ChristianMatch
 


Forum

Komkommertijd?!
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:13
 
Wat mis ik het: een goed, degelijk onderwerp op het forum van C.M! Ik kom eigenlijk alleen nog maar oppervlakkige, 'lollige' onderwerpen tegen en ik zie ook voortdurend dezelfde mensen die hierop reageren. Niets mis mee, begrijp me goed. Toch was het juist één van de charmes van C.M: die, soms stevige, discussies. In elk geval voor mij een reden om lid te zijn van deze site. Nu pieker ik me suf.....om een leuk, goed onderwerp te vinden maar ik moet toegeven dat dát niet mijn sterke kant is! Ik ben zóóó niet goed in onderwerpen verzinnen! Wie o wie kan dat wél? Wie heeft er een leuk, boeiend onderwerp? Zijn er mensen die best graag eens een onderwerp aan zouden willen snijden waar we met elkaar de tanden in kunnen zetten, maar het tot nu toe nog niet gedaan hebben? Please....do!
Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M? Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:29
 
MARIA576 schreef:
Wat mis ik het: een goed, degelijk onderwerp op het forum van C.M! Ik kom eigenlijk alleen nog maar oppervlakkige, 'lollige' onderwerpen tegen en ik zie ook voortdurend dezelfde mensen die hierop reageren. Niets mis mee, begrijp me goed. Toch was het juist één van de charmes van C.M: die, soms stevige, discussies. In elk geval voor mij een reden om lid te zijn van deze site. Nu pieker ik me suf.....om een leuk, goed onderwerp te vinden maar ik moet toegeven dat dát niet mijn sterke kant is! Ik ben zóóó niet goed in onderwerpen verzinnen! Wie o wie kan dat wél? Wie heeft er een leuk, boeiend onderwerp? Zijn er mensen die best graag eens een onderwerp aan zouden willen snijden waar we met elkaar de tanden in kunnen zetten, maar het tot nu toe nog niet gedaan hebben? Please....do!
Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M? Twijfelende smiley

Hoewel het heerlijk is om mij zo even hier uit te kunnen leven en af te kunnen reageren, moet ik wel toegeven dat je gelijk hebt. Ook ik mis de serieuze kant wel hoor.
Maar ook ik kan niet zo snel iets bedenken Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:31
 
MARIA576 schreef:
Wat mis ik het: een goed, degelijk onderwerp op het forum van C.M! Ik kom eigenlijk alleen nog maar oppervlakkige, 'lollige' onderwerpen tegen en ik zie ook voortdurend dezelfde mensen die hierop reageren. Niets mis mee, begrijp me goed. Toch was het juist één van de charmes van C.M: die, soms stevige, discussies. In elk geval voor mij een reden om lid te zijn van deze site. Nu pieker ik me suf.....om een leuk, goed onderwerp te vinden maar ik moet toegeven dat dát niet mijn sterke kant is! Ik ben zóóó niet goed in onderwerpen verzinnen! Wie o wie kan dat wél? Wie heeft er een leuk, boeiend onderwerp? Zijn er mensen die best graag eens een onderwerp aan zouden willen snijden waar we met elkaar de tanden in kunnen zetten, maar het tot nu toe nog niet gedaan hebben? Please....do!
Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M? Twijfelende smiley

Er zijn zat serieuze onderwerpen, maar er wordt na een paar postings niet meer op gereageerd. Er is een politiek topic wat zo weer geopend kan worden door een reactie, een topic over de beurzen (schuldencrises)...enz. enz.
Blijkbaar is er behoefte aan geinen....maar wat mij betreft mag dat geinen dan wel met wat meer diepgang... Knipoog smiley ...en er reageren ook daar maar een paar mensen......
Blijkbaar zijn velen bezig met daten... Knipoog smiley ....o
Leuk onderwerp erbij lijkt mij leuke recepten....bijv. komkommerslade... Knipoog smiley ...maar ook dát topic bestaat al..... Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 17 augustus 2011, 12:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:28
 
MARIA576 schreef:
Wat mis ik het: een goed, degelijk onderwerp op het forum van C.M! Ik kom eigenlijk alleen nog maar oppervlakkige, 'lollige' onderwerpen tegen en ik zie ook voortdurend dezelfde mensen die hierop reageren. Niets mis mee, begrijp me goed. Toch was het juist één van de charmes van C.M: die, soms stevige, discussies. In elk geval voor mij een reden om lid te zijn van deze site. Nu pieker ik me suf.....om een leuk, goed onderwerp te vinden maar ik moet toegeven dat dát niet mijn sterke kant is! Ik ben zóóó niet goed in onderwerpen verzinnen! Wie o wie kan dat wél? Wie heeft er een leuk, boeiend onderwerp? Zijn er mensen die best graag eens een onderwerp aan zouden willen snijden waar we met elkaar de tanden in kunnen zetten, maar het tot nu toe nog niet gedaan hebben? Please....do!
Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M? Twijfelende smiley

Het is niet zozeer iets dat met verzinnen te maken heeft. Soms biedt de actualiteit of een plotse gebeurtenis bij één van de leden een interessant topic. Daarnaast heb je dan ook nog dat van de meer dan 2000 leden er maar enkele wat schrijven en een gedeelte alleen leest en dat er ook leden zijn die geen zier om het forum geven. Het is dus komkommertijd. Waar komt die uitspraak eigenlijk vandaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:32
 
De herkomst van woord komkommertijd is niet helemaal zeker.

Het is mogelijk dat dit woord een leenwoord is uit het Engels, waar kleermakers de term cucumber-time gebruikten. Dit woord is in 1700 voor het eerst opgetekend, in een Bargoens woordenboekje, met als betekenis 'Taylers Holiday, when they have leave to Play, and Cucumbers are in Season'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:51
 
JOSINA022 schreef:
Hoewel het heerlijk is om mij zo even hier uit te kunnen leven en af te kunnen reageren, moet ik wel toegeven dat je gelijk hebt. Ook ik mis de serieuze kant wel hoor.
Maar ook ik kan niet zo snel iets bedenken Verlegen lachende smiley

Idd hier kan ik me bij aansluiten ook ik ben de laatste tijd melig bezig maar reageer ook op serieuse topics maar op een gegeven moment ben je daarmee klaar en ik weet zo ook geen onderwerp aan te dragen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:25
 
ERIKA129 schreef:
Idd hier kan ik me bij aansluiten ook ik ben de laatste tijd melig bezig maar reageer ook op serieuse topics maar op een gegeven moment ben je daarmee klaar en ik weet zo ook geen onderwerp aan te dragen Gefrustreerde smiley

Het is zoals ik al eerder schreef: je moet plots op een interessant onderwerp vallen door middel van een gebeurtenis of door de actualiteit. Natuurlijk is het ook fijn om eens over ernstige zaken te schrijven maar we kunnen ze niet zomaar uit onze mouw schudden.

Anderzijds is het ook zo dat er topics zijn waar er geplaagd en gelachen wordt. Topics die er voor ontstaan zijn. Het zou dus sneu zijn moesten we die niet meer gebruiken omdat er ons een schuldgevoel aangepraat wordt. Ik zeg niet dat men dat doet maar op de duur zou het wel kunnen zijn dat we er niets meer durven plaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:29
 
ik heb een topic geopend Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:12
 
FRANKT627 schreef:
Het is zoals ik al eerder schreef: je moet plots op een interessant onderwerp vallen door middel van een gebeurtenis of door de actualiteit. Natuurlijk is het ook fijn om eens over ernstige zaken te schrijven maar we kunnen ze niet zomaar uit onze mouw schudden.

Anderzijds is het ook zo dat er topics zijn waar er geplaagd en gelachen wordt. Topics die er voor ontstaan zijn. Het zou dus sneu zijn moesten we die niet meer gebruiken omdat er ons een schuldgevoel aangepraat wordt. Ik zeg niet dat men dat doet maar op de duur zou het wel kunnen zijn dat we er niets meer durven plaatsen.

Frank, ik wil NIEMAND een schuldgevoel aanpraten. Ik heb alleen aangegeven de serieuze onderwerpen te missen op het forum. En ik heb een oproep gedaan voor nwe onderwerpen omdat ik zelf niet zo'n ster ben in het bedenken van onderwerpen. Ik gun ieder zijn of haar eigen plekje op het forum maar dan mag ik toch ook zeggen wat ik er van vind? Blijkbaar, gezien de reakties, ben ik niet de enige die er zo over denkt. En ja, het is zoals Annette al eerder schreef: een serieus onderwerp zakt al gauw weg naar beneden omdat er niet meer gereageerd wordt en dat is jammer.


Laatst aangepast door
MARIA576
op woensdag 17 augustus 2011, 19:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:22
 
MARIA576 schreef:
Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M? Twijfelende smiley

Sorry maar ik ben het met je eens,het i,als er eens serieus gepraat wordt dan nemen de "geintjes" weer de overhand en dat is irritant als het onderwerp je raakt.
Ik hou wel van een geintje maar ook dat er iets te lezen is,de chatbox is vrijwel leeg,helaas zijn de mensen die wel van een echt gesprek hielden al vertrokken.........

Maar ik zal niet zeuren(maar ook niet verlengen Engeltje smiley ),ik ga naar warmere oorden terwijl mijn abo verloopt,het ga jullie goed! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:01
 
LEANNE226 schreef:
Sorry maar ik ben het met je eens,het i,als er eens serieus gepraat wordt dan nemen de "geintjes" weer de overhand en dat is irritant als het onderwerp je raakt.
Ik hou wel van een geintje maar ook dat er iets te lezen is,de chatbox is vrijwel leeg,helaas zijn de mensen die wel van een echt gesprek hielden al vertrokken.........

Maar ik zal niet zeuren(maar ook niet verlengen Engeltje smiley ),ik ga naar warmere oorden terwijl mijn abo verloopt,het ga jullie goed! Kussende smiley

Geen verkeerde plek om te zijn Leanne, die warmere oorden...vooral als je die 'warmte' van C.M 'moet' gaan missen! Knipoog smiley
Ik ga je achterna denk ik... Nee, niet naar de warmere oorden maar wél wat betreft het lidmaatschap; 'k ga niet meer verlengen als mij abo afloopt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:14
 
MARIA576 schreef:
Frank, ik wil NIEMAND een schuldgevoel aanpraten. Ik heb alleen aangegeven de serieuze onderwerpen te missen op het forum. En ik heb een oproep gedaan voor nwe onderwerpen omdat ik zelf niet zo'n ster ben in het bedenken van onderwerpen. Ik gun ieder zijn of haar eigen plekje op het forum maar dan mag ik toch ook zeggen wat ik er van vind? Blijkbaar, gezien de reakties, ben ik niet de enige die er zo over denkt. En ja, het is zoals Annette al eerder schreef: een serieus onderwerp zakt al gauw weg naar beneden omdat er niet meer gereageerd wordt en dat is jammer.

Maria, ik zeg ook niet dat je iemand een schuldgevoel aanpraat hoor. Maar soms verstilt het gesprek gewoon op de serieuze onderwerpen. Dat is nu eenmaal zo. Soms kan men doodgewoon niet blijven doorpraten over iets.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 18 augustus 2011, 03:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:45
 
MARIA576 schreef:
Geen verkeerde plek om te zijn Leanne, die warmere oorden...vooral als je die 'warmte' van C.M 'moet' gaan missen! Knipoog smiley
Ik ga je achterna denk ik... Nee, niet naar de warmere oorden maar wél wat betreft het lidmaatschap; 'k ga niet meer verlengen als mij abo afloopt...


Laat je CM niet doodbloeden Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:55
 
FRANKT627 schreef:
Maria, ik zeg ook niet dat je iemand een schuldgevoel aanpraat hoor. Maar soms verstilt het gesprek gewoon op de serieuze onderwerpen. Dat is nu eenmaal zo. Soms kan me doodgewoon niet blijven doorpraten over iets.

Dat ben ik met je eens en dat geeft ook niet. Irl gaat dat net zo: soms is een onderwerp 'opgekauwd' en is het tijd voor iets nieuws. Er is hier al zóveel besproken dat ik soms denk dat er geen onderwerpen meer overblijven om te bespreken... Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:29
 
HERMAN388 schreef:
Laat je CM niet doodbloeden Smiley die vol vragen zit

Tegen de tijd dat ik vertrek, zal ik een paar zakken donorbloed bestellen voor CM. Is O positief goed? Want dát wil ik niet op m'n geweten hebben natuurlijk! Lachende smiley

(maar volgens mij kunnen jullie prima zónder mij, dat was zo voor mijn komst, dat zal zo blijven...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:42
 
MARIA576 schreef:
Tegen de tijd dat ik vertrek, zal ik een paar zakken donorbloed bestellen voor CM. Is O positief goed? Want dát wil ik niet op m'n geweten hebben natuurlijk! Lachende smiley

(maar volgens mij kunnen jullie prima zónder mij, dat was zo voor mijn komst, dat zal zo blijven...)

Nee...ik ben niet aan het daten...eerder lezen...ook in eerdere topics..
Ook ik voel niet de behoefde om op alle (wat grappig genoemd wordt)woorden te reageren...
Zie dat als zonde van mijn tijd.
Ook ik kan weleens even meedoen, maar zeker niet met 1 woord of met een poppekastpoppetje...
Denk ook dat het ligt aan vakantietijd...dus ook misschien een beetje aan nou net die mensen die weleens weer iets serieus kunnen neerzetten...
Het is nu gewoon een beetje LAUW...
En moet toegeven ook ik ben direkt niet iemand die echt met een zinnig onderwerp KAN...of ZAL beginnen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 21:02
 
Ik vind het jammer te merken welke kant dit op gaat.

Als ik naar mijzelf kijk, mis ik ook best de serieuze kant van het forum, maar is het ook zo dat ik wel erg kan genieten van het geplaag over en weer.
Wat niet wil zeggen dat ik ook niet serieus kan zijn.

Het afgelopen half jaar is erg zwaar geweest, zowel fysiek als mentaal, en ben duidelijk hier aan het afreageren geweest. Mocht ik mensen daarmee gekwetst hebben, dan spijt mij dat zeer.
Ook als ik daarmee gezorgd heb dat er mensen niet meer op het forum kwamen, spijt mij dat.

José
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 21:59
 
JOSINA022 schreef:
Ik vind het jammer te merken welke kant dit op gaat.

Als ik naar mijzelf kijk, mis ik ook best de serieuze kant van het forum, maar is het ook zo dat ik wel erg kan genieten van het geplaag over en weer.
Wat niet wil zeggen dat ik ook niet serieus kan zijn.

Het afgelopen half jaar is erg zwaar geweest, zowel fysiek als mentaal, en ben duidelijk hier aan het afreageren geweest. Mocht ik mensen daarmee gekwetst hebben, dan spijt mij dat zeer.
Ook als ik daarmee gezorgd heb dat er mensen niet meer op het forum kwamen, spijt mij dat.

José

Niet zo zwaar of persoonlijk aan tillen joh,is helemaal niet nodig en bovendien is het vandaag st.Juttemis dus eigenlijk is het niks.........of niets.........of nooit............en zo........... Geschokte, onthutste smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:05
 
LEANNE226 schreef:
Niet zo zwaar of persoonlijk aan tillen joh,is helemaal niet nodig en bovendien is het vandaag st.Juttemis dus eigenlijk is het niks.........of niets.........of nooit............en zo........... Geschokte, onthutste smiley Clown smiley

Haha, dank je wel!

Ergens hebben ze wel gelijk, alleen komt het vandaag even verkeerd bij mij binnen. Heb echt een off-day (of is het de morfine die dat doet Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley ) Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:12
 
JOSINA022 schreef:
Haha, dank je wel!

Ergens hebben ze wel gelijk, alleen komt het vandaag even verkeerd bij mij binnen. Heb echt een off-day (of is het de morfine die dat doet Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley ) Boze smiley

Het is gewoonweg storend als er dingen op het forum staan die alleen voor insiders te volgen zijn,ik begrijp er in ieder geval niets van Twijfelende smiley

ps.ist geen PMS? Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:16
 
LEANNE226 schreef:
Het is gewoonweg storend als er dingen op het forum staan die alleen voor insiders te volgen zijn,ik begrijp er in ieder geval niets van Twijfelende smiley

ps.ist geen PMS? Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Dat kan ik mij levendig voorstellen en daarom mijn excuses ook voor degenen die juist daarom misschien het forum gingen mijden.

Haha, PMS...gaat 'm niet meer worden...sinds mei j.l. heb ik daar (gelukkig!) geen last meer van Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:18
 
[quote=JOSINA022]Dat kan ik mij levendig voorstellen en daarom mijn excuses ook voor degenen die juist daarom misschien het forum gingen mijden.



Nou Josina......ik stoor me er niet aan hoor.
Ga maar lekker door met schrijven. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:20
 
[quote=VISSER278]

Ok, thnx...is dat een excuus voor het feit dat ik het kampvuur gemist heb? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Enne...was het plafond nog wit te krijgen? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:52
 
JOSINA022 schreef:
Ik vind het jammer te merken welke kant dit op gaat.

Als ik naar mijzelf kijk, mis ik ook best de serieuze kant van het forum, maar is het ook zo dat ik wel erg kan genieten van het geplaag over en weer.
Wat niet wil zeggen dat ik ook niet serieus kan zijn.

Het afgelopen half jaar is erg zwaar geweest, zowel fysiek als mentaal, en ben duidelijk hier aan het afreageren geweest. Mocht ik mensen daarmee gekwetst hebben, dan spijt mij dat zeer.
Ook als ik daarmee gezorgd heb dat er mensen niet meer op het forum kwamen, spijt mij dat.

José

't Is vást de morfine José, die doet ráre dingen met je, ik weet er álles van! Knipoog smiley Sorry...als ik je de indruk gegeven heb dat ik kritiek (op je) had! Slechte timing van me hè? Twijfelende smiley Nee hoor meis, niks van aantrekken! Het is meer het verlangen naar wat diepgang maar daarmee is gewoon gezellig of melig zijn niet fout hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:10
 
MARIA576 schreef:
't Is vást de morfine José, die doet ráre dingen met je, ik weet er álles van! Knipoog smiley Sorry...als ik je de indruk gegeven heb dat ik kritiek (op je) had! Slechte timing van me hè? Twijfelende smiley Nee hoor meis, niks van aantrekken! Het is meer het verlangen naar wat diepgang maar daarmee is gewoon gezellig of melig zijn niet fout hoor!

Lief van je, dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:18
 
Ik kreeg gisteren telefoon van de polikliniek dat ik vrijdag mag komen voor controle van mijn hand ipv maandag.

Hoe eerder hoe beter Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:20
 
[quote=JOSINA022]


Ja , na veel inspanningen , stijve nek, andere kleur haar is het eindelijk voor elkaar.
Maar ik hoop dat ze me dit nooit, maar dan ook nooooooit meer aandoen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:33
 
HERMAN388 schreef:
Ik kreeg gisteren telefoon van de polikliniek dat ik vrijdag mag komen voor controle van mijn hand ipv maandag.

Hoe eerder hoe beter Lachende smiley

Succes Herman! Hoop met je mee dat het alleen maar góéde berichten zijn! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:39
 
HERMAN388 schreef:
Ik kreeg gisteren telefoon van de polikliniek dat ik vrijdag mag komen voor controle van mijn hand ipv maandag.

Hoe eerder hoe beter Lachende smiley


Vanmiddag om 13.00uur voor controle geweest.
Goedemiddag ....goeiemiddag dokter.
Alles goed? Ja hoor, nergens geen last meer van. Goed zo ....dan zijn we klaar met elkaar of hebt u nog vragen? Nee hoor dokter.
Goed zo.
13.05uur stond fisherman weer buiten. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:45
 
VISSER278 schreef:
Vanmiddag om 13.00uur voor controle geweest.
Goedemiddag ....goeiemiddag dokter.
Alles goed? Ja hoor, nergens geen last meer van. Goed zo ....dan zijn we klaar met elkaar of hebt u nog vragen? Nee hoor dokter.
Goed zo.
13.05uur stond fisherman weer buiten. Verraste, verbaasde smiley

Hahahaha idd hoe EERDER hoe BETER
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3