ChristianMatch
 


Forum

Het verhaal van?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:04
 
VISSER278 schreef:
en nou stil, stelletje rothonden. Zorg dat je aan de overkant kom.

Plotseling ging er een schok van schaamte door hem heen.
Oh wat stom. WAT STOM ZEG. Hoe kon hij dat nu vergeten.
Om aan de overkant te komen, kon hij gewoon de brug even verderop nemen.... Was hij ZO vergeetachtig geworden???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:10
 
Bleef de vraag of de politie het goed vond dat hij wegging. Waarschijnlijk wilden die hem eerst ondervragen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:13
 
IESJE369 schreef:
Bleef de vraag of de politie het goed vond dat hij wegging. Waarschijnlijk wilden die hem eerst ondervragen.

maar hij vroeg zich af wat ze hem zouden vragen. Hoe die boot van Piet Paulusma in zijn huis terecht was gekomen of waar die Sint-Bernhard opeens vandaan kwam????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:14
 
O-O wat schaamde hij zich. Nu had hij er zolang over nagedacht hoe hij toch aan de overkant moest komen, en toen de buurman erbij, de boot dwars door z'n voordeur, en nu al die politiemannen......
En morgen alles op tv. Het begon hem te duizelen.... BOEM. Daar lag hij... Flauwgevallen...


Laatst aangepast door
ROADY641
op maandag 18 juli 2011, 22:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:17
 
ROADY641 schreef:
O-O wat schaamde hij zich. Nu had hij er zolang over nagedacht hoe hij toch aan de overkant moest komen, en toen de buurman erbij, de boot dwars door z'n voordeur, en nu al die politiemannen......
En morgen alles op tv. Het begon hem te duizelen.... BOEM. Daar lag hij... Flauwgevallen...

was daar gelukkig die Sint bernhard nog met zijn vaatje illegaal gestookte wishkey Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
YELNIN491
op maandag 18 juli 2011, 22:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:43
 
De whiskey druppelde zijn mond binnen, en hij kwam weer bij. Hij sprong op en en begon de boel op een rijtje te krijgen, hij moest eerst.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:52
 
ANNE589 schreef:
De whiskey druppelde zijn mond binnen, en hij kwam weer bij. Hij sprong op en en begon de boel op een rijtje te krijgen, hij moest eerst.....

Die brug over rennen... ongeacht wat er gebeurde. Hij zou zich door niemand laten weerhouden. Niet door zijn moeder of de buurman, niet door de politie of die Sint Bernard en al helemaal niet door Piet Paulusma of Hart van Nederland. Bernard bedacht zich niet langer en sprintte naar de deur, trok die open en zette het op een lopen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:05
 
LISA610 schreef:
Die brug over rennen... ongeacht wat er gebeurde. Hij zou zich door niemand laten weerhouden. Niet door zijn moeder of de buurman, niet door de politie of die Sint Bernard en al helemaal niet door Piet Paulusma of Hart van Nederland. Bernard bedacht zich niet langer en sprintte naar de deur, trok die open en zette het op een lopen....

Maar ja, met die grote lieslaarzen aan ging dat rennen niet zo goed.
Hij stopt om zijn laarzen uit te doen en.................................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:09
 
YELNIN491 schreef:
Maar ja, met die grote lieslaarzen aan ging dat rennen niet zo goed.
Hij stopt om zijn laarzen uit te doen en.................................

gooide ze aan de kant, en rende door. Hij liet zich niet tegenhouden, want als hij die brug niet voor 8 uur bereikte zat hij pas echt goed in de problemen. Hij rende en rende......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:20
 
ANNE589 schreef:
gooide ze aan de kant, en rende door. Hij liet zich niet tegenhouden, want als hij die brug niet voor 8 uur bereikte zat hij pas echt goed in de problemen. Hij rende en rende......

totdat ie bijna bij de brug was.
Oh nee he,ring, ring,ring .....gaat de brug net voor z'n neus open.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:39
 
VISSER278 schreef:
totdat ie bijna bij de brug was.
Oh nee he,ring, ring,ring .....gaat de brug net voor z'n neus open.

Hij moest proberen met zijn laatste krachten een sprintje te trekken, misschien kon hij het dan nog redden.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 08:21
 
ANNE589 schreef:
Hij moest proberen met zijn laatste krachten een sprintje te trekken, misschien kon hij het dan nog redden.....

Maar helaas, tergend langzaam ging de brug omhoog.
Zou hij.......................................???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 18:11
 
YELNIN491 schreef:
Maar helaas, tergend langzaam ging de brug omhoog.
Zou hij.......................................???

het nog halen? Het moest lukken. Hij nam de aanloop en begon de sprong naar de overkant.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 18:45
 
ANNE589 schreef:
het nog halen? Het moest lukken. Hij nam de aanloop en begon de sprong naar de overkant.....

Langzaam schoven de brugdelen uit elkaar.
Hij rende zoals hij nog nooit gerend had. Hij zag alleen maar het brugdeel waar hij terecht moest komen nadat hij gesprongen had.
Hij zette af en daar vloog hij door de lucht....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 18:54
 
ROADY641 schreef:
Langzaam schoven de brugdelen uit elkaar.
Hij rende zoals hij nog nooit gerend had. Hij zag alleen maar het brugdeel waar hij terecht moest komen nadat hij gesprongen had.
Hij zette af en daar vloog hij door de lucht....



langzaam aan deed hij zijn ogen open................................
waar was hij????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:08
 
YELNIN491 schreef:
langzaam aan deed hij zijn ogen open................................
waar was hij????

Hij had het gehaald, hij was als een adelaar door de lucht gevlogen, en wat bleek, de Sint bernard was met hem meegerend. Die lag naast hem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:15
 
En als hij naar boven keek, keek hij regelrecht in een tv camera.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:37
 
IESJE369 schreef:
En als hij naar boven keek, keek hij regelrecht in een tv camera.

O, nee ook dat nog, ingezoomd en al straks op de beeldbuis dacht Bernard.
Toen werd het weer zwart voor zijn ogen....................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:31
 
En weer bracht de sint bernard uitkomst...
Zijn rode natte ruige tong likte over zijn gezicht...en besefte hij weer waar hij zich bevond...Maar de schrik was groot...WANT....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:50
 
....het was nu toch echt bijna negen uur.
"Sorry jongens, ik moet er vandoor. Mijn woordvoerster staat aan de overkant. Doei!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 17:11
 
IESJE369 schreef:
....het was nu toch echt bijna negen uur.
"Sorry jongens, ik moet er vandoor. Mijn woordvoerster staat aan de overkant. Doei!"

Nu twijfelde hij geen moment meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 19:18
 
VISSER278 schreef:
Nu twijfelde hij geen moment meer.

Hij moest voortmaken om nog op tijd te zijn, maar ja..............................
hij kon zo niet naar het werk........................................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 19:18
 
Hij stapte de weg. Net op dat moment passeerde Carla, de enige collega die buiten het conflict stond, omdat zij tijdens de gebeurtenissen ziek was geweest.
Bernard was helemaal blij met de lift.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 09:27
 
IESJE369 schreef:
Hij stapte de weg. Net op dat moment passeerde Carla, de enige collega die buiten het conflict stond, omdat zij tijdens de gebeurtenissen ziek was geweest.
Bernard was helemaal blij met de lift.

Carla keek hem vol verbazing aan en zei; wat zie jij eruit, je hebt zelfs geen schoenen aan. Zo kun je niet naar het werk hoor, maar daar weet ik wel wat op op.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 10:07
 
Het vervolgverhaal tot nu toe:

Een paar regels:
* Maximaal 200 tekens per reaktie;
* Heb je een reaktie gegeven, wacht dan even 10 minuten voordat je weer een stukje verhaal erbij typt.


De klok sloeg 3 keer. Bernard keek naar het plafon. En dacht, over 6 uurtjes moet ik weg. Hij hoorde de takken tegen het raam tikken. Draai op zijn zij. Het bleef stormen en hozen. De slaap wilde niet terugkomen. Negen uur kwam steeds dichterbij. Op zijn werk zou hij met de gevolgen geconfronteerd worden. Hij piekerde hoe het zou gaan, nam nog alles eens door, maar kwam er niet uit. Het gereedschap om de stukgeslagen brug te maken, bevond zich aan de andere kant van het kanaal. Had ik nou maar een boot om aan de andere kant te komen. Zwemmen zal niet gaan door de sterke stroming en de kou. Had ik maar die lasso cursus genomen toen ik nog 7 jaar was. Dan zou ik dat nu kunnen gebruiken. Hoe moet ik dat nu oplossen.
De tijd tikte weg, Bernard stond op om een sigaret te roken. Misschien kalmeerde hem dat, en kwam hij op een idee om de andere kant te bereiken.
Een mens is nooit te oud om te leren: Ik zal mezelf een lasso cursus moeten geven. Waar vind ik een touw? Gefrustreerd gooide hij de peuk weg, en draaide zich om. Een touw zoeken maar waar? Hoe gooi ik die lasso helemaal naar de overkant . Ik moet iets anders bedenken .
Wacht, ik zal mn buurman eens vragen. Die vist veel en ik weet dat ie wel ruim 100 meter kan gooien met een stuk lood. Misschien heeft hij een idee. Het zou ieder geval net genoeg zijn om aan de overkant te komen. En nu maar hopen dat de buurman thuis is en niet aan het vissen is. Maar toen hij aan zijn buurman dacht, moest hij ook gelijk weer aan zijn werk denken. En daar lag wel een probleem, want....
Hij moest er toch echt heen maar ook de telefoon werkte niet!! Hoe nu verder??
Misschien was het eerst verstandiger nog een paar uurtjes slaap proberen te pakken. Hij kon op dit tijdstip en met deze storm toch nog niets beginnen, en hij moest morgen fit zijn. Maar ja ondertussen was het al 7 uur had het nog wel zin om terug te gaan naar bed??? Hij dacht ik neem nog een sigaret en denk even verder. Maar ja de slaap was helemaal weg, dan nog maar een peuk en een bak koffie, voordat hij naar het werk zou gaan. Maar hoe moest tie daar nou komen?? Hij zat met zijn handen in het haar!! Brug kapot, telefoon doet het niet. mobiel onvindbaar, problemen op het werk, collega's die je niet kunt bellen op dit uur. Tjonge het was me wat. Toch maar kijken of de buurman thuis is?? Hij wist het echt niet meer!
DING DONG, daar ging de deurbel. Wie kon dat nu zijn op dit vroege uur? Hij kon toch zo niet open doen, stond in zijn boxer in de kamer Maar ja ach als het de buurman nu was? Hij liep naar de deur en riep momentje ik kom eraan!
Het was zijn moeder!!! Waar kwam die nu in eens vandaan? Wat is er met jou aan de hand joh, zo vroeg al , en met dit weer? heee mam hoe kom jij nu hier?? De brug is kapot, het stormt en het komt met bakken uit de hemel. Ben je verdwaalt of zo??? Ik heb een nieuwe vriend via cm (jouw buurman), maar werd gisteravond overvallen door de storm. CM??? Wat is dat dan?? Ow maar de buurman is dus thuis daar ben ik echt blij mee. Ik kleed me even aan en dan...... zal ik hem eens vragen hoe dat zit met dat profiel van hem op CM. Heb zijn profiel nog nooit gezien. Tssss, mijn moeder gelooft ook alles. Ja daar wilde die hem echt wel op aanspreken maar eigenlijk had hij de buurman nog nodig voor het lasso gooien. Hoe moet tie dit nu aanpakken?? Problemen, problemen en problemen en dat op de vroege morgen. Soms kun je beter een dag overslaan. Zou dat een optie wezen???

DING DONG...... Nou ja zeg. Daar ging de bel NOG een keer. Het moest niet nog gekker worden. Hmmm, ik had zo'n vermoeden wie dat kon wezen. Maar zal ik open doen? Nu? Na alles wat er gebeurt is?
Opendoen betekent: confrontatie! Was hij daar klaar voor? Durfde hij het aan? Nu? Hier? Vertwijfeld kijkt hij zijn moeder aan en zegt “Mams...doe jij ff open..... Mam??? MAM???"
Dromerig kijkt ze hem aan, en zegt: "Ik weet ook wie er voor de deur staat. Doe maar open, loop er niet voor weg!" Verbouwereerd kijkt hij haar aan, en zegt: "Nou ja zeg...!!!" Toch staat hij aarzelend op en loopt hij langzaam naar de deur. Zachtjes drukt hij de deurkruk naar beneden.
En dan ineens gebeurd het.... BOEM!!! Met een grote knal schiet er een voorsteven over de beschoeiing en glijdt door tot vlak voor Bernards voeten. Zijn moeder valt flauw van de schrik. Wat nu? Bernard staat even met zijn mond wagenwijd open de hele situatie te bekijken en besluit eerst zijn moeder maar weer even bij te brengen. Hij gooit een plens koud water over haar hoofd. Verbouwereerd knippert ze met haar ogen en zegt: "Hier heb ik geen woorden voor."
Ondertussen stapt er een hele forse, nors kijkende man van het voorsteven zonder dat Bernard en zijn moeder het zien. Hij draagt iets bij zich. Het is groot.. het is een.... het is.... een sint--bernardshond en ja idd met het bekende vaatje om zijn nek... Zou die?????
YES!!! Dat is een goed idee wat er nu boven komt. Hier gaat hij gebruik van maken.......Yes, dit is fijn de juiste hond op de juiste plaats!! Nu had hij de buurman en zijn lasso ook niet nodig, beter kon niet. Op naar de waterkant dus , en dat in de stromende regen.
Maar eerst nog even een peuk en een bak koffie.

Daarna trekt Bernard zijn zeilpak en zijn rubberen kaplaarzen aan. En toen dacht tie ja oke ik heb de hond maar, hoe ga ik het nu eigenlijk aanpakken. Toen blafte de hond, en keek hem met een paar trouwe ogen aan en leek te zeggen: “ik weet wel hoe we het gaan doen. We gaan namelijk met die binnengezeilde boot naar de overkant.” Zo gezegd, zo .... niet gedaan, want: daar kwam de buurman met zijn hond. En die hond was nog een maatje groter dan de hulpvaardige St. Bernard. Een enorm geblaf barstte los. Nu dat weer dacht Bernard denk je eindelijk alles te hebben gehad. Wat gaat het nu weer worden, zou de buurman mee willen met de boot??? Maar eigenlijk wist hij al, dat die vraag niet gesteld kon worden, zolang zijn moeder nog naast hem stond. Die deed intussen alle moeite om niet te blozen, terwijl ze naar de buurman keek. Goh, zijn moeder was net een puber.
De klap is door meer mensen gehoord. Zo is intussen de politie gewaarschuwd en die staat met draaiend zwaailicht aan de overkant van het kanaal.
Hoe kan dat nu, dat zelfs de pers er al is?? Bernard snapt er niks meer van! Maar toen zag hij wie de man was die de van de boot was gestapt, hij was toch niet zo nors als hij dacht, het was namelijk Piet Paulusma en de pers was SBS. Wauw dacht Bernard heb ik dat?? Kom ik bij Hart van Nederland
Wat heb ik dan voor bijzonders gedaan?
Bijkomstig nadeel is wel dat zijn collega's nu ook het hele verhaal te horen (en zien) krijgen. Ja en dat kon hij nu net niet gebruiken, vooral met al die problemen op het werk niet. Goede raad was duur. Alhoewel, elk nadeel heb natuurlijk zijn voordeel. Misschien dat hij met de hulp van Hart van Nederland wel makkelijker aan de overkant kon komen.
De politie riep van alles door een megafoon, maar door de blaffende honden was dat niet te verstaan.
“En nou stil, stelletje rothonden. Zorg dat je aan de overkant kom.”
Plotseling ging er een schok van schaamte door hem heen. Oh wat stom. WAT STOM ZEG. Hoe kon hij dat nu vergeten. Om aan de overkant te komen, kon hij gewoon de brug even verderop nemen. Was hij ZO vergeetachtig geworden???
Bleef de vraag of de politie het goed vond dat hij wegging. Waarschijnlijk wilden die hem eerst ondervragen. Maar hij vroeg zich af wat ze hem zouden vragen. Hoe die boot van Piet Paulusma in zijn huis terecht was gekomen of waar die Sint-Bernhard opeens vandaan kwam????
O-O wat schaamde hij zich. Nu had hij er zolang over nagedacht hoe hij toch aan de overkant moest komen, en toen de buurman erbij, de boot dwars door z'n voordeur, en nu al die politiemannen. En morgen alles op tv. Het begon hem te duizelen.... BOEM. Daar lag hij. Flauwgevallen. Was daar gelukkig die sint-bernhard nog met zijn vaatje illegaal gestookte whiskey.
De whiskey druppelde zijn mond binnen, en hij kwam weer bij. Hij sprong op en en begon de boel op een rijtje te krijgen, hij moest eerst die brug over rennen, ongeacht wat er gebeurde. Hij zou zich door niemand laten weerhouden. Niet door zijn moeder of de buurman, niet door de politie of die Sint Bernard en al helemaal niet door Piet Paulusma of Hart van Nederland. Bernard bedacht zich niet langer en sprintte naar de deur, trok die open en zette het op een lopen, maar ja, met die grote lieslaarzen aan ging dat rennen niet zo goed. Hij stopt om zijn laarzen uit te doen en gooide ze aan de kant, en rende door. Hij liet zich niet tegenhouden, want als hij die brug niet voor 8 uur bereikte zat hij pas echt goed in de problemen. Hij rende en rende totdat ie bijna bij de brug was.
Oh nee he,ring, ring,ring ..... gaat de brug net voor z'n neus open. Hij moest proberen met zijn laatste krachten een sprintje te trekken, misschien kon hij het dan nog redden. Maar helaas, tergend langzaam ging de brug omhoog. Zou hij........??? het nog halen? Het moest lukken. Hij nam de aanloop en begon de sprong naar de overkant. Langzaam schoven de brugdelen uit elkaar.
Hij rende zoals hij nog nooit gerend had. Hij zag alleen maar het brugdeel waar hij terecht moest komen nadat hij gesprongen had. Hij zette af en daar vloog hij door de lucht....
Langzaam aan deed hij zijn ogen open. Waar was hij????
Hij had het gehaald, hij was als een adelaar door de lucht gevlogen. En wat bleek, de sint-bernard was met hem meegerend. Die lag naast hem. En als hij naar boven keek, keek hij regelrecht in een tv camera.
O, nee ook dat nog, ingezoomd en al straks op de beeldbuis dacht Bernard. Toen werd het weer zwart voor zijn ogen. En weer bracht de sint bernard uitkomst. Zijn rode natte ruige tong likte over zijn gezicht en besefte hij weer waar hij zich bevond.
Maar de schrik was groot, want het was nu toch echt bijna negen uur. "Sorry jongens, ik moet er vandoor. Mijn woordvoerster staat aan de overkant. Doei!"
Nu twijfelde hij geen moment meer. Hij moest voortmaken om nog op tijd te zijn, maar ja, hij kon zo niet naar het werk.
Hij stapte de weg. Net op dat moment passeerde Carla, de enige collega die buiten het conflict stond, omdat zij tijdens de gebeurtenissen ziek was geweest. Bernard was helemaal blij met de lift. Carla keek hem vol verbazing aan en zei; wat zie jij eruit, je hebt zelfs geen schoenen aan. Zo kun je niet naar het werk hoor, maar daar weet ik wel wat op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 00:45
 
Bernard keek haar vertwijfeld aan, en dacht: "laat het allemaal gewoon niet waar zijn, laat ik gewoon zo wakker worden, rustig in mijn eigen bed.""Laat het gewoon een droom zijn, zoals hij vaker had". "Laat..........."

BOEM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 00:46
 
Bernard keek haar vertwijfeld aan, en dacht: "laat het allemaal gewoon niet waar zijn, laat ik gewoon zo wakker worden, rustig in mijn eigen bed.""Laat het gewoon een droom zijn, zoals hij vaker had". "Laat..........."

BOEM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 21:08
 
STEENTJE178 schreef:
Bernard keek haar vertwijfeld aan, en dacht: "laat het allemaal gewoon niet waar zijn, laat ik gewoon zo wakker worden, rustig in mijn eigen bed.""Laat het gewoon een droom zijn, zoals hij vaker had". "Laat..........."

BOEM


die dreun hoorde hij nog in zijn oren weergalmen toen hij weer bijkwam.......... maar nu was daar geen Sint Bernhardhond.......................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 08:22
 
…, want het was inderdaad allemaal maar een droom geweest. Hij werd wakker in zijn eigen bed. De “BOEM” die hij gehoord had was een tak die door het raam sloeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 11:24
 
IESJE369 schreef:
…, want het was inderdaad allemaal maar een droom geweest. Hij werd wakker in zijn eigen bed. De “BOEM” die hij gehoord had was een tak die door het raam sloeg.

En toen ging de bel.............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4