ChristianMatch
 


Forum

mij werd vrboden om met mannen t praten,
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
WIEPPIE764





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 01:42
 
ik zoek ze niet op.
ik praat mt wie voor mijn neus komt.
ik was bij een gemeente geweest die niet helemaal klopt.mijn kennis had ook slechte ervaringen daar.in de preek hoorde ik niet iets fouts maar daarna;ik stond stomverbaasd.maar nu weet ik het is een soort sekte;ik heb medelijden met sommigen daarin.


Laatst aangepast door
WIEPPIE764
op dinsdag 28 september 2010, 00:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 13:52
 
WIEPPIE764 schreef:
maar ik zoek ze nietik praat mt wie voor mijn neus komt.ik was 4 kr bij d gemeente d deur gweestn de vvoorgannngr zei nog behoorlijke leugens van mij,dAt ik ga daar maar niet meer heen.
na de oordelen van hem recht gezet te hebben.en dat van mannen heb ik maar niks meer van geshreven te zot voor woorden.ik zag er op mij slechtst uitt nl en ik kwam voor pastoraat.jammr zo'n voorgangr want die mensen waren wel lief.

Lieve Wieppie,

Ik weet natuurlijk niet wat je hier mee wilt, maar wou gewoon effe tegen je zeggen dat je me altijd mag mailen als je een eitje kwijt wilt! Knipoog smiley

Liefs Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:33
 
WIEPPIE764 schreef:
maar ik zoek ze nietik praat mt wie voor mijn neus komt.ik was 4 kr bij d gemeente d deur gweestn de vvoorgannngr zei nog behoorlijke leugens van mij,dAt ik ga daar maar niet meer heen.
na de oordelen van hem recht gezet te hebben.en dat van mannen heb ik maar niks meer van geshreven te zot voor woorden.ik zag er op mij slechtst uitt nl en ik kwam voor pastoraat.jammr zo'n voorgangr want die mensen waren wel lief.

Mensen menen nogal eens te moeten bepalen wat jij wel en niet zou mogen. Het is natuurlijk goed om met elkaar dingen te bespreken die je minder goed vindt bij een ander, maar dan moet dat wel in alle openheid voor andere gedachten, zeker als je wel met elkaar erkent vanuit dezelfde basis te leven.

Helaas is de praktijk weerbarstig...en zo kan er ook allerlei achterklap ontstaan, waardoor er allerhande verhalen de ronde kunnen doen die niet op waarheid berusten, maar op insinuaties en dergelijke. Fijn dat je in elk geval een en ander hebt recht kunnen zetten...

...en dat je blijk geeft graag weer verder te willen vanuit vertrouwen in mensen. Want ja, je vertrouwen zal een flinke deuk opgelopen hebben. Hopelijk vind je hier een gezond evenwicht in, al zal dat met vallen en opstaan gaan. Houd goede moed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:50
 
WIEPPIE764 schreef:
maar ik zoek ze niet op.
ik praat mt wie voor mijn neus komt.ik was 4 keer bij de gemeente de....geweest en de voorganger zei nog behoorlijke leugens/zijn zg conclusies over mij.na de oordelen van hem recht gezet te hebben.
ik zag er op mij slechtst uit Echt nietom te daten in de kerk!
ik kwam voor pastoraat.jammer zo'n voorganger, want die mensen waren wel lief.
dat ik ga daar maar niet meer heen.



De deur?? Komt mij bekend voor, is een kritische gemeente, ik mocht mijn ketting met kruisje niet dragen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 10:14
 
EVA685 schreef:
De deur?? Komt mij bekend voor, is een kritische gemeente, ik mocht mijn ketting met kruisje niet dragen Smiley die vol vragen zit

Dat is ook de eerste gemeente waar ik aan denk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 10:17
 
ergens begrijp ik niet waar die striktheid vandaan komt. wie bepaalt wat ik (aan sieraden e.d.) draag? en vooral: waar baseert men dit op?

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op vrijdag 10 september 2010, 10:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 14:10
 
GRIFFIN748 schreef:
ergens begrijp ik niet waar die striktheid vandaan komt. wie bepaalt wat ik (aan sieraden e.d.) draag? en vooral: waar baseert men dit op?

Het enige wat ik kan bedenken is mensen die religie navolgen ipv Jezus Christus!
Dus geen levende relatie maar zelf bedachte regeltjes, en wie zit er dan op de troon?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 16:17
 
EVA685 schreef:
De deur?? Komt mij bekend voor, is een kritische gemeente, ik mocht mijn ketting met kruisje niet dragen Smiley die vol vragen zit
Zeg maar gerust dat het extreme gemeente is.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 16:22
 
CHATULIEM619 schreef:
Zeg maar gerust dat het extreme gemeente is.......

naar mijn idee gaan ze dan wel aan de kern van het Evangelie voorbij: heb uw naaste lief als uzelf. wat blijft daar dan nog van over, in zo'n gemeente? en waar haalt men dan het recht vandaan om iemand te (ver-/be-)oordelen?
Want: 'Wie van u zonder zonde is, werpe de eerste steen'. ik ben dan wel benieuwd wie als eerste een steen durft op te nemen.

zoals ik wel vaker zeg: 't is niet mijn kopje thee. en ondanks dat men er zijn/haar commentaar op heeft, is de PKN 'zo gek nog niet', is mijn bescheiden mening.


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op vrijdag 10 september 2010, 16:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1