Auteur |
Bericht |
|
GERT901
|
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 19:42
|
|
|
Alleen was hij en diep verzonken in de put. is er nog hoop, door al die pijn, leed en eenzaamheid, zoek ik een weg naar boven, maar helaas er komt geen einde aan. Steeds weer glij ik weg, alles komt in mij naar boven, zonde, berouw, eenzaamheid en alleen gelaten. Al klagend, waarom nou ik. Ellendig en zwak voel ik me. In al mijn ellende bad ik tot God, Waarom, waarom nou ik, Waarom helpt Gij mij niet. Ik brak en storte mijn hart uit tot God. Begon mijn zonden te belijden. Ik zei Here Jezus red mij, ik wil van U houden, Aan U komt alle eer toe. Toen voelde ik mij goed en krachtig en begon Zijn Naam te loven en hierdoor kon ik mij richten naar boven. Zo kon ik uit de put klimmen God al lovend en dankend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 20:05
|
|
|
GERT901 schreef: | Alleen was hij en diep verzonken in de put. is er nog hoop, door al die pijn, leed en eenzaamheid, zoek ik een weg naar boven, maar helaas er komt geen einde aan. Steeds weer glij ik weg, alles komt in mij naar boven, zonde, berouw, eenzaamheid en alleen gelaten. Al klagend, waarom nou ik. Ellendig en zwak voel ik me. In al mijn ellende bad ik tot God, Waarom, waarom nou ik, Waarom helpt Gij mij niet. Ik brak en storte mijn hart uit tot God. Begon mijn zonden te belijden. Ik zei Here Jezus red mij, ik wil van U houden, Aan U komt alle eer toe. Toen voelde ik mij goed en krachtig en begon Zijn Naam te loven en hierdoor kon ik mij richten naar boven. Zo kon ik uit de put klimmen God al lovend en dankend. |
Was hier geen topic van gedichten waar je ze bij kan zetten? Ik zie de laatste tijd bij ieder vers of gedicht een nieuw geopend topic....Is het niet handiger ze onder één kopje te doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 21:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Was hier geen topic van gedichten waar je ze bij kan zetten? Ik zie de laatste tijd bij ieder vers of gedicht een nieuw geopend topic....Is het niet handiger ze onder één kopje te doen? |
Dit gedicht staat toch in het 'vakje' gedichten Lijkt me helemaal de goede plek 
Mooi gedicht Gert !!
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op maandag 30 mei 2011, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
|