ChristianMatch
 


Forum

Valentijnfeest
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MIEKJES285





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 21:10
 
MARIJAN072 schreef:
Die kans is misschien wel groter, dan op de heide. Knipoog smiley Herman, heb je wel gezien wat het hoofdprogramma inhoudt? 't Is gewoon een gemiste kans, als je niet gaat.

Datingspel
Samen met ongeveer 50 mannen en 50 vrouwen speel je het datingspel. Dit unieke spel richt zich op bijzondere ontmoetingen en geeft je de gelegenheid om op een persoonlijke en ontspannen manier met een ander in contact te komen. Hoe? Dat houden we nog even voor je geheim. Speel het ongedwongen mee en geniet van de unieke verrassingen die dat met zich meebrengt.

jij gaat zeker ook marijan Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 21:50
 
MIEKJES285 schreef:
jij gaat zeker ook marijan Clown smiley

Tja, ze zoeken alleen nog mannen hè. 'k Zou me natuurlijk als man kunnen vermommen (me gedragen als man, wordt wel lastigTwijfelende smiley), is gelijk het probleem van het mannentekort opgelost. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 22:04
 
MARIJAN072 schreef:
Tja, ze zoeken alleen nog mannen hè. 'k Zou me natuurlijk als man kunnen vermommen (me gedragen als man, wordt wel lastigTwijfelende smiley), is gelijk het probleem van het mannentekort opgelost. Knipoog smiley Lachende smiley

Wat wordt jouw gebruikersnaam dan idd MariJan072 Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 16:59
 
MARIO216 schreef:
Wat wordt jouw gebruikersnaam dan idd MariJan072 Knipoog smiley

Vandaag is het zover hè, het Valentijnsfeest. 'k Hoop dat ze veel plezier hebben daar in Veenendaal! Lachende smiley Morgen horen we misschien nog, wat we gemist hebben. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 23:05
 
Je hebt heel veel gemist ja, enn EGGIE ik heb je niet gezien!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 23:46
 
MARIO216 schreef:
Je hebt heel veel gemist ja, enn EGGIE ik heb je niet gezien!

Wat hebben wij gemist Mario...... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 01:10
 
Heel veel........................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:42
 
MARIO216 schreef:
Heel veel........................

niks gevangen Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 10:12
 
HERMAN388 schreef:
niks gevangen Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Jawel Herman,heel veel,dat zegt hij toch? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:08
 
MARIO216 schreef:
Heel veel........................


Wat is Heel veel mario.......... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EGGIE989





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:07
 
Hapjes bij het buffet Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:14
 
Lekker ijs na de tapas. Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EGGIE989





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:58
 
Of vruchten...

Ik was er echt wel Mario... volgens mij mij doe je het ook wel goed hoor... op zo'n feest moet je naar vrouwen kijken en niet naar mannen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 23:59
 
hij heeft winterslaap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:48
 
MARIO216 schreef:
Heel veel........................

nou Mario , 'k heb vandaag een heel verslag van de avond gelezen in de
regionale krant. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:02
 
EGGIE989 schreef:
Of vruchten...

Ik was er echt wel Mario... volgens mij mij doe je het ook wel goed hoor... op zo'n feest moet je naar vrouwen kijken en niet naar mannen Knipoog smiley

Waren er mannen met minni rokjes???? Lachende smiley met blinkend witte tanden Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:20
 
VISSER278 schreef:
nou Mario , 'k heb vandaag een heel verslag van de avond gelezen in de
regionale krant. Verraste, verbaasde smiley


VEENENDAAL - Honderd mannen en vrouwen uit heel Nederland zijn zaterdag afgereisd naar dit Valentijnsfeest voor christelijke singles in Veenendaal.

Dat ze per se een christelijke vriend wil hebben, maakt het daten er niet gemakkelijker op, erkent de 36-jarige Erika, die niet met haar achternaam in de krant wil. De 'visvijver' is natuurlijk een stuk kleiner als je een partner met een specifieke religieuze achtergrond zoekt.

"Maar ik wil graag een vriend met wie ik mijn geloof kan delen. Hij hoeft niet van dezelfde kerk te zijn, maar moet wel geloven. Want hoe doe je het anders later met je kinderen, als een van de ouders niet naar de kerk gaat?" Het Valentijnsfeest is georganiseerd door Christian Match, een christelijke datingsite. "We zagen dat er markt voor was", zegt eigenaar Jan-Dirk Kleine. "Als je het in je kerk en op je werk niet kan vinden, is internet een uitkomst."

Dat er behoefte is aan datingsites voor christenen blijkt wel uit de profielaantallen. Noteerde Christian Match de afgelopen 5 jaar 60.000 leden, Crosspoint claimt in de loop der jaren 100.000 leden te hebben gehad. Ruben Brands begon in 2002 Funky Fish, een dating- en communitysite voor de wat hippere en modernere christenen. Zijn site is met 23.000 leden een van de weinige gratis sites, en heeft sinds 2005 in totaal zo'n 80.000 leden zien komen en gaan. "Elke week is er in Nederland wel een Funky Fish-huwelijk."

Dat het voor christenen lastiger is om een gelijkgestemde partner te vinden, erkent Brands. "De kerken lopen leeg, waar vind je dan nog een christelijke partner? Gevolg is dat veel mensen genoegen nemen met iemand die niet actief christen is, maar wel een christelijke achtergrond heeft."

In Veenendaal is het dingen-date-spel voorbij en vallen de singles aan op de Spaanse hapjes. Jacoba Huizenga (33) doet voor de derde keer mee aan een activiteit. "Dat vind ik wel effectiever dan via internet; nu zie je ook de non-verbale signalen. Ik heb vanavond bijvoorbeeld met een erg leuke jongen gepraat, wiens internetprofiel zonder foto en met heel klein tekstje me anders totaal niet zou aanspreken." Of ze na vanavond actie gaat ondernemen? "Ik wacht eerst af wat de mannen doen. Alhoewel: de mannen in het christelijke wereldje stappen een stuk minder gemakkelijk op vrouwen af. Dat vind ik wel jammer."

Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley tja ik vraag mij af ????


Laatst aangepast door
MAR907
op maandag 14 februari 2011, 20:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:24
 
Staat er ook nog ergens een link of foto's ???????????/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:33
 
MARIO216 schreef:
Staat er ook nog ergens een link of foto's ???????????/

Gewoon heen gaan, dan zie je meer als foto,s..... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:48
 
MAR907 schreef:
Gewoon heen gaan, dan zie je meer als foto,s..... Gefrustreerde smiley

Lees jij het voorgaande wel, ik ben geweest. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:49
 
MAR907 schreef:
Gewoon heen gaan, dan zie je meer als foto,s..... Gefrustreerde smiley


Hij is geweest .... Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 22:01
 
MAR907 schreef:
Gewoon heen gaan, dan zie je meer als foto,s..... Gefrustreerde smiley

Lezen is ook een vak Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EGGIE989





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:05
 
Het lastige is, ik had nog met iemand willen nababbelen maar die was zo druk in gesprek met een groepje dat ik ze maar niet heb gestoord.

Maar als die persoon haar account nooit activeert schiet het niet op.

En trouwens, de gebruikersnaam was zo complex dat ik die na 2 rondes alweer kwijt was.

Volgende keer toch maar storen in een groepje Twijfelende smiley

Dat is het um, de helft is niet lid, gaat naar een feest en doet verder niets of weinig met dat account (is mijn indruk, op een enkeling na dan).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:48
 
Voor iedereen:

http://www.pzc.nl/nieuws/algemeen/binnenland/8146573/Internetdating-biedt-uitkomst-voor-christen.ece
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:51
 
MARIO216 schreef:
Voor iedereen:

http://www.pzc.nl/nieuws/algemeen/binnenland/8146573/Internetdating-biedt-uitkomst-voor-christen.ece

Leuk om te lezen, Mario. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 20:09
 
MARIJAN072 schreef:
Leuk om te lezen, Mario. Lachende smiley

had het ook al gelezen , Mario Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 21:25
 
VISSER278 schreef:
had het ook al gelezen , Mario Knipoog smiley

Dat wist ik niet. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 21:32
 
MAR907 schreef:
VEENENDAAL - Honderd mannen en vrouwen uit heel Nederland zijn zaterdag afgereisd naar dit Valentijnsfeest voor christelijke singles in Veenendaal.

Dat ze per se een christelijke vriend wil hebben, maakt het daten er niet gemakkelijker op, erkent de 36-jarige Erika, die niet met haar achternaam in de krant wil. De 'visvijver' is natuurlijk een stuk kleiner als je een partner met een specifieke religieuze achtergrond zoekt.

"Maar ik wil graag een vriend met wie ik mijn geloof kan delen. Hij hoeft niet van dezelfde kerk te zijn, maar moet wel geloven. Want hoe doe je het anders later met je kinderen, als een van de ouders niet naar de kerk gaat?" Het Valentijnsfeest is georganiseerd door Christian Match, een christelijke datingsite. "We zagen dat er markt voor was", zegt eigenaar Jan-Dirk Kleine. "Als je het in je kerk en op je werk niet kan vinden, is internet een uitkomst."

Dat er behoefte is aan datingsites voor christenen blijkt wel uit de profielaantallen. Noteerde Christian Match de afgelopen 5 jaar 60.000 leden, Crosspoint claimt in de loop der jaren 100.000 leden te hebben gehad. Ruben Brands begon in 2002 Funky Fish, een dating- en communitysite voor de wat hippere en modernere christenen. Zijn site is met 23.000 leden een van de weinige gratis sites, en heeft sinds 2005 in totaal zo'n 80.000 leden zien komen en gaan. "Elke week is er in Nederland wel een Funky Fish-huwelijk."

Dat het voor christenen lastiger is om een gelijkgestemde partner te vinden, erkent Brands. "De kerken lopen leeg, waar vind je dan nog een christelijke partner? Gevolg is dat veel mensen genoegen nemen met iemand die niet actief christen is, maar wel een christelijke achtergrond heeft."

In Veenendaal is het dingen-date-spel voorbij en vallen de singles aan op de Spaanse hapjes. Jacoba Huizenga (33) doet voor de derde keer mee aan een activiteit. "Dat vind ik wel effectiever dan via internet; nu zie je ook de non-verbale signalen. Ik heb vanavond bijvoorbeeld met een erg leuke jongen gepraat, wiens internetprofiel zonder foto en met heel klein tekstje me anders totaal niet zou aanspreken." Of ze na vanavond actie gaat ondernemen? "Ik wacht eerst af wat de mannen doen. Alhoewel: de mannen in het christelijke wereldje stappen een stuk minder gemakkelijk op vrouwen af. Dat vind ik wel jammer."

Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley tja ik vraag mij af ????


Stond ook in het Noordhollands Dagblad.................viel me op gisteren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 22:22
 
MAR907 schreef:
VEENENDAAL - Honderd mannen en vrouwen uit heel Nederland zijn zaterdag afgereisd naar dit Valentijnsfeest voor christelijke singles in Veenendaal.

Dat ze per se een christelijke vriend wil hebben, maakt het daten er niet gemakkelijker op, erkent de 36-jarige Erika, die niet met haar achternaam in de krant wil. De 'visvijver' is natuurlijk een stuk kleiner als je een partner met een specifieke religieuze achtergrond zoekt.

"Maar ik wil graag een vriend met wie ik mijn geloof kan delen. Hij hoeft niet van dezelfde kerk te zijn, maar moet wel geloven. Want hoe doe je het anders later met je kinderen, als een van de ouders niet naar de kerk gaat?" Het Valentijnsfeest is georganiseerd door Christian Match, een christelijke datingsite. "We zagen dat er markt voor was", zegt eigenaar Jan-Dirk Kleine. "Als je het in je kerk en op je werk niet kan vinden, is internet een uitkomst."

Dat er behoefte is aan datingsites voor christenen blijkt wel uit de profielaantallen. Noteerde Christian Match de afgelopen 5 jaar 60.000 leden, Crosspoint claimt in de loop der jaren 100.000 leden te hebben gehad. Ruben Brands begon in 2002 Funky Fish, een dating- en communitysite voor de wat hippere en modernere christenen. Zijn site is met 23.000 leden een van de weinige gratis sites, en heeft sinds 2005 in totaal zo'n 80.000 leden zien komen en gaan. "Elke week is er in Nederland wel een Funky Fish-huwelijk."

Dat het voor christenen lastiger is om een gelijkgestemde partner te vinden, erkent Brands. "De kerken lopen leeg, waar vind je dan nog een christelijke partner? Gevolg is dat veel mensen genoegen nemen met iemand die niet actief christen is, maar wel een christelijke achtergrond heeft."

In Veenendaal is het dingen-date-spel voorbij en vallen de singles aan op de Spaanse hapjes. Jacoba Huizenga (33) doet voor de derde keer mee aan een activiteit. "Dat vind ik wel effectiever dan via internet; nu zie je ook de non-verbale signalen. Ik heb vanavond bijvoorbeeld met een erg leuke jongen gepraat, wiens internetprofiel zonder foto en met heel klein tekstje me anders totaal niet zou aanspreken." Of ze na vanavond actie gaat ondernemen? "Ik wacht eerst af wat de mannen doen. Alhoewel: de mannen in het christelijke wereldje stappen een stuk minder gemakkelijk op vrouwen af. Dat vind ik wel jammer."

Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley tja ik vraag mij af ????

Tja en zo zit je gewoon te eten en te praten met een journaliste en jan-dirk de kleine en zo sta je in de krant oeps Geschokte, onthutste smiley dacht dat het intervieuw met een ander was gedaan Gefrustreerde smiley knap hoor ze schrijft niks op maar weet veel. Ach weer een ervaring rijker, denk nooit dat je ongedwongen kan eten met een journaliste Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 23:00
 
ERIKA129 schreef:
Tja en zo zit je gewoon te eten en te praten met een journaliste en jan-dirk de kleine en zo sta je in de krant oeps Geschokte, onthutste smiley dacht dat het intervieuw met een ander was gedaan Gefrustreerde smiley knap hoor ze schrijft niks op maar weet veel. Ach weer een ervaring rijker, denk nooit dat je ongedwongen kan eten met een journaliste Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Om de privacy van diegenen die worden genoemd te waarborgen , had ik expres dit stuk , of de link ernaar niet geplaatst.
Maar goed, iemand anders zag er geen kwaad in en heeft het dus wél gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3