ChristianMatch
 


Forum

Relatie door God gewild.
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOANNA879





Berichten: 34

BerichtGeplaatst: zondag 19 juni 2011, 23:11
 
[quote=MARTIN695]
Wijze woorden, Martin - bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 19:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Wanneer weet je of een relatie door God gewild is? Sommige mensen zeggen al snel, dat een relatie van de Heer is, en na een poosje gaat het toch uit...

Precies, en dan na 3 jaar vliegen de brokken je om de oren... Ik ken dat... Maar ik hou de persoon in kwestie verantwoordelijk, niet God!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 00:34
 
BEUN656 schreef:
Precies, en dan na 3 jaar vliegen de brokken je om de oren... Ik ken dat... Maar ik hou de persoon in kwestie verantwoordelijk, niet God!

Destijds, al weer lang geleden, dacht ik ook dat mij relatie van God kwam. Mijn ex had een baard en net voordat hij mij ontmoette "zei God tegen hem dat hij zijn baard moest afscheren" en, jawel, het bleek dat ik niet van baarden hield en dat was het bewijs dat God ons voor elkaar bestemd had. Destijds was ik 23 en geloofde ik het. Mijn relatie is van het begin tot het eind een drama geweest. Heel veel vragen heb ik gehad richting God: wel, niet Uw wil, waarom niet, waarom is het zo gegaan? Nooit antwoord gekregen. Nu heb ik geen relatie. Is dat dan door God gewild? Voor een eventuele volgende relatie bid ik wel, maar ik laat wel degelijk mijn eigen mening en wil spreken, mocht het zover komen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2