ChristianMatch
 


Forum

Verpleegkundige
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 21:48
 
Heb dit ergens gelezen:

10 Redenen waarom je een relatie met een verpleegkundigen moet krijgen:

Altijd een deskundig oog in de buurt ‘Lieverd, kun je eens kijken of dit normaal is?’ Je hypochondrische partner hoeft zichzelf nooit meer te onderzoeken op nare kwaaltjes met de symptomenchecker van een of andere obscure ‘medische’ website. Met jou in de buurt is immers altijd een deskundige voorhanden!
Verpleegkundigen hebben stalen zenuwen
Iedereen kent ze wel, kleine ongelukjes, van je kind dat zichzelf in z’n vinger knipt tot een hersenschudding na een ongelukkige sprong van de duikplank. Met jou in de buurt blijft de rust bewaard: je hebt immers wel engere dingen gezien dan wat bloed en een tand door de lip.
Verpleegkundigen zijn intelligent
Samen met humor en een verzorgd uiterlijk, is intelligentie een van de populairste eigenschappen voor een potentiële partner. En óf een verpleegkundige slim is, ze heeft tenslotte een behoorlijk pittige opleiding overleefd, weet alles van de anatomie en fysiologie van de mens, van ingewikkelde ziektebeelden, ze is sociaal, kan met lastige situaties omgaan, houdt tijdens haar werk soms tien ballen tegelijk in de lucht en… Hoe zou ze dat kunnen als ze niet slim was?
Verpleegkundigen houden rekening met de ander
In een relatie kan het voorkomen dat je eigen behoeften soms eventjes ondergeschikt zijn aan die van de ander. En als er iets is wat jij kunt, dan is het het rekening houden met een ander. Een relatie met een verpleegkundige staat meestal garant voor een relatie met een toegewijde partner, die bovendien erg goed kan luisteren.
Verpleegkundigen zijn wel wat gewend
Iedereen schaamt zich wel eens ergens voor, voor zijn overbeharing, buikje of hamertenen bijvoorbeeld. Zeker in het beginstadium van een relatie zou je dergelijke dingen misschien het liefst verbergen. Alleen: niemand is perfect. En verpleegkundigen weten dat als geen ander, zij zijn wel wat gewend. Niet dat je je als potentiële partner van een verpleegkundige niet hoeft te wassen of te scheren, maar je zal waarschijnlijk echt niet schrikken van een kleine, normale imperfectie als een moedervlek op zijn bil.
Verpleegkundigen hebben een afwisselend leven
Door het afwisselende rooster heb je natuurlijk wel eens weeekenddiensten, maar heb je ook regelmatig ‘weekend’ doordeweeks. Dan is het soms vrijdag op maandag en zaterdag op woensdag. Handig, want er zijn geen lange rijen bij de bioscoop en altijd ruimte in je favoriete restaurant. Bovendien: niet iedereen wil 24/7 op de bank voor de tv zitten met z’n lief. Dus plant je partner dat weekendje weg met ‘de mannen’ in als jij drie late diensten achter elkaar hebt. Prima toch!
Verpleegkundigen zijn populair bij schoonouders
Als verpleegkundige ben je vrijwel altijd verzekerd van een baan, zelfs in economisch zwaardere tijden. Zieke mensen zijn er immers altijd. Bovendien heb je als verpleegkundige een dankbare, respectabele baan. Bovendien zou je het werk niet doen als je niet betrouwbaar was. Dus als je zijn ouders eindelijk gaat ontmoeten en vertelt dat je verpleegkundige bent, val je ongetwijfeld in de smaak.
Verpleegkundigen zijn goede papa’s en mama’s
Misschien denk je er nog niet aan, maar misschien later: compassie, geduld en daadkracht zijn eigenschappen die als verpleegkundige handig zijn, maar ook zeker als je de papa of mama wordt van een kleine dondersteen.
Een verpleegkundige geeft een veilig gevoel
Verpleegkundigen kennen de fijne kneepjes van het eerstehulpverlenen, kunnen reanimeren en weten over het algemeen hoe ze een wond moeten verzorgen. Mocht je partner ooit in medische nood komen, dan weet jij wat te doen en hoe je kalm blijft gedurende het proces. Je weet wat ze zeggen: het is altijd handig als er een dokter in de buurt is. Nou, eigenlijk geldt hetzelfde voor jou.
Verpleegkundigen hebben altijd wat te vertellen
Of je nou op de seh werkt, op de kinderafdeling of in de psychiatrie: verpleegkundigen komen in heel wat rare situaties terecht en maken heel wat mee. Jij hebt dus altijd wel een sappig verhaal paraat, tot groot vermaak van jouw vrienden, bekenden én potentiele lovers. En, mocht hij ervan houden, ook een heel vies verhaal vertellen kun jij wel. Maar niet tijdens een romantisch etentje natuurlijk.


Laatst aangepast door
MARIO216
op zaterdag 25 juni 2011, 21:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATHY142





Berichten: 80

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:15
 
Leuk stuk Mario......ik ga het op mijn werk in het kantoor ophangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:16
 
MARIO216 schreef:
Heb dit ergens gelezen:

10 Redenen waarom je een relatie met een verpleegkundigen moet krijgen:

Altijd een deskundig oog in de buurt ‘Lieverd, kun je eens kijken of dit normaal is?’ Je hypochondrische partner hoeft zichzelf nooit meer te onderzoeken op nare kwaaltjes met de symptomenchecker van een of andere obscure ‘medische’ website. Met jou in de buurt is immers altijd een deskundige voorhanden!
Verpleegkundigen hebben stalen zenuwen
Iedereen kent ze wel, kleine ongelukjes, van je kind dat zichzelf in z’n vinger knipt tot een hersenschudding na een ongelukkige sprong van de duikplank. Met jou in de buurt blijft de rust bewaard: je hebt immers wel engere dingen gezien dan wat bloed en een tand door de lip.
Verpleegkundigen zijn intelligent
Samen met humor en een verzorgd uiterlijk, is intelligentie een van de populairste eigenschappen voor een potentiële partner. En óf een verpleegkundige slim is, ze heeft tenslotte een behoorlijk pittige opleiding overleefd, weet alles van de anatomie en fysiologie van de mens, van ingewikkelde ziektebeelden, ze is sociaal, kan met lastige situaties omgaan, houdt tijdens haar werk soms tien ballen tegelijk in de lucht en… Hoe zou ze dat kunnen als ze niet slim was?
Verpleegkundigen houden rekening met de ander
In een relatie kan het voorkomen dat je eigen behoeften soms eventjes ondergeschikt zijn aan die van de ander. En als er iets is wat jij kunt, dan is het het rekening houden met een ander. Een relatie met een verpleegkundige staat meestal garant voor een relatie met een toegewijde partner, die bovendien erg goed kan luisteren.
Verpleegkundigen zijn wel wat gewend
Iedereen schaamt zich wel eens ergens voor, voor zijn overbeharing, buikje of hamertenen bijvoorbeeld. Zeker in het beginstadium van een relatie zou je dergelijke dingen misschien het liefst verbergen. Alleen: niemand is perfect. En verpleegkundigen weten dat als geen ander, zij zijn wel wat gewend. Niet dat je je als potentiële partner van een verpleegkundige niet hoeft te wassen of te scheren, maar je zal waarschijnlijk echt niet schrikken van een kleine, normale imperfectie als een moedervlek op zijn bil.
Verpleegkundigen hebben een afwisselend leven
Door het afwisselende rooster heb je natuurlijk wel eens weeekenddiensten, maar heb je ook regelmatig ‘weekend’ doordeweeks. Dan is het soms vrijdag op maandag en zaterdag op woensdag. Handig, want er zijn geen lange rijen bij de bioscoop en altijd ruimte in je favoriete restaurant. Bovendien: niet iedereen wil 24/7 op de bank voor de tv zitten met z’n lief. Dus plant je partner dat weekendje weg met ‘de mannen’ in als jij drie late diensten achter elkaar hebt. Prima toch!
Verpleegkundigen zijn populair bij schoonouders
Als verpleegkundige ben je vrijwel altijd verzekerd van een baan, zelfs in economisch zwaardere tijden. Zieke mensen zijn er immers altijd. Bovendien heb je als verpleegkundige een dankbare, respectabele baan. Bovendien zou je het werk niet doen als je niet betrouwbaar was. Dus als je zijn ouders eindelijk gaat ontmoeten en vertelt dat je verpleegkundige bent, val je ongetwijfeld in de smaak.
Verpleegkundigen zijn goede papa’s en mama’s
Misschien denk je er nog niet aan, maar misschien later: compassie, geduld en daadkracht zijn eigenschappen die als verpleegkundige handig zijn, maar ook zeker als je de papa of mama wordt van een kleine dondersteen.
Een verpleegkundige geeft een veilig gevoel
Verpleegkundigen kennen de fijne kneepjes van het eerstehulpverlenen, kunnen reanimeren en weten over het algemeen hoe ze een wond moeten verzorgen. Mocht je partner ooit in medische nood komen, dan weet jij wat te doen en hoe je kalm blijft gedurende het proces. Je weet wat ze zeggen: het is altijd handig als er een dokter in de buurt is. Nou, eigenlijk geldt hetzelfde voor jou.
Verpleegkundigen hebben altijd wat te vertellen
Of je nou op de seh werkt, op de kinderafdeling of in de psychiatrie: verpleegkundigen komen in heel wat rare situaties terecht en maken heel wat mee. Jij hebt dus altijd wel een sappig verhaal paraat, tot groot vermaak van jouw vrienden, bekenden én potentiele lovers. En, mocht hij ervan houden, ook een heel vies verhaal vertellen kun jij wel. Maar niet tijdens een romantisch etentje natuurlijk.



En.....ben je al aan het omscholen , Mario? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:23
 
Ben benieuwd naar de reactie van W'tje. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:23
 
Gelden deze mooie woorden ook voor een verpleger???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 23:11
 
Ik heb dankzij cm een vrouw gehuwd met opleiding bejaardenverzorgster.... ze is bijna 13 jaar jonger dan ik Knipoog smiley

Dusse Mario... niet alleen een slimme meid, maar ook een ouwe vent is op de toekomst voorbereid Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 05:38
 
ik plak het liefst pleistertjes en voor degene die het weten ook C's zet ik met liefde......maar ben geen verpleegkundige.....een beetje lager, telt dat ook???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:04
 
MARIO216 schreef:
Ben benieuwd naar de reactie van W'tje. Engeltje smiley



Dat je het maar even weet Mario..... Knipoog smiley En toch plaag je me nog steeds Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat je het maar even weet Mario..... Knipoog smiley En toch plaag je me nog steeds Verraste, verbaasde smiley

Aha, ons W-tje is back from Texel. Dat maakt me happy en misschien de Texelianen ook wel... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:10
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat je het maar even weet Mario..... Knipoog smiley En toch plaag je me nog steeds Verraste, verbaasde smiley

Maar je hebt nog steeds geen commentaar gegeven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:12
 
MARIO216 schreef:
Maar je hebt nog steeds geen commentaar gegeven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Het is natuurlijk allemaal ontzettend waar, maar daar twijfel je toch niet aan? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:13
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het is natuurlijk allemaal ontzettend waar, maar daar twijfel je toch niet aan? Verraste, verbaasde smiley

Dan ben je hier bij aangenomen als mijn assistente. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 23:01
 
MARIO216 schreef:
Dan ben je hier bij aangenomen als mijn assistente. Clown smiley

Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 23:16
 
VISSER278 schreef:
Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig. Knipoog smiley

Dan wordt ze doormidden gehakt Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 00:19
 
MARIO216 schreef:
Heb dit ergens gelezen:

10 Redenen waarom je een relatie met een verpleegkundigen moet krijgen:

Altijd een deskundig oog in de buurt ‘Lieverd, kun je eens kijken of dit normaal is?’ Je hypochondrische partner hoeft zichzelf nooit meer te onderzoeken op nare kwaaltjes met de symptomenchecker van een of andere obscure ‘medische’ website. Met jou in de buurt is immers altijd een deskundige voorhanden!
Verpleegkundigen hebben stalen zenuwen
.....................................................................................................................................................................
Verpleegkundigen hebben altijd wat te vertellen
Of je nou op de seh werkt, op de kinderafdeling of in de psychiatrie: verpleegkundigen komen in heel wat rare situaties terecht en maken heel wat mee. Jij hebt dus altijd wel een sappig verhaal paraat, tot groot vermaak van jouw vrienden, bekenden én potentiele lovers. En, mocht hij ervan houden, ook een heel vies verhaal vertellen kun jij wel. Maar niet tijdens een romantisch etentje natuurlijk.

Eèèiindelijk iemand die het door heeft!! Clown smiley


Laatst aangepast door
COOTJE711
op dinsdag 28 juni 2011, 00:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:01
 
VISSER278 schreef:
Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig. Knipoog smiley


Jij luistert niet zo heel goed Visser is mijn ervaring toen ik zei dat je niet mocht tillen......... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:16
 
VISSER278 schreef:
Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig. Knipoog smiley

Ik voel me ook niet zo goed...mag W-tje mij eerst verzorgen... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:26
 
FRANKT627 schreef:
Ik voel me ook niet zo goed...mag W-tje mij eerst verzorgen... Lachende smiley
volgens mij had Visser eerder gevraagd hoor Knipoog smiley
wie 't eerst is wie 't eerst geholpen wordt Frank Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:52
 
YELNIN491 schreef:
volgens mij had Visser eerder gevraagd hoor Knipoog smiley
wie 't eerst is wie 't eerst geholpen wordt Frank Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zo is dat , alleen ik moet haar wel delen met Mario.

Mariooooooo....wil jij de linker of de rechterhelft. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:53
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jij luistert niet zo heel goed Visser is mijn ervaring toen ik zei dat je niet mocht tillen......... Engeltje smiley


Je bent mn moeder toch niet.... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:56
 
VISSER278 schreef:
Je bent mn moeder toch niet.... Boze smiley
lijkt ze erop dan, omdat je je dat afvraagt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:00
 
VISSER278 schreef:
Je bent mn moeder toch niet.... Boze smiley


Beroepsdeformatie noemen ze dat geloof ik Knipoog smiley Maar ik bedoelde het wel goed Visser........ Engeltje smiley En ik ben er wel op aanspreekbaar want nu zeg ik toch niet meer dat je niet mag tillen? Slapende smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 28 juni 2011, 19:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:05
 
YELNIN491 schreef:
lijkt ze erop dan, omdat je je dat afvraagt Knipoog smiley


Nou ja Yelnin....... Boze smiley Ben je altijd zo complimenteus? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:08
 
YELNIN491 schreef:
lijkt ze erop dan, omdat je je dat afvraagt Knipoog smiley


Dat maak ji ervan , dat ik het vraag. Maar ik heb Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt geen vraagteken geplaatst, had net zo goed een uitroepteken kunnen plaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:10
 
WILLEMIJN232 schreef:
Beroepsdeformatie noemen ze dat geloof ik Knipoog smiley Maar ik bedoelde het wel goed Visser........ Engeltje smiley En ik ben er wel op aanspreekbaar want nu zeg ik toch niet meer dat je niet mag tillen? Slapende smiley


Ik zie dit als een hint......je wilt gewoon dat ik je over de drempel tilt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:49
 
VISSER278 schreef:
Zo is dat , alleen ik moet haar wel delen met Mario.

Mariooooooo....wil jij de linker of de rechterhelft. Smiley met dichtgeplakte mond

Omdat ik het als eerste heb gezegd, wil de kant waarmee ze goed schrijft. Daar is ze het handigste in.

Dus W'tje kom op! En waag het opeens met twee linkerhanden te komen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:51
 
MARIO216 schreef:
Omdat ik het als eerste heb gezegd, wil de kant waarmee ze goed schrijft. Daar is ze het handigste in.

Dus W'tje kom op! En waag het opeens met twee linkerhanden te komen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jamaar, als ze nu niets anders heeft wat moet ze dan doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:52
 
VISSER278 schreef:
Ik zie dit als een hint......je wilt gewoon dat ik je over de drempel tilt Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley euh...heb ik iets gemist???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 20:01
 
FRANKT627 schreef:
Jamaar, als ze nu niets anders heeft wat moet ze dan doen?

Gezien haar ervaring kan ze niet meer ontkennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:32
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley euh...heb ik iets gemist???



Ja, ik ga geloof ik maar de assistent van Mario worden, die gaat naar Toscane binnenkort..... Knipoog smiley Need I say more? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2