ChristianMatch
 


Forum

Komkommertijd?!
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:00
 
JOSINA022 schreef:
Ik wil ook ff reageren op die zin, aangezien ik degene ben die dat geschreven heeft...

Misschien, Chatuliem, dat je je eens kunt verdiepen in het hoe en waarom ik dat geschreven heb? Zodat je weet waar het vandaan komt?
Josina, natuurlijk lees ik ook over jouw gezondheidsproblemen. Maar heb jij wel door dat het mensen ook kan gaan irriteren als je voortdurend flauwe opmerkingen maakt?


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 25 augustus 2011, 13:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:00
 
IMKE917 schreef:
Dat heb ik ook niet ontkent, er zit een kern van waarheid in. Maar ik denk dan lees het niet, sla ze over of lees er over heen. Er zijn er een paar die ff behoefte hebben om hun zorgen van alle dag weg te schrijven of te geinen hier op het forum. Mogen ze??? Cm heet nog altijd o.a. een ontmoetings site. De ene mens ontmoet de ander graag in een ernstige context en de andere wil liever hier een beetje lucht omdat het leven al zwaar genoeg is. Ik vind het zo jammer dat daar aan voorbij gegeaan wordt en dat er zo'n gebiedende toon aan gegeven wordt. De ene keer is het dat er gegeind wordt de andere keer dat er schrijffouten zijn en daar kom ik tegen in het verweer. Het begint erop te lijken dat wanneer je niet aan bepaalde voorwaarden voldoet je dan niet mag schrijven op het forum.

Daarbij, niet iedereen kan goed discusseren of zijn of haar gedachten verwoorden in een serieus onderwerp.
En het geinen gebeurd in toppics waar verder geen serieuse discussies gaande zijn. Dus ....let it be


Ik ben het niet helemaal met je eens Imke......Als Chatuliems iets denigrerend zegt over de was wegvouwen wordt men blijkbaar boos maar om de flauwe grapjes over domme blondjes en sexy vrouwen komt er geen commentaar? Net zo denigrerend....
En wat je zegt over je zorgen kwijt kunnen op het forum? Is het forum daar voor? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar niet op zit te wachten om van iedereen het wel en wee te lezen, dat is leuk als het in normale proporties gebeurd en het leven is inderdaad voor de meeste mensen(niet alleen de forumschrijvers) al zwaar genoeg, als je dan voor je ontspanning even het forum in kijkt zie je alleen gesprekken tussen een aantal mensen die voor anderen absoluut niet boeiend zijn om te lezen.
Laat mensen die hun ei kwijt willen daar een apart onderwerp van maken en het ook daar houden dan ben je in de mogelijkheid om het over te slaan. Het lijkt wel om het forum een weblog aan het worden is voor gebeurtenissen van mensen de hele dag door. En dat kan volgens mij nooit de bedoeling van het forum zijn want -net wat je ook al schrijft- het forum is er voor iedereen.
Ik hou zelf ook wel van een grapje en een lolletje maar het is niet leuk als ieder serieus onderwerp weer afgedaan wordt met een flauwe opmerking......En in die zin ben ik het ook met Maria eens, iedereen heeft hier recht op een plekje, óók de mensen die van een pittige discussie houden en van de meer serieuzere onderwerpen.....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 25 augustus 2011, 10:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:53
 
CHATULIEM619 schreef:
Josina, natuurlijk lees ik ook over jouw gezondheidsproblemen. Maar heb jij wel door dat het mensen ook kan gaan irriteren als je voortdurend flauwe opmerkingen maakt?

Sorry Chat, maar nu ga je echt over een grens. Je hebt nu de verkeerde te pakken.
Ik heb superveel respect voor Josina, dat ze zó moedig is, niet klaagt, maar grapjes kan maken.....petje af Josina, en er is denk ik bijna niemand die zich aan je stoort!!!!


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 10:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:57
 
ANNETTE050 schreef:
Sorry Chat, maar nu ga je echt over een grens. Je hebt nu de verkeerde te pakken.
Ik heb superveel respect voor Josina, dat ze zó moedig is, niet klaagt, maar grapjes kan maken.....petje af Josina, en er is denk ik bijna niemand die zich aan je stoort!!!!

Wat een lieve reactie, ik geloof dat ik dit wel even kon gebruiken, dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:14
 
CHATULIEM619 schreef:
Er valt niet overheen te lezen. Als je een serieus topic hebt wordt dat zo snel mogelijk overgenomen door flauwe bijdrages, die het hele topic doen ondersneeuwen. Ik vind dat die mensen eens persoonlijk door CM benaderd moeten worden. Zij verpesten goede topics met hun flauwe grappen.

Ik heb het al eerder aan gegeven, idd soms loopt een serieus toppic ff uit de hand. Maar nadat mensen zeggen om weer on toppic te gaan gebeurd dat in de regel ook. Dan komt er soms nog een enkele opmerking tussen door maar ...... lees er over heen.... die persoon heeft alles nog niet gelezen.
Daarbij, als jij vind dat die mensen dan door CM benaderd moeten worden, bespreek dit probleem dan met CM. Ik vind het jammer dat dit toppic nu ontaard in een heel negatief sfeertje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:30
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben het niet helemaal met je eens Imke......Als Chatuliems iets denigrerend zegt over de was wegvouwen wordt men blijkbaar boos maar om de flauwe grapjes over domme blondjes en sexy vrouwen komt er geen commentaar? Net zo denigrerend....
En wat je zegt over je zorgen kwijt kunnen op het forum? Is het forum daar voor? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar niet op zit te wachten om van iedereen het wel en wee te lezen, dat is leuk als het in normale proporties gebeurd en het leven is inderdaad voor de meeste mensen(niet alleen de forumschrijvers) al zwaar genoeg, als je dan voor je ontspanning even het forum in kijkt zie je alleen gesprekken tussen een aantal mensen die voor anderen absoluut niet boeiend zijn om te lezen.
Laat mensen die hun ei kwijt willen daar een apart onderwerp van maken en het ook daar houden dan ben je in de mogelijkheid om het over te slaan. Het lijkt wel om het forum een weblog aan het worden is voor gebeurtenissen van mensen de hele dag door. En dat kan volgens mij nooit de bedoeling van het forum zijn want -net wat je ook al schrijft- het forum is er voor iedereen.
Ik hou zelf ook wel van een grapje en een lolletje maar het is niet leuk als ieder serieus onderwerp weer afgedaan wordt met een flauwe opmerking......En in die zin ben ik het ook met Maria eens, iedereen heeft hier recht op een plekje, óók de mensen die van een pittige discussie houden en van de meer serieuzere onderwerpen.....


Oke, zorgen wegschrijven op het forum heb ik zo niet helemaal bedoeld. Maar meer in de zin van naast je zorgen ff ontspannen op het forum.
Ik ben het niet eens dat elk toppic bedorven wordt door ongein. Volgens mij..maar ik heb het niet gecheckt.. wordt er in de bovenste rij toppic's (christelijke leven enz) heel serieus gesproken.
De aparte onderwerpen waar gegeint wordt zijn er al en staan volgens mij in het rijtje...van alles wat.
Ik heb de indruk dat er nu een redelijk evenwicht is tussen serieus en gein. Maar goed...wie ben ik...
En wat je zegt, iedereen heeft hier recht op een plekje, klopt, zeg ik zelf ook!! De ene houd van serieus en de ander van lol maken. Kraak de ene dan niet af wanneer die lol maakt en jij daar niet tegen kunt. Doet de ander toch ook niet wanneer je serieus bent. Dat is het punt waar ik mij aan stoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:59
 
IMKE917 schreef:
Oke, zorgen wegschrijven op het forum heb ik zo niet helemaal bedoeld. Maar meer in de zin van naast je zorgen ff ontspannen op het forum.
Ik ben het niet eens dat elk toppic bedorven wordt door ongein. Volgens mij..maar ik heb het niet gecheckt.. wordt er in de bovenste rij toppic's (christelijke leven enz) heel serieus gesproken.
De aparte onderwerpen waar gegeint wordt zijn er al en staan volgens mij in het rijtje...van alles wat.
Ik heb de indruk dat er nu een redelijk evenwicht is tussen serieus en gein. Maar goed...wie ben ik...
En wat je zegt, iedereen heeft hier recht op een plekje, klopt, zeg ik zelf ook!! De ene houd van serieus en de ander van lol maken. Kraak de ene dan niet af wanneer die lol maakt en jij daar niet tegen kunt. Doet de ander toch ook niet wanneer je serieus bent. Dat is het punt waar ik mij aan stoor.


en mag ik me daar volledig bij aansluiten?? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 18:10
 
[quote=HANNAH810]en mag ik me daar volledig bij aansluiten?? Engeltje smiley[/quote

MAG IK ERBIJ???
]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:48
 
[quote=ZEELAND736]

Niet allemaal tegelijk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3