ChristianMatch
 


Forum

geen seks voor het huwelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 10:09
 
BASTIBRO042 schreef:
Haha jep, she did right.
Tsja, ik als vader van drie zoons die nooit getrouwd is geweest heb daar wel een persoonlijke mening over.
Voor de duidelijkheid; Mijn geloof (bewust)gaan praktiseren ben ik pas na mijn doop in 2006.
Daarvoor deed ik maar wat.
Nu vind ik dat het streven moet zijn van beiden om zo lang mogelijk te wachten met gemeenschap en dat als je dan gemeenschap hebt met een vrouw, je ver in een relatie met haar bent en bereid(het voornemen hebt) om met haar te trouwen.
Het huwelijk is voor mij, na mijn doop, heilig geworden en iets wat ik 1 keer in mijn leven zou willen.
Lucky me dat ik nooit ben getrouwd, achteraf dan Knipoog smiley

Hmmm dus als ik het goed begrijp, had je geen problemen met seks voor het huwelijk (die drie kids zijn toch ergens vandaan gekomen…) en heb je dat in feite nog steeds niet, mits de relatie maar lang genoeg heeft geduurd. En wat is dan lang genoeg? En wat doe je als de vrouw in kwestie er toch echt voor kiest om te wachten totdat jullie getrouwd zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JHM495





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 19:56
 
LISA610 schreef:
Na zonde is vergeving mogelijk he. Lachende smiley Dus ga er maar van uit dat die ware jou wel degelijk gegund is door God, want ook voor jou heeft God het goede, volmaakte en volkomene op het oog. Succes op je verdere zoektocht. Knipoog smiley

Ik had je reactie nog niet gelezen. Bedankt voor je bemoedigende woorden Lisa. Gelukkig is onze God een God van liefde, daar heb ik ook alle vertrouwen in. Daarom probeer ik hem trouw te blijven :).


Laatst aangepast door
JHM495
op zaterdag 14 mei 2011, 19:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
Pagina 6 van 6