ChristianMatch
 


Forum

Singledag 2012 ?!
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 23:49
 
ANNETTE050 schreef:
Nou, niet op een rotonde! Als je op een rotonde drie keer links gaat zit je volgens mij al een héééél eind van de rotonde af en niet in een rechtse richting.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
k Heb het net om de salontafel, die even als engelse rotonde dienst moest doen, uitgeprobeerd!!!!..... Clown smiley .....lol......en kwam achter de bank met mijn neus tegen de muur uit.
Het is dan toch 1x links en 2x rechts????? Ook al rij je op de linkerbaan.....????????
Tsjonge jonge...wat een denkwerk weer...... Gefrustreerde smiley

1 x links en twee keer rechts op een Engelse rotonde? Zou je dat wel doen? En hoe moet dat eigenlijk? Navigeren is echt iets voor vrouwen, merk ik. Gefrustreerde smiley

Tom, navigeert toch maar zelf, zo'n ding heet niet voor niets TomTom Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 7 september 2011, 00:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 00:33
 
THOMAS968 schreef:
1 x links en twee keer rechts op een Engelse rotonde? Zou je dat wel doen? En hoe moet dat eigenlijk? Navigeren is echt iets voor vrouwen, merk ik. Gefrustreerde smiley

Tom, navigeert toch maar zelf, zo'n ding heet niet voor niets TomTom Engeltje smiley

Heel gewoon natuurlijk..... Gefrustreerde smiley .....uitgaande van een rotonde met 4 afslagen gewoon 1x links de rotonde op en twee keer rechtsaanhouden op de linkerrijbaan... Engeltje smiley ......simpel....
...en ....de aanwijzingen die de TomTom geeft worden natuurlijk niet voor niets uitgesproken door een vrouwenstem..... Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley ?


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 7 september 2011, 00:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 08:32
 
ANNETTE050 schreef:
Heel gewoon natuurlijk..... Gefrustreerde smiley .....uitgaande van een rotonde met 4 afslagen gewoon 1x links de rotonde op en twee keer rechtsaanhouden op de linkerrijbaan... Engeltje smiley ......simpel....
...en ....de aanwijzingen die de TomTom geeft worden natuurlijk niet voor niets uitgesproken door een vrouwenstem..... Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley ?

Uitgaande van een rotonde met 4 afslagen...in Engeland heb je ze wel met 5 of 6 Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 10:29
 
Zullen we weer even on topic?

Dus mijn vraag was ..... waarom moet het altijd zo'n eind bij mij vandaan zijn ....

Waarom niet eens iets hogerop in het land deze keer?
--> Assen / Beilen / Hoogeveen / Emmen / Stadskanaal / Gieten ?
--> Drachten / Marum / Heerenveen

Gewoon ..... omdat .... het kan !


Enne .... die opmerking van Chatuliem dat als je op CM ingeschreven staat, je automatisch maar bereid moet zijn om een stuk te rijden...... daar ga ik ook maar niet op in Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 10:55
 
ADELAAR559 schreef:
Zullen we weer even on topic?

Dus mijn vraag was ..... waarom moet het altijd zo'n eind bij mij vandaan zijn ....

Waarom niet eens iets hogerop in het land deze keer?
--> Assen / Beilen / Hoogeveen / Emmen / Stadskanaal / Gieten ?
--> Drachten / Marum / Heerenveen

Gewoon ..... omdat .... het kan !


Enne .... die opmerking van Chatuliem dat als je op CM ingeschreven staat, je automatisch maar bereid moet zijn om een stuk te rijden...... daar ga ik ook maar niet op in Smiley met dichtgeplakte mond
Vorig jaar hebben we enorm veel activiteiten in het Noorden gehad. Je bent er nooit geweest...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 7 september 2011, 10:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 11:25
 
CHATULIEM619 schreef:
Vorig jaar hebben we enorm veel activiteiten in het Noorden gehad. Je bent er nooit geweest...

komt op mij over als een verwijt....misschien kon hij niet op de dagen dat het Noordelijk uitje werd georganiseerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 12:28
 
CHATULIEM619 schreef:
Vorig jaar hebben we enorm veel activiteiten in het Noorden gehad. Je bent er nooit geweest...

Ok ok ... ik wilde er eerst niet op in gaan, maar ik begin me nu toch lichtelijk geïrriteerd te raken van die rare opmerkingen van je. Dus alsnog een reactie dan van mijn kant.

Beste Chatuliem,

Punt 1, of ik wel of niet mee ga met een uitje staat los van de stelling.
Punt 2, de stelling gaat over de singledag van 2012, dus die CM organiseert en niet een uitje die door leden worden verzorgd.
Punt 3, ik houd de agenda hier in de gaten en ik heb weinig uit het noorden gezien. Dát wat ik gezien heb.... die 2 dagen moest ik werken.
Punt 4, ik had moeite met jouw opmerking (dat als je op CM ingeschreven staat je maar bereid moet zijn tot het reizen) en ook dit staat los van het wel of niet meegaan op uitjes.
Punt 5, ik krijg er een punthoofd van
Punt 6, ik maak er geen punt meer van
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 12:37
 
ADELAAR559 schreef:
Ok ok ... ik wilde er eerst niet op in gaan, maar ik begin me nu toch lichtelijk geïrriteerd te raken van die rare opmerkingen van je. Dus alsnog een reactie dan van mijn kant.

Beste Chatuliem,

Punt 1, of ik wel of niet mee ga met een uitje staat los van de stelling.
Punt 2, de stelling gaat over de singledag van 2012, dus die CM organiseert en niet een uitje die door leden worden verzorgd.
Punt 3, ik houd de agenda hier in de gaten en ik heb weinig uit het noorden gezien. Dát wat ik gezien heb.... die 2 dagen moest ik werken.
Punt 4, ik had moeite met jouw opmerking (dat als je op CM ingeschreven staat je maar bereid moet zijn tot het reizen) en ook dit staat los van het wel of niet meegaan op uitjes.
Punt 5, ik krijg er een punthoofd van
Punt 6, ik maak er geen punt meer van
Het laatste halfjaar hebben we vijf uitjes in het Noorden georganiseerd. Verder kun je geïrriteerd raken over mijn opmerking over CM en reizen, maar je had toch van tevoren kunnen bedenken dat als je contacten wilt opdoen, ze niet allemaal in Groningen wonen? Tenslotte nog dit: er is een singlesdag geweest in het Noorden, dat was in de WZRV hallen te Zwolle.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 22:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Het laatste halfjaar hebben we vijf uitjes in het Noorden georganiseerd. Verder kun je geïrriteerd raken over mijn opmerking over CM en reizen, maar je had toch van tevoren kunnen bedenken dat als je contacten wilt opdoen, ze niet allemaal in Groningen wonen? Tenslotte nog dit: er is een singlesdag geweest in het Noorden, dat was in de WZRV hallen te Zwolle.

Zwolle in het noorden? Volgens welke atlas? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 23:05
 
ADELAAR559 schreef:
Zwolle in het noorden? Volgens welke atlas? Clown smiley

Ja hoor, Zwolle hoort écht bij het Noorden! Qua (school)vakanties...qua weerbeeld..'t is écht zo, al zeggen 10 atlassen iets anders. Vanuit Zwolle ben je zó in het (hoge) Noorden...maar niet één,twee, drie in bijv. A'dam
Hoe wou jij Zwolle noemen dan? Het midden? dus niet hè? Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 23:20
 
MARIA576 schreef:
Ja hoor, Zwolle hoort écht bij het Noorden! Qua (school)vakanties...qua weerbeeld..'t is écht zo, al zeggen 10 atlassen iets anders. Vanuit Zwolle ben je zó in het (hoge) Noorden...maar niet één,twee, drie in bijv. A'dam
Hoe wou jij Zwolle noemen dan? Het midden? dus niet hè? Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

haha ..... ok ok .... dan zijn daar de meningen over verdeeld. Al is dat niet erg. Voor mijn eigen gevoel ligt het niet in het noorden en daarom ben ik ook dit topic begonnen. Knipoog smiley

Misschien ben ik de enige die graag iets dichterbij huis wil genieten van een single-event. Dat kan natuurlijk..... je ken nie wetuh! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 23:24
 
ADELAAR559 schreef:
Zwolle in het noorden? Volgens welke atlas? Clown smiley
Zwolle is heel goed bereikbaar vanuit Groningen, en je kunt nog heel laat terug als je wilt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 23:34
 
CHATULIEM619 schreef:
Zwolle is heel goed bereikbaar vanuit Groningen, en je kunt nog heel laat terug als je wilt....


Das niet het punt, zucht! Gefrustreerde smiley
Ik begon het topic met de vraag of er niet eens een singledag in het noorden georganiseerd kan worden--> Het geografische noorden. Niet meer, niet minder. Ik heb het niet over reisafstand gehad, ik heb het ook niet gehad over de reistijd. Gewoon een simpele vraag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:55
 
MARIA576 schreef:
Ja hoor, Zwolle hoort écht bij het Noorden! Qua (school)vakanties...qua weerbeeld..'t is écht zo, al zeggen 10 atlassen iets anders. Vanuit Zwolle ben je zó in het (hoge) Noorden...maar niet één,twee, drie in bijv. A'dam
Hoe wou jij Zwolle noemen dan? Het midden? dus niet hè? Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat moet je aan Hannah vragen. Zij is erg goed in geografie... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 12:20
 
ADELAAR559 schreef:
Das niet het punt, zucht! Gefrustreerde smiley
Ik begon het topic met de vraag of er niet eens een singledag in het noorden georganiseerd kan worden--> Het geografische noorden. Niet meer, niet minder. Ik heb het niet over reisafstand gehad, ik heb het ook niet gehad over de reistijd. Gewoon een simpele vraag.


Ik denk dat je die vraag "beter" bij Judith kunt neerleggen Adelaar.

En wat is het geografische noorden ... als je er van uitgaat dat Amersfoort "midden" Nederland is ... Dan is Zwolle toch Noord-Nederland?



Uploaded with ImageShack.us


..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 8 september 2011, 12:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 14:53
 
Verduidelijking .......

Noord NL is in mijn ogen nog steeds:

Groningen
Friesland
Drenthe

Heb ik hiermee wat heldere informatie gegeven? Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 15:08
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik denk dat je die vraag "beter" bij Judith kunt neerleggen Adelaar.

En wat is het geografische noorden ... als je er van uitgaat dat Amersfoort "midden" Nederland is ... Dan is Zwolle toch Noord-Nederland?



Uploaded with ImageShack.us


..
HELEMAAL OKE...CROSS


Ik woon in het zuiden...ook helemaal duidelijk nu..
Heel leuk kaartje trouwens!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 16:02
 
ADELAAR559 schreef:
Verduidelijking .......

Noord NL is in mijn ogen nog steeds:

Groningen
Friesland
Drenthe

Heb ik hiermee wat heldere informatie gegeven? Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Lachende smiley Knipoog smiley


Voor zover een "noorderling" uit het hoge noorden helder kan zijn ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik dacht altijd, dat als ik bij Zwolle de IJssel over was, dat ik dan in Noord NL was Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 19:44
 
CROSSROAD317 schreef:
Voor zover een "noorderling" uit het hoge noorden helder kan zijn ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik dacht altijd, dat als ik bij Zwolle de IJssel over was, dat ik dan in Noord NL was Twijfelende smiley
Hoge Noorden is de Noordpool. Het is ronduit genant een Groninger als een inwoner van het hoge noorden te benoemen. Kom op zeg..Adam is hier nog geen 200 km vandaan!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 19:45
 
Sterker nog: Scandinavië begint boven de IJssel.


Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 19:47
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik denk dat je die vraag "beter" bij Judith kunt neerleggen Adelaar.

En wat is het geografische noorden ... als je er van uitgaat dat Amersfoort "midden" Nederland is ... Dan is Zwolle toch Noord-Nederland?



Uploaded with ImageShack.us


..

even voor de goede orde het middelpunt van Nederland ligt in Lunteren in het bos Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Als we dan toch even topografische bezig zijn Clown smiley
En daardoor woon ik op een paar kilometer na midden in het land Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ERIKA129
op donderdag 8 september 2011, 19:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 20:43
 
en volgens Google Earth is het een boerderij in de NOP.

wie heeft er gelijk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 21:04
 
ERIKA129 schreef:
even voor de goede orde het middelpunt van Nederland ligt in Lunteren in het bos Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Als we dan toch even topografische bezig zijn Clown smileyEn daardoor woon ik op een paar kilometer na midden in het land Knipoog smiley

Klopt, er schijnt zelfs een paaltje te zijn exact op het centrum.... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:38
 
ADELAAR559 schreef:
De singledag 2011 is in de planning.....

En ja hoor, het is weer precies zoals ik dacht. Wederom een 'ver-van-mijn-bed-show'.

Dit jaar zal ik er wederom dus niet bij zijn omdat het me gewoonweg te ver is, maar ik wil wel graag een suggestie doen voor 2012 alvast.

Waarom niet eens iets hogerop in het land deze keer?
--> Assen / Beilen / Hoogeveen / Emmen / Stadskanaal / Gieten ?
--> Drachten / Marum / Heerenveen

Gewoon eens, omdat het kan? Clown smiley


-> Drachten / Marum / Heerenveen

Waarom nou weer bij die rare friezen???????


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 10 september 2011, 20:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 23:42
 
dus Overijssel hoort niet meer bij het hoge noorden..... Huilende smiley, smiley in tranen
Dacht altijd nog wel dat ik jaren zo fijn hoog in het land woonde Clown smiley

Maarre adelaar... snap je opmerking, had ook vrienden in Friesland....
z€o voelt dat voor de Noor(d)mannen Lachende smiley

Hetzelfde gevoel geld voor Brabanders en limburgers (denk ik)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 23:54
 
COOTJE711 schreef:
Hetzelfde gevoel geld voor Brabanders en limburgers (denk ik)

nou...: Afrika begint onder de Maas...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 12 september 2011, 22:36
 
GRIFFIN748 schreef:
nou...: Afrika begint onder de Maas...

aha... eindelijk ist nu duidelijk voor me... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PAULA396





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 14:36
 
Ik wil ook in het noorden graag singles dag 2012.
Als ik naar het westen zou willen, dan zijn er genoeg andere singleclubs.
Hoewel ik Zwolle nog een redelijke afstand vind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2