ChristianMatch
 


Forum

Vreemde kostganger(s) ?
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 11:44
 
Gistermorgen ging voorlopig voor het laatst de wekker op maandag. Oké opstaan is niet mijn sterkste punt, dus veelal ben ik nog lang niet helder. Gistermorgen wel, want ik had nog geen stap uit bed gezet (geloof dat het met het goede been was) of daar lag een vieze dikke zwarte tor voor dood op mijn vloerbedekking. Held dat ik ben stap er al griezelend overheen in de hoop dat ie er straks nog ligt, dan is ie tenminste dood en kan ik um zo opvegen. Piekerend daal ik de trap af naar de badkamer, want hoe haalt zo'n beest het in zijn hoofd om "gezellig" ongevraagd zich te verschansen op mijn, in deze dagen oververhitte, zolderkamertje? Hoe komt dat beest überhaupt op zolder? Spinnen die begrijp ik wel, en doen me weinig. Zondag nog heb ik een vogelspin op mijn hand gehad op de kinderboerderij...maar Torren en kevers??? Griezels vind ik het. Weet me nog goed het drama te herinneren op de camping dat ik voor het eerst in mijn tentje mocht slapen. Ahh jakkie daar liepen wel 20 van die beesten te tippelen over mijn tentzeil en ik maar slaan met mijn slipper...niet dood te krijgen ook nog, gillend rende ik naar buiten, waarop mijn vader een scheur in het tentzeil dichtplakte met tape. Ik denk ik was een jaar of 13. Brrrr.. dat tippelend geluid ik zal het nooit vergeten.

Over tot de orde van de dag... ik was allang dat beest vergeten, totdat ik maandagavond besloot vroeg naar bed te gaan.
Ahh jakkie...die tor was verdwenen, dat betekend: Hij leeft!
Waar is ie nu?? Met mijn ogen speurde ik de vloerbedekking af op zoek naar het griezel. Ik zag hem niet...maar....
Wat lag daar in een donker hoekie bij de boekenkast?
Dat lijkt wel een heel bijzondere uitvoering van een spin...een tropische misschien? Hier wilde ik meer van weten. ik bedoel... eerst maar eens licht daarheen brengen, zo zie ik ook niks..
Ik loop naar mijn slaapkant van mijn grote bed en ontfutsel daar de leeslamp van allerlei snoeren zoals die van de wekker, van mijn verstebare bedbodem en van de verlengssnoerhaspel, Yess hebbes...en ik richt de spot op de wel heel bijzondere spin die daar gelukkig nog steeds was. Hoe vaak hoor ik niet dat er allerlei uitheemse insecten en geleedpotigen hun opmars maken in Nederland?? Ik wil ze leren kennen en begrijpen: wie en wat ze eten en wanneer en wie zijn hun grootste aardsvijanden?
Mijn beestje ligt goed in het licht nu. Ik loop weer om mijn bed en kom dichterbij om mijn studieobject goed te kunnen bekijken.
Wat zie ik??
Daar lag geen spin.., het was een bonbon waar een hap uitgenomen is..niet opgegeten. Ik kijk op de kast, waar inderdaad het met zorg zelfgemaakte moederdagkadootje is neergelegd. Het is mij duidelijk: Een misschien toch niet zo'n vreemde kostganger heeft geprobeerd mijn moederdagbonbon te verorberen, maar blijkbaar niet lekker gevonden en uitgespuwd? of ..........?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 17:54
 
Zou die tor echt sjokolaa lusten? Clown smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 6 juli 2010, 18:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 19:38
 
als je begin juli nog steeds je moederdagcadeau niet hebt opgegeten, ben je of heel wilskrachtig aan de lijn, of je vond het zelf ook niet te vre... euh.. niet lekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 19:46
 
PIETER649 schreef:
als je begin juli nog steeds je moederdagcadeau niet hebt opgegeten, ben je of heel wilskrachtig aan de lijn, of je vond het zelf ook niet te vre... euh.. niet lekker.



Lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 00:38
 
Knipoog smiley Lachende smiley nee klop ben er niet gek op haha ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 07:37
 
MIEK114 schreef:
Knipoog smiley Lachende smiley nee klop ben er niet gek op haha ..

Was't een grote hap? Met tandafdrukjes??

Dan mag je wel uitkijken Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 08:05
 
ZINGA672 schreef:
Was't een grote hap? Met tandafdrukjes??

Dan mag je wel uitkijken Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

ka.......ka.........kabouters????? Verraste, verbaasde smiley Clown smiley

Leuke stukjes dames,knap geschreven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1