ChristianMatch
 


Forum

Even polshoogte nemen:
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:02
 
HOE DANS INDRUK MAAKT OP DAMES !

... EN HOE DE DAMES ZO ZELFINZICHT LEREN KRIJGEN...


Zie hier de plaatjes:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2010/09/trek_vrouwen_aan_met_je_linker.html

CITAAT UIT SPITS:

Mannen die indruk proberen te maken op de dansvloer moeten vooral hun linkerpols laten wapperen. De bewegingen van de linkerpols en de rechterknie winden vrouwen het meeste op. Dat concluderen psychologen van de Britse Northumbia University.

De onderzoekers filmden de dansmoves van 19 mannen en verwerkten die in een animatie, waardoor het uiterlijk van de mannen niet meer van invloed was op de test. Vervolgens lieten ze vrouwen kiezen welke bewegingen ze het aantrekkelijkst vonden. Daaruit bleek opvallend genoeg dat de dames vooral kijken naar de linkerpols en rechterknie. Daarnaast zijn ook de bewegingen van het hoofd en de borstkas belangrijk.

Mannen die al jaren denken dat hun achterwerk hun succes bepaalt, hadden het dus goed mis. Maar gelukkig kunnen ze hun dansstijl nu nog aanpassen. “Als een man weet wat de doorslaggevende bewegingen zijn, kan hij met wat training zijn kansen op het aantrekken van een vrouw verbeteren door zijn dansstijl'', zo verklaart psycholoog Nick Neave.


EINDE CITAAT UIT SPITS


Eh, de link verwijst naar de plaatjes...

IS DAT NU EIGENLIJK WEL ECHT NIEUWS?


EVEN POLSHOOGTE NEMEN:


http://www.goeievraag.nl/vraag/polshoogte-nemen.32914#antwoorden
Dit heeft er dus niets mee te maken...


Dit heeft er wel iets mee te maken:
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACPW_nl___NL389&q=lichaamstaal+pols+hand

Wie een open hand uitsteekt naar de ander, die is eerlijk. Zo zegt de studie van lichaamstaal... Voor vrouwen is 'eerlijkheid' belangrijk, want zij zoeken intimiteit in relaties, in wederzijds vertrouwen, in gevoelens delen, in geheimen delen. *Mannen, blijf weg van de vrouwen... zij stelen je geheim en vertrouwen het daarna toe aan alleeeeeeen.....

Maar nu gaat elke dronkaard etc. etc. natuurlijk oefenen om dansjes in te studeren waarbij hij zijn linkerpols toont... en iedereen denkt dat 'ie eerlijk is... en met die pols, wint elke dronkaard straks de dames rond zijn vinger...

Kortom, dankzij de wetenschap, weten wij nu zeker, dat wij over de eerlijkheid van de mens straks niets meer weten... Liefde op het eerste gezicht, kan zo zelfs heel bedriegelijk worden !!!

Help! Daar gáát de romantiek! Weg! Wat wordt het leven zo toch onmogelijk ingewikkeld! En zwaar te dragen?! Wat is straks nog wel 'waarheid' ?

UW WOORD IS WAARHEID: geloof, hoop en liefde. échte liefde.




Eén vraagje blijft: wat heeft die rechterknie er mee te maken?
En het hoofd en de borstkas?


Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op donderdag 9 september 2010, 14:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:12
 
't is maar waar je onderzoek naar wil doen....beetje nutteloos onderzoek, als je het mij vraagt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:28
 
GRIFFIN748 schreef:
't is maar waar je onderzoek naar wil doen....beetje nutteloos onderzoek, als je het mij vraagt.


Als je ervan uitgaat, wat de primaire drijfveren van de mens zijn...

Dan staat op N1. ???
en op nr. 2 staat dan hoe je dat kunt bereiken.

Via dit onderzoek krijgen jongeren les hoe zij Nr 1. kunnen bereiken, zelfs zonder mooie auto, dure kleding, goede baan...

Sterker nog, via dit onderzoek krijgen jongeren les hoe zij Nr. 1. kunnen bereiken zonder eindeloos 'gratis drankjes' aan dames weg te schenken...

Eén drankje, een mix, in de horeca kost rond de 4 euro. Voor een jongere is dat ongeveer een uur werken. 7 drankjes weggeven is een dag werk en dus ook een dag niet gestudeerd.

Nu leren jongeren Nr. 1. te bereiken, door niet vijf drankjes te verspillen. Dat betekent dat zij dus een halve dag minder hoeven te werken per week. Jongeren verdringen daarmee dan ook minder arbeiders die niet voor de drankjes werken, maar wel voor het onderhoud van hun gezin.

De jongeren leren nu
a. om met minder werk hetzelfde te bereiken.
b. om geen arbeidsplaatsen te bezetten van mensen die voor een gezin zorgen
c. om meer tijd te studeren en dus hogere opleiding en betere baan te bereiken.

CONCLUSIE

DIT ONDERZOEK HEEFT DUS 'EEN HOOG NUT' VOOR DE KENNIS ECONOMIE

Motto: 'het is maar net even van welke kant je het bekijkt'


Verder ben ik mij bewust, dat een reactie zoals deze, veel aversie kan oproepen. Ik beantwoord hier echter alleen de vraag, wat het economisch nut van dit onderzoek kan zijn.

Verder zou het kunnen betekenen, dat er per jongere minder alcohol geschonken zou gaan worden... maar die hoop is waarschijnlijk ijdel... Al zouden de dames wel moeten beseffen, dat zij in dronken toestand echt het verschil niet meer zien, tussen iemand die uit tactisch oogpunt met zijn polsen beweegt en iemand die dat 'gewoon' doet omdat hij 'gewoon' zo is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MENNE507





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 september 2010, 15:36
 
Zowiezo is kennis over hoe mensen in elkaar steken erg handig.

Hetzelfde anders:
http://news.sciencemag.org/sciencenow/2010/09/these-dance-moves-are-irresistib.html

Uit eigen ervaring: hier in het noorden krijg je erg veel aandacht als je echt danst, de meeste mannen hebben namelijk een biertje vast en bewegen minimaal...
Helaas krijg ik dan altijd aandacht van de vrouwen die ik het minst interessant vind. (die zonder eigen mening...) ;)

Persoonlijke mening: dansen kan leuk zijn: heb liever een goed gesprek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 14:36
 
[quote=BEHAPPY332] HOE DANS INDRUK MAAKT OP DAMES !

[color=FF0000]... EN HOE DE DAMES ZO ZELFINZICHT LEREN KRIJGEN...

En ik altijd maar denken dat die man zo aantrekkelijk was Boze smiley
Blijkt ie nu zn pols heel goed te kunnen laten wapperen Boze smiley
Maar wat die kniebeweging dan inhoudt(hoofd en borstkas kan ik me wel iets bij voorstellen)kun jij dat nog eens onderzoeken BeHappy? Lijkt me nml wel heel interressant om te weten waarom ik dat nou zo aantrekkelijk zou moeten vinden. En ja ik heb er zelf geen tijd voor ik moet al die wapperende handen en knieen in de gaten houden......


Laatst aangepast door
ZIVAATJE309
op zondag 26 september 2010, 14:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VOETBAL308





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 18:28
 
DE DAMES VRIENDELIJK TE WOORD STAAN EN DE DEUR NETJES OPENDOEN VOOR DE DAMES. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MENNE507





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:07
 
VOETBAL308 schreef:
DE DAMES VRIENDELIJK TE WOORD STAAN EN DE DEUR NETJES OPENDOEN VOOR DE DAMES. Clown smiley

Je caps-lock staat aan, ik denk ik meld het even... ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:08
 
MENNE507 schreef:
Je caps-lock staat aan, ik denk ik meld het even... ;)

DAS VOOR DE OUWE MENSEN HIER,BEETJE DOOF HE!






Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MENNE507





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:09
 
LEANNE226 schreef:
DAS VOOR DE OUWE MENSEN HIER,BEETJE DOOF HE!






Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

AHA! IK DACHT AL! :D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1