ChristianMatch
 


Forum

Nieuw (proef)lid
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MVV749





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: zondag 17 april 2011, 15:39
 
Goedemiddag allemaal! Na wat rondneuzen op dit forum heb ik zo snel geen topic gevonden waar nieuwe leden zich voorstellen. Daarvoor doe ik dit maar kort onder 'van alles wat'.

Ik ben een man van 27 jaar oud, wonende te Katwijk en Christelijk opgevoed. De laatste tijd ben ik een beetje zoekende naar de (zogenoemde) 'juiste weg' in dit leven. Daarvoor ben ik op zoek naar mensen die een goed onderbouwde mening over zijn/haar Christelijke geloofsovertuiging hebben. Ik ben zelf lid van de PKN gemeente, maar sta open voor andere kerkelijke gemeenten.

Al enige tijd twijfel ik op me op CM in te schrijven en vanmorgen heb ik de stap genomen om proeflid te worden. Ik hoop hier mensen te vinden die me kunnen ondersteunen in het Geloof. Dat is namelijk wat de laatste jaren in mijn leven ontbreekt. Ik ben vooral op zoek naar mensen in de leeftijdscategorie van 20-30 jaar, omdat ik me daarmee makkelijker kan afspiegelen. Hopelijk kan ik binnen de proefperiode al positieve ervaringen en contacten op doen, zodat ik kan besluiten om lid te worden van CM.

Enkele jaren geleden was ik vaak op diverse forums op internet te vinden, maar dit is inmiddels een beetje roestig geworden. Ik probeer hier weer een beetje de smaak te pakken te krijgen. Mogelijk zijn er mensen die me een beetje wegwijs willen maken op CM.

Tot horens en fijne zondag gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 17 april 2011, 17:01
 
Doe gezellig mee op het forum zou ik zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 17 april 2011, 21:29
 
MVV, zoals Mario al zegt, gewoon lekker meedoen op het forum als er onderwerpen voorbijkomen die je aanspreken. Welkom in elk geval!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 14:34
 
Bedankt voor jullie welkom! Knipoog smiley

Ik zal eens rondneuzen en zien of dit wat voor me is.

Tot horens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 22:06
 
[quote=MVV749]Bedankt voor jullie welkom! Knipoog smiley

Hallo MVV
Leuk dat je je voorsteld en kom er gezellig bij.
Heb ik het goed dat je uit Maastricht komt vanwege MVV???
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 12:24
 
[quote=MARTIN695]Nog bedankt voor je welkom. Knipoog smiley

Haha, nee je hebt het niet goed. Ik kom niet uit Maastricht, maar juist aan de andere kant van Nederland. Ik kom uit het westen van Zuid Holland, lekker aan de kust. Genieten met dit weer. Knipoog smiley

MvV zijn simpelweg mijn initialen en heeft dus niets met voetbal te maken.
Mijn voornaam is een hele mooie.
Dezelfde als de jouwe, dus dat zal je wel met me eens zijn. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
MVV749
op donderdag 21 april 2011, 12:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 22:14
 
[quote=MVV749]

Hallo Martin

Dan heb je de zelfde zand zee benen als ik want ik zit ook heel vaak aan en bij het strand eigelijk kan ik niet zonder water haha van de week nog weer heerlijk op de pier gelopen.
Maar ik dacht gelijk bij jou afkorting aan Maastricht vandaar dat ik je dat schreef.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 12:43
 
[quote=MARTIN695]

Ik ben inderdaad met zee en strand opgegroeid. Ik woon 5 minuten lopen vanaf strand, dus ik ben dagelijks 'high' van de zeelucht, haha.

Maar eerlijk gezegd ben ik niet meer zo'n strandliefhebber. Ik wil nog wel eens over de boulevard wandelen om van het zee-uitzicht te genieten, maar ik kom vrijwel nooit meer op strand. Hooguit een paar keer per jaar. Maar dan wel gelijk van 's morgens vroeg tot 's avonds. Knipoog smiley

Ik krijg vaak de vraag of MvV iets met Maastricht te maken heeft. Dus je bent er één van velen die een verkeerde associatie bij mijn initiale hebt. Ik ben volgens mij nog nooit in Maastricht geweest. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Fijne dag naamgenoot!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1