ChristianMatch
 


Forum

Privacy op CM is niet gegarandeerd
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 16:07
 
Dayspring schreef in een ander topic:

Even een huishoudelijke mededeling: ik heb een aantal van mijn reacties aangepast, omdat ik erachter kwam dat dit forum door iedereen gelezen kan worden (ook zonder ingelogd te zijn dus) via zoekresultaten van Google. Privacy is hier dus niet gegarandeerd.

Als CM stelt dat de privacy op CM gegarandeerd is dan moet CM dat ook doen en dat is dus niet het geval. Het forum hoort dan ook alleen bereikbaar te zijn voor leden van CM. Het is kwalijk dat dit niet duidelijk wordt vermeld. En hoe zeer ik Liesbeth het lezen van het forum gun, het hoort niet zo te zijn dat iedereen via Google kan vinden wat we hier schrijven. Het werkt ook remmend op het uitspreken van allerlei meningen en opvattingen, die immers voor de leden van CM bestemd zijn.

Er is wel eerder over gesproken maar het blijft een serieus punt. Ik heet in het echt ook Thomas en ik heb een schrijfstijl die door mijn omgeving zeker wel wordt herkend. Toen ik er achter kwam dat CM het forum voor iedereen beschikbaar stelde, voelde ik me in hoge mate beso.....terd. Ik begrijp het commerciële argument wel dat mensen door het lezen van het forum weer lid zouden kunnen worden maar van een organisatie met de uitgangspunten van CM zou je een meer principiële opstelling mogen verwachten. En ik vind het een kwestie van fatsoen van de kant van CM dat er een antwoord wordt gegeven op vragen hierover die al eerder gesteld zijn.

Er zijn van die radioprogramma's waarin je de groeten mag doen:

Thomas, doet de groeten aan zijn omgeving via het forum van CM Boze smiley

......en aan Liesbeth, dat dan ook wel weer Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 7 februari 2011, 16:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 16:25
 
Echt Thomas?
Het eerste dat ik lees in de privacyverklaring van cm is:
Je privacy is te allen tijde gewaarborgd

Knipoog smiley


"bovenstaande opmerking is geheel sarcastisch bedoeld"


Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 7 februari 2011, 16:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 16:29
 
THOMAS968 schreef:
Dayspring schreef in een ander topic:

Even een huishoudelijke mededeling: ik heb een aantal van mijn reacties aangepast, omdat ik erachter kwam dat dit forum door iedereen gelezen kan worden (ook zonder ingelogd te zijn dus) via zoekresultaten van Google. Privacy is hier dus niet gegarandeerd.

Als CM stelt dat de privacy op CM gegarandeerd is dan moet CM dat ook doen en dat is dus niet het geval. Het forum hoort dan ook alleen bereikbaar te zijn voor leden van CM. Het is kwalijk dat dit niet duidelijk wordt vermeld. En hoe zeer ik Liesbeth het lezen van het forum gun, het hoort niet zo te zijn dat iedereen via Google kan vinden wat we hier schrijven. Het werkt ook remmend op het uitspreken van opvattingen, die immers voor de leden van CM bestemd zijn

Er is wel eerder over gesproken maar het blijft een serieus punt. Ik heet in het echt ook Thomas en ik heb een schrijfstijl die door mijn omgeving zeker wel wordt herkend. Toen ik er achter kwam dat CM het forum voor iedereen beschikbaar stelde, voelde ik me in hoge mate beso.....terd. Ik begrijp het commerciële argument wel dat mensen door het lezen van het forum weer lid zouden kunnen worden maar van een organisatie met de uitgangspunten van CM zou je een meer principiële opstelling mogen verwachten. En ik vind het een kwestie van fatsoen van de kant van CM dat er een antwoord wordt gegeven op vragen hierover die al eerder gesteld zijn.

Er zijn van die radioprogramma's waarin je de groeten mag doen:

Thomas, doet de groeten aan zijn omgeving via het forum van CM Boze smiley

......en aan Liesbeth, dat dan ook wel weer Engeltje smiley

Thomas, 'k ben het helemaal met je eens .
Ik heb ook verschillende keren gehad dat ik ergens op wilde reageren en dat ik dacht: nee, ik doe het maar niét, je weet maar nooit wie het leest.
Best jammer en ik hoop dat de redactie hier wat aan gaat doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 16:37
 
simpele oplossing: óók om het forum te kunnen lezen moet je ingelogd zijn. jammer voor degenen die het forum lezen zonder ingelogd te zijn, maar 't zij zo. pas dan kan je eigenlijk pas schrijven wat je wil, zonder dat je non-CM omgeving je erop afrekent.

Juud, ideetje misschien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 16:55
 
GRIFFIN748 schreef:
simpele oplossing: óók om het forum te kunnen lezen moet je ingelogd zijn. jammer voor degenen die het forum lezen zonder ingelogd te zijn, maar 't zij zo. pas dan kan je eigenlijk pas schrijven wat je wil, zonder dat je non-CM omgeving je erop afrekent.

Juud, ideetje misschien?


Griff, verklaar je nader . Ik kan je niet volgen. Eerst zeg je dat je ingelogd moet zijn om het forum te kunnen lezen en dan jammer voor degenen die het forum lezen zonder ingelogd te zijn . Smiley die vol vragen zit

Visser, de ziw.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:02
 
Er zijn van die radioprogramma's waarin je de groeten mag doen:


Thomas, doet de groeten aan zijn omgeving via het forum van CM Boze smiley
......en aan Liesbeth, dat dan ook wel weer Engeltje smiley



en hannah doet de groeten aan haar vriendin, zus en gemeentelid die dit forum meelezen............. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:03
 
Trouwens,tis ook handig om dit even aan te vinken op je account;

Standaard krijgen niet-ingelogde bezoekers van ChristianMatch één foto te zien als ze je (beperkte) profiel lezen. Ook kan je foto op de homepage van ChristianMatch getoond worden, afgewisseld met foto's van anderen. Plaats hierboven een vinkje als je dat liever niet wilt. In dat geval worden je foto's alleen aan ingelogde leden van ChristianMatch getoond.

Dan blijf je nog enigszins onvindbaar voor je buurman
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:05
 
Thomas, 'k ben het ook helemaal met je eens. 'k Moet er ook niet aan denken dat iemand, bijv. een bekende uit mijn werkomgeving, al mijn postings (en dat zijn er er nogal wat Twijfelende smiley ) uitgebreid gaat lezen. 't Wordt iemand ook nog mogelijk gemaakt, om alle postings van jou achter elkaar te lezen. Zucht......... Dus wat mij betreft is het forum, nog liever gisteren dan vandaag, alleen voor betalende leden. Dat mag je ook verwachten, want de privacy stelt op deze manier weinig voor.

Misschien dat het commercieel nog wel meer oplevert, want er kunnen ook mensen zijn die het forum niet kunnen missen en juist wel verlengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:13
 
THOMAS968 schreef:
Dayspring schreef in een ander topic:

Even een huishoudelijke mededeling: ik heb een aantal van mijn reacties aangepast, omdat ik erachter kwam dat dit forum door iedereen gelezen kan worden (ook zonder ingelogd te zijn dus) via zoekresultaten van Google. Privacy is hier dus niet gegarandeerd.

Als CM stelt dat de privacy op CM gegarandeerd is dan moet CM dat ook doen en dat is dus niet het geval. Het forum hoort dan ook alleen bereikbaar te zijn voor leden van CM. Het is kwalijk dat dit niet duidelijk wordt vermeld. En hoe zeer ik Liesbeth het lezen van het forum gun, het hoort niet zo te zijn dat iedereen via Google kan vinden wat we hier schrijven. Het werkt ook remmend op het uitspreken van allerlei meningen en opvattingen, die immers voor de leden van CM bestemd zijn.

Er is wel eerder over gesproken maar het blijft een serieus punt. Ik heet in het echt ook Thomas en ik heb een schrijfstijl die door mijn omgeving zeker wel wordt herkend. Toen ik er achter kwam dat CM het forum voor iedereen beschikbaar stelde, voelde ik me in hoge mate beso.....terd. Ik begrijp het commerciële argument wel dat mensen door het lezen van het forum weer lid zouden kunnen worden maar van een organisatie met de uitgangspunten van CM zou je een meer principiële opstelling mogen verwachten. En ik vind het een kwestie van fatsoen van de kant van CM dat er een antwoord wordt gegeven op vragen hierover die al eerder gesteld zijn.

Er zijn van die radioprogramma's waarin je de groeten mag doen:

Thomas, doet de groeten aan zijn omgeving via het forum van CM Boze smiley

......en aan Liesbeth, dat dan ook wel weer Engeltje smiley

Eigenlijk vind ik dat je daar zelf ook een grote hand in hebt. Er zijn maar enkelen in mijn omgeving, die weten dat ik op de site zit. Ik denk dat het daar al begint. Bovendien zouden die enkelen ook nog moeten weten dat er een mogelijkheid bestaat het forum te bekijken zonder ingelogd te zijn. Wie geeft hun die info allemaal?
Volgens mij is dit alleen bekend bij mensen die al contact hebben gehad met CM. Anders vraag ik me af hoe ze aan die info komen. Het zou toch wel erg naief zijn als je dat eerst vertelt aan ze en dat je daarna klaagt dat ze even gaan kijken.
Ik heb de proef op de som genomen en Thomas gegoogeled. Helaas, je kwam in de eerste lijst niet voor. Pas bij Thomas968 werden resultaten zichtbaar. Dus mensen moeten niet alleen je naam weten, maar ook je nickname. Als je zelf die info geeft, dan kun je verwachten dat de mensen gaan kijken. Mijn advies: geef gewoon je nickname niet, en vertel de mensen niet in je omgeving van die mogelijkheid. Dat scheelt al een hele hoop.

Ten tweede vind ik weinig pv op een site waar 2300 mensen zijn, en waarbij veel mensen zich ook nog kunnen aanmelden.

En tenslotte zou ik wel eens willen weten van mensen, die er echt last van gehad hebben in de praktijk. In mijn ogen is dit een storm in een glas water.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:15
 
De vraag is wat heb je te verbergen he......

en inderdaad Chatuliem een beetje storm in een glas water...

Dus ik doe de groeten aan iedereen binnen Cm en daarbuiten....

Is dat we geen knuffelhoekje meer is maar vandaar ....ook de knuffels aan iedereen die het wil ontvangen Clown smiley

Nu weer on-topic


Laatst aangepast door
LEONARD480
op maandag 7 februari 2011, 17:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:31
 
toen ik in de laatste dagen op google een onderwerp intikte (ivm de verschillende strekkingen der kerken) kon ik plots ook een reactie van het forum lezen,

heb ook eens proberen naar het forum gaan zonder in te loggen,
maar dan moet je toch al zoeken
zo makkelijk ging dit niet

toegegeven ik zou ook niet graag hebben dat al mijn reacties zomaar door iedereen gelezen worden, heb daar toch ook al aan gedacht.

dat het forum enkel voor betalende leden toegankelijk is, vind ik ook wel een goede oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENNISS669





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:38
 
Staat er niet in de bijbel dat alles openbaar zal worden? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar ik begrijp de kritiek wel goed, want ook als je algemene zoektermen als,
noem maar wat, "vergeving, forum" googelt, een zoekterm die iemand met vragen op dit gebied zou kunnen gebruiken, kom je oa bij CM uit. Waar meteen ook je profielfoto bij te zien is, die in de eerste plaats bedoeld is om mezelf te laten zien aan andere christenen die ook naar een "match" op zoek zijn..
Al sta ik inhoudelijk wel achter elk woord wat ik schrijf, en zal het me in die zin worst zijn wat anderen ervan denken... Er worden iid persoonlijke dingen gedeeld, mensen stellen zich eerlijk en daarmee ook kwetsbaar op, dat hoort niet ongevraagd op internet te staan via bv google.
Groetjes,
Dennis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:55
 
VISSER278 schreef:
Griff, verklaar je nader . Ik kan je niet volgen. Eerst zeg je dat je ingelogd moet zijn om het forum te kunnen lezen en dan jammer voor degenen die het forum lezen zonder ingelogd te zijn . Smiley die vol vragen zit

Visser, de ziw.


Visser, even goed lezen. Griff stelt dat de oplossing is dat je ingelogd moet zijn om het forum te lezen. Lijkt me minimaal per vandaag ingevoerd te moeten worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:09
 
MIEKE364 schreef:
Visser, even goed lezen. Griff stelt dat de oplossing is dat je ingelogd moet zijn om het forum te lezen. Lijkt me minimaal per vandaag ingevoerd te moeten worden.

voilà. zo cryptisch was het toch niet, Vissertje Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:12
 
CHATULIEM619 schreef:
Eigenlijk vind ik dat je daar zelf ook een grote hand in hebt. Er zijn maar enkelen in mijn omgeving, die weten dat ik op de site zit. Ik denk dat het daar al begint. Bovendien zouden die enkelen ook nog moeten weten dat er een mogelijkheid bestaat het forum te bekijken zonder ingelogd te zijn. Wie geeft hun die info allemaal?
Volgens mij is dit alleen bekend bij mensen die al contact hebben gehad met CM. Anders vraag ik me af hoe ze aan die info komen. Het zou toch wel erg naief zijn als je dat eerst vertelt aan ze en dat je daarna klaagt dat ze even gaan kijken.
Ik heb de proef op de som genomen en Thomas gegoogeled. Helaas, je kwam in de eerste lijst niet voor. Pas bij Thomas968 werden resultaten zichtbaar. Dus mensen moeten niet alleen je naam weten, maar ook je nickname. Als je zelf die info geeft, dan kun je verwachten dat de mensen gaan kijken. Mijn advies: geef gewoon je nickname niet, en vertel de mensen niet in je omgeving van die mogelijkheid. Dat scheelt al een hele hoop.

Ten tweede vind ik weinig pv op een site waar 2300 mensen zijn, en waarbij veel mensen zich ook nog kunnen aanmelden.

En tenslotte zou ik wel eens willen weten van mensen, die er echt last van gehad hebben in de praktijk. In mijn ogen is dit een storm in een glas water.

Kies eens bij Google: Thomas Christianmatch
En dan meer resultaten....

Dat geldt echt voor alle bijdragen die mensen hier leveren.

Het gaat om het principe.

Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 7 februari 2011, 23:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:16
 
THOMAS968 schreef:
Kies eens bij Google: Thomas Christianmatch
En dan meer resultaten....

Dat geldt echt voor alle bijdragen hier.

Het gaat om het principe.

Thomas.

Is het nou ineens een probleem Thomas...misschien heb je nog fans Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:23
 
LEONARD480 schreef:
Is het nou ineens een probleem Thomas...misschien heb je nog fans Clown smiley

google maar eens op je naam met christian match daarna, ik deed dat en ik schrok er toch van.
Hiervan moet je op de hoogte worden gesteld als je lid wordt van cm. Dit is schending van privacy en niet zo'n beetje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:27
 
MIEKE364 schreef:
google maar eens op je naam met christian match daarna, ik deed dat en ik schrok er toch van.
Hiervan moet je op de hoogte worden gesteld als je lid wordt van cm. Dit is schending van privacy en niet zo'n beetje.

Wie zou er belang bij hebben Mieke.......de meeste denk ik niet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:31
 
LEONARD480 schreef:
Wie zou er belang bij hebben Mieke.......de meeste denk ik niet Clown smiley

Nou......
misschien de pubers aan wie je lesgeeft
of je ex die je zoekt
of je ouders die lezen wat je op het forum zet
of je klanten.........

etc.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:33
 
LEONARD480 schreef:
Wie zou er belang bij hebben Mieke.......de meeste denk ik niet Clown smiley

het gaat me om het principe, Leonard. Dit forum hoort alleen voor leden te lezen te zijn, niet voor iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:35
 
LEANNE226 schreef:
Nou......
misschien de pubers aan wie je lesgeeft
of je ex die je zoekt
of je ouders die lezen wat je op het forum zet
of je klanten.........

etc.

Nou aan pubers geef ik geen les ...alleen aan volwassen dames.
de ex ach laat ze maar....
ouders ....heb alleen nog een vader....
en mijn klanten zullen niet meer bijkomen van het lachen ...zucht Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:37
 
LEONARD480 schreef:
Nou aan pubers geef ik geen les ...alleen aan volwassen dames.
de ex ach laat ze maar....
ouders ....heb alleen nog een vader....
en mijn klanten zullen niet meer bijkomen van het lachen ...zucht Clown smiley

Hoe oud is je vader,ik heb nog een leuke moeder Clown smiley

Oeps,off-topic..........ik bedoelde het in het algemeen leo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:40
 
LEANNE226 schreef:
Hoe oud is je vader,ik heb nog een leuke moeder Clown smiley

Oeps,off-topic..........ik bedoelde het in het algemeen leo

Jammer net te laat Leanne ..had last van de vlinders en is in december getrouwd en is 71 jaar trouwens.........

sneller dan zijn zoon he....oeps
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELSKE510





Berichten: 26

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 00:14
 
Ik schrik er wel van.
Er staat duidelijk privacy gewaarborgd.

Nou niet dus,
off all stuff
google!

Weet niet of ik dit wel wil, en vind het ook misleidend!

Elske
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 15:01
 
Als je niet wilt dat de hele wereld het forum kan lezen,
dat plaats je er niks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 15:19
 
precies, mariska; en dat lijkt me niet de bedoeling, toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 15:23
 
LEONARD480 schreef:
Wie zou er belang bij hebben Mieke.......de meeste denk ik niet Clown smiley

Wat doet het er toe wie er belang bij kan hebben? Op zich zal het mij een worst zijn wat anderen van mij vinden en van mij kunnen lezen. Maar ik ben bewust lid geworden van een dating site waarbij werd gesteld dat de Privacy wordt gewaarborgt. Dit blijkt dus gewoon niet het geval te zijn.

Noem het Storm in een glas water, sorry Chat, maar ik had van jou ook hierin wel iets meer principes verwacht.

Voor mij is het openbaar zijn van het forum geen reden om minder of niets meer te schrijven. Ik heb idd niets te verbergen, maar ik vind het wel heel vervelend. Niet alles wat ik schrijf is voor iedereen bedoeld.

Ik heb een stel pubers rondlopen, ze mogen best weten dat ik lid ben van een dating site (ze mogen zelfs mee naar de picknick Clown smiley ) maar ze hoeven niet alles te lezen wat ik hier schrijf. En reken maar dat de meeste pubers slim genoeg zijn om op het forum te komen hoor als ze dat willen. Ik zou dus wel heel voorzichtig worden als ik een baan in het onderwijs had.

Ik vind dat Thomas (en anderen) dus gelijk hebben, en ik vind het enorm jammer dat hier nog nooit zelfs maar een reactie op is gekomen vanuit Christian Match.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 15:53
 
MARIANNE129 schreef:
Wat doet het er toe wie er belang bij kan hebben? Op zich zal het mij een worst zijn wat anderen van mij vinden en van mij kunnen lezen. Maar ik ben bewust lid geworden van een dating site waarbij werd gesteld dat de Privacy wordt gewaarborgt. Dit blijkt dus gewoon niet het geval te zijn.

Noem het Storm in een glas water, sorry Chat, maar ik had van jou ook hierin wel iets meer principes verwacht.

Voor mij is het openbaar zijn van het forum geen reden om minder of niets meer te schrijven. Ik heb idd niets te verbergen, maar ik vind het wel heel vervelend. Niet alles wat ik schrijf is voor iedereen bedoeld.

Ik heb een stel pubers rondlopen, ze mogen best weten dat ik lid ben van een dating site (ze mogen zelfs mee naar de picknick Clown smiley ) maar ze hoeven niet alles te lezen wat ik hier schrijf. En reken maar dat de meeste pubers slim genoeg zijn om op het forum te komen hoor als ze dat willen. Ik zou dus wel heel voorzichtig worden als ik een baan in het onderwijs had.

Ik vind dat Thomas (en anderen) dus gelijk hebben, en ik vind het enorm jammer dat hier nog nooit zelfs maar een reactie op is gekomen vanuit Christian Match.

Privacy is nooit 100 procent gewaarborgt op het internet en als je het op de legale manier doet ....neem je gewoon een proeflidmaatschap Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 16:44
 
MARIANNE129 schreef:
Wat doet het er toe wie er belang bij kan hebben? Op zich zal het mij een worst zijn wat anderen van mij vinden en van mij kunnen lezen. Maar ik ben bewust lid geworden van een dating site waarbij werd gesteld dat de Privacy wordt gewaarborgt. Dit blijkt dus gewoon niet het geval te zijn.

Noem het Storm in een glas water, sorry Chat, maar ik had van jou ook hierin wel iets meer principes verwacht.
Als 2300 mensen kunnen lezen wat ik schrijf vind ik sowieso dat er geen privacy is. Je kunt zelf ook behoorlijk wat doen om te zorgen dat het niet zo duidelijk is, wie je bent. Je hebt het zelf in handen.
Ik heb heel vaak gemerkt dat er veel mensen zijn, die nooit reageren en toch lezen wat je schrijft. En ik heb eerder prettige ervaringen met mensen die het forum lezen, dan minder prettige..

Wil je echte privacy garanderen, zou je uitsluitend een klein exclusief groepje moeten uitkiezen met wie je wilt chatten. Maar CM heeft ervoor gekozen om de site open te stellen voor ieder christen die zich wil aanmelden. Ergo, er is geen privacy en te denken dat die privacy wel zou bestaan als niemand van buitenaf kan lezen wat er staat, is in mijn ogen een utopie.
Bovendien vind ik dat een aantal mensen boter op hun hoofd heeft. Ze gaan wel naar de picknick, waarbij privacy helemaal geen issue voor ze is, maar ze staan op hun achterste benen als iemand van buiten eens wil lezen wat er op het forum staat.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 8 februari 2011, 17:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:10
 
Toch vind ik het jammer dat mensen zich 'geremd' voelen, omdat heel de wereld het kan lezen. Dat zou niet moeten kunnen. Als je iemand bent die weleens iets persoonlijks schrijft, ben je makkelijk te traceren. Ik vind dat dus echt niet prettig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 1 van 5