ChristianMatch
 


Forum

Privacy op CM is niet gegarandeerd
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 17:41
 
VISSER278 schreef:
Je bedoelt de naam Visser?
Nee, heeft alleen te maken met m'n hobby.
Ach ja....als het beesie maar een naam heeft, toch? Lachende smiley
Maar aan de andere kant: Best wel jammer eigenlijk..........m'n hart zou opspringen van blijdschat!!!!!!
Wat betreft mn familiewapen .......'k zou niet weten hoe die eruit ziet.
Ben niet zo voor wapens, geef mij maar VREDE.
En al die losse flodders ....mwah Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Volgens mij zijn jullie stiekem broers. Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:16
 
MARIJAN072 schreef:
Volgens mij zijn jullie stiekem broers. Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley


Straks zijn het nog tweelingen Verraste, verbaasde smiley
Zit jouw tweelingzus hier ook Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:43
 
MARIJAN072 schreef:
Volgens mij zijn jullie stiekem broers. Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley


Schrrijft Leo dan al net zulke kolder als dat ik doe? Lachende smiley

Dácht het niet.........die bijdrages van hem zijn zo verreikend , helder en leerzaam, daar kan Visser niet aan tippen.
Of vind jij van niet , Marijan? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 22:14
 
WILLEMIJN232 schreef:
Straks zijn het nog tweelingen Verraste, verbaasde smiley
Zit jouw tweelingzus hier ook Verraste, verbaasde smiley

Zou het Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Nee, mijn tweelingzus zit hier niet. Dan zou 't zo verwarrend worden. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 6 maart 2011, 12:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 22:16
 
VISSER278 schreef:
Schrrijft Leo dan al net zulke kolder als dat ik doe? Lachende smiley

Dácht het niet.........die bijdrages van hem zijn zo verreikend , helder en leerzaam, daar kan Visser niet aan tippen.
Of vind jij van niet , Marijan? Smiley met dichtgeplakte mond

Nou, er zit wel wat verschil in jullie schrijfstijl. Knipoog smiley Wat mijn voorkeur heeft, laat ik maar even in het midden. Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 5 maart 2011, 22:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:25
 
MARIJAN072 schreef:
Zou het Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Nee, mijn tweelingzus zit hier niet. Dan zou 't zo verwarrend worden. Knipoog smiley


Jammer, ik zou wel eens met jullie beide willen wandelen .... inhaken maar Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:06
 
Beste forummers, graag chatten in de chatbox en op het forum voor zover het kan ontopic blijven, we dwalen de laatste dagen erg veel af. Mijn dank is groot!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:37
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Beste forummers, graag chatten in de chatbox en op het forum voor zover het kan ontopic blijven, we dwalen de laatste dagen erg veel af. Mijn dank is groot!

Ja Judith broederlijke en zuster liefde is inderdaad niet on-topic...maar ook wel weer grappig ....maar goed even van een off-topic bericht naar on-topic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TOBY236





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 19:41
 
Voor diegene die zich afvragen of dit forum inderdaad openbaar te bezoeken is: Log uit en open dan deze pagina:
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1813

-of een link naar een ander willekeurig topic.

Best vreemd eigenlijk, ik had verwacht dat dit een "gesloten" forum zou zijn. Ik denk eigenlijk dat ze niet weten hoe ze het forum kunnen afsluiten voor niet-leden en dat ze het maar gewoon openbaar houden; lijkt me sterk het forum bewust openbaar is.

Ook de foto's zijn overigens openbaar; je kan de grote versie van de foto's bekijken zonder login. Zonder account heb je een optie om "christelijke singles" te zoeken. Uiteindelijk kom je dan bijv. op deze pagina:
http://www.christianmatch.nl/profiel_nli.php?profielID=57411

Je ziet hier een plaatje; als je erop klikt voor de vergroting krijg je zo'n lieve melding dat je een account moet hebben. Als je de afbeelding echter opent via rechtermuisknop > afbeelding weergeven, krijg je deze URL:
http://www.christianmatch.nl/image_uploader/images/members/2/f66e9242f6d95a36df732cfeb.jpg

Je kan die "2" in een "0" veranderen voor de foto in originele grootte; bij sommigen is dit gewoon de 10 megapixel versie. 1 is de grootste versie die betaalde members zien, 2 is de middelgrote preview en 3 is de kleine versie.

Verder maakt het weinig uit, daar niet van :P
Niemand zal op het idee uitkomen om dat nummertje te veranderen om alleen de grote versie te bekijken, en het is enkel maar de grote versie van de foto's die ze toch al kunnen zien.


Laatst aangepast door
TOBY236
op zaterdag 26 maart 2011, 19:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 20:21
 
TOBY236 schreef:
Voor diegene die zich afvragen of dit forum inderdaad openbaar te bezoeken is: Log uit en open dan deze pagina:
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1813

-of een link naar een ander willekeurig topic.

Best vreemd eigenlijk, ik had verwacht dat dit een "gesloten" forum zou zijn. Ik denk eigenlijk dat ze niet weten hoe ze het forum kunnen afsluiten voor niet-leden en dat ze het maar gewoon openbaar houden; lijkt me sterk het forum bewust openbaar is.

Ook de foto's zijn overigens openbaar; je kan de grote versie van de foto's bekijken zonder login. Zonder account heb je een optie om "christelijke singles" te zoeken. Uiteindelijk kom je dan bijv. op deze pagina:
http://www.christianmatch.nl/profiel_nli.php?profielID=57411

Je ziet hier een plaatje; als je erop klikt voor de vergroting krijg je zo'n lieve melding dat je een account moet hebben. Als je de afbeelding echter opent via rechtermuisknop > afbeelding weergeven, krijg je deze URL:
http://www.christianmatch.nl/image_uploader/images/members/2/f66e9242f6d95a36df732cfeb.jpg

Je kan die "2" in een "0" veranderen voor de foto in originele grootte; bij sommigen is dit gewoon de 10 megapixel versie. 1 is de grootste versie die betaalde members zien, 2 is de middelgrote preview en 3 is de kleine versie.

Verder maakt het weinig uit, daar niet van :P
Niemand zal op het idee uitkomen om dat nummertje te veranderen om alleen de grote versie te bekijken, en het is enkel maar de grote versie van de foto's die ze toch al kunnen zien.

Als je reageert op iemand komt dit in beeld..

Let op: dit forum is openbaar. Niet-leden kunnen meelezen. Om je privacy te waarborgen kun je bij profielinstellingen instellen dat je foto afgeschermd wordt voor niet-leden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 27 maart 2011, 23:05
 
TOBY236 schreef:
Voor diegene die zich afvragen of dit forum inderdaad openbaar te bezoeken is: Log uit en open dan deze pagina:
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1813

-of een link naar een ander willekeurig topic.

Best vreemd eigenlijk, ik had verwacht dat dit een "gesloten" forum zou zijn. Ik denk eigenlijk dat ze niet weten hoe ze het forum kunnen afsluiten voor niet-leden en dat ze het maar gewoon openbaar houden; lijkt me sterk het forum bewust openbaar is.

Ook de foto's zijn overigens openbaar; je kan de grote versie van de foto's bekijken zonder login. Zonder account heb je een optie om "christelijke singles" te zoeken. Uiteindelijk kom je dan bijv. op deze pagina:
http://www.christianmatch.nl/profiel_nli.php?profielID=57411

Je ziet hier een plaatje; als je erop klikt voor de vergroting krijg je zo'n lieve melding dat je een account moet hebben. Als je de afbeelding echter opent via rechtermuisknop > afbeelding weergeven, krijg je deze URL:
http://www.christianmatch.nl/image_uploader/images/members/2/f66e9242f6d95a36df732cfeb.jpg

Je kan die "2" in een "0" veranderen voor de foto in originele grootte; bij sommigen is dit gewoon de 10 megapixel versie. 1 is de grootste versie die betaalde members zien, 2 is de middelgrote preview en 3 is de kleine versie.

Verder maakt het weinig uit, daar niet van :P
Niemand zal op het idee uitkomen om dat nummertje te veranderen om alleen de grote versie te bekijken, en het is enkel maar de grote versie van de foto's die ze toch al kunnen zien.


Maar weet je wat ik nu niet snap? Hoe kan er nu een andere foto dan je profielfoto voorbijkomen op de site van CM?
Dat zag ik laatst van iemand, die heeft een heel andere profielfoto?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 28 maart 2011, 15:52
 
TOBY236 schreef:
Voor diegene die zich afvragen of dit forum inderdaad openbaar te bezoeken is: Log uit en open dan deze pagina:
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1813

-of een link naar een ander willekeurig topic.

Best vreemd eigenlijk, ik had verwacht dat dit een "gesloten" forum zou zijn. Ik denk eigenlijk dat ze niet weten hoe ze het forum kunnen afsluiten voor niet-leden en dat ze het maar gewoon openbaar houden; lijkt me sterk het forum bewust openbaar is.


Uiteraard weten we hoe we het forum kunnen afsluiten, als je dit topic even doorleest zul je lezen waarom we hiervoor gekozen hebben. Daarnaast kun je je foto afschermen, maar zoals hierboven al vermeld is: dat kun je tegenwoordig allemaal lezen als je een reactie plaatst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: maandag 28 maart 2011, 22:54
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Uiteraard weten we hoe we het forum kunnen afsluiten, als je dit topic even doorleest zul je lezen waarom we hiervoor gekozen hebben. Daarnaast kun je je foto afschermen, maar zoals hierboven al vermeld is: dat kun je tegenwoordig allemaal lezen als je een reactie plaatst.

Hallo Allemaal
We hoeven ons toch niet te schamen voor wat we schrijven want we zijn GODs kinderen .
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Pagina 5 van 5