ChristianMatch
 


Forum

Uiterlijk of innerlijk
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 22:01
 
MAR907 schreef:
wat essentieel is, begin nooit aan het afbrekken van iemands muur....
Onbegonnen zaak als mens.....
Een muur is door de persoon zelf opgebouwd, en hoort het zelf af te breken wanneer die het wil....
Begin er zelf niet aan verloren zaak, want achter de muur kan ook een kooi zijn die op slot zit.....

Psies....laat de persoon zelf het werk doen...en bied enkel en alleen ondersteuning waar mogelijk en nodig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 23:21
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 31 mei 2011, 00:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 23:23
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 31 mei 2011, 00:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 23:33
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 31 mei 2011, 00:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANWILLEM177





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: donderdag 20 januari 2011, 08:18
 
geweldig lorettha hoe ij dat omschrijft,

zo is het,God kijkt naar ons hart,niet naar het uiterlijke,nee,hij kijkt of het hart op de juiste plaatst zit,bedoel,is het hart vol van Liefde voor God en je naasten,of ben je alleen maar opje zelf gericht of op een hele mooie knappe meid,( als het zamen gaat zoals God het bedoeld heeft is er niets mis mee)maar meestal kijkt men naar het uiterlijke,het vlees,het ooog wil ook wat.en daar struikelen heel veel mensen over.want Gods liefde is alleen maar geven,niet nemen,investeren in die andere,kijk naar hoe haar of zijn hartgesteldheid is,dat deed God ook,hij legde zijn goddelijkheid af en kwan er voor de mens,en zo mogen wij zijn voorbeeld zijn Halleluja amen.

groet janwillem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 18:15
 
Goed, het klinkt zo mooi als theorie, ik ga voor het innerlijk, maar ik ben niet vies van een goed uiterlijk.

Maar nu eens de praktijk. Wat gebeurt er als je een activiteit op CM regelt? De laatste tijd moet ik vaak denken aan een aflevering van Ally McBeal (vreselijk jaren 90, pa, zei mn dochter al). Deze aflevering heette Queen Bee en het ging over een vrouw, die haar bedrijfsstructuur alleen maar gebouwd op mannen, die haar als bijen koningin aanbaden. Natuurlijk liep elke man achter haar aan, en ze stimuleerde deze gevoelens zelfs door af en toe een man de gelegenheid te geven met haar te slapen. Maar alles was er bewust op gericht dat ze haar bleven aanbidden en je zag die mannen als kleine slaafse darren achter haar aanlopen.

Helaas zie ik dit ook vaak gebeuren bij activiteiten van CM. Mannen die alleen maar aan hun hormonen lopen te denken, en vrouwen die een vaardigheid hebben ontwikkeld om ze af te wimpelen. Dan gaat het echt niet om het innerlijk hoor...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 24 januari 2011, 18:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 18:25
 
CHATULIEM619 schreef:
Goed, het klinkt zo mooi als theorie, ik ga voor het innerlijk, maar ik ben niet vies van een goed uiterlijk.

Maar nu eens de praktijk. Wat gebeurt er als je een activiteit op CM regelt? De laatste tijd moet ik vaak denken aan een aflevering van Ally McBeal (vreselijk jaren 90, pa, zei mn dochter al). Deze aflevering heette Queen Bee en het ging over een vrouw, die haar bedrijfsstructuur alleen maar gebouwd op mannen, die haar als bijen koningin aanbaden. Natuurlijk liep elke man achter haar aan, en ze stimuleerde deze gevoelens zelfs door af en toe een man de gelegenheid met haar te slapen. Maar alles was er bewust op gericht dat ze haar bleven aanbidden en je zag die mannen als kleine slaafse darren achter haar aanlopen.

Helaas zie ik dit ook vaak gebeuren bij activiteiten van CM. Mannen die alleen maar aan hun hormonen lopen te denken, en vrouwen die een vaardigheid hebben ontwikkeld om ze af te wimpelen. Dan gaat het echt niet om het innerlijk hoor...

Wijze woorden Chatuliem ..blij dat je weer terug bent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3