ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 22:40
 
ANNA415 schreef:
Clown smiley van mij mag ie ook onder leukste momenten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

haha Lachende smiley
ja en dan liefst met filmpje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:15
 
KLUS667 schreef:
Slechtste moment van gisteren, mag dat ook nog?

Ik wilde na het mixen van cakebeslag de kloppers eruit drukken. I.p.v. het releaseknopje drukte ik het aan-uit knopje in........


Ahh wel zielig, maar k had je gezicht wel ff willen zien, zat je zelf ook onder het beslag daarna zeker

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:39
 
KLUS667 schreef:
Slechtste moment van gisteren, mag dat ook nog?

Ik wilde na het mixen van cakebeslag de kloppers eruit drukken. I.p.v. het releaseknopje drukte ik het aan-uit knopje in........

Mix xers zijn ook niet voor kaboutertjes gemaakt, snap ook niet waar de fabel van Daan komt, dat ze altijd voor je opruimen, bij maken ze alleen maar rommel in de keuken,
Als ik ooit ene kaboutertje betrap in mijn keuken met mix xer, stop ik hem tussen de mix xer Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:56
 
Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 00:25
 
LEANNE226 schreef:
Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden.

Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 02:01
 
LEANNE226 schreef:
Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden.

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Twijfelende smiley
Wat naar voor jullie!!
Heel veel sterkte ermee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 07:00
 
PETRA373 schreef:
Mix xers zijn ook niet voor kaboutertjes gemaakt, snap ook niet waar de fabel van Daan komt, dat ze altijd voor je opruimen, bij maken ze alleen maar rommel in de keuken,
Als ik ooit ene kaboutertje betrap in mijn keuken met mix xer, stop ik hem tussen de mix xer Duiveltje smiley

Ik denk dat kabouter Klus hem wilde repareren en daar gaat het natuurlijk mis Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 07:02
 
LEANNE226 schreef:
Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden.

Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 08:45
 
KLUS667 schreef:
Slechtste moment van gisteren, mag dat ook nog?

Ik wilde na het mixen van cakebeslag de kloppers eruit drukken. I.p.v. het releaseknopje drukte ik het aan-uit knopje in........

Ja, haha, dát ken ik.

Toen ik zelf nog kookte, ja, ook veel bakken, ja zat ik ook met de mixer te mixen, deed hem niet uit, en haalde hem er wel uit, want iemand vroeg wat, ik wou antwoorden en hem aankijken.

Je weet dan echt niet wat je overkomt, echt overal spetters vliegen in het rond. Knipoog smiley lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 08:49
 
LEANNE226 schreef:
Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden.

Ja, dat hoor je vaker die dingen, iig, het begint mij wel steeds meer op te vallen...

Ja, dat is pijnlijk en verdrietig....

Ja, je eigen zus....

Sterkte hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 08:54
 
KLUS667 schreef:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Heb je net je scheiding verwerkt en er vrede mee, komt dit er ook nog bij...

@Shanita en Mamaloe: Bedankt voor het delen, het doet me goed!
@Shanita: sterkte!

Ja, dat is altijd fijn als je weet dat je niet de enige bent.

Ja, heb je het verwerkt idd, voelt het alsof het verdriet weer opnieuw komt.

Afijn, ik ging gisteren niet. Ik denk aan mezelf, wil die confrontatie niet.

Fijne dag!!!! Lachende smiley

Had ik het er niet opgezet was ik ws wel gegaan. Dat is het fijne van iets delen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 16:34
 
PIETER619 schreef:
Ik denk dat er best wel sommige topics een hoog dagboek gehalte mogen hebben, men zo het één en ander met elkaar kan delen en men elkaar tot steun kan zijn, gelijk de reacties hier boven. Wil men diep serieuze zaken gaan behandelen, kan men daar ook in de daarvoor bestemde topics aan de slag. Natuurlijk moet men niet van alle topics een dagboek topic gaan maken, maar wel bewust met de inhoud van topics ingaan en bij serieuze zaken en in beknopte uitvoering zaken cq meningen te delen.

Dingen delen met elkaar is prima, ook als dat wat meer persoonlijke dingen zijn. Maar ook dan is er een grens. Want dit blijft een forum, waarop iedereen kan meelezen. En het is en blijft belangrijk dat het goed leesbaar blijft voor iedereen.

PIETER619 schreef:
Het is nog steeds jammer dat de redactie niet onder een (nicknaam) hier een reactie neerzet of privémail stuurt naar zogenaamde overtreder, maar weer als betuttelend ons kleine kinderen weer even op het rechte pad wil zetten. Ga alleen bij te zware gevallen op het forum in openheid iedereen laten zien dat we niet met alles akkoord gaan iets neerzetten.

Nogmaals, mee doen als redactie of moderator laat bepaalde autoriteit zien, doet in de meeste gevallen afbreuk aan een topic voor nieuwkomers om mee te doen, puur omdat men zich dan niet openlijk kan uiten, er ligt ahw een rem op.

Zoals ik jou ook al mailde, Pieter, wil de redactie graag openlijk reageren als dat nodig is. En niet onder een nickname. We zijn terughoudend met reageren op het forum en mensen krijgen eerder een mail dan een reactie via het forum. En in sommige gevallen krijgen ze beide. Dit gebeurt alleen als het voor de overige lezers ook handig/goed is om te lezen. En niet alleen bij de zware gevallen, maar ook bij de kleinere gevalletjes Knipoog smiley Een klein gevalletje kan zomaar een groot geval worden tenslotte...

Als iemand moeite heeft met de wijze van moderaten, dan kan men dat mailen naar ons. Mensen kunnen ook hun reactie plaatsen in het topic 'Forum vernieuwd' als ze menen meent dat het goed is als ook anderen mee kunnen lezen en reageren.

Redactie CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 22 juli 2013, 16:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 18:48
 
LEANNE226 schreef:
Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden.

Bah, sterkte Leanne en zus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 18:55
 
SHANITA130 schreef:
Ja, haha, dát ken ik.

Toen ik zelf nog kookte, ja, ook veel bakken, ja zat ik ook met de mixer te mixen, deed hem niet uit, en haalde hem er wel uit, want iemand vroeg wat, ik wou antwoorden en hem aankijken.

Je weet dan echt niet wat je overkomt, echt overal spetters vliegen in het rond. Knipoog smiley lol


Kijk, met jou kan ik praten! Laat die andere sensatiebeluste vrouwen ons maar uitlachen. Inderdaad: LOL en........ lekker Kwijlende smiley

Voor wie nog een plakje wil: er is nog....in woon in Haren Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 18:55
 
KLUS667 schreef:
Bah, sterkte Leanne en zus!

ja ik wens jullie ook heel veel sterkte. Bah naar zeg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 19:09
 
KLUS667 schreef:
Kijk, met jou kan ik praten! Laat die andere sensatiebeluste vrouwen ons maar uitlachen. Inderdaad: LOL en........ lekker Kwijlende smiley

Voor wie nog een plakje wil: er is nog....in woon in Haren Verlegen lachende smiley

Je kunt ook een plakje komen brengen Kwijlende smiley
Ik woon niet in Haren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 19:12
 
ANNA415 schreef:
Je kunt ook een plakje komen brengen Kwijlende smiley
Ik woon niet in Haren


Als jij voor een geairconditioneerde tunnel van de parkeerplaats tot je huis regelt? Puf puf, moeder wat is het heet!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 19:13
 
KLUS667 schreef:
Als jij voor een geairconditioneerde tunnel van de parkeerplaats tot je huis regelt? Puf puf, moeder wat is het heet!!

Die KLUS jij dan toch gewoon zelf in elkaar? Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 19:31
 
Dank voor de reacties,het is schoonfamilie,wordt er niet minder erg om,dat niet......

Zij kwam in Nederland om te werken,kreeg van hem een verblijf en kost tegen "hand en spandiensten"..........ahum............er zijn namen voor zulke mensen maar die mag ik hier niet neerzetten Knipoog smiley
Zijn pleziertje van 3 maanden is bijna om,hij baalt dat hij betrapt is en zij haalt haar schouders op Zieke smiley

We slepen mijn schoonzus er wel doorheen al zal de schade groot zijn voor haar en de kids.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 19:44
 
KLUS667 schreef:
Kijk, met jou kan ik praten! Laat die andere sensatiebeluste vrouwen ons maar uitlachen. Inderdaad: LOL en........ lekker Kwijlende smiley

Voor wie nog een plakje wil: er is nog....in woon in Haren Verlegen lachende smiley

Naar Haren om een plakje cake?

Dat is echt een slecht moment voor vandaag!!!!!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:05
 
Kan nog slechter, naar haren voor plakje cake die vervolgens niet lekker smaakt Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:07
 
PETRA373 schreef:
Kan nog slechter, naar haren voor plakje cake die vervolgens niet lekker smaakt Boze smiley

ja of naar Haren met de trein voor een plakje cake die vervolgens niet lekker smaakt en dan valt in de trein de airco uit Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:11
 
ROELANDE345 schreef:
ja of naar Haren met de trein voor een plakje cake die vervolgens niet lekker smaakt en dan valt in de trein de airco uit Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Daarom zei ik ook: "het plakje mag gebracht worden Clown smiley "
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:11
 
PETRA373 schreef:
Kan nog slechter, naar haren voor plakje cake die vervolgens niet lekker smaakt Boze smiley

Dan heb jij mijn cake nog nooit geproeft........zooooooo lekkerrrrr Kwijlende smiley
Er zit ook heel veel liefde in, dus is ook niet voor iedereen bestemd. Alleen voor die ene Verliefde smiley
Maar ja...houdbaarheid een week......... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:14
 
KLUS667 schreef:
Dan heb jij mijn cake nog nooit geproeft........zooooooo lekkerrrrr Kwijlende smiley
Er zit ook heel veel liefde in, dus is ook niet voor iedereen bestemd. Alleen voor die ene Verliefde smiley
Maar ja...houdbaarheid een week......... Zieke smiley

Heeft die ene een houdbaarheid van een week?!! Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:14
 
ANNA415 schreef:
Daarom zei ik ook: "het plakje mag gebracht worden Clown smiley "


Oehhhh is dat een uitnodiging voor klus Smiley die vol vragen zit
Liefde bloeit op het forum Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:16
 
ANNA415 schreef:
Heeft die ene een houdbaarheid van een week?!! Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Jij snapt het Knipoog smiley
Anders niet iedere week een slecht moment.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:17
 
PETRA373 schreef:
Oehhhh is dat een uitnodiging voor klus Smiley die vol vragen zit
Liefde bloeit op het forum Verraste, verbaasde smiley

Ik wil wel happen, maar Klus nog niet Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:21
 
ANNA415 schreef:
Ik wil wel happen, maar Klus nog niet Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Ik hap net het laatste stukje cake weg...en hij is me toch lekker Kwijlende smiley
O, wat hou ik toch van mezelf Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:27
 
Aller slechts; naar Haren met de trein voor het allerlaatste plakje cake die vast niet zo lekker zal smaken en dan valt eerst de airco in de trein uit en bij aankomst rest je slechts kruimels want Klus heeft het laaste plakje opgegeten
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 ... 230 Volgende
Pagina 225 van 230