ChristianMatch
 


Forum

Spijt!!!!
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
LADY876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 19:43
 
Lieve allemaal.

Mijn excuses dat ik nu pas reageer, ik schaam me!!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de bemoedigende berichten, ik vind het heel erg lief!!

Ik moet het verleden met die tattoos een plaats geven, maar dat is nou juist zo moeilijk, want die tattoos herinneren mij aan een rot periode.

Ik heb een tattoo op mijn arm die half staat, die moet eigenlijk afgemaakt worden omdat ik zo nog meer voor gek loop (vind ik).
Alleen denk ik dan, zal ik het nou wel doen? ik vind het tegenover de Heer zo moeilijk, want dan ga ik er toch mee door. En ook denk ik, ik laat dat stuk afmaken en dan KAP ik ermee met die tattoos, het doet me toch niks meer!!

Ik weet dat het tegenover God niet uitmaakt, want Hij kijkt naar je hart en niet naar het uiterlijk.
Ik vind het zo vervelend om elke dag met die tattoos te lopen, zoveel mogelijk lange mouwen aan, hoef ik en een ander ze ook niet te zien.
Of er schijt aan hebben, maar zo makkelijk is dat niet Boze smiley

Mensen met tattoos worden zo gauw in een hokje geplaatst, meteen veroordeeld, maar men weet meestal niet eens hoe het karakter van een persoon is, jammer is dat.

Heb er gewoon spijt van, maar moet er maar mee leren leven.

Even reactie op iemand zijn vraag; Ik denk niet dat het via de kerk betaald word, financieel ondersteund worden kan wel via de kerk dat weet ik, maar tattoos??? schaam me kapot, en laseren gaat meer als duizend euro inzitten, heb er niet zo weinig Gefrustreerde smiley

Ik wil gaan proberen het toch een plaats te geven en er mee te leren leven, dan maar altijd lange mouwen in de kerk aan, als het echt warm is dan ga ik niet naar de kerk, ik zweet nogal snel en kan lange mouwen dan helemaal niet hebben.

Liefs Lady
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:04
 
@Lady,

Ik weet natuurlijk niet wat jou tatoo voorstelt,
Maar ik denk niet dat je je hoeft te schamen als je christen bent en een tatoo hebt,
Je zou je tatoo natuurlijk ook afkunnen maken door er iets anders van te maken wat de oorspronkelijke bedoeling was, ( je zou het eens kunnen overleggen met de gene die hem zet, die mensen kunnen meestal waanzinnig creatief denken) en zo jou je je heden met je verleden samen laten komen als het ware...
Ik ben ook christen en heb meerdere tatoos waar ik me absoluut niet voor schaam,
IK weet waar ze voorstaan en ze horen bij mij,
Om nu te zeggen een christen hoort geen tatoos te hebben, gaat mijn inziens een beetje te ver...
In mijn ogen staat dan ook nergens in de bijbel dat je geen tatoo zou mogen hebben.
Wou ik toch ff kwijt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:39
 
je tatoo afmaken kost geld, evenals weg laseren.
ik denk niet dat je een eind op schiet met de tatoo af te maken.

laat het zo zoals het nu is, en gebruik het geld voor andere dingen.

ik zelf ben geen voorstander van tatoo zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:46
 
ROBBEDOES873 schreef:
@Lady,

Ik weet natuurlijk niet wat jou tatoo voorstelt,
Maar ik denk niet dat je je hoeft te schamen als je christen bent en een tatoo hebt,
Je zou je tatoo natuurlijk ook afkunnen maken door er iets anders van te maken wat de oorspronkelijke bedoeling was, ( je zou het eens kunnen overleggen met de gene die hem zet, die mensen kunnen meestal waanzinnig creatief denken) en zo jou je je heden met je verleden samen laten komen als het ware...
Ik ben ook christen en heb meerdere tatoos waar ik me absoluut niet voor schaam,
IK weet waar ze voorstaan en ze horen bij mij,
Om nu te zeggen een christen hoort geen tatoos te hebben, gaat mijn inziens een beetje te ver...
In mijn ogen staat dan ook nergens in de bijbel dat je geen tatoo zou mogen hebben.
Wou ik toch ff kwijt Knipoog smiley
Ik denk dat iedereen dat toch anders beleeft en een plaats moet geven. Het is ook geen discussie over tattoes, het ligt dieper. Wat moet je doen met de littekens van je oude leven. Voor haar zijn die tattoos littekens van een leven dat ze achter zich gelaten heeft. En dat vind ik moet je ook respecteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 21:16
 
Quote Lady;
Even reactie op iemand zijn vraag; Ik denk niet dat het via de kerk betaald word, financieel ondersteund worden kan wel via de kerk dat weet ik, maar tattoos??? schaam me kapot, en laseren gaat meer als duizend euro inzitten, heb er niet zo weinig


Dat was idd mijn idee.
Ik hoop niet dat ik tever ga met mijn vraagstelling, maar ik vraag me af waar je het meest last van hebt. Van de tattoos zelf, of van je schaamte?
Als ik goed lees dan lijkt het op het laatste. Schaamte kun je(soms met behulp van buitenstaanders) overwinnen. Als je dat lukt kun je altijd nog bezien wat je met je tattoos doet. Persoonlijk denk ik dat een gesprek met je voorganger/dominee je hierbij zou kunnen helpen.
En mocht je er echt graag vanaf willen dan is het een heel mooi doel om voor te sparen.( je weet wel...lege flessen, zegelboekjes, kleingeldpotje etc Knipoog smiley )

Om een lang verhaal kort te maken: Ik wens je er veel sterkte mee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 22:00
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat iedereen dat toch anders beleeft en een plaats moet geven. Het is ook geen discussie over tattoes, het ligt dieper. Wat moet je doen met de littekens van je oude leven. Voor haar zijn die tattoos littekens van een leven dat ze achter zich gelaten heeft. En dat vind ik moet je ook respecteren.

Het is niet dat ik het niet respecteer, ik geef enkel aan dat een tatoo niet iets is waar je je als christen voor hoeft te schamen en dat gevoel kreeg ik wel even,
Ik snap wel dat het hier waarschijnlijk meer gaat om waar de tatoo voorstaat.
Daarom gaf ik ook aan dat er misschien iets anders van te maken valt, dit is altijd nog goedkoper dan weglaseren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 13:33
 
GIJS102 schreef:
Aan de ene kant is het ook wel goed om steeds weer bij je zonde bepaald te worden, dat je een zondig mens bent. Er vast meer die dingen die je daar aan herinneren.

ik zie het plaatsen van een tattoo niet als iets zondigs, laat staan dat je daar aldoor aan herinnert dient te worden.....ik gaf aan dat het een bepaalde periode markeert én dat je daar aan herinnert word, laat ik in het midden of het een goede of een slechte periode was......
ik heb er zelf ook....mooie, die ik zelf wilde in een bepaalde periode....ben er trots op en schaam mij er niet voor.... Als mensen ze zien en er naar vragen, kan ik uitleggen waarom die afbeeldingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 13:50
 
Ik kan me de reaktie van Lady heel goed voorstellen. Zoals ik het nú lees, gaat het idd. over een gevoel van schaamte over een stuk leven dat geweest is.
Ik herinner me iemand, een vrouw, die een tijdje geleden contact met me zocht via internet. Zij en ik hebben samen in een jeugdbende gezeten. 'Ouwe jongens krentebrood'....nee ik had er geen zin in! 'k Heb het contact geweigerd. Ik heb mijn verleden geaccepteerd maar hoef er daarom niet constant aan herinnerd te worden! 'k Had geen zin om 'gezelig' herinneringen op te halen met deze vrouw. Ik kan me zo voorstellen dat Lady het ongeveer hetzelfde moet voelen. Ik kon het contact weigeren...zij ziet haar tattoos elke dag.


Laatst aangepast door
MARIA576
op dinsdag 30 augustus 2011, 19:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 22:12
 
@ Lady...
Zit me nu net te bedenken dat je je tatoo ook zou kunnen laten coveren...
Dus een andere tatoo over je oude tatoo heen zetten, iets wat nu wel bij je past zeg maar, ook dit is vele malen goedkoper dan het weg laten laseren.

Nogmaals heb er volledig respect voor, probeer enkel even mee te denken.

Ik heb zelf ook een tatoo laten coveren omdat ie me teveel aan het verleden deed herrineren, nu is het een mooie band met rozen en van die oude zie je niets meer Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:33
 
Ik voel denk niet minder heilig als anderen.
Misschien soms tegenover de mensen in de kerk?
Maar hun zijn geen haar beter als ik, dus zou niet weten.
Als ik gewoon buiten ben vind ik het niet zo leuk als die tattoos zichtbaar zijn, omdat je vaak gelijk zo veroordeeld word door mensen.
Leuke reacties heb ik ook wel op de tattoos. Dan zeg ik maar met een boer die kiespijn heeft "ja leuk he die tattoos"

Die troep weg laten halen zou ik graag willen, als het maar vergoed word.
'k Zal 'ns informeren bij het ziekenfonds.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:39
 
Dank allemaal voor de reacties!!

Een tattoo coveren hoeft niet.
Gaat mij eigenlijk ook niet zo zeer om de afbeeldingen die erop staan, staan vooral veel dieren op enzo, een roosje en slang...

Ts meer dat ik er zoveel heb en me er voor schaamt.
't Blijft herinneren aan dat rot verleden.
De tattoos op mijn handen wil ik zoiezo vanaf, die kan ik wel laten weg laseren want dat zijn niet hele grote.

Sommige zeggen dat in de bijbel staat dat een tattoo van iemand die overleden is niet mag, ik heb wel een naam op mijn hand staan met een zwart kruisje erachter, dit is de naam van mijn oma toen ze overleed.
Alleen wist ik absoluut niet dat het bijbels niet kan!! Boze smiley
Anders had ik het zeker niet laten zetten.

Mijn ene arm is een soort 'mouw' geworden, die wou ik met sier dicht tattooéren, die moet nog steeds afgemaakt worden eigenlijk, want nu is het ook geen gezicht! Ben alleen bang dat ik weer terugvalt in het verkeerde "zonde" als ik het af laat maken...
De zonde is verslavend en verkeerd, alleen God kan mij redden en zorgen dat de wereld en de zonde mij niks meer doet.
Maar als ik het zelf op gaat zoeken? Of vind God het dus helemaal niet erg? las ook weleens dat je iets best mooi mag vinden, alleen je moet er niet door geobserdeerd raken, dat je er dag en nacht mee bezig ben, en dat je als het ware je tattoos aanbid. Maar dat doe ik niet met mijn tattoos.

Gr. Lady
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:51
 
Ik vind het er eigenlijk helemaal niet toe doen wat wij vinden of wat wij zeggen.

Jij bent degene die zich er voor schaamt
Jij bent degene die ze weg wil hebben
Jij bent degene waar het om gaat, want wij lopen er niet mee.

En als dat zo ligt bij jou, dan moet je doen wat je hart je ingeeft.
Indien mogelijk weg laten halen, of accepteren dat ze blijven en er mee om leren gaan.
Het maakt helemaal niet uit of wij het juist wel zondig vinden of juist niet.
Het is helemaal niet belangrijk of de een geloofd dat een tatoo van een dode niet mag om te rouwen, en de ander zegd dat tatoo's absoluut niet mogen, en weer een ander dat tatoo's juist mooi zijn.

Het is niet wie je nu bent, maar wie je vroeger was.
Wie je NU bent, daar gaat het om. En als je tatoo's daar niet bij horen voor jouw gevoel, dan(indien mogelijk) moeten ze weg. Maar kun je er mee leven...laat ze lekker zitten en denk aan leuke dingen ipv vroeger.

Ik bedoel het niet rot, maar het gaat en draait om jou, En total niet om wat wij ervan vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:56
 
JOLAN931 schreef:
Ik vind het er eigenlijk helemaal niet toe doen wat wij vinden of wat wij zeggen.

Jij bent degene die zich er voor schaamt
Jij bent degene die ze weg wil hebben
Jij bent degene waar het om gaat, want wij lopen er niet mee.

En als dat zo ligt bij jou, dan moet je doen wat je hart je ingeeft.
Indien mogelijk weg laten halen, of accepteren dat ze blijven en er mee om leren gaan.
Het maakt helemaal niet uit of wij het juist wel zondig vinden of juist niet.
Het is helemaal niet belangrijk of de een geloofd dat een tatoo van een dode niet mag om te rouwen, en de ander zegd dat tatoo's absoluut niet mogen, en weer een ander dat tatoo's juist mooi zijn.

Het is niet wie je nu bent, maar wie je vroeger was.
Wie je NU bent, daar gaat het om. En als je tatoo's daar niet bij horen voor jouw gevoel, dan(indien mogelijk) moeten ze weg. Maar kun je er mee leven...laat ze lekker zitten en denk aan leuke dingen ipv vroeger.

Ik bedoel het niet rot, maar het gaat en draait om jou, En total niet om wat wij ervan vinden.

Helemaal mee eens Jolan! Met daarbij de aanvulling dat God je echt niet minder liefheeft, je bent en blijft een parel in Gods hand!

En draait het daar niet alleen om? Om jouw oprechte liefde voor God? En wetende wat Jezus ook voor jou gedaan heeft?


Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 1 september 2011, 22:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JVES252





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:06
 
Ik ben ook een tatoo gezet toen ik nog jong (en dom) was. Vond het altijd wel mooi maar naarmate ik ouder werd vond ik het niet meer zo bijzonder.
Recent hoorde ik dat een tatoo tegen de wil an God is. Dat dit ook expliciet in de bijbel staat. Ergens ook wel logisch, want je hebt een mooi lichaam gekregen en dan ga je het zelf volkrassen.
En ze zeggen er dan niet bij dat het er na 20 jaar niet meer uitziet. Dan kan je wel weer bij blijven kleuren, maar je huid wordt er echt niet mooier van.

Toen dacht ik, dan laat ik het weglaseren, maar ja dan maak je nog meer kappot.

Nu heb ik maar besloten om er niks meer aan te laten doen. Als mensen er naar vragen dan grijp ik de genegenheid zoveel mogelijk aan om te getuigen dat ik er spijt van heb omdat het tegen de wil van God is.
Zo kun je van iets minder fijns toch iets goeds maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:14
 
JVES252 schreef:
Ik ben ook een tatoo gezet toen ik nog jong (en dom) was. Vond het altijd wel mooi maar naarmate ik ouder werd vond ik het niet meer zo bijzonder.
Recent hoorde ik dat een tatoo tegen de wil an God is. Dat dit ook expliciet in de bijbel staat. Ergens ook wel logisch, want je hebt een mooi lichaam gekregen en dan ga je het zelf volkrassen.
En ze zeggen er dan niet bij dat het er na 20 jaar niet meer uitziet. Dan kan je wel weer bij blijven kleuren, maar je huid wordt er echt niet mooier van.

Toen dacht ik, dan laat ik het weglaseren, maar ja dan maak je nog meer kappot.

Nu heb ik maar besloten om er niks meer aan te laten doen. Als mensen er naar vragen dan grijp ik de genegenheid zoveel mogelijk aan om te getuigen dat ik er spijt van heb omdat het tegen de wil van God is.
Zo kun je van iets minder fijns toch iets goeds maken.

Een goede maar juiste weg...denk ik!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:20
 
JOLAN931 schreef:
Ik vind het er eigenlijk helemaal niet toe doen wat wij vinden of wat wij zeggen.

Jij bent degene die zich er voor schaamt
Jij bent degene die ze weg wil hebben
Jij bent degene waar het om gaat, want wij lopen er niet mee.

En als dat zo ligt bij jou, dan moet je doen wat je hart je ingeeft.
Indien mogelijk weg laten halen, of accepteren dat ze blijven en er mee om leren gaan.
Het maakt helemaal niet uit of wij het juist wel zondig vinden of juist niet.
Het is helemaal niet belangrijk of de een geloofd dat een tatoo van een dode niet mag om te rouwen, en de ander zegd dat tatoo's absoluut niet mogen, en weer een ander dat tatoo's juist mooi zijn.

Het is niet wie je nu bent, maar wie je vroeger was.
Wie je NU bent, daar gaat het om. En als je tatoo's daar niet bij horen voor jouw gevoel, dan(indien mogelijk) moeten ze weg. Maar kun je er mee leven...laat ze lekker zitten en denk aan leuke dingen ipv vroeger.

Ik bedoel het niet rot, maar het gaat en draait om jou, En total niet om wat wij ervan vinden.

Idd Jolanda zo is het.
Het zit in jou lady.
Het geloof zit in je en God zit in je hij kent je en weet dat je er spijt van hebt, dat is het belangrijkste dat je mag weten een kind van God te zijn!'
Jij voeld je veroordeeld om je tattoos ik zeg eerlijk dat ik het afschuwelijk vind maar mag ik daarom een mens veroordelen??
Nee dat mag ik niet, ook naar mij wordt vaak gekeken ik ben veel te dik maar kan heel moeilijk afvallen en op het moment door medicijnen al helemaal niet,als ik een patatje eet waar een ieder het kan zien voelik dat men denkt geen wonder dat dat mens dik is, en dat doet pijn, maar ik weet dat ik een kind van God mag zijn een parel in zijn hand en dat mag jij ook zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:23
 
JVES252 schreef:
Ik ben ook een tatoo gezet toen ik nog jong (en dom) was. Vond het altijd wel mooi maar naarmate ik ouder werd vond ik het niet meer zo bijzonder.
Recent hoorde ik dat een tatoo tegen de wil an God is. Dat dit ook expliciet in de bijbel staat. Ergens ook wel logisch, want je hebt een mooi lichaam gekregen en dan ga je het zelf volkrassen.
En ze zeggen er dan niet bij dat het er na 20 jaar niet meer uitziet. Dan kan je wel weer bij blijven kleuren, maar je huid wordt er echt niet mooier van.

Toen dacht ik, dan laat ik het weglaseren, maar ja dan maak je nog meer kappot.

Nu heb ik maar besloten om er niks meer aan te laten doen. Als mensen er naar vragen dan grijp ik de genegenheid zoveel mogelijk aan om te getuigen dat ik er spijt van heb omdat het tegen de wil van God is.
Zo kun je van iets minder fijns toch iets goeds maken.


Staat dat er echt zo expliciet? Ik weet uit mijn reformatorische tijd dat die discussie ook gold voor oorbellen....Gaatjes in je oren laten maken was ook zoiets, dat was ook niet goed....Nu is dat toch een gegeven....zo moet het met een tattoo toch ook zijn? En dan gaat het er nu even niet om of je het mooi of lelijk vind......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:40
 
JVES252 schreef:
Ik ben ook een tatoo gezet toen ik nog jong (en dom) was. Vond het altijd wel mooi maar naarmate ik ouder werd vond ik het niet meer zo bijzonder.
Recent hoorde ik dat een tatoo tegen de wil an God is. Dat dit ook expliciet in de bijbel staat. Ergens ook wel logisch, want je hebt een mooi lichaam gekregen en dan ga je het zelf volkrassen.
En ze zeggen er dan niet bij dat het er na 20 jaar niet meer uitziet. Dan kan je wel weer bij blijven kleuren, maar je huid wordt er echt niet mooier van.

Toen dacht ik, dan laat ik het weglaseren, maar ja dan maak je nog meer kappot.

Nu heb ik maar besloten om er niks meer aan te laten doen. Als mensen er naar vragen dan grijp ik de genegenheid zoveel mogelijk aan om te getuigen dat ik er spijt van heb omdat het tegen de wil van God is.
Zo kun je van iets minder fijns toch iets goeds maken.

Heb nog nooit in de Bijbel ergens gelezen dat een tattoo plaatsen tegen de wil van God is.
Waar staat dat dan ergens, kun je dat aangeven??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 16:22
 
Ik weet ook niet welk bijbelboek dat geschreven staat over tattoos.
Maar CROSS (als ik het goed schijf) had het getikt met de bijbelboek erbij dacht ik, dus ik scrol effe terug naar boven Lachende smiley

Fijn weekend allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 16:24
 
Hier staat het van CROSSROAD:


[b]Er staat in de bijbel dat je geen tattoo mag zetten om een dode te betreuren (herdenken) ... dus als het voor de sier is, is het volgens mij wel toegestaan ...
Leviticus 19:27-28 Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan. Ik ben de HEER

Ik heb zo'n herziene vertaling bijbel, dus ga het opzoeken en ook lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:51
 
HERMAN388 schreef:
Na de zondeval

Toen gingen hun beiden de ogen open en merkten ze dat ze naakt waren. Daarom regen ze vijgenbladeren aan elkaar en maakten er lendenschorten van.

Waarom deden ze dat?

Beide handen heb je wel nodig voor dagelijks werk.
Het gaat om herstel na ongeval en het gaat niet om te verfraaien.

Het gaat om herstel na ongeval en het gaat niet om te verfraaien.

Ga dat eens in Staphorst vertellen Herman?

Ook jij verfraait je uiterlijk (denk aan modegrillen zoals kledij, brilmontuur en die chips meer).

Ik geef je gelijk Herman dat het in de bijbel staat.Het gaat hier echter om... of je een tattoo mag zetten. Is het kerven als we rouwen om een dode 'of'... is het een vorm van verfraaing.

Is prima als iemand mij erop kan wijzen dat het niet Gods bedoeling is, maar ga niet denken dat wat "jij" (niet persoonlijk bedoeld) mij gaat vertellen dat ik nu geen christen ben. Is een zaak tussen mij en God, hoe ik Hem belijd.

Mooie is, ze zeggen vaak: ja heb ik van andere, christenen, gehoord Knipoog smiley .

Mijn inziens luister je dan naar wat je wilt horen en heb je alleen delen en flarden van de bijbel gelezen og gehoord.

Het zou fijn zijn als mensen hier op cm achter hun mening ook willen zetten: mensen , dat is mijn mening en mijn mening hoeft niet de waarheid te zijn, maar... ik zie het als 'mijn waarheid'(Subjectief).

Lady, als jij er last van hebt dan sterkte meid Coole smiley met zonnebril en als jij het ziet als iets wat tussen jou en God staat... dan kan ik je vertellen dat door jouw openbaring naar Hem toe je natuurlijk allang vergeven bent, Hij stierf immers voor jou.


Laatst aangepast door
VIJFNUL285
op zaterdag 3 september 2011, 20:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2