ChristianMatch
 


Forum

Datingsite een taboe?
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:32
 
Op internet vond ik het volgende, al is het wel een artikel uit 2007

Taboe op online dating verdwijnt

Het taboe op online dating is aan het verdwijnen. Bijna negentig procent van de mensen die date op internet doet daar niet geheimzinnig meer over. Dit laat een poll van een datingsite voor hoger opgeleiden zien.

De resultaten van de poll laten zien dat slechts 12% aan niemand vertelt dat hij/zij op een datingsite staat ingeschreven. De rest praat hier openlijk over met familie, vrienden en sommige gevallen zelfs met iedereen:

29 % Iedereen mag dat weten
29 % Vrienden
27 % Vrienden en familie
12 % Niemand
02 % Mijn directe familie
01 % Geen mening / Weet niet


Hoe is dat bij jullie? Vertel je iedereen dat je op een datingsite staat? Of vertel je het aan een beperkt aantal mensen? Waarom wel/niet? 'k Ben heel benieuwd naar jullie reacties!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:42
 
MARIJAN072 schreef:
Op internet vond ik het volgende, al is het wel een artikel uit 2007

Taboe op online dating verdwijnt

Het taboe op online dating is aan het verdwijnen. Bijna negentig procent van de mensen die date op internet doet daar niet geheimzinnig meer over. Dit laat een poll van een datingsite voor hoger opgeleiden zien.

De resultaten van de poll laten zien dat slechts 12% aan niemand vertelt dat hij/zij op een datingsite staat ingeschreven. De rest praat hier openlijk over met familie, vrienden en sommige gevallen zelfs met iedereen:

29 % Iedereen mag dat weten
29 % Vrienden
27 % Vrienden en familie
12 % Niemand
02 % Mijn directe familie
01 % Geen mening / Weet niet


Hoe is dat bij jullie? Vertel je iedereen dat je op een datingsite staat? Of vertel je het aan een beperkt aantal mensen? Waarom wel/niet? 'k Ben heel benieuwd naar jullie reacties!

Hier is het nog taboe hoor,mensen hebben een veel te romantisch idee van het ontstaan van een relatie,helaas is het hard werken Knipoog smiley
Niemand in mijn omgeving wist het,mijn vriendinnen wisten wel dat ik aan het daten was......
Ik heb het ook niet verteld omdat het mijn priveleven is,heeft niemand iets mee te maken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 12:08
 
Ik heb het vertelt aan twee personen, die niet direct fam. zijn. Ze vinden het geweldig. Moest wel een drempel over om het te vertellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 12:17
 
Ik heb het alleen aan mn vriendin verteld. Vooral om dat ik het tegen iemand wil zeggen als ik met een voor mij nog redelijk onbekende cm-er een date heb
mijn kinderen weten alleen dat ik regelmatig op internet actief ben met andere alleenstaande christenen.
Vind het ook lastig om te vertellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANK556





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:07
 
Datingsites zijn geen taboe meer. Maar wat een datingsite wil bereiken is zijn doel aan het voorbij schieten. Het gaat niet meer om daten alleen, er zit ook een grote groep mensen tussen die op deze manier aan een snel sekscontact kunnen komen.
Je geeft je ziel en zaligheid bloot en mensen maken daar misbruik van. Daten via internet is niet wat het zou moeten zijn. Iedereen kan een alias aanmaken en zich voordoen als de prins op het witte paard. De natuurlijke manier van ontmoeting tussen een man en een vrouw is weg aan het vagen door internet. Het is te makkelijk aan het worden voor iedereen om in contact te komen met mensen. Over een paar jaar gaan alle dates via internet, meer keus denkt iedereen, maar we vergeten de natuurlijke selectie.
Matchen op hobby's en interesses is heel erg leuk maar staat volledig buiten de manier waarop selectie van je partner zou moeten gaan. Tegenpolen trekken elkaar ook aan toch!

Geen taboe meer, maar tever doorgeschoten, jammer maar helaas:(
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:13
 
Er zijn zoveel dingen die je aan bepaalde mensen (familie, vrienden en/of kennissen) wel vertelt, maar waarvan je niet de behoefte hebt om ze met iedereen te delen. Actief zijn op een datingsite is één zo'n ding...
Voor mij geldt dat daar niet zozeer een taboe op ligt, maar wel dat het een privé onderwerp is.


Laatst aangepast door
LIESBETH326
op woensdag 11 augustus 2010, 22:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:25
 
dat ik op een datingsite stond, heb ik nooit een geheim van gemaakt, maar daarom hoef je het nog niet van de daken te schreeuwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAHOOR406





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:22
 
Ik ben even zwaar verbaasd !
Wat mankeert er aan een datingsite, ik denk zelf dat dat taboe gevoel bij de mensen in hun hoofd zit die op een datingsite zitten en denken dat het een taboe is.
In mijn omgeving weet iedereen het....oftwel normaalste zaak van de wereld.
Ik vind de reacties wat krampachtig en mocht er zo'n enorm taboe op rusten zoek dan lekker gezellig een relatie irl....pik een cafeetje ofzo Knipoog smiley

Trouwens ff tussen haakjes...heb een lieve vriendin overgehouden aan deze datingsite....ik dacht deel het ff met jullie...of is dit nou een taboe waar je niet over praat cq typt ??
PS niet doorvertellen hoor Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:29
 
JAHOOR406 schreef:
Ik ben even zwaar verbaasd !
Wat mankeert er aan een datingsite, ik denk zelf dat dat taboe gevoel bij de mensen in hun hoofd zit die op een datingsite zitten en denken dat het een taboe is.
In mijn omgeving weet iedereen het....oftwel normaalste zaak van de wereld.
Ik vind de reacties wat krampachtig en mocht er zo'n enorm taboe op rusten zoek dan lekker gezellig een relatie irl....pik een cafeetje ofzo Knipoog smiley

Trouwens ff tussen haakjes...heb een lieve vriendin overgehouden aan deze datingsite....ik dacht deel het ff met jullie...of is dit nou een taboe waar je niet over praat cq typt ??
PS niet doorvertellen hoor Clown smiley

Van harte gefeliciteerd Jahoor!!
Je eerste posting en dan meteen zo n bericht.

Helaas hebben datingsites voor veel mensen nog een sneu imago..

"Ach , hij/zij kan niet slagen in real-life."

Maar dating verbreedt wel je horizon en stelt je in staat om een relatie geleidelijk op te bouwen totdat je beiden toe bent aan een face-to-face ontmoeting,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:51
 
ANK556 schreef:
Datingsites zijn geen taboe meer. Maar wat een datingsite wil bereiken is zijn doel aan het voorbij schieten. Het gaat niet meer om daten alleen, er zit ook een grote groep mensen tussen die op deze manier aan een snel sekscontact kunnen komen.
Je geeft je ziel en zaligheid bloot en mensen maken daar misbruik van. Daten via internet is niet wat het zou moeten zijn. Iedereen kan een alias aanmaken en zich voordoen als de prins op het witte paard. De natuurlijke manier van ontmoeting tussen een man en een vrouw is weg aan het vagen door internet. Het is te makkelijk aan het worden voor iedereen om in contact te komen met mensen. Over een paar jaar gaan alle dates via internet, meer keus denkt iedereen, maar we vergeten de natuurlijke selectie.
Matchen op hobby's en interesses is heel erg leuk maar staat volledig buiten de manier waarop selectie van je partner zou moeten gaan. Tegenpolen trekken elkaar ook aan toch!

Geen taboe meer, maar tever doorgeschoten, jammer maar helaas:(

Snap je dat ik me afvraag waarom je hier dan bent??

enne...taboe? het is een openbaar forum..dus foto's en postings zijn zichtbaar voor de hele wereld.... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 09:28
 
persoonlijk doe ik er net zo moeilijk over, dat ik lid van cm ben,
als dat ik geheimzinnig doe als ik even naar mijn vriendin ga.
ik ga met cm om als met een verjaardag; je spreekt veel mensen, alhoewel niet allemaal; met de ene ben je snel uitgepraat, met de ander kun je uren doorgaan.
en er zijn van die mensen, waar je mee afspreekt, om eens verder te kletsen, omdat er zoveel te zeggen en vertellen is, dat je meer dan genoeg gespreksstof hebt, om een avond mee te vullen.
wat mij persoonlijk verraste, is dat ik hier ook heel veel leuke vrouwen ben tegengekomen, waar ik erg veel gezelligheid aan heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 13:51
 
voor mij is het geen taboe,ik denk dat t taboe eerder bij mijn fam.ligt.
die hebben me al gewaarschuwd van he kijk uit en daar moet je t niet zoeken,dus vertel ik er hen maar niet veel meer over.
dus men weet ervan,ook mijn kennissen en vrienden en zelfs mijn voorganger en zijn vrouw en die zijn allemaal positief.
ook mijn kinderen weten dat ik hier zit , maar voor hen zegt het weinig en ik betrek ze er verder ook bewust niet bij,wordt dus met hen verder niet over gepraat,het zijn hier kennissen en vrienden van mama.,waar ze (ik)mee chat net zoals zij hun vriendjes op msn hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:10
 
Bedankt voor jullie reacties, 'k was er echt benieuwd naar. Meer reacties zijn welkom!

Ik hang zeker niet aan de grote klok, dat ik op een datingsite sta. Misschien dat ik bang ben voor het stempel 'die is constant (wanhopig) zoekende en niet tevreden met haar leven'. Ik heb niks aan mensen, die medelijden met me hebben. Al is de andere kant dat ik van veel mensen weet, dat ze me van harte een partner gunnen. Ik ben het eens met wat Leanne al zei, mensen hebben soms een te romantisch beeld van zo'n site. Als je vertelt dat je op zo'n site staat, verwachten ze bijna dat je minstens binnen een maand een relatie hebt. Het is mijn broer en schoonzus binnen zo’n korte tijd gelukt, maar dat werkt bij mij dus kennelijk niet zo. Twijfelende smiley Mijn zus weet het wel en met haar deel ik de details, al kan ik me voorstellen dat ze ook wel eens erg moe wordt van mijn verhalen (over mannen). Verder heb ik het wel eens laten vallen bij familie, maar meer in algemene termen. Dus eerlijk is eerlijk, 't is ergens nog een taboe bij mij.

Is leuk hè Hannah, dat je juist ook leuke contacten met vrouwen op kunt doen. Dat had ik ook niet verwacht, voordat ik deel uit ben gaan maken van het wereldje dat CM heet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:21
 
MARIJAN072 schreef:
Bedankt voor jullie reacties, 'k was er echt benieuwd naar. Meer reacties zijn welkom!

Ik hang zeker niet aan de grote klok, dat ik op een datingsite sta. Misschien dat ik bang ben voor het stempel 'die is constant (wanhopig) zoekende en niet tevreden met haar leven'. Ik heb niks aan mensen, die medelijden met me hebben. Al is de andere kant dat ik van veel mensen weet, dat ze me van harte een partner gunnen. Ik ben het eens met wat Leanne al zei, mensen hebben soms een te romantisch beeld van zo'n site. Als je vertelt dat je op zo'n site staat, verwachten ze bijna dat je minstens binnen een maand een relatie hebt. Het is mijn broer en schoonzus binnen zo’n korte tijd gelukt, maar dat werkt bij mij dus kennelijk niet zo. Twijfelende smiley Mijn zus weet het wel en met haar deel ik de details, al kan ik me voorstellen dat ze ook wel eens erg moe wordt van mijn verhalen (over mannen). Verder heb ik het wel eens laten vallen bij familie, maar meer in algemene termen. Dus eerlijk is eerlijk, 't is ergens nog een taboe bij mij.

Is leuk hè Hannah, dat je juist ook leuke contacten met vrouwen op kunt doen. Dat had ik ook niet verwacht, voordat ik deel uit ben gaan maken van het wereldje dat CM heet.

Waarom zou het een taboe moeten zijn om ervoor uit te komen dat je op een datingsite staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:31
 
DANIEL777 schreef:
Waarom zou het een taboe moeten zijn om ervoor uit te komen dat je op een datingsite staat.

Al word het steeds minder...er zijn nog steeds mensen die zich generen voor het feit dat ze lid zijn van een "datingsite"...vaak bestempelt men je als "wanhopig"!
Daarbij zijn de meningen ook ernstig verdeeld, omdat je van te voren nooit weet met wie je te maken hebt en daar zit zeker een kern van waarheid in. Daten via internet vereist enige zorgvuldigheid in het onderzoeken wie er aan de andere kant van het schermpje zit.
Ik denk ook dat het te maken kan hebben met welke instelling je lid bent...
ben je echt actief op zoek? Of is het meer voor de gezelligheid met de kans dat er een leuke partner op je pad komt?
Veel mensen denken nog dat men alleen van het eerste uit gaat, en ze dus voor wanhopig aangezien worden, en zo kan de drempel erg hoog worden om er voor uit te komen! Knipoog smiley




Tess, die van het tweede uitgaat en ondertussen gewoon leuke contacten op doet zonder daar een geheim van te maken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:32
 
DANIEL777 schreef:
Waarom zou het een taboe moeten zijn om ervoor uit te komen dat je op een datingsite staat.

Voor mij hoeft dat niet hoor en zou het ook niet zo moeten zijn. Ik vind het alleen maar superfijn voor je, als je het anders beleeft!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:36
 
TESSYBEAR731 schreef:
Al word het steeds minder...er zijn nog steeds mensen die zich generen voor het feit dat ze lid zijn van een "datingsite"...vaak bestempelt men je als "wanhopig"!
Daarbij zijn de meningen ook ernstig verdeeld, omdat je van te voren nooit weet met wie je te maken hebt en daar zit zeker een kern van waarheid in. Daten via internet vereist enige zorgvuldigheid in het onderzoeken wie er aan de andere kant van het schermpje zit.
Ik denk ook dat het te maken kan hebben met welke instelling je lid bent...
ben je echt actief op zoek? Of is het meer voor de gezelligheid met de kans dat er een leuke partner op je pad komt?
Veel mensen denken nog dat men alleen van het eerste uit gaat, en ze dus voor wanhopig aangezien worden, en zo kan de drempel erg hoog worden om er voor uit te komen! Knipoog smiley


Tess, die van het tweede uitgaat en ondertussen gewoon leuke contacten op doet zonder daar een geheim van te maken...

Precies Tess, ik denk dat daar de kern van het probleem in zit. Aan de andere kant is het actief zoeken naar een partner ook niet iets, waar je je voor hoeft te schamen. Maar andere mensen (buitenstaanders, die niet weten hoe zo'n site werkt) kunnen het gevoel hebben, dat je er continue mee bezig bent. En dat zou ik vervelend vinden, omdat je ook én kunt genieten van de dingen die je hebt én tegelijkertijd kunt uitzien naar een partner.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 13 augustus 2010, 15:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 16:47
 
MARIJAN072 schreef:
Precies Tess, ik denk dat daar de kern van het probleem in zit. Aan de andere kant is het actief zoeken naar een partner ook niet iets, waar je je voor hoeft te schamen. Maar andere mensen (buitenstaanders, die niet weten hoe zo'n site werkt) kunnen het gevoel hebben, dat je er continue mee bezig bent. En dat zou ik vervelend vinden, omdat je ook én kunt genieten van de dingen die je hebt én tegelijkertijd kunt uitzien naar een partner.

Continue mee bezig zijn.............even geen pc meer hebben en je waant je afhankelijk, krijgt afkick verschijnselen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 16:59
 
MARIO216 schreef:
Continue mee bezig zijn.............even geen pc meer hebben en je waant je afhankelijk, krijgt afkick verschijnselen.

Ik doel niet op het continue (veel) online zijn, maar denk meer aan het continue zoeken naar een partner. Dat beeld hebben veel mensen van een datingsite, wat ik ook wel weer snap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:46
 
MARIJAN072 schreef:
Ik doel niet op het continue (veel) online zijn, maar denk meer aan het continue zoeken naar een partner. Dat beeld hebben veel mensen van een datingsite, wat ik ook wel weer snap.

Verlegen lachende smiley .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 20:19
 
in het begin wist eigenlijk niemand dat ik op cm zit (ikzelf geloof ik ook niet eens)
deed er toen ook niet veel mee
vanaf het moment dat ik actief mee ben gaan doen ben ik daar ook gewoon open over geweest
mijn familie en vrienden weten het allemaal
en ik was ook niet echt op zoek
meer voor de gezelligheid en zou wel zien of ik nog een keer een leuke vent zou treffen
ik ben nu driekwart jaar verder en heb de ware ondertussen gevonden en iedereen weet ook dat ik hem van internet heb geplukt Knipoog smiley
dus een happy end voor ons Knipoog smiley
ondertussen zijn er volgens mij al behoorlijk wat koppels ontstaan en ik hoop dat er nog veel stellen zullen volgen


Laatst aangepast door
RENSKE067
op zondag 15 augustus 2010, 20:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 21:35
 
via de pc een lover downloaden, betekent dat ook via de pc weer deleten???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 21:49
 
RENSKE067 schreef:
in het begin wist eigenlijk niemand dat ik op cm zit (ikzelf geloof ik ook niet eens)
deed er toen ook niet veel mee
vanaf het moment dat ik actief mee ben gaan doen ben ik daar ook gewoon open over geweest
mijn familie en vrienden weten het allemaal
en ik was ook niet echt op zoek
meer voor de gezelligheid en zou wel zien of ik nog een keer een leuke vent zou treffen
ik ben nu driekwart jaar verder en heb de ware ondertussen gevonden en iedereen weet ook dat ik hem van internet heb geplukt Knipoog smiley
dus een happy end voor ons Knipoog smiley
ondertussen zijn er volgens mij al behoorlijk wat koppels ontstaan en ik hoop dat er nog veel stellen zullen volgen

Ik vind het echt (nog steeds) superleuk voor jullie!!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:06
 
Ik heb enkele jaren geleden eens geinformeerd bij collega's wat zij van een date-site vonden. Bijna allemaal riepen ze in koor dat het iets voor losers is. Alleen de hopeloze gevallen maken gebruik van zo'n site en het draait allemaal om seks. Aldus hun mening. Natuurlijk heb ik hen niet verteld dat ik ook een "bewoner" was. Taboe dus. En om geen gezeur of lastige opmerkingen te krijgen hou ik het liever voor mezelf. Ondertussen heb ik op de enkele weken dat ik terug op CM te vinden ben erg fijne en lieve mensen mogen ontdekken. Deze enkele weken hebben me al veel meer vreugde opgeleverd dan de voorbije drie jaren op talrijke andere sites.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:19
 
PIETER649 schreef:
via de pc een lover downloaden, betekent dat ook via de pc weer deleten???


Alleen als haar vaste schijf is vastgelopen, dan maakt ze een reset, en denkt ze, welke duitser heb ik nu aan mijn bed staan ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:44
 
CROSSROAD317 schreef:
Alleen als haar vaste schijf is vastgelopen, dan maakt ze een reset, en denkt ze, welke duitser heb ik nu aan mijn bed staan ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 23:18
 
CROSSROAD317 schreef:
Alleen als haar vaste schijf is vastgelopen, dan maakt ze een reset, en denkt ze, welke duitser heb ik nu aan mijn bed staan ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



AAN mijn bed STAAN?? je bedoeld: in mijn bed liggen, neem ik aan?
als ik n bed zie wil ik slapen, das algemeen bekend toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 00:17
 
PIETER649 schreef:
AAN mijn bed STAAN?? je bedoeld: in mijn bed liggen, neem ik aan?
als ik n bed zie wil ik slapen, das algemeen bekend toch?

hmm, alleen als je een bed ziet......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 07:54
 
MARIANNE129 schreef:
hmm, alleen als je een bed ziet......



oke, oke,.... ook als ik er aan denk... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 07:21
 
n.a.v. het bericht van Ank556:

[citaat:
Datingsites zijn geen taboe meer. Maar wat een datingsite wil bereiken is zijn doel aan het voorbij schieten. Het gaat niet meer om daten alleen, er zit ook een grote groep mensen tussen die op deze manier aan een snel sekscontact kunnen komen.
Je geeft je ziel en zaligheid bloot en mensen maken daar misbruik van. Daten via internet is niet wat het zou moeten zijn. Iedereen kan een alias aanmaken en zich voordoen als de prins op het witte paard. De natuurlijke manier van ontmoeting tussen een man en een vrouw is weg aan het vagen door internet. Het is te makkelijk aan het worden voor iedereen om in contact te komen met mensen. Over een paar jaar gaan alle dates via internet, meer keus denkt iedereen, maar we vergeten de natuurlijke selectie.
Matchen op hobby's en interesses is heel erg leuk maar staat volledig buiten de manier waarop selectie van je partner zou moeten gaan. Tegenpolen trekken elkaar ook aan toch!

Geen taboe meer, maar tever doorgeschoten, jammer maar helaas:(

einde sitaat]


schreef Marieke 897:

MARIEKE897 schreef:
Snap je dat ik me afvraag waarom je hier dan bent??

enne...taboe? het is een openbaar forum..dus foto's en postings zijn zichtbaar voor de hele wereld.... Gefrustreerde smiley

misschien is ze hier omdat ze toch met haar tijd mee wil gaan en internet is inmiddels ook tot de dating-markt doorgedrongen. nou zit er een hoop kaf tussen het koren op zulke dating sites en tsja: de prins op het witte paard kom je er waarschijnlijk niet tegen. en hoe 'leuk' internet-daten ook is, er zal toch ééns een ontmoeting IRL moeten zijn, he. je kan niet altijd en eeuwig achter je pc/laptop blijven hangen als je mekaar leuk vindt. nou heb ik geen wit paard en ben ik ook geen prins, maar ik ben buschauffeur en heb een oude Saab, ik zal haar eens vragen of dat ook mag... Knipoog smiley Clown smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zondag 5 september 2010, 07:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2