ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SUSAN198
ChristianMatch forum index » Berichten van SUSAN198
Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 23:08
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
Op dit moment De Overgave van Arthur Japin.

Maar, is er een reden dat je wilt weten wat iemand leest. Wat voor een meerwaarde heeft dat voor jou?

Susan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 01:09
BerichtOnderwerp: Het gebroken pootje
 
Zou de Hemelse Herder, vroeg hij zich toen af, ook dikwijls niet zo met Zíjn schapen handelen?[/quote]

Nee, denk ik niet!! Ik vind dit helemaal geen mooi verhaal. Ik denk dat God er heel veel verdriet van heeft als wij dwars zijn en onszelf en anderen in gevaar brengen, maar ik denk niet dat Hij ons iets "aan zou doen", hoe klein ook, om ons in het gareel te dwingen. Wij hebben zelf de keuze tussen goed en kwaad en God respecteert die, hoe moeilijk het voor Hem is misschien!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 00:37
BerichtOnderwerp: contact
 
Hoeveel reacties heb je zelf al verzonden? In eerste instantie dacht ik net als jij, hoor, en viel het me behoorlijk tegen. Ik dacht toch dat ik een leuk profiel en aardige foto's had. Ik heb ontdekt dat je zelf het initiatief moet nemen. We kunnen wel met z'n allen op de ander gaan wachten, maar dan gebeurt er niets. Schrijf zelf een leuke mail aan iemand!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 01:34
BerichtOnderwerp: Waarom is het forum openbaar?
 
Sorry, stomme reactie, uit irritatie. Zieke smiley

Laatst aangepast door
SUSAN198
op zaterdag 9 juli 2011, 13:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 23:05
BerichtOnderwerp: Waarom is het forum openbaar?
 
ALLES GOED, LIESBETH??? Engeltje smiley [/quote]

JA, leuk, laten we met z'n allen een geheimtaal verzinnen, die de niet-leden niet snappen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 22:45
BerichtOnderwerp: Waarom is het forum openbaar?
 
THOMAS968 schreef:
Even verhelderend als onbevredigend:

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1813

Thomas, die vindt dat hij hier voor CM schrijft en niet voor de hele wereld.

Oh, ja, nu ik verder lees zie ik dat hier al eerder over geschreven is. Ik ben zelf pas sinds kort weer op CM.

Neemt niet weg dat ik het idioot vind dat het openbaar is en ik verzoek hierbij dus de CM beheerders hier iets aan te doen!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 22:32
BerichtOnderwerp: Waarom is het forum openbaar?
 
Als ik wil reageren op een forumbericht dan lees ik bovenaan:

Let op: dit forum is openbaar. Niet-leden kunnen meelezen. Om je privacy te waarborgen kun je bij profielinstellingen instellen dat je foto afgeschermd wordt voor niet-leden.


Waarom is het openbaar? Waarom zouden niet-leden mee moeten kunnen lezen met wat wij schrijven? Eigenlijk sta ik hier niet achter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 15:44
BerichtOnderwerp: wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
 
GRIFFIN748 schreef:
jij noemt het zielig, ik noem het realistisch.

Misschien was mijn oordeel iets te hard en voel je je op dit moment echt belabberd en teleurgesteld. Mijn excuses als ik je gekwetst heb. Het verbaasde me echter dat je met een profiel waar de negativiteit zo vanaf druipt het web opgaat. Wat wil je hiermee bereiken.

Wat jij schrijft is niet waar: dit is niet realistisch! Niet alle mensen laten je vallen, niet alle mensen stellen je teleur (wat overigens afhangt van jouw verwachtingen). En andersom: jij laat ook wel eens iemand vallen, misschien niet om expres te kwetsen, maar gewoon omdat je andere bezigheden of een andere mening hebt, en jij stelt mensen ook wel eens teleur, omdat zij weer dingen van jou verwachten die jij ze niet kunt geven.

En nou zou ik een goede raad willen geven, maar dat kan ik niet. "Zoek hulp" zou natuurlijk makkelijk gezegd zijn, maar dat valt nog niet mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 00:34
BerichtOnderwerp: Relatie door God gewild.
 
BEUN656 schreef:
Precies, en dan na 3 jaar vliegen de brokken je om de oren... Ik ken dat... Maar ik hou de persoon in kwestie verantwoordelijk, niet God!

Destijds, al weer lang geleden, dacht ik ook dat mij relatie van God kwam. Mijn ex had een baard en net voordat hij mij ontmoette "zei God tegen hem dat hij zijn baard moest afscheren" en, jawel, het bleek dat ik niet van baarden hield en dat was het bewijs dat God ons voor elkaar bestemd had. Destijds was ik 23 en geloofde ik het. Mijn relatie is van het begin tot het eind een drama geweest. Heel veel vragen heb ik gehad richting God: wel, niet Uw wil, waarom niet, waarom is het zo gegaan? Nooit antwoord gekregen. Nu heb ik geen relatie. Is dat dan door God gewild? Voor een eventuele volgende relatie bid ik wel, maar ik laat wel degelijk mijn eigen mening en wil spreken, mocht het zover komen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 00:17
BerichtOnderwerp: wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
 
HENKWAL969 schreef:
Als 3x scheepsrecht is, dan is er nog hoop voor mij.
Bij mij is het 2x misgegaan. Knipoog smiley

Overigens ben ik niet echt op zoek, ik hang hier een beetje rond en zie wel wat er gebeurd.

Bij mij is het al ontelbare keren misgegaan. Ben al 13 jaar alleen, maar ben nog steeds op zoek en geef niet op! Waarom zou ik? Het is niet goed als de mens alleen is. Maar, net zoals alles in de schepping, gaat het hier op aarde (nog) niet zoals het zou moeten gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 00:06
BerichtOnderwerp: wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
 
GRIFFIN748 schreef:
ik zoek niet meer. ik hoef ook niet gevonden te worden.

de afgelopen 10 jaar heb ik drie keer mijn neus gestoten, waarbij men vond dat de schuld van de ontstane situatie bij mij lag. en aangezien 3x scheepsrecht schijnt te zijn, zoek ik dus niet meer.

en ja: dat betekent dat ik alleen blijf.

Jij bent wel heel, heel zielig! Zeg je abonnement op CM op, dan houdt je tenminste nog wat geld over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 23:55
BerichtOnderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
 
SAVANTI576 schreef:
mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ? Huilende smiley, smiley in tranen

We hebben toch allemaal wel "iets"? Een afwijking, iets lelijks (of iets wat je zelf in ieder geval lelijk vindt). Een (lichamelijk) gebrek?

Niemand is volmaakt. Dat klinkt wel afgezaagd, maar het is wel zo.

Gewoon doorzoeken!


Laatst aangepast door
SUSAN198
op dinsdag 5 juli 2011, 23:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:04
BerichtOnderwerp: het percentage mails wat is beantwoord , zin of onzin?
 
DANIEL777 schreef:
Werkt niet mariska heb al vaak genoeg de mailbox leeggekieperd.
percentage bleef ongewijzigd Lachende smiley

Standaard blijven de mails volgens mij, als je ze niet verwijderd, drie maanden in je mailbox staan, waarna ze automatisch verwijderd worden door CM. Daarmee wijzigt ook het percentage. Als je echter voor deze drie maanden een mail verwijderd blijft hij denkt ik ergens in een prullenbak staan en telt hij dus nog wel mee voor je percentage.

Overigens vind ik het vermelden van het percentage niet nodig, want het zegt weinig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198 (61)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 3 januari 2010, 20:54
BerichtOnderwerp: niet altijd een antwword op mail
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,


Als ik een mail stuur naar vrouwen krijg ik meestal geen mail terug. Dit vind ik heel jammer. Het is immers toch leuk om een mailtje terug te ontvangen.
Soms ontmoedigt dit mij om een mail naar vrouwen van CM te sturen omdat je meestal geen antwoord krijgt. Wellicht zal ik gewoon blijven proberen om mails naar vrouwen van CM te sturen.
Soms krijg je wel een mail. Dat vind ik dan heel leuk

Groeten van Paulus

... en als je dan wel een mail terug krijgt dan is het er één met het vage antwoord: "Je bent mijn type niet." Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SUSAN198
Pagina 1 van 1