ChristianMatch
 


Forum

onze héérlijke PUBERTJES ...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 12:54
 
HENK710 schreef:
Voor je 't weet, is het een peuter en die kennen ook puberteit Knipoog smiley

Hou op zeg, de middelste is er net uit en blijkt toch meer woorden te kennen dan enkel: NEE!! ( en hier is het nog tweetalig nee roepen ook he Twijfelende smiley)
Laat ons nog maar ff genieten van luiers verschonen en nachtelijk gebler Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 13:13
 
ANNETTE792 schreef:
Hou op zeg, de middelste is er net uit en blijkt toch meer woorden te kennen dan enkel: NEE!! ( en hier is het nog tweetalig nee roepen ook he Twijfelende smiley)
Laat ons nog maar ff genieten van luiers verschonen en nachtelijk gebler Knipoog smiley

Ich will.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 15:02
 
HENK710 schreef:
Nog steeds zie ik niet waar je je echt zorgen om zou moeten maken... Ja, hij haalt ook wel kattekwaad uit, maar wat is daar mis mee? Wie is daar niet groot van geworden? Knipoog smiley

En toch he........ik zie het bij mijn pubers,ze leven in een wereld waar ze makkelijk in aanraking kunnen komen met drank,drugs,geweld etc.(vroeger moesten we het opzoeken,nu komt het naar je toe) en het ís een grote zorg want je kunt ze niet meer beschermen,ze moeten het zelf leren.Helaas zijn er genoeg voorbeelden van pubers die de fout ingaan,ik hoop dat ik achteraf opgelucht adem kan halen maar tot het zover is blijf ik me grote zorgen maken.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 19:32
 
LEANNE226 schreef:
En toch he........ik zie het bij mijn pubers,ze leven in een wereld waar ze makkelijk in aanraking kunnen komen met drank,drugs,geweld etc.(vroeger moesten we het opzoeken,nu komt het naar je toe) en het ís een grote zorg want je kunt ze niet meer beschermen,ze moeten het zelf leren.Helaas zijn er genoeg voorbeelden van pubers die de fout ingaan,ik hoop dat ik achteraf opgelucht adem kan halen maar tot het zover is blijf ik me grote zorgen maken.........


Heel herkenbaar! Die grote zorgen had ik ook en niet geheel onterecht... Boze smiley Gelukkig zijn die van mij twee mooie mensen geworden maar ik maak me toch nog steeds zorgen.....moeders eigen denk ik Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 22:08
 
LEANNE226 schreef:
En toch he........ik zie het bij mijn pubers,ze leven in een wereld waar ze makkelijk in aanraking kunnen komen met drank,drugs,geweld etc.(vroeger moesten we het opzoeken,nu komt het naar je toe) en het ís een grote zorg want je kunt ze niet meer beschermen,ze moeten het zelf leren.Helaas zijn er genoeg voorbeelden van pubers die de fout ingaan,ik hoop dat ik achteraf opgelucht adem kan halen maar tot het zover is blijf ik me grote zorgen maken.........

Natuurlijk hoop je dat ze de goede keuzes maken. En ja, het baart ook best zorgen dat ze mogelijk wel die weg in zouden kunnen slaan. Maar tegelijk is er ook nog zoveel meer aan die puber waar je je op mag en kan richten... Betekent dit toewerken naar een onbezorgd leven met een puber? Neen! Bezorgdheid is er altijd vanuit een ouder, puur vanuit liefde voor zijn/haar kind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4