ChristianMatch
 


Forum

Komkommertijd?!
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 10:51
 
Het is ook niet altijd makkelijk om goede onderwerpen aan te dragen.
Ik ben daar zelf ook niet zo goed is, al mis ik de serieuze gesprekken dan wel.
Er zijn momenten in je leven dat je iets bezighoud, zodat je daarover een topic kunt openen, maar er zijn ook zoveel vragen waarvan je denkt...dat gaat een ander niks aan dat ik daarover nadenk.
Het forum is nog altijd openbaar en dat weerhoud me ook vaak om een topic te openen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 11:38
 
Binnenkort is het weer perpernotentijd, spruitjestijd..


wat een snerttijd Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 17:21
 
JOLAN931 schreef:
Het is ook niet altijd makkelijk om goede onderwerpen aan te dragen.
Ik ben daar zelf ook niet zo goed is, al mis ik de serieuze gesprekken dan wel.
Er zijn momenten in je leven dat je iets bezighoud, zodat je daarover een topic kunt openen, maar er zijn ook zoveel vragen waarvan je denkt...dat gaat een ander niks aan dat ik daarover nadenk.
Het forum is nog altijd openbaar en dat weerhoud me ook vaak om een topic te openen

Ik herken dit...
Ook ik vind het vaak moeilijk om te reageren...
Eenmaal aan het lezen...komt het soms spontaan...(of juist niet omdat ik de juiste woorden weer niet kan vinden...)
Wat doen we moeilijk he??? (Of ben ik hetzelf??)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:33
 
ZEELAND736 schreef:
Ik herken dit...
Ook ik vind het vaak moeilijk om te reageren...
Eenmaal aan het lezen...komt het soms spontaan...(of juist niet omdat ik de juiste woorden weer niet kan vinden...)
Wat doen we moeilijk he??? (Of ben ik hetzelf??)

Maar neen Zeeland, je doet niet moeilijk. Het is gewoon een bedenking dat de verhouding tussen het serieuze en het geinen uit balans is.

Op dit moment zijn er niet veel (of geen) ernstige onderwerpen maar betekent het dan ook dat we niet meer op de luchtige topics wat mogen kriebelen? Als we allemaal die stelling zouden handhaven krijgen we een forum zoals op andere datesites: een levenloos forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:22
 
FRANKT627 schreef:
Maar neen Zeeland, je doet niet moeilijk. Het is gewoon een bedenking dat de verhouding tussen het serieuze en het geinen uit balans is.

Op dit moment zijn er niet veel (of geen) ernstige onderwerpen maar betekent het dan ook dat we niet meer op de luchtige topics wat mogen kriebelen? Als we allemaal die stelling zouden handhaven krijgen we een forum zoals op andere datesites: een levenloos forum.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:24
 
ik zag in de winkel vandaag kommers en spruiten..

dus de komkommertijd is er nog..
en de spruitjestijd komt eraan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:35
 
MARISKA601 schreef:
ik zag in de winkel vandaag kommers en spruiten..

dus de komkommertijd is er nog..
en de spruitjestijd komt eraan Knipoog smiley

komkommers zijn lekker die spruiten magje houden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar we gaan maar weer on-topic he.

Er zijn ondertussen nieuwe topics geopend waar serieus op wordt gereageerd Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:37
 
Vind komkommers wel lekker Kwijlende smiley en komkommertijd, tja het is zomer, nou ja Coole smiley met zonnebril het moet zomer voorstellen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En ik denk dat wat ik zo lees bij de topics het serieuze en geinen elkaar wel afwisselen, soms is het ff een ontlading op dat wat je meemaakt en wil je niet serieus zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:14
 
Ik zou een groot voorstander zijn eens een goede censuur hier te gaan toepassen. En mensen die doelbewust alleen maar slap willen ouwehoeren ze de wacht aan gaan zeggen, hun bijdrages verwijderen en ze waarschuwen voor een ban. Ze vervuilen het forum met hun onzin. Dat geeft veel irritatie bij anderen.
Waarom zou je wel aanpakken als iemand eens een keer over de schreef gaat met beledigingen en niet met dit flauwe gewauwel? Ik vind dit nog veel erger eigenlijk. Iedereen kan zich wel eens verkeerd uitdrukken, maar het stomme geklets tussen goede onderwerpen door is zwaar irritant.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:20
 
YELNIN491 schreef:
Vind komkommers wel lekker Kwijlende smiley en komkommertijd, tja het is zomer, nou ja Coole smiley met zonnebril het moet zomer voorstellen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En ik denk dat wat ik zo lees bij de topics het serieuze en geinen elkaar wel afwisselen, soms is het ff een ontlading op dat wat je meemaakt en wil je niet serieus zijn.
en daar moet iedereen maar onder lijden? Ga eens wat nuttigs doen zou ik zo zeggen, is de was al weggewerkt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:34
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik zou een groot voorstander zijn eens een goede censuur hier te gaan toepassen. En mensen die doelbewust alleen maar slap willen ouwehoeren ze de wacht aan gaan zeggen, hun bijdrages verwijderen en ze waarschuwen voor een ban. Ze vervuilen het forum met hun onzin. Dat geeft veel irritatie bij anderen.
Waarom zou je wel aanpakken als iemand eens een keer over de schreef gaat met beledigingen en niet met dit flauwe gewauwel? Ik vind dit nog veel erger eigenlijk. Iedereen kan zich wel eens verkeerd uitdrukken, maar het stomme geklets tussen goede onderwerpen door is zwaar irritant.

Ik vind dat je doordraaft Chat. De meeste van de mensen die hier geinen leveren ook serieuse bijdragen. Dat het af en toe tussen serieuse onderwerpen door is kan ik me voorstellen dat dat sommigen irriteerd.
Maar ach... weet je.....het leven is soms al zwaar genoeg voor veel mensen en dan kan CM ff een heerlijke ontspanning zijn, waar niet de hele tijd zware onderwerpen aan bod hoeven te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:36
 
CHATULIEM619 schreef:
en daar moet iedereen maar onder lijden? Ga eens wat nuttigs doen zou ik zo zeggen, is de was al weggewerkt?

Deze opmerking vind ik erg naar en zelfs kwetsend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:53
 
IMKE917 schreef:
Deze opmerking vind ik erg naar en zelfs kwetsend.

Ik ben zelfs geneigd te zeggen dat juist deze woorden weer uitgesproken worden door iemand...die iets WIL zeggen...OM...iets te zeggen.
En dan bedoel ik jouw niet...IMKE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:55
 
CHATULIEM619 schreef:
en daar moet iedereen maar onder lijden? Ga eens wat nuttigs doen zou ik zo zeggen, is de was al weggewerkt?

Wie is iedereen???
En nee...er is geen was weg te werken...
We zitten hier net als jouw..tot laat in de avond onze tijd te verdoen op CM!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 01:14
 
Dit topic is opgestart omdat iemand vond dat er heel veel onzinnige bijdragen staan op het forum. En daar is ze niet de enige in. Er zijn meerdere mensen die vinden dat de onzinnige, flauwe opmerkingen eens een keertje minder moeten worden. Als er dan reacties komen van: ik heb stoom af te blazen, dus ik zet maar onzin neer, dan mag ik daar net zo goed op reageren.
Ik vind dat grievend naar de persoon toe, die aangeeft dat echt een probleem te vinden. En als die reactie met gehoon wordt verwelkomd, vind ik dat gewoon niet kunnen. Dus we moeten maar accepteren dat mensen bewust onzin opschrijven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 04:38
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik zou een groot voorstander zijn eens een goede censuur hier te gaan toepassen. En mensen die doelbewust alleen maar slap willen ouwehoeren ze de wacht aan gaan zeggen, hun bijdrages verwijderen en ze waarschuwen voor een ban. Ze vervuilen het forum met hun onzin. Dat geeft veel irritatie bij anderen.
Waarom zou je wel aanpakken als iemand eens een keer over de schreef gaat met beledigingen en niet met dit flauwe gewauwel? Ik vind dit nog veel erger eigenlijk. Iedereen kan zich wel eens verkeerd uitdrukken, maar het stomme geklets tussen goede onderwerpen door is zwaar irritant.

het bewijs van wat je hier beweert is zojuist weer door jezelf geleverd.

Geneesheer, genees uzelf.

Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 07:37
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit topic is opgestart omdat iemand vond dat er heel veel onzinnige bijdragen staan op het forum. En daar is ze niet de enige in. Er zijn meerdere mensen die vinden dat de onzinnige, flauwe opmerkingen eens een keertje minder moeten worden. Als er dan reacties komen van: ik heb stoom af te blazen, dus ik zet maar onzin neer, dan mag ik daar net zo goed op reageren.
Ik vind dat grievend naar de persoon toe, die aangeeft dat echt een probleem te vinden. En als die reactie met gehoon wordt verwelkomd, vind ik dat gewoon niet kunnen. Dus we moeten maar accepteren dat mensen bewust onzin opschrijven?


Chatuliem, iedereen is vrij om te schrijven op het forum.
Mits het aan bepaalde regels voldoet.
Dat jij je stoort aan de flauwigheidjes, onzin
is jouw probleem en niet de onze.

Het gaat er op lijken dat jij gaat bepalen, wat er gezegd mag worden.
En ook van hoe dingen gezegd moeten worden.

Als het je niet bevalt : LEES HET DAN NIET.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:06
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit topic is opgestart omdat iemand vond dat er heel veel onzinnige bijdragen staan op het forum. En daar is ze niet de enige in. Er zijn meerdere mensen die vinden dat de onzinnige, flauwe opmerkingen eens een keertje minder moeten worden. Als er dan reacties komen van: ik heb stoom af te blazen, dus ik zet maar onzin neer, dan mag ik daar net zo goed op reageren.
Ik vind dat grievend naar de persoon toe, die aangeeft dat echt een probleem te vinden. En als die reactie met gehoon wordt verwelkomd, vind ik dat gewoon niet kunnen. Dus we moeten maar accepteren dat mensen bewust onzin opschrijven?

Even alleen over de vetgedrukte zin.......Tuurlijk mag jij reageren, maar waarom moet het perse weer kwetsend zijn naar anderen toe. Ik vind jou toon naar anderen zeer onprettig en niet getuigend van enig empathisch vermogen.

Om verder op je reactie in te gaan, nadat de toppic starter haar vraag en probleem had geuit, zijn er een aantal hele mooie toppics geopend waar serieus op gereageerd wordt. Dus ze is wel degelijk heel serieus genomen en daardoor is de noodzaak van dit toppic een beetje naar de achtergrnd gekomen. Dat er dan naar aanleiding van de titel grappige en melige reacties komen......ach....kniesoor die zich daaraan stoort.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:10
 
Ik ben helemaal niet tegen een geintje, maar is het ook niet zo dat sommige topics helemaal ondergesneeuwd worden door gein en onzin?
Misschien drukt Chat zich niet zo makkelijk uit hierin, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:18
 
IMKE917 schreef:
Even alleen over de vetgedrukte zin.......Tuurlijk mag jij reageren, maar waarom moet het perse weer kwetsend zijn naar anderen toe. Ik vind jou toon naar anderen zeer onprettig en niet getuigend van enig empathisch vermogen.

Om verder op je reactie in te gaan, nadat de toppic starter haar vraag en probleem had geuit, zijn er een aantal hele mooie toppics geopend waar serieus op gereageerd wordt. Dus ze is wel degelijk heel serieus genomen en daardoor is de noodzaak van dit toppic een beetje naar de achtergrnd gekomen. Dat er dan naar aanleiding van de titel grappige en melige reacties komen......ach....kniesoor die zich daaraan stoort.

Ik wil ook ff reageren op die zin, aangezien ik degene ben die dat geschreven heeft...

Misschien, Chatuliem, dat je je eens kunt verdiepen in het hoe en waarom ik dat geschreven heb? Zodat je weet waar het vandaan komt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:24
 
JOLAN931 schreef:
Ik ben helemaal niet tegen een geintje, maar is het ook niet zo dat sommige topics helemaal ondergesneeuwd worden door gein en onzin?
Misschien drukt Chat zich niet zo makkelijk uit hierin, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.

Dat heb ik ook niet ontkent, er zit een kern van waarheid in. Maar ik denk dan lees het niet, sla ze over of lees er over heen. Er zijn er een paar die ff behoefte hebben om hun zorgen van alle dag weg te schrijven of te geinen hier op het forum. Mogen ze??? Cm heet nog altijd o.a. een ontmoetings site. De ene mens ontmoet de ander graag in een ernstige context en de andere wil liever hier een beetje lucht omdat het leven al zwaar genoeg is. Ik vind het zo jammer dat daar aan voorbij gegeaan wordt en dat er zo'n gebiedende toon aan gegeven wordt. De ene keer is het dat er gegeind wordt de andere keer dat er schrijffouten zijn en daar kom ik tegen in het verweer. Het begint erop te lijken dat wanneer je niet aan bepaalde voorwaarden voldoet je dan niet mag schrijven op het forum.

Daarbij, niet iedereen kan goed discusseren of zijn of haar gedachten verwoorden in een serieus onderwerp.
En het geinen gebeurd in toppics waar verder geen serieuse discussies gaande zijn. Dus ....let it be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:39
 
MARISKA601 schreef:
Chatuliem, iedereen is vrij om te schrijven op het forum.
Mits het aan bepaalde regels voldoet.
Dat jij je stoort aan de flauwigheidjes, onzin
is jouw probleem en niet de onze.

Het gaat er op lijken dat jij gaat bepalen, wat er gezegd mag worden.
En ook van hoe dingen gezegd moeten worden.

Als het je niet bevalt : LEES HET DAN NIET.
Daarom ben ik een groot voorstander van censuur op dit gebied. Want sommige mensen komen niet verder alleen maar onzin. Wat is erop tegen die onzin dan maar gewoon te verwijderen en alleen maar gerichte reacties te laten staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:39
 
Als men vind dat er minachtend gedaan word op een topic,waarom
spreekt men de mensen niet pv aan of stuur ze een mail.

Speel het niet uit op het forum.

Niet iedereen beschikt de gave om serieuze diepgaande topics
te schrijven op het forum.

Als men geen gein meer mag uitoefenen op het forum, dan worden vele
mensen belet om nog maar 1 letter neer te zetten.

Dan zou het topic mop een slotje moeten krijgen.

Je kan op het forum niet iedereen het naar de zin maken.
Staat iets je niet aan, negeer het.
We zijn niet verplicht om alles op het forum te lezen.

We zijn vrij in om topics zelf te maken.
We zijn vrij in om te reageren.
We zijn vrij in in hoe wij reageren.

Niet iedereen beschikt de gave van een goede schrijver te zijn.
Niet iedereen kan zijn mening goed onderbouwen.

Als de topic openener klachten heeft op de reacties, mail
naar de gene die reacties hebben geplaatst.

Nu lijkt het net alsof degene die dit topic heeft geopend,
bij anderen die niets geschreven hebben loopt te klagen.

Zolang niemand mij op de vingers tikt, dat ik zijn of haar topic
om zeep helpt, blijf ik doorgaan.


En sinds dit topic is geopend , zijn er weer wat serieuzere items erbij gekomen.

Als er censuur word toegepast op het forum, word het lastig
om nog maar 1 letter te schrijven.

Sorry voor de taalfouten die ik regelmatig typ.
Sorry voor de gramaticale fouten.
Ik heb geen diploma havo/hbo/universiteit.

Ik heb diploma spinazie academie.
En ja daar leerde ik ook dingen over komkommers.

Zomermaanden staan nu eenmaal bekend op het gebied van nieuws
komkommertijd.

Mag het forum ook een komkommertijd meemaken?
En hoe komt het dat het forum een komkommertijd meemaakt?

Vakantie tijd is het.
Mensen houden zich daarmee bezig.
Of men zit midden in een verhuiszing.
Of men is bezig met het huis op te knappen.

Na zware arbeid is het onspannen.
Dus een beetje geinen op het forum moet kunnen vind ik.

Als men de humor er niet van inziet, is het niet mijn probleem.
Maar hun probleem.

Kritiek hebben op een ander is altijd makkelijker, dan kritisch naar je zelf te kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:42
 
IMKE917 schreef:
Dat heb ik ook niet ontkent, er zit een kern van waarheid in. Maar ik denk dan lees het niet, sla ze over of lees er over heen. Er zijn er een paar die ff behoefte hebben om hun zorgen van alle dag weg te schrijven of te geinen hier op het forum. Mogen ze??? Cm heet nog altijd o.a. een ontmoetings site. De ene mens ontmoet de ander graag in een ernstige context en de andere wil liever hier een beetje lucht omdat het leven al zwaar genoeg is. Ik vind het zo jammer dat daar aan voorbij gegeaan wordt en dat er zo'n gebiedende toon aan gegeven wordt. De ene keer is het dat er gegeind wordt de andere keer dat er schrijffouten zijn en daar kom ik tegen in het verweer. Het begint erop te lijken dat wanneer je niet aan bepaalde voorwaarden voldoet je dan niet mag schrijven op het forum.

Daarbij, niet iedereen kan goed discusseren of zijn of haar gedachten verwoorden in een serieus onderwerp.
En het geinen gebeurd in toppics waar verder geen serieuse discussies gaande zijn. Dus ....let it be
Er valt niet overheen te lezen. Als je een serieus topic hebt wordt dat zo snel mogelijk overgenomen door flauwe bijdrages, die het hele topic doen ondersneeuwen. Ik vind dat die mensen eens persoonlijk door CM benaderd moeten worden. Zij verpesten goede topics met hun flauwe grappen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:43
 
CHATULIEM619 schreef:
Er valt niet overheen te lezen. Als je een serieus topic hebt wordt dat zo snel mogelijk overgenomen door flauwe bijdrages, die het hele topic doen ondersneeuwen. Ik vind dat die mensen eens persoonlijk door CM benaderd moeten worden. Zij verpesten goede topics met hun flauwe grappen.


Er zijn ook mensen die leuke topics om zeep helpen met kritiek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:52
 
MARISKA601 schreef:
Er zijn ook mensen die leuke topics om zeep helpen met kritiek.

Idd, het kan ook andersom!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:52
 
MARISKA601 schreef:
Als men vind dat er minachtend gedaan word op een topic,waarom
spreekt men de mensen niet pv aan of stuur ze een mail.

Speel het niet uit op het forum.

Niet iedereen beschikt de gave om serieuze diepgaande topics
te schrijven op het forum.

Als men geen gein meer mag uitoefenen op het forum, dan worden vele
mensen belet om nog maar 1 letter neer te zetten.

Dan zou het topic mop een slotje moeten krijgen.

Je kan op het forum niet iedereen het naar de zin maken.
Staat iets je niet aan, negeer het.
We zijn niet verplicht om alles op het forum te lezen.

We zijn vrij in om topics zelf te maken.
We zijn vrij in om te reageren.
We zijn vrij in in hoe wij reageren.

Niet iedereen beschikt de gave van een goede schrijver te zijn.
Niet iedereen kan zijn mening goed onderbouwen.

Als de topic openener klachten heeft op de reacties, mail
naar de gene die reacties hebben geplaatst.

Nu lijkt het net alsof degene die dit topic heeft geopend,
bij anderen die niets geschreven hebben loopt te klagen.

Zolang niemand mij op de vingers tikt, dat ik zijn of haar topic
om zeep helpt, blijf ik doorgaan.


En sinds dit topic is geopend , zijn er weer wat serieuzere items erbij gekomen.

Als er censuur word toegepast op het forum, word het lastig
om nog maar 1 letter te schrijven.

Sorry voor de taalfouten die ik regelmatig typ.
Sorry voor de gramaticale fouten.
Ik heb geen diploma havo/hbo/universiteit.

Ik heb diploma spinazie academie.
En ja daar leerde ik ook dingen over komkommers.

Zomermaanden staan nu eenmaal bekend op het gebied van nieuws
komkommertijd.

Mag het forum ook een komkommertijd meemaken?
En hoe komt het dat het forum een komkommertijd meemaakt?

Vakantie tijd is het.
Mensen houden zich daarmee bezig.
Of men zit midden in een verhuiszing.
Of men is bezig met het huis op te knappen.

Na zware arbeid is het onspannen.
Dus een beetje geinen op het forum moet kunnen vind ik.

Als men de humor er niet van inziet, is het niet mijn probleem.
Maar hun probleem.

Kritiek hebben op een ander is altijd makkelijker, dan kritisch naar je zelf te kijken.
Ten eerste een persoonlijke noot: ik vind dat je heel goed schrijft. Voor mij het bewijs, dat spelling en grammatica op de spinazie-academie goed geleerd wordt. Ik betrap jou niet zo snel op spelfouten; anderen die hogere opleiding gehad hebben schrijven aanzienlijk slechter.
Nu inhoudelijk: een geintje op zijn tijd is niks mis mee. Maar hier loopt het de spuigaten uit. En dan vind ik dat CM maar eens censuur moet gaan toepassen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:55
 
Het feit is er alweer dat we weer gehakketak gaan krijgen zoals op zovele topics. Het wordt weer een welles nietes spelletje dat zodanig zinloos en demotiverend is. Aan beide kanten worden fouten gemaakt maar de vraag is dan hoe gaan we die fouten, ons gedrag, dan aanpakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:57
 
Laat ik hier ook nog iets over zeggen dan....Ja, Chat heeft gelijk: ik ben dit topic gestart omdat ik ontzettend veel moeite heb met het oppervlakkige gepraat op het forum. En idd, élk onderwerp, serieus of niet, wordt 'overgenomen' door oppervlakkigheid en dat stoort me!! Dat er ruimte moet zijn voor ontspannen praat, begrijp ik, maar moet het dan zo zijn dat echt élk onderwerp stuk gemaakt wordt door blabla-bijdragen? Ook is het zo dat elk serieus onderwerp binnen de kortste keren naar beneden zakt omdat de behoefte aan lol blijkbaar veel groter is zodat die onderwerpen steeds bovenaan het forumlijstje staan.
O ja, er zijn gelukkig een aantal serieuze onderwerpen bij gekomen en daar ben ik persoonlijk hartstikke blij mee.
Begrijp me goed: als het zo is...en zo blijft, dan is er blijkbaar een groter(ere) behoefte aan gezelligheid, dan aan goede onderwerpen. Wie ben ik om dat te veroordelen? Maar ik voel me er niet (meer) bij thuis. Dan moet ik idd. gewoon het forum niet meer lezen....maar dan blijft er voor mij niet veel meer te lezen over en zie ik niet in waarom ik hier zou blijven.
Ik heb ook de indruk dat het forum stelselmatig gebruikt wordt om te chatten met elkaar, doe dat in de Chatroom! Ikzelf kom daar nooit omdat ik daar geen behoefte aan heb en ik niet opgewassen ben tegen die vaak snelle manier van speels reageren op elkaar.
Ik heb het al eerder gezegd: 'k gun iedereen zijn/haar plekje....maar mag ik en anderen met mij, alsjeblieft óók een plekje hier? Of moeten WIJ alles maar 'aanhoren' onder het mom van: alles mag en alles moet kunnen? Niet fair!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:58
 
Als Maria het niet leuk vind dat dit topic van haar om zeep is geholpen door onzinnige dingen van mij, mag ze mij persoonlijk mailen.

Als jij ,Chat, vind dat CM censuur moet gaan toepassen op het forum, moet je niet bij de leden zelf zijn maar bij de redactie.


Je zou ook een topic kunnen open op het forum over jou zienswijze hoe het forum gebruikt dient te worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3