ChristianMatch
 


Forum

wie is je vriend of vriendin
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 16:02
 
MVV749 schreef:
Hoi Frank,

Ik weet niet of je antwoord wilt geven op een persoonlijke vraag, maar ik stel het toch. Vragen staat vrij, nietwaar. Knipoog smiley

Heb je enig idee hoe het is zo is gegroeid dat je vriendenloos bent? Ik kan me er iets bij voorstellen dat je momenteel geen vrienden meer hebt, maar ik mag toch aannemen dat je ooit vrienden had?

Ik merk namelijk aan mijn eigen situatie dat ik ook steeds minder vrienden in mijn leven overhou. Dit komt voornamelijk door een chronische ziekte waardoor ik beperkt ben, maar ook door mijn eigen gesloten karakter (wat zo gegroeid is). Door het eerste feit kom ik soms nog wel eens oppervlakkig in contact met 'nieuwe' mensen, maar door het laatste verliezen veel mensen interesse.

Mogelijk is er in jouw leven ook iets wat het sociale contact bemoeilijkt?

Soms loopt nu eenmaal zo, MVV. Ik zou misschien wel 100 redenen kunnen bedenken maar dan nog is het geen zekerheid of het wel klopt wat ik zeg. Bij de ene lukt als een fluitje van een cent en bij de andere is het misschien een levenslang verwachten.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 18:55
 
FRANKT627 schreef:
Soms loopt nu eenmaal zo, MVV. Ik zou misschien wel 100 redenen kunnen bedenken maar dan nog is het geen zekerheid of het wel klopt wat ik zeg. Bij de ene lukt als een fluitje van een cent en bij de andere is het misschien een levenslang verwachten.

Frank

Het is denk ik voor iedereen verschillend, sommige mensen noemen hun kennissen ook vrienden en dan kom je al snel tot een flink aantal.
Ook is het maar net hoe je aard is. Ik heb niet veel vriendinnen maar degenen die ik heb daar kan ik blind op varen en verder heb ik er ook niet zoveel behoefte aan.
Ik mag graag alleen thuis zijn, lekker wat lezen en nadenken en ik moet er niet aan denken dat ik continu mensen om mij heen heb.

Met bezoek ben ik altijd 2x blij, als ze komen en als ze weer weggaan..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 19:12
 
DINI968 schreef:
Het is denk ik voor iedereen verschillend, sommige mensen noemen hun kennissen ook vrienden en dan kom je al snel tot een flink aantal.
Ook is het maar net hoe je aard is. Ik heb niet veel vriendinnen maar degenen die ik heb daar kan ik blind op varen en verder heb ik er ook niet zoveel behoefte aan.
Ik mag graag alleen thuis zijn, lekker wat lezen en nadenken en ik moet er niet aan denken dat ik continu mensen om mij heen heb.

Met bezoek ben ik altijd 2x blij, als ze komen en als ze weer



weggaan..............




Ik altijd driekeer.....als ze komen, als ze er zijn én als ze weer weggaan.........niu ja, soms is het ook wel leuk als ze blijven...... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 21 april 2011, 19:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 19:32
 
DINI968 schreef:
Het is denk ik voor iedereen verschillend, sommige mensen noemen hun kennissen ook vrienden en dan kom je al snel tot een flink aantal.
Ook is het maar net hoe je aard is. Ik heb niet veel vriendinnen maar degenen die ik heb daar kan ik blind op varen en verder heb ik er ook niet zoveel behoefte aan.
Ik mag graag alleen thuis zijn (foei, oma), lekker wat lezen en nadenken en ik moet er niet aan denken dat ik continu mensen om mij heen heb.

Met bezoek ben ik altijd 2x blij, als ze komen en als ze weer weggaan..............

Wees maar very happy en lief wanneer ze komen dit weekend want ik wil de foto's van de picknick eens zien.

Laat je zoon vooral niet lezen hoe je schrijft want anders geeft hij je ook nog les Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 20:15
 
FRANKT627 schreef:
Wees maar very happy en lief wanneer ze komen dit weekend want ik wil de foto's van de picknick eens zien.

Laat je zoon vooral niet lezen hoe je schrijft want anders geeft hij je ook nog les Knipoog smiley

Ik snap je reactie niet helemaal??????????????
Dit weekend zit moeke in haar uppie en daarna ben ik geen lid meer van CM. De fotoos van de picknick krijg je dus niet meer te zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 20:23
 
DINI968 schreef:
Ik snap je reactie niet helemaal??????????????
Dit weekend zit moeke in haar uppie en daarna ben ik geen lid meer van CM. De fotoos van de picknick krijg je dus niet meer te zien.

Ik bedoelde dat je lief moest zijn want je zoon moet de foto's nog op je computer zetten. Ik ben er zeker van dat je wel een mailadres hebt van iemand waar je de foto's heen kan sturen. Indien je dat wilt natuurlijk. Het is immers geen verplichting.

Ik mag graag alleen zijn...ik mag graag een boek lezen...ik mag graag iets gaan eten...dat is geen perfect Nederlands, het is zelfs heel krom Nederlands (en ik zie het zelf op profielen van mensen die in het onderwijs staan) en daarmee verwijs ik naar het verhaal van jou, dat je op de pn vertelde, over je zoon en een leerling...Weet je nog?

Maar wij zijn erg off-topic, alhoewel dat heel normaal is afgaande op de andere topics...

Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 22 april 2011, 09:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 22:41
 
FRANKT627 schreef:
Ik bedoelde dat je lief moest zijn want je zoon moet de foto's nog op je computer zetten. Ik ben er zeker van dat je wel een mailadres hebt van iemand waar je de foto's heen kan sturen. Indien je dat wilt natuurlijk. Het is immers geen verplichting.

Ik mag graag alleen zijn...ik mag graag een boek lezen...ik mag graag iets gaan eten...dat is geen perfect Nederlands, het is zelfs heel krom Nederlands (en ik zie het zelf op profielen van mensen die in het onderwijs staan) en daarmee verwijs ik naar het verhaal van jou, dat je op de pn vertelde, over je zoon en een leerling...Weet je nog?

Maar wij zijn erg on-topic, alhoewel dat heel normaal is afgaande op de andere topics...

Gelukkig snap ik het nu.............het is voor mij zo een normale uitdrukking dat ik de fout erin niet eens zie Verraste, verbaasde smiley
En lief ben ik altijd........... Engeltje smiley Knipoog smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 23:20
 
FRANKT627 schreef:
Hé Marylien, wat ik schreef is echt waar. Ik speel niet de zielepiet of ik drijf niet over wanneer ik zeg dat ik geen vrienden heb. Tenzij dan mijn vader. Oja, ik spreek hier wel over een 'tastbare' vriend.

Hoge eisen stel ik niet want aan wie moet ik die eisen stellen. Ik kan immers alleen maar een eis stellen in relatie tot iemand.
Andere eisen? Ik weet niet wat ik daar moet onder verstaan. Het zou inderdaad leuk zijn mocht ik het ervaren zoals Augustinus het beschreef. Vrienschap is meer dan zomaar eens een praatje te maken met een AH-mevrouw of met een buur of door het schrijven van een mail.

Er zijn inderdaad mensen die vrienden-loos zijn. Dat is geen nieuw gegeven.

Knipoog smiley

Frank, wou je niet kwetsen hoor!

kan mij alleen maar moeilijk voorstellen dat er niemand is bij wie je eens terecht kan, die je hiervoor vriend of vriendin genoeg vindt,
persoonlijk zijn er in mijn leven ook maar weinig mensen die ik ècht vriend noem, maar dit komt door dat ik niet zo makkelijk vertrouwen geef,
maar toch is hier en daar wel iemand op wie ik kan rekenen en bij wie ik durf te gaan, en dit noem ik dan vrienden (ook al zie of hoor je ze soms zelden!)
Mijn grootste vriend is zonder twijfel de Heer Jezus! Maar een menselijke vriend of vriendin af en toe naast je hebben kan ook deugddoend zijn.

(je doet mij bijna aan Ignatius van Loyola denken, als ik het juist voor heb heeft die toch ook een tijd lang in afzondering geleefd? of ben ik nu aan het verwarren met ....? )

Sorry als ik te vrijpostig ben

Verlegen lachende smiley

zelf vind ik het makkelijker vriendschap te geven dan te ontvangen!


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op donderdag 21 april 2011, 23:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 april 2011, 03:11
 
MARYLIEN613 schreef:
Frank, wou je niet kwetsen hoor!

kan mij alleen maar moeilijk voorstellen dat er niemand is bij wie je eens terecht kan, die je hiervoor vriend of vriendin genoeg vindt,
persoonlijk zijn er in mijn leven ook maar weinig mensen die ik ècht vriend noem, maar dit komt door dat ik niet zo makkelijk vertrouwen geef,
maar toch is hier en daar wel iemand op wie ik kan rekenen en bij wie ik durf te gaan, en dit noem ik dan vrienden (ook al zie of hoor je ze soms zelden!)
Mijn grootste vriend is zonder twijfel de Heer Jezus! Maar een menselijke vriend of vriendin af en toe naast je hebben kan ook deugddoend zijn.

(je doet mij bijna aan Ignatius van Loyola denken, als ik het juist voor heb heeft die toch ook een tijd lang in afzondering geleefd? of ben ik nu aan het verwarren met ....? )

Sorry als ik te vrijpostig ben

Verlegen lachende smiley

zelf vind ik het makkelijker vriendschap te geven dan te ontvangen!

Hoi Marylien, ik je heb je uitspraak niet als kwetsend ervaren hoor. Lachende smiley Toch is het zo dat ik geen vrienden heb. Het is ook een gelukstreffer dat je net met die ene zo goed kan opschieten dat er een vriendschap ontstaat die op een stevig fundament staat.
Indien ik zou kunnen biljarten of dartsen of wat dan ook, indien er die interesse zou zijn of indien ik het zou willen aanleren kon ik me ergens aansluiten en dan zou ik misschien ergens wel een, kansje maken om met iemand bevriend te kunnen geraken. Je ziet er zijn veel indiens en zou's. Neen, het moet je gegeven worden. Je moet ook ergens toegelaten worden. Het is niet allemaal zo vanzelfsprekend. Jaren geleden heb ik ook op andere datesites 'geleefd' en dat niet om een relatie te vinden maar wel met de hoop om een vriend of vriendin te vinden. Ook dat was een ijdele hoop. Ik weet het niet zo goed waarom bij de ene het wel lukt en bij de andere niet. Ik wil er eigenlijk ook niet meer zo diep over nadenken.

Tja, Ignatius van Loyola, onze grote vechtersbaas, die bekeerd werd toen hij in het ziekenhuis herstelde na een zoveelste veldtocht. Ik weet niet of hij in grote afzondering heeft geleefd. Ignatius, de stichter van de Jezuieten, zal, denk ik, net als alle grote heiligen wel een tijd in afzondering hebben geleefd maar vriendenloos was hij niet. Voor zover ik me zijn levensverhaal nog ken. Mijn grote voorbeeld is Sint Augustinus en Sint Benedictus. Ik heb nog wel enkele voorbeelden maar dan gaan we erg off-topic.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 april 2011, 08:41
 
Vriendschap is voor mij, dat je ten allen tijde voor hun bereikbaar bent.
Vriendschap is voor mij, dat je geen misbruik maakt van ze.
Vriendschap is voor mij, dat je vertrouwen in hun nooit beschaamd word.
Vriendschap is voor mij, dat je altijd eerlijk naar elkaar moet zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 12:56
 
FRANKT627 schreef:
Soms loopt nu eenmaal zo, MVV. Ik zou misschien wel 100 redenen kunnen bedenken maar dan nog is het geen zekerheid of het wel klopt wat ik zeg. Bij de ene lukt als een fluitje van een cent en bij de andere is het misschien een levenslang verwachten.

Frank

Ja, dat is inderdaad droevig maar waar. Misschien is het ook maar beter dat je de reden(en) niet weet. Maar dan nog lijkt het me enorm lastig om te accepteren dat je vriendenloos bent. Uiteindelijk heb je geen keuze en zal je wel moeten accepteren dat het zo is, maar zoals je zelf ook zegt, het blijft misschien een levenslang verwachten. Lastig hoor!

Aan de andere kant zal het je ook veel pijn en verdriet kunnen besparen. Vriendschap is een kwetsbaar iets waarbij veel vertrouwen nodig is. Zodra dat vertrouwen op welke manier dan ook geschonden wordt, dan kan dat een mens flink schaden. Zelf heb ik ook wat negatieve ervaringen die me op de één of andere manier hebben beïnvloed. Dat is bij mij de reden waardoor ik vrij wantrouwend ben tegenover mensen. En dat maakt mijn geloof ook weer instabiel. Hebt u naaste lief is iets waarvoor ik echt moeite moet doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 12:45
 
Een mens maakt sneller vijanden dan vrienden door zijn gedrag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 16:20
 
MARISKA601 schreef:
Een mens maakt sneller vijanden dan vrienden door zijn gedrag.

Mee eens. We zijn met z'n allen steeds minder tolerant en maken ruzie om niets. Respect en begrip lijken steeds verder weg te ebben. Daarom moeten echte vrienden/vriendinnen gekoesterd worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 17:38
 
Ik merk de laatste dagen dat ik me precies afsluit voor vriendschap.
Nu ik die kans krijg aangeboden weet ik er niet goed raad mee.
Door enkele mails en liefdevolle donderpreken leer ik toch inzien dat ik eigenlijk heel dankbaar moet zijn voor het feit dat iemand bevriend met me wil zijn. Door mijn raar gedrag hoop ik dan ook dat ik niets verpest heb.
Zo zie je maar dat je op de duur gaat vervreemden van iets dat bij het normale leven hoort. Dat je wel eens klaagt geen vrienden te hebben en een verlangen uitspreekt om echt bevriend met iemand te zijn en het dan afstoot. Raar eigenlijk hoe iets plots kan veranderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 23:12
 
FRANKT627 schreef:
Ik merk de laatste dagen dat ik me precies afsluit voor vriendschap.
Nu ik die kans krijg aangeboden weet ik er niet goed raad mee.
Door enkele mails en liefdevolle donderpreken leer ik toch inzien dat ik eigenlijk heel dankbaar moet zijn voor het feit dat iemand bevriend met me wil zijn. Door mijn raar gedrag hoop ik dan ook dat ik niets verpest heb.
Zo zie je maar dat je op de duur gaat vervreemden van iets dat bij het normale leven hoort. Dat je wel eens klaagt geen vrienden te hebben en een verlangen uitspreekt om echt bevriend met iemand te zijn en het dan afstoot. Raar eigenlijk hoe iets plots kan veranderen.

Geef jezelf de tijd Frank,
maar als ik al jouw postings lees kom je mij toch over als een joviaal iemand die zeker niet afstotend werkt!

ergens herken ik wel iets of anders gezegd doet jouw uitspraak mij aan mijzelf denken....
ik heb weinig last om vriendschap te geven,
eerder om vriendschap te ontvangen waardoor je je ook soms eenzaam voelt (en een buitenbeentje die met de vraag zit waarom kan ik zo moeilijk contacten opbouwen?)

en als belgische vind ik het ook niet makkelijk tussen de nederlanders hier op site........heb soms het gevoel dat je niet makkelijk geaccepteerd wordt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 23:27
 
[quote=FRANKT627]

Hallo Frankt

Ook ik herken dat een beetje tot je iemand tegen komt die je dit inpepert en dan valt het muntje en ben je weer bij de les en zie je dat het ook anders kan.
Ik hoop dat je toch de vriendschap mag krijgen die je zou willen hebben.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 00:34
 
Natuurlijk heb je niets(zoals je dat zelf noemt) VERPEST!!!

We blijven toch gewoon mensen???
Ook ik heb een tijd lang niet lekker in mijn vel gezeten.
Na de scheiding had ik heel veel moeite om weer met mensen in contact te komen...Als ik mijn familie bezocht...die mij toch niet in de steek liet...voelde ik me daar soms ook niet blij...
Ik was vaak jaloers op de saamhorigheid en het praten wat men met elkaar deed en wat ik altijd zo heb moeten missen.

Gelukkig kwamen de mensen WEL weer naar mij...
En juist als dat voorzichtig en oprecht gemeend was(zonder nieuwsgierigheid en roddel) voelde dat toch weer goed.

Ik moest gaan werken(of moet ik zeggen...MAG???)
Nee het voelde als een moeten...en ik vond het vaak zwaar...
(Ik werkte namelijk maar 3 uurtjes en na de scheiding 24)

Ook daar mag ik nu de zegen van gaan voelen want ik ondervind er vriendschappen en vooral veel dankbaarheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 15:40
 
FRANKT627 schreef:
Ik merk de laatste dagen dat ik me precies afsluit voor vriendschap.
Nu ik die kans krijg aangeboden weet ik er niet goed raad mee.
Door enkele mails en liefdevolle donderpreken leer ik toch inzien dat ik eigenlijk heel dankbaar moet zijn voor het feit dat iemand bevriend met me wil zijn. Door mijn raar gedrag hoop ik dan ook dat ik niets verpest heb.
Zo zie je maar dat je op de duur gaat vervreemden van iets dat bij het normale leven hoort. Dat je wel eens klaagt geen vrienden te hebben en een verlangen uitspreekt om echt bevriend met iemand te zijn en het dan afstoot. Raar eigenlijk hoe iets plots kan veranderen.

Herkenbaar Frank. Zoals je eerder aangaf was (of voelde) je jezelf vriendenloos. Dus op dat moment was dat jouw 'normale' levenspatroon, toch? Dan is het nu lastig om je weer open te stellen voor een nieuwe vriendschap. Ik denk dat het een heel logisch proces is die je waarschijnlijk snel genoeg hebt doorstaan.

Succes ermee Frank!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 17:59
 
Uit ervaring kan ik zeggen dat vooral in moeilijke tijden, maar ook bij vreugdevolle gebeurtenissen blijkt wie je echte vrienden zijn.
Alleen al het laten weten (op wat voor manier ook!) dat men aan je denkt en in sommige gevallen voor je bidt zegt al heel veel!
Ik zie wel dat elke vriendschap zich weer op zijn eigen manier uit. Met de één heb je meer en intensiever contact dan met de ander.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 15:20
 
THIRZA120 schreef:
Uit ervaring kan ik zeggen dat vooral in moeilijke tijden, maar ook bij vreugdevolle gebeurtenissen blijkt wie je echte vrienden zijn.
Alleen al het laten weten (op wat voor manier ook!) dat men aan je denkt en in sommige gevallen voor je bidt zegt al heel veel!
Ik zie wel dat elke vriendschap zich weer op zijn eigen manier uit. Met de één heb je meer en intensiever contact dan met de ander.

Die ervaring deel ik met je. Knipoog smiley
Er wordt vaak alleen gezegd dat je je vrienden in moeilijke tijden leert kennen. Maar in goede tijden zijn het ook de beste vrienden die dat met je willen meemaken. En dan niet om ervan te profiteren, maar gewoon uit pure vriendschap. Omdat ze het je gunnen! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 08:12
 
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:26
 
Vreemden zijn vrienden Verraste, verbaasde smiley die je nog niet kent !! (heb ik niet van mezelf) Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 03:36
 
THIRZA120 schreef:
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 22 augustus 2011, 07:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:38
 
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.
FRANKT627 schreef:

Zie je Frank daarom zijn we vriendjes Knipoog smiley Wij antwoorden altijd Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:41
 
ERIKA129 schreef:
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.

Zie je Frank daarom zijn we vriendjes Knipoog smiley Wij antwoorden altijd Engeltje smiley

En dan is het ook weer niet goed Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:44
 
JOSINA022 schreef:
En dan is het ook weer niet goed Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley



Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?

Als de lampen hangen en de heg gedaan is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:46
 
MARISKA601 schreef:
Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?

Als de lampen hangen en de heg gedaan is?

Tevreden Smiley die vol vragen zit Nooit...er staat "te" voor en dat is dus nooit goed Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:52
 
MARISKA601 schreef:
Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?

Als de lampen hangen en de heg gedaan is?

misschien pas als het kind in hen weer voldoende ruimte krijgt om tevreden te kunnen spelen ?

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:11
 
AJB641 schreef:
misschien pas als het kind in hen weer voldoende ruimte krijgt om tevreden te kunnen spelen ?

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oei, da's een goeie AJB! enne..wat diep! Knipoog smiley Fijn om weer nwe gezichten/inzichten te zien op het forum, welkom! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:18
 
MARIA576 schreef:
oei, da's een goeie AJB! enne..wat diep! Knipoog smiley Fijn om weer nwe gezichten/inzichten te zien op het forum, welkom! Lachende smiley



Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4