ChristianMatch
 


Forum

Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MORENA249





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 15:01
 
Ik heb vandaag op iemands account gelezen, waarom het mannen zijn die eerst initiatief moeten nemen.
Mijn antwoord is; omdat wij vrouwen het vanaf het begin hebben gedaan Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 15:06
 
MORENA249 schreef:
Ik heb vandaag op iemands account gelezen, waarom het mannen zijn die eerst initiatief moeten nemen.
Mijn antwoord is; omdat wij vrouwen het vanaf het begin hebben gedaan Engeltje smiley

Wat hebben jullie vrouwen vnaf het begin gedaan? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 15:57
 
DANIEL777 schreef:
Wat hebben jullie vrouwen vnaf het begin gedaan? Smiley die vol vragen zit



de man verleid met verboden vruchten.... tegenwoordig proberen ze te verleiden met dr cm-profiel incl. bevallige fotoos ( of fotoos van waar ze voorheen van bevallen zijn Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:01
 
PIETER649 schreef:
de man verleid met verboden vruchten.... tegenwoordig proberen ze te verleiden met dr cm-profiel incl. bevallige fotoos ( of fotoos van waar ze voorheen van bevallen zijn Knipoog smiley )
laat je vrouwtje het maar niet horen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:27
 
DANIEL777 schreef:
laat je vrouwtje het maar niet horen Knipoog smiley



want? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:39
 
PIETER649 schreef:
de man verleid met verboden vruchten.... tegenwoordig proberen ze te verleiden met dr cm-profiel incl. bevallige fotoos ( of fotoos van waar ze voorheen van bevallen zijn Knipoog smiley )




Ik wist niet dat mannen konden bevallen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:42
 
MARISKA601 schreef:
Ik wist niet dat mannen konden bevallen....

tegen de tijd dat dat kan, wil ik nog 5 kinderen Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 19:20
 
MARISKA601 schreef:
Ik wist niet dat mannen konden bevallen....



pfff
Uit deze bijdrage van je blijkt dat lezen een kunst is die jij nog niet volledig beheerst, Mariska.
Maar dat geeft niet hoor, ik maakte dat eerder en vaker mee op dit forum. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNA879





Berichten: 34

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 19:42
 
Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?

Waar ik nou benieuwd naar word: hoe staan de mannen op deze site hiertegenover? Dus toegespitst op de werkwijze van CM: Heren, hoe komt het op jullie over als één van de dames het eerste mailtje stuurt, of een chat initieert? Zou dat per leeftijdsgroep verschillen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:12
 
JOANNA879 schreef:
Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?

Waar ik nou benieuwd naar word: hoe staan de mannen op deze site hiertegenover? Dus toegespitst op de werkwijze van CM: Heren, hoe komt het op jullie over als één van de dames het eerste mailtje stuurt, of een chat initieert? Zou dat per leeftijdsgroep verschillen?

Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Het werkt schijnbaar zeker net als in het echte leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:26
 
MARIO216 schreef:
Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Het werkt schijnbaar zeker net als in het echte leven.

En dat is.............................. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:31
 
YELNIN491 schreef:
En dat is.............................. Coole smiley met zonnebril

De mannen moeten de vrouwen aan schrijven. Vrouwen durven zeker niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNA879





Berichten: 34

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:52
 
MARIO216 schreef:
De mannen moeten de vrouwen aan schrijven. Vrouwen durven zeker niet.

... of ze hebben geleerd dat dat niet "hoort" (vandaar dat ik me afvroeg of het per leeftijdsgroep zou verschillen)

Maar hoe denk jij dat de doorsnee man - als die al bestaat - het zou vinden als de vrouw dat initiatief neemt: onder de voet gelopen, of spannend, of gewoon, of .... en noem zo nog maar het één en ander op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:59
 
had Leonard daar laatst niet een opmerking over gemaakt? iets over 'jacht-instinct'...pijl en boog en zo..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:15
 
MARIO216 schreef:
De mannen moeten de vrouwen aan schrijven. Vrouwen durven zeker niet.

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit en waarom niet dan Verraste, verbaasde smiley
leven we nog in de oertijd Smiley die vol vragen zit
heeft dat geëmancihupeldepup dan helemaal niets opgeleverd Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:19
 
YELNIN491 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit en waarom niet dan Verraste, verbaasde smiley
leven we nog in de oertijd Smiley die vol vragen zit
heeft dat geëmancihupeldepup dan helemaal niets opgeleverd Clown smiley

Nou, ...k vind het ergens wel fijn als een man de leiding neemt....en dat hoeft helemaal niet te betekenen dat je geen inbreng hebt...integendeel


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 27 juni 2011, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:20
 
Het gaat hier heel gemanipuleerd aan toe. Ze veranderen hun profiel en klikken dan op jouw profiel als teken dat ze willen mailen.
Maar misschien is dat mijn kijk, hoe beginnen de 'oudere dames'. Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:22
 
ANNETTE050 schreef:
Nou, ...k vind het erg fijn als een man de leiding neemt....en dat hoeft helemaal niet te betekenen dat je geen inbreng hebt...integendeel zelfs....als ik zelf de leiding moet nemen dan zou ik me daar helemaal niet happy bijvoelen.........

Maar dat betekend toch niet dat je gaat afwachten of degene die je leuk vind jou een mail stuurt of een chat begint?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:26
 
MARIO216 schreef:
Het gaat hier heel gemanipuleerd aan toe. Ze veranderen hun profiel en klikken dan op jouw profiel als teken dat ze willen mailen.
Maar misschien is dat mijn kijk, hoe beginnen de 'oudere dames'. Dat zou ik ook wel eens willen weten.

eehhmmmm...definieer 'oudere dames' alsjeblieft eens voor me Smiley die vol vragen zit aan welke leeftijd denk je dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNA879





Berichten: 34

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:57
 
GRIFFIN748 schreef:
had Leonard daar laatst niet een opmerking over gemaakt? iets over 'jacht-instinct'...pijl en boog en zo..

Gevonden: onder de titel "vriendschap en relaties", gestart door Arjan024 op vrijdag 18 februari (ik neem tenminste aan dat je die bedoelde).
Vond ik heel verhelderend! Zo zie je maar weer dat verwachtingen enorm kunnen verschillen, net als de aanpak die iemands voorkeur heeft.
Grootste les: gewoon eens een mailtje sturen en dan afwachten wat er gebeurt ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:00
 
MARIA576 schreef:
eehhmmmm...definieer 'oudere dames' alsjeblieft eens voor me Smiley die vol vragen zit aan welke leeftijd denk je dan?

80+
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:03
 
MARIO216 schreef:
80+

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley ja, dat mag je gerust 'oudere vrouw' noemen. ('k dacht al...moet ik mezelf ook in die catogorie scharen? maar je hebt me gerustgesteld! Clown smiley Knipoog smiley )


Laatst aangepast door
MARIA576
op zondag 26 juni 2011, 22:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:17
 
MARIO216 schreef:
80+

Dat zijn er ook zoveel he hier op CM Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:33
 
PIETER649 schreef:
de man verleid met verboden vruchten.... tegenwoordig proberen ze te verleiden met dr cm-profiel incl. bevallige fotoos ( of fotoos van waar ze voorheen van bevallen zijn Knipoog smiley )



of een ander van hebben laten bevallen!!!! Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley


leuke profiel foto pieter!! Lachende smiley met blinkend witte tanden






.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 26 juni 2011, 22:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNEKE421





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 00:07
 
nou ik heb genoeg mannen een mail gestuurd maar krijg niet eens fatsoenlijk een mail terug.
Hanneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 00:27
 
HANNEKE421 schreef:
nou ik heb genoeg mannen een mail gestuurd maar krijg niet eens fatsoenlijk een mail terug.
Hanneke

Hanneke, ik zou haast willen zeggen: neem dit niet te persoonlijk op. Het overkomt ons allemaal, maar nee, het is idd. niet leuk! Begrijpen doe ik het ook niet zo goed. Want áls je dan die 1e stap hebt durven zetten...en je krijgt dan niet eens een beleefde afwijzing, dan zakt de moed je soms in de schoenen! Denk maar zo: 'dit was 'm dus duidelijk NIET'. Knipoog smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNEKE421





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 00:32
 
Ik neem dit ook niet persoonlijk op, het was me gewoon opgevallen.
Hanneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 00:45
 
Mijn ervaring op CM is dat de meeste mannen het helemaal niet prettig vinden om door een vrouw aangesproken te worden.
Ik mailde onder het mom van "ik heb geen(direkte)bijbedoelingen" Engeltje smiley maar ik kreeg wel eens een reactie alsof ik me in een diep donker bos smekend voor hun voeten had gegooid door een vriendelijk mailtje te sturen Gefrustreerde smiley

Misschien zijn de mannen hier wel veel te zedig voor ik-durf-die-mail-wel-te-versturen-vrouwen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 06:54
 
MARISKA601 schreef:
Ik wist niet dat mannen konden bevallen....

Mannen kunnen net als vrouwen, meevallen of tegenvallen...maar bevallen??? Neen, dat kan dus niet volgens enig google-speurwerk... Knipoog smiley

Maar eigenlijk begrijp ik niet goed waar de topic over gaat. Bedoelen jullie dat er mannen zijn die niet zo graag een mail ontvangen van vrouwen waarin duidelijk wordt dat de vrouw interesse heeft in een verdere kennismaking?

In het verleden heb ik het meegemaakt dat vrouwen me schreven met de bedoeling om elkaar te verkennen en dat vond ik zelf heel aangenaam. Het doorbreekt het zogenaamde rollenpatroon. Ik heb het eigenlijk niet zo helemaal met rollenpatronen en vraag me wel eens af of dat nog tot deze tijd behoort.

Een intiatief nemen betekent nog niet dat je ook graag de leiding neemt. Natuurlijk zijn er zo'n mensen en ook daar is niet mis mee. Uiteindelijk zal je later, als je toch verder gaat samen, een compromis vinden van het hoe en wat binnen een relatie. Vrouwen mogen en kunnen best dus als eerste een visje uitwerpen.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 27 juni 2011, 07:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 07:25
 
ANNETTE050 schreef:
Nou, ...k vind het erg fijn als een man de leiding neemt....en dat hoeft helemaal niet te betekenen dat je geen inbreng hebt...integendeel zelfs....als ik zelf de leiding moet nemen dan zou ik me daar helemaal niet happy bijvoelen.........

Maar Annette, wat bedoel je nu met de 'leiding nemen'?
Bedoel je dat een man die intresse in je heeft jou moet schrijven? Neem je dan geen te afwachtende houding aan?
Of is het een verdoken angst die je hebt wanneer jij als eerste een blijken van interesse toont en toch afgewezen kan worden? Dit is best begrijpelijk hoor want je voelt je dan toch weer onzekerder of je zakt door de grond van schaamte.

Ik kan me best voorstellen dat er mannen zijn die graag een interesse-mail van een vrouw krijgen en die later, tijdens een ontluikende relatie, best een 'gezonde leiding' kunnen nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 1 van 5