEETH663





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juni 2020, 08:56
 
Er wordt gezegd dat hier van alles gebeurt.
Maar op het forum gebeurt er weinig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MICHELLE860





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 juli 2020, 21:49
 
PEETH663 schreef:
Er wordt gezegd dat hier van alles gebeurt.
Maar op het forum gebeurt er weinig


Ik ben hier net een halve dag, maar dit viel mij ook al op ja.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALEXANDER415





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 juli 2020, 12:51
 
Ik zou graag een gebed willen ontvangen dat over mijn toekomstige plannen gaan en wat de Heere wil vertellen en zegen willen ontvangen over herstel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM533





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 augustus 2020, 10:00
 
Jammer inderdaad dat er weinig te beleven is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREDBUNT855





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 9 augustus 2020, 12:05
 
Er gebeurt zeker weinig hier ik wil juist wat organiseren heb je een moter of schooter meld je maar aan bellen mag ook

- Telefoonnummer verwijderd -

iedereen die mee wil doen is welcom wil een leuke dag organiseren .
Ik ben niet voor als men niets laat horen gewoon gaan met die banaan erg gezellig in een groeje rijden wen wat drinken en eten wel de afstand en regels van carona hoor vg fred


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 12 november 2020, 17:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6179 6180 6181 6182 6183 6184 6185 ... 6194 Volgende
Pagina 6182 van 6194