ChristianMatch
 


Forum

Datingsite een taboe?
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 09:46
 
tis juist ideaal dat internet Lachende smiley

vroegah was alles betah???

welnee,

ik weet nog van de verhalen van mn oma dat verkeringen die de ouders onwelgevallig waren, gewoon onder dwang beeindigd werden.
nog n beetje vroeger werd je door je ouders gewoon voorgesteld aan je echtgenoot/echtgenote... uithuwelijken dus

in de jaren 80 en 90 was ik actief... dat ging ongeveer zo:
met wat maten naar de disco... om je heen kijken of je n lekker chickie zag, let wel: er was toen nog geen breezer om ze te verleiden ook, extra handicap dus.
Okee, je zag wat leuks en t leek net of er nog geen vriendje bij hoorde...
In de herrrie en lichtflitsen erheen om te checken of ze wilde dansen met je...
Desnoods kon ze zelfs een biertje of een cola krijgen.
Tijdens het aanspreken bleek ze WEL een vriendje te hebben... die stelde mijn amoureuze pogingen niet op prijs...
Gevolg: knokpartijtje en de meestal de volgende morgen wakker met wat blauwe plekken en een kater...

nee joh.. internet is ideaal !!!!!!!!!!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 16:53
 
GRIFFIN748 schreef:
n.a.v. het bericht van Ank556:

[citaat:
Datingsites zijn geen taboe meer. Maar wat een datingsite wil bereiken is zijn doel aan het voorbij schieten. Het gaat niet meer om daten alleen, er zit ook een grote groep mensen tussen die op deze manier aan een snel sekscontact kunnen komen.
Je geeft je ziel en zaligheid bloot en mensen maken daar misbruik van. Daten via internet is niet wat het zou moeten zijn. Iedereen kan een alias aanmaken en zich voordoen als de prins op het witte paard. De natuurlijke manier van ontmoeting tussen een man en een vrouw is weg aan het vagen door internet. Het is te makkelijk aan het worden voor iedereen om in contact te komen met mensen. Over een paar jaar gaan alle dates via internet, meer keus denkt iedereen, maar we vergeten de natuurlijke selectie.
Matchen op hobby's en interesses is heel erg leuk maar staat volledig buiten de manier waarop selectie van je partner zou moeten gaan. Tegenpolen trekken elkaar ook aan toch!

Geen taboe meer, maar tever doorgeschoten, jammer maar helaas:(

einde sitaat]


schreef Marieke 897:



misschien is ze hier omdat ze toch met haar tijd mee wil gaan en internet is inmiddels ook tot de dating-markt doorgedrongen. nou zit er een hoop kaf tussen het koren op zulke dating sites en tsja: de prins op het witte paard kom je er waarschijnlijk niet tegen. en hoe 'leuk' internet-daten ook is, er zal toch ééns een ontmoeting IRL moeten zijn, he. je kan niet altijd en eeuwig achter je pc/laptop blijven hangen als je mekaar leuk vindt. nou heb ik geen wit paard en ben ik ook geen prins, maar ik ben buschauffeur en heb een oude Saab, ik zal haar eens vragen of dat ook mag... Knipoog smiley Clown smiley Knipoog smiley


Ik hoop voor je Griffin, dat ze je een goede beschrijving geeft van waar ze met je wil afspreken ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 17:36
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik hoop voor je Griffin, dat ze je een goede beschrijving geeft van waar ze met je wil afspreken ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Hint:spreek af bij een vuurtoren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 17:40
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik hoop voor je Griffin, dat ze je een goede beschrijving geeft van waar ze met je wil afspreken ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
da's nog maar zéér de vraag...

maar 't zal allicht duidelijker zijn dan het kromschrift dat ik hier ben tegengekomen


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zondag 5 september 2010, 17:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 17:43
 
Ik vind ut reuze genant om hier te zitten. Clown smiley

Niemand weet ut en k ben ook incognito hé... Zit hier altijd met grote pruik, zonnebril en regenjas aan te typen. Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 17:49
 
LEANNE226 schreef:
Hint:spreek af bij een vuurtoren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

da's een idee! de vuurtoren van Maastricht dan maar... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2