ChristianMatch
 


Forum

zoekwerk op site
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 19:32
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 19:36
 
MARYLIEN613 schreef:
sommigen onder jullie heb ik reeds op een vriendenlijst geplaatst, (ook al moet ik nog vaak naar het profiel gaan kijken),
en zo zie ik sommigen onder jullie vetgedrukt met een wit wolkje erbij,
dus dacht is dat dit betekende dat jullie online zijn of waren,

echter niemand te vinden in chatbox........

vind het niet zo makkelijk om hier echt contacten te leggen!


online wil niet altijd zeggen dat ze in de chatbox zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 22:20
 
MARYLIEN613 schreef:
sommigen onder jullie heb ik reeds op een vriendenlijst geplaatst, (ook al moet ik nog vaak naar het profiel gaan kijken),
en zo zie ik sommigen onder jullie vetgedrukt met een wit wolkje erbij,
dus dacht is dat dit betekende dat jullie online zijn of waren,

echter niemand te vinden in chatbox........

vind het niet zo makkelijk om hier echt contacten te leggen!

Zoals Maris al zegt, online is niet hetzelfde als in de chatbox. Wel kun je via het tekstwolkje dat je bij de naam ziet een privéchat beginnen met iemand. Mocht je dit toch nog even een brug te ver vinden (redenerend vanuit je laatste zin), dan kan ik je enkel aanraden om gewoon het forum te volgen, daar af en toe eens te reageren en ook bij tijd en wijle de chatbox te blijven bezoeken (in de ochtend tussen 10 en 11 en 's avonds vanaf een uur of 8 a 9 zijn de best bezochte tijden geloof ik momenteel). Je hoeft niet veel te zeggen...geef jezelf gewoon de tijd om hier thuis te geraken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENDUK927





Berichten: 217

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 23:02
 
HENK710 schreef:
Zoals Maris al zegt, online is niet hetzelfde als in de chatbox. Wel kun je via het tekstwolkje dat je bij de naam ziet een privéchat beginnen met iemand. Mocht je dit toch nog even een brug te ver vinden (redenerend vanuit je laatste zin), dan kan ik je enkel aanraden om gewoon het forum te volgen, daar af en toe eens te reageren en ook bij tijd en wijle de chatbox te blijven bezoeken (in de ochtend tussen 10 en 11 en 's avonds vanaf een uur of 8 a 9 zijn de best bezochte tijden geloof ik momenteel). Je hoeft niet veel te zeggen...geef jezelf gewoon de tijd om hier thuis te geraken...

voel me al wel en beetje thuis na ...jaren hoor Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 23:50
 
HENK710 schreef:
Zoals Maris al zegt, online is niet hetzelfde als in de chatbox. Wel kun je via het tekstwolkje dat je bij de naam ziet een privéchat beginnen met iemand. Mocht je dit toch nog even een brug te ver vinden (redenerend vanuit je laatste zin), dan kan ik je enkel aanraden om gewoon het forum te volgen, daar af en toe eens te reageren en ook bij tijd en wijle de chatbox te blijven bezoeken (in de ochtend tussen 10 en 11 en 's avonds vanaf een uur of 8 a 9 zijn de best bezochte tijden geloof ik momenteel). Je hoeft niet veel te zeggen...geef jezelf gewoon de tijd om hier thuis te geraken...

heel subtiel henk,dat je heb je heel mooi gezegt... Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 00:20
 
[quote=HENK710]
dank je Henk


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1