ChristianMatch
 


Forum

Wandeling op 29 mei
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
VISJE125





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 16:04
 
SIEM720 schreef:
da's nogal een stellige bewering zo op de vrijdagmiddag... Geschokte, onthutste smiley
Is dit onderzocht? Smiley die vol vragen zit Wel van belang om te weten vóór zondagmiddag een uur of 12.00 uur

Siem gewoon buien radar of hetweer.nl in de gaten houden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 21:43
 
Oké dan de stand van zaken voor nu:
Zondag:
neerslag hoeveelheid: 0
kans op neerslag(%) 2
Maximum temperatuur: 20/25 graden
windkracht 3 ZW

Nah...de parapluutjes kunnen in de auto/trein blijven hoor..trek de bikini maar uit de kast en de parasol...ooh nee, we gaan wandelen Verlegen lachende smiley

De korte box an, shirtje,wandelschoenen, flesje water veur onderweg...
Ik ben er helemaal klaar voor!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISJE125





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 00:55
 
LIAANTJE026 schreef:
Oké dan de stand van zaken voor nu:
Zondag:
neerslag hoeveelheid: 0
kans op neerslag(%) 2
Maximum temperatuur: 20/25 graden
windkracht 3 ZW

Nah...de parapluutjes kunnen in de auto/trein blijven hoor..trek de bikini maar uit de kast en de parasol...ooh nee, we gaan wandelen Verlegen lachende smiley

De korte box an, shirtje,wandelschoenen, flesje water veur onderweg...
Ik ben er helemaal klaar voor!!

Jeeeeeeeeeeeee.... dat is heeeeeeeel fijn. Nou ik trek ook mn wandel kostuum aan. Dus ik ben er niet voor de mooigheid Knipoog smiley Ik ben er voor om te wandelen, lekker kletsen en genieten van de natuur. Wie doet er mee Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 09:51
 
Ja Visje....we krijgen wat we verdienen, toch?
Vandaag nog een boel dingetjes doen hier, zodat ik morgen uitgerust en zonder "verplichtingen"lekker kan gaan wandelen......
BTW: gaan we na de wandeling ook een hapje eten bij dat restaurant?? Lijkt me gezellig als afsluiting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 15:21
 
LIAANTJE026 schreef:
Oké dan de stand van zaken voor nu:
Zondag:
neerslag hoeveelheid: 0
kans op neerslag(%) 2
Maximum temperatuur: 20/25 graden
windkracht 3 ZW

Nah...de parapluutjes kunnen in de auto/trein blijven hoor..trek de bikini maar uit de kast en de parasol...ooh nee, we gaan wandelen Verlegen lachende smiley

De korte box an, shirtje,wandelschoenen, flesje water veur onderweg...
Ik ben er helemaal klaar voor!!
Za'k dan ok moar d'n belt deur de korte spiekerbokse doon? Aanders geejt denne geheyt telkens noar benee umme de poar pass'n... Clown smiley
en wat soam'n et'n noa de tied, liekt miej ok wal gezellig... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 21:09
 
ERNSTJAN522 schreef:
Za'k dan ok moar d'n belt deur de korte spiekerbokse doon? Aanders geejt denne geheyt telkens noar benee umme de poar pass'n... Clown smiley
en wat soam'n et'n noa de tied, liekt miej ok wal gezellig... Knipoog smiley

As ie wat wilt et'n noa die tied, kuj dat altied do'n natu'luk, wie weet wilt er dat wal me'r kunt wie altied ef'n oaverleg'n Knipoog smiley

tot mor'n Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 22:12
 
Oant morn Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISJE125





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 23:49
 
Nou als ik zo op buienradar aan het kijken bent, ziet het er morgen om 14:00 uur niet echt goed uit. Als het echt regend ben ik er niet bij hoor.
Ben vandaag naar Vrij zijn geweest op de Betteld en dat was mega mooi, maar wel heel erg vermoeiend. Dus kan eigenlijk ook wel een beetje rust gebruiken. Maar ik zie het nog wel. Als het echt mooi weer is en ik voel me fit dan kom ik, maar anders blijf ik thuis, sorry...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zondag 29 mei 2011, 09:20
 
VISJE125 schreef:
Nou als ik zo op buienradar aan het kijken bent, ziet het er morgen om 14:00 uur niet echt goed uit. Als het echt regend ben ik er niet bij hoor.
Ben vandaag naar Vrij zijn geweest op de Betteld en dat was mega mooi, maar wel heel erg vermoeiend. Dus kan eigenlijk ook wel een beetje rust gebruiken. Maar ik zie het nog wel. Als het echt mooi weer is en ik voel me fit dan kom ik, maar anders blijf ik thuis, sorry...

Nou moe!
En jij ging voor de minstens 10 kilometer!? Verraste, verbaasde smiley
Gister met al die donkere wolken 2x de was buiten opgehangen en kurkdroog naar binnen gehaald! Coole smiley met zonnebril

Kom op! Niet zo kleingelovig! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Tot vanmiddag! (want ik log vanavond pas weer in)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: zondag 29 mei 2011, 13:36
 
Het is nu half 2 geweest, heb een half uur zitten wachten op Siem maar hij is er ( nog) niet, ben bang dat er iets niet geod gegaan is of zo......
jammer, had graag een flinke wandeling gemaakt met jullie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 29 mei 2011, 20:05
 
LIAANTJE026 schreef:
Het is nu half 2 geweest, heb een half uur zitten wachten op Siem maar hij is er ( nog) niet, ben bang dat er iets niet geod gegaan is of zo......
jammer, had graag een flinke wandeling gemaakt met jullie...

Ja idd heel jammer dat het er iets niet goed ging en jullie er niet waren.

We hebben een leuke wandeling gemaakt, het was prachtig weer!!
We hebben genoten van de omgeving en van de ontmoeting met elkaar.
Daarna heerlijk op het terras gezeten, in het zonnetje, en later nog een hapje gegeten met enkelen.

Al met al een hele fijne en gezellige middag! Thx allemaal Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zondag 29 mei 2011, 20:54
 
LIAANTJE026 schreef:
Het is nu half 2 geweest, heb een half uur zitten wachten op Siem maar hij is er ( nog) niet, ben bang dat er iets niet geod gegaan is of zo......
jammer, had graag een flinke wandeling gemaakt met jullie...
Helaas, was waarschijnlijk inderdaad nóg gezelliger met jou erbij geweest, maar da's voor een volgende keer.
De korte broek had inderdaad aangekund, want het was behoorlijk warm.
Helaas had ik geen tijd om me daarin te verkleden....

Bedankt allemaal voor de gezellig middag!
(ik zal maar niet zeggen dat ik me op het laatst een beetje in en harem voelde, LOL)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: maandag 30 mei 2011, 16:09
 
Fijn dat jullie toch genoten hebben!
Het is nu ook duidelijk wat er mis ging, hopelijk krijgen we nog eens een herkansing...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 30 mei 2011, 19:35
 
imke bedankt voor de heerlijke wandeling
we hebben genoten ondanks dat wij niet op jullie tempo wandelden Knipoog smiley
en jammer dat we zo op tijd weg moesten
maar ja, kinderen gaan voor he Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 30 mei 2011, 19:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 30 mei 2011, 21:15
 
LIAANTJE026 schreef:
Fijn dat jullie toch genoten hebben!
Het is nu ook duidelijk wat er mis ging, hopelijk krijgen we nog eens een herkansing...

Wie weet, misschien gaan we nog eens weer wandelen.
Het is de moeite waard, want het is een prachtige omgeving.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 30 mei 2011, 21:17
 
GRACE585 schreef:
imke bedankt voor de heerlijke wandeling
we hebben genoten ondanks dat wij niet op jullie tempo wandelden Knipoog smiley
en jammer dat we zo op tijd weg moesten
maar ja, kinderen gaan voor he Verlegen lachende smiley

Fijn Grace dat jullie genoten hebben, ik niet minder
En het tempo viel best mee toch ...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISJE125





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 13:10
 
Ik wil toch even laten weten dat ik het echt vervelend vond dat ik niet ben op komen dagen.
Ik had Liaantje aan de telefoon en ze werd maar niet opgehaald. Ik wilde eerst al niet komen, want ik zat echt en dan ook echt niet lekker in mn vel. Khad die ochtend ook alleen maar zitten huilen en had helemaal geen zin meer om te gaan wandelen.
Maar Liaantje had me over gehaald. Dus ik er heen, maar tja zijn werd niet opgehaald en zag op dat moment echt niet zitten om met onbekende mensen in gesprek te gaan. Ik voelde me al zo opgelaten en dan kom je bij mensen die je niet kent en dat vond ik moeilijk.
Ik ben er echt nog langs gereden en nu dat ik zo zie heb ik Grace en haar man wel zien zitten, maar ik durfde niet. Als Liaantje wel was geweest had ik het echt wel gedaan, maar op dat moment durfde ik niet meer.
Ik loop al een tijdje bij een psy en zit best wel met mn emoties te knoeien en daar heb ik behoorlijk veel moeite mee en als je dan die dag daar dan last van hebt, zie ik het niet zitten om met mensen te praten die je niet kent.
Dus wil toch nog mijn excuus aanbieden hiervoor.

Gbu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 14:45
 
VISJE125 schreef:
Ik wil toch even laten weten dat ik het echt vervelend vond dat ik niet ben op komen dagen.
Ik had Liaantje aan de telefoon en ze werd maar niet opgehaald. Ik wilde eerst al niet komen, want ik zat echt en dan ook echt niet lekker in mn vel. Khad die ochtend ook alleen maar zitten huilen en had helemaal geen zin meer om te gaan wandelen.
Maar Liaantje had me over gehaald. Dus ik er heen, maar tja zijn werd niet opgehaald en zag op dat moment echt niet zitten om met onbekende mensen in gesprek te gaan. Ik voelde me al zo opgelaten en dan kom je bij mensen die je niet kent en dat vond ik moeilijk.
Ik ben er echt nog langs gereden en nu dat ik zo zie heb ik Grace en haar man wel zien zitten, maar ik durfde niet. Als Liaantje wel was geweest had ik het echt wel gedaan, maar op dat moment durfde ik niet meer.
Ik loop al een tijdje bij een psy en zit best wel met mn emoties te knoeien en daar heb ik behoorlijk veel moeite mee en als je dan die dag daar dan last van hebt, zie ik het niet zitten om met mensen te praten die je niet kent.
Dus wil toch nog mijn excuus aanbieden hiervoor.

Gbu

Ja, ik had al zoiets verwacht, maar daar zijn we toch voor?
We zijn er op de wereld, ten eerste voor elkaar als broers en zussen, om elkaar te helpen; desnoods een "praatpaal" te zijn.
We hadden het er juist met de maaltijd nog over dat we eigenlijk veel vaker alleen maar goede vriendschap zoeken.
Maar ja, dat open stellen, dat is vaak al heel moeilijk voor mensen.

Sterkte, meid!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 14:47
 
@ Visje, ik weet er alles van dat het heel eng is om voor de eerste keer mensen van cm irl te ontmoeten en dan ook nog alleen komen.
We hebben het er zondag nog over gehad Knipoog smiley ik ben vorig jaar voor het eerst naar een picknick gegaan, ook alleen Verlegen lachende smiley
Ik had met Grace afgesproken dat ik bij haar op 'het kleedje' kon, maar de hele weg naar Ede toe (uur rijden) heb ik vreselijk buikpijn gehad en iedere keer dacht ik...ik ga terug.... Zieke smiley
Die eerste keer was dus echt heel lastig, maar de volgende keren dat ik meeging met uitstapjes leer je steeds meer mensen kennen. Heb er inmiddels fijne vrienden bij gekregen.
Dus geef de moed niet op en ga jezelf geen verwijten maken. Volgende keer lukt het wel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 14:48
 
LIAANTJE026 schreef:
Fijn dat jullie toch genoten hebben!
Het is nu ook duidelijk wat er mis ging, hopelijk krijgen we nog eens een herkansing...

Tuurlijk, dat zal er zeker nog wel komen!
Volgens mij moet je daar een nieuw topic voor openen met een datum Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Pagina 5 van 5