ChristianMatch
 


Forum

Dating in het oude testament
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 16:17
 
Opmerkelijk;
Gisteren las ik in Genesis 24 en 29 hoe Izak en Jakob aan hun vrouwen kwamen. Het gemeenschappelijke is dat een waterput destijds kennelijk fungeerde als voorloper van CM. Het verschil is dat Rebekka direct meeging naar Izak terwijl Jakob er lange tijd op moest wachten. Hoe staan wij t.a.v. wachten op een partner? Direct inpakken en meenemen of afwachten en verwachten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 16:45
 
AANGENAAM334 schreef:
Opmerkelijk;
Gisteren las ik in Genesis 24 en 29 hoe Izak en Jakob aan hun vrouwen kwamen. Het gemeenschappelijke is dat een waterput destijds kennelijk fungeerde als voorloper van CM. Het verschil is dat Rebekka direct meeging naar Izak terwijl Jakob er lange tijd op moest wachten. Hoe staan wij t.a.v. wachten op een partner? Direct inpakken en meenemen of afwachten en verwachten?

gewoon..inpakken en wegwezen.. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 22:41
 
AANGENAAM334 schreef:
Opmerkelijk;
Gisteren las ik in Genesis 24 en 29 hoe Izak en Jakob aan hun vrouwen kwamen. Het gemeenschappelijke is dat een waterput destijds kennelijk fungeerde als voorloper van CM. Het verschil is dat Rebekka direct meeging naar Izak terwijl Jakob er lange tijd op moest wachten. Hoe staan wij t.a.v. wachten op een partner? Direct inpakken en meenemen of afwachten en verwachten?
Helaas hebben ze tegenwoordig Gefrustreerde smiley oook bij ons in het dorp leiding water.
En gezien het feit er op cm tot nu toe ook niet veel soeps zit, wordt het mijnsinzien gewoon weer de al oude markt.
En is het net als fietsen kopen, je koopt tegenwoordig al gauw een goede tweede hands damesfiets, maar het is verstandig om hem effe te sjekke het kan ook een herefiets zijn geweest, Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley ze zagen zo de stang er tussen uit
Dus tjekke, dan net als me voorganger
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 22:59
 
GERT856 schreef:
Helaas hebben ze tegenwoordig Gefrustreerde smiley oook bij ons in het dorp leiding water.
En gezien het feit er op cm tot nu toe ook niet veel soeps zit, wordt het mijnsinzien gewoon weer de al oude markt.
En is het net als fietsen kopen, je koopt tegenwoordig al gauw een goede tweede hands damesfiets, maar het is verstandig om hem effe te sjekke het kan ook een herefiets zijn geweest, Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley ze zagen zo de stang er tussen uit
Dus tjekke, dan net als me voorganger

Of zouden de vrouwen op CM jou niet veel soeps vinden? Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 23:03
 
MARIJAN072 schreef:
Of zouden de vrouwen op CM jou niet veel soeps vinden? Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

Rustig Marijan......... hij is op cm nog in de ontdekkingsfase Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 23:34
 
MARIJAN072 schreef:
Of zouden de vrouwen op CM jou niet veel soeps vinden? Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

Dat zou ik wel op prijs stellen Engeltje smiley een vrouw van een cm Boze smiley zo kort door de bocht ben ik ook weer niet Smiley met dichtgeplakte mond mag wel ietsje meer zijn Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 08:33
 
GERT856 schreef:
Helaas hebben ze tegenwoordig Gefrustreerde smiley oook bij ons in het dorp leiding water.
En gezien het feit er op cm tot nu toe ook niet veel soeps zit, wordt het mijnsinzien gewoon weer de al oude markt.
En is het net als fietsen kopen, je koopt tegenwoordig al gauw een goede tweede hands damesfiets, maar het is verstandig om hem effe te sjekke het kan ook een herefiets zijn geweest, Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley ze zagen zo de stang er tussen uit
Dus tjekke, dan net als me voorganger



Zo raar dat jij nog geen vrouw gevonden hebt Zieke smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
gewoon zo doorgaan met reageren hoor Gert.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 08:46
 
MARIJAN072 schreef:
Of zouden de vrouwen op CM jou niet veel soeps vinden? Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

Hij vergelijkt de vrouwen wel met een fiets.... Smiley die vol vragen zit van koosnaampjes gesproken Knipoog smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 10:33
 
FRANKT627 schreef:
Hij vergelijkt de vrouwen wel met een fiets.... Smiley die vol vragen zit van koosnaampjes gesproken Knipoog smiley

Frank
Frank toch, ik had u toch wel hoger geschat Geschokte, onthutste smiley moet ik nu echt alles letterlijk zetten Smiley die vol vragen zit
Dat is dan op cm, echt iets werelds Smiley met dichtgeplakte mond en dat mag toch niet Knipoog smiley
Dan wordt ge verwijderd Gefrustreerde smiley zou die het dan echt willen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 10:38
 
GERT856 schreef:
Helaas hebben ze tegenwoordig Gefrustreerde smiley oook bij ons in het dorp leiding water.
En gezien het feit er op cm tot nu toe ook niet veel soeps zit, wordt het mijnsinzien gewoon weer de al oude markt.
En is het net als fietsen kopen, je koopt tegenwoordig al gauw een goede tweede hands damesfiets, maar het is verstandig om hem effe te sjekke het kan ook een herefiets zijn geweest, Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley ze zagen zo de stang er tussen uit
Dus tjekke, dan net als me voorganger

Gert...ik snap niet wat jij hier dan doet,
ik neem aan dat je op zoek bent naar een vrouw?

Ik zou vandaag nog vertrekken als ik er zo over dacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 10:44
 
CARIN303 schreef:



Zo raar dat jij nog geen vrouw gevonden hebt Zieke smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
gewoon zo doorgaan met reageren hoor Gert.....

Dat valt heus echt wel mee Boze smiley
Ik gaat niet gelijk met ene in zee Engeltje smiley
doe ook niet gelijk aan het grote werk Gefrustreerde smiley
Maar gaat vanavond wel met ene naar de kerk Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 10:58
 
CARIEN982 schreef:
Gert...ik snap niet wat jij hier dan doet,
ik neem aan dat je op zoek bent naar een vrouw?

Ik zou vandaag nog vertrekken als ik er zo over dacht.

Had ik het over elke vrouw Smiley die vol vragen zit
Dacht het niet, enkel de meeste, ik zoek er eigenlijk 1 die ook tussen de
regels heen kan lezen.
En de Meesten kunnen dat niet.
Ga ik overal serieus op in, beslist niet.
Als ik alles van te voren had geweten, had ik alles wel standaard geplaatst .
Maar is iedereen dan standaard Smiley die vol vragen zit
Gelukkig niet Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1