ChristianMatch
 


Forum

"Dat vertel ik je later"
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 22:45
 
GERRIT084 schreef:
Wat voor werk doe je Smiley die vol vragen zit Kunnen ze beter veranderen in: wat is je minimale bestedingsruimte bv Tussen de 1500€ en de 3000€ per maand.
3000 € .. 6000€ .. ..
6000 € .. . 10.000€ .. ..
Dit ook bij de wensen zetten die je verwacht van je e.v.t partner, dit zijn zo,n beetje de belangrijkste zaken die men wil weten.
En het belangrijkste is nog steeds, hoe groot is je rugzakje, en dan komt er een hele poos niets.
En dan komt pas de liefde een keertje om het hoekje kijken, dus eerst het belangrijkste.
En dan pas de e.v.t andere fijne leuke bijkomstig heden, die je e.v.t kan mogen verwachten.
De mijne staat er dan nog niet eens tussen, steenrijke vrijgezelle mooie lieve vrijgevige en met een zwakhart dame tussen de 99 en 100 jaar.Das pas eerlijk Gefrustreerde smiley wat een geneuzel zeg Boze smiley



En dan de mijne.... kunnen boetes gedeclareerd worden bij CM? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 23:41
 
VISSER278 schreef:
Huhhh, waar heb je het nou over? Boze smiley Gefrustreerde smiley
Scharbotjes, gekookt in ratatouille, you now? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 23:42
 
VISSER278 schreef:
En dan de mijne.... kunnen boetes gedeclareerd worden bij CM? Huilende smiley, smiley in tranen
Neem ff contact op met de forum beheerder, misschien krijg je wel een keer een maand lang gratis abbo? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 23:45
 
GERRIT084 schreef:
Wat voor werk doe je Smiley die vol vragen zit Kunnen ze beter veranderen in: wat is je minimale bestedingsruimte bv Tussen de 1500€ en de 3000€ per maand.
3000 € .. 6000€ .. ..
6000 € .. . 10.000€ .. ..
Dit ook bij de wensen zetten die je verwacht van je e.v.t partner, dit zijn zo,n beetje de belangrijkste zaken die men wil weten.
En het belangrijkste is nog steeds, hoe groot is je rugzakje, en dan komt er een hele poos niets.
En dan komt pas de liefde een keertje om het hoekje kijken, dus eerst het belangrijkste.
En dan pas de e.v.t andere fijne leuke bijkomstig heden, die je e.v.t kan mogen verwachten.
De mijne staat er dan nog niet eens tussen, steenrijke vrijgezelle mooie lieve vrijgevige en met een zwakhart dame tussen de 99 en 100 jaar.
Das pas eerlijk Gefrustreerde smiley wat een geneuzel zeg Boze smiley

Logisch toch Gerrit?? Niets zo belangrijk als financieen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Zal ook eens nagaan denken over m'n aanvullende wensen lijstje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 00:03
 
COOTJE711 schreef:
Logisch toch Gerrit?? Niets zo belangrijk als financieen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Zal ook eens nagaan denken over m'n aanvullende wensen lijstje...

Kan best zijn Coot. een verlanglijstje om te Kussende smiley en dan maar laten afwachten wat ze zelf te bieden hebben. Geschokte, onthutste smiley meestal is dat het effect en dit Zieke smiley en dit wat je er aan over houd Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 01:01
 
GERRIT084 schreef:
Kan best zijn Coot. een verlanglijstje om te Kussende smiley en dan maar laten afwachten wat ze zelf te bieden hebben. Geschokte, onthutste smiley meestal is dat het effect en dit Zieke smiley en dit wat je er aan over houd Coole smiley met zonnebril
Tja... heb je ook wel weer een beetje gelijk in.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 13:30
 
COOTJE711 schreef:
Tja... heb je ook wel weer een beetje gelijk in.... Knipoog smiley


Een beetje Smiley die vol vragen zit ik dacht toch echtwel de hartstikkeveulmeerdealleswetendegelijkhebbendepersoonlijkheidskennende persoonlijkheid Gefrustreerde smiley als je dat maar weet Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 16:47
 
COOTJE711 schreef:
Logisch toch Gerrit?? Niets zo belangrijk als financieen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Zal ook eens nagaan denken over m'n aanvullende wensen lijstje...

Hihi...tja nu je het zegt: Gezocht: Man met zeer lief en opofferend karakter, in bezit van jacht, jaguar, eigen zwembad, villa, bordeaurode keuken met kookeiland, dikke spaarrekening en minimum inkomen 3 ton per jaar....
(leeftijd boven de 80 geen bezwaar)

Clown smiley


Laatst aangepast door
MARRY942
op woensdag 25 januari 2012, 16:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 16:47
 
COOTJE711 schreef:
Logisch toch Gerrit?? Niets zo belangrijk als financieen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Zal ook eens nagaan denken over m'n aanvullende wensen lijstje...

Hihi...tja nu je het zegt: Gezocht: Man met zeer lief en opofferend karakter, in bezit van jacht, jaguar, eigen zwembad, villa, bordeaurode keuken met kookeiland, dikke spaarrekening en minimum inkomen 3 ton per jaar....
(leeftijd boven de 80 geen bezwaar, mag gerust een pukkel op zijn neus hebben)

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 17:23
 
MARRY942 schreef:
Hihi...tja nu je het zegt: Gezocht: Man met zeer lief en opofferend karakter, in bezit van jacht, jaguar, eigen zwembad, villa, bordeaurode keuken met kookeiland, dikke spaarrekening en minimum inkomen 3 ton per jaar....
(leeftijd boven de 80 geen bezwaar, mag gerust een pukkel op zijn neus hebben)

Clown smiley

hmmmm
ik kan hier op het forum geen persoonlijke uitspraken doen, maar eh.......
je wensenlijstje is redelijk van toepassing op een manspersoon hier op de site, marry! Clown smiley

man met karakter..................................check

in bezit van jacht....................................zou ik effe na moeten vragen.

dikke auto.............................................check

zwembad..............................................check

villa.......................................................check

bordeaux rode, dubbel grote keuken........check
met kookeiland

dikke spaarrekening...............................ook effies naar informeren nog.

inkomen ruim 3 ton per jaar.................... is denk ik ook wel check...



klik nog maar eens flink in de rondte, dan kom je hem allicht tegen Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 17:39
 
HANNAH810 schreef:
hmmmm
ik kan hier op het forum geen persoonlijke uitspraken doen, maar eh.......
je wensenlijstje is redelijk van toepassing op een manspersoon hier op de site, marry! Clown smiley

man met karakter..................................check

in bezit van jacht....................................zou ik effe na moeten vragen.

dikke auto.............................................check

zwembad..............................................check

villa.......................................................check

bordeaux rode, dubbel grote keuken........check
met kookeiland

dikke spaarrekening...............................ook effies naar informeren nog.

inkomen ruim 3 ton per jaar.................... is denk ik ook wel check...



klik nog maar eens flink in de rondte, dan kom je hem allicht tegen Engeltje smiley

Verraste, verbaasde smiley Maar die is toch al voorzien, Hannah?? Verraste, verbaasde smiley............Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 17:39
 
dubbel natuurlijk..... Boze smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op woensdag 25 januari 2012, 17:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 17:56
 
STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Maar die is toch al voorzien, Hannah?? Verraste, verbaasde smiley............Knipoog smiley

tja, dat heb ik niet gecheckt............ Clown smiley
stond er op het wensenlijstje dat ie single moest zijn dan?? Geschokte, onthutste smiley
marry zoekt een man, niet per defenitie een partner, toch? Engeltje smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 25 januari 2012, 17:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:34
 
HANNAH810 schreef:
hmmmm
ik kan hier op het forum geen persoonlijke uitspraken doen, maar eh.......
je wensenlijstje is redelijk van toepassing op een manspersoon hier op de site, marry! Clown smiley

man met karakter..................................check

in bezit van jacht....................................zou ik effe na moeten vragen.

dikke auto.............................................check

zwembad..............................................check

villa.......................................................check

bordeaux rode, dubbel grote keuken........check
met kookeiland

dikke spaarrekening...............................ook effies naar informeren nog.

inkomen ruim 3 ton per jaar.................... is denk ik ook wel check...



klik nog maar eens flink in de rondte, dan kom je hem allicht tegen Engeltje smiley

Ach Hannah, als ik dat allemaal nu nog moet gaan checken.....dan ben ik 93 eer ik de juiste miljonair gevonden heb.....en dan hoeftie mij nie meer Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:29
 
MARRY942 schreef:
Ach Hannah, als ik dat allemaal nu nog moet gaan checken.....dan ben ik 93 eer ik de juiste miljonair gevonden heb.....en dan hoeftie mij nie meer Huilende smiley, smiley in tranen


nu ook al niet hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 00:25
 
HANNAH810 schreef:
tja, dat heb ik niet gecheckt............ Clown smiley
stond er op het wensenlijstje dat ie single moest zijn dan?? Geschokte, onthutste smiley
marry zoekt een man, niet per defenitie een partner, toch? Engeltje smiley

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 08:31
 
MARRY942 schreef:
Ach Hannah, als ik dat allemaal nu nog moet gaan checken.....dan ben ik 93 eer ik de juiste miljonair gevonden heb.....en dan hoeftie mij nie meer Huilende smiley, smiley in tranen


ik snap dat, marry, de ene miljodinges is ook de andere nie, he? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 09:17
 
En nu eerlijk zijn...........stel dat je iemand treft die graag zijn/haar schulden samen met jou wil aflossen ga je dan nog voor de tweede date of zoek je dan toch verder naar iemand die anders in het leven staat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 09:35
 
LEANNE226 schreef:
En nu eerlijk zijn...........stel dat je iemand treft die graag zijn/haar schulden samen met jou wil aflossen ga je dan nog voor de tweede date of zoek je dan toch verder naar iemand die anders in het leven staat?


Niemand maar ook niemand anders hoeft mijn schulden af te lossen als ik die zou hebben.
Ik zou die schulden wel eens zelf hebben gemaakt.
Dus is het aan mij om die af te lossen.

Wel gemakkelijk hoor om een ander die te laten aflossen. Gefrustreerde smiley

En andersom, ik zou geen schulden die een ander heeft gemaakt willen afbetalen.
Ik heb die schulden niet gemaakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 09:37
 
LEANNE226 schreef:
En nu eerlijk zijn...........stel dat je iemand treft die graag zijn/haar schulden samen met jou wil aflossen ga je dan nog voor de tweede date of zoek je dan toch verder naar iemand die anders in het leven staat?

Ik denk dat het normaal is dat je dan eerst weet hoe hij of zij aan die schulden gekomen is. Er kunnen immers verschillende reden zijn hoe hij of zij die schulden gemaakt heeft. Dit kunnen hele 'normale' schulden zijn maar het kan ook zijn dat die schulden gemaakt werden door een niet zo 'propere' manier. Hoeveel bedragen die schulden en hoelang zal er er afbetaald moeten worden? Dus, enige duidelijkheid, eerlijkheid kan er toe aanzetten om een 2de maal af te spreken of niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 09:47
 
FRANKT627 schreef:
Ik denk dat het normaal is dat je dan eerst weet hoe hij of zij aan die schulden gekomen is. Er kunnen immers verschillende reden zijn hoe hij of zij die schulden gemaakt heeft. Dit kunnen hele 'normale' schulden zijn maar het kan ook zijn dat die schulden gemaakt werden door een niet zo 'propere' manier. Hoeveel bedragen die schulden en hoelang zal er er afbetaald moeten worden? Dus, enige duidelijkheid, eerlijkheid kan er toe aanzetten om een 2de maal af te spreken of niet.

Helemaal mee eens Frank!
Het gaat mij ook veel meer om de manier waarop iemand in het leven staat en er op dat moment mee omgaat.
Geldzorgen zijn vreselijk,ze drukken enorm op de relatie,lijkt me heel zwaar.

Ik heb ooit gedate met een "dat vertel ik je later wel" meneer,ik kwam er al snel wat hij wilde vertellen omdat hij steeds zijn portemonnee "vergeten" was als het op afrekenen aankwam.......dan is er geen sprake van eerlijkheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:06
 
FRANKT627 schreef:
Ik denk dat het normaal is dat je dan eerst weet hoe hij of zij aan die schulden gekomen is. Er kunnen immers verschillende reden zijn hoe hij of zij die schulden gemaakt heeft. Dit kunnen hele 'normale' schulden zijn maar het kan ook zijn dat die schulden gemaakt werden door een niet zo 'propere' manier. Hoeveel bedragen die schulden en hoelang zal er er afbetaald moeten worden? Dus, enige duidelijkheid, eerlijkheid kan er toe aanzetten om een 2de maal af te spreken of niet.

Ja, deze keer ben ik het ook eens met Frank eens.
Eerlijkheid is het allerbelangrijkste hierin!

Ben het met Mariska eens, dat àls ik zelf schulden zou hebben. ik er moeite mee zou hebben om ze te delen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:15
 
LEANNE226 schreef:
Helemaal mee eens Frank!
Het gaat mij ook veel meer om de manier waarop iemand in het leven staat en er op dat moment mee omgaat.
Geldzorgen zijn vreselijk,ze drukken enorm op de relatie,lijkt me heel zwaar.

Ik heb ooit gedate met een "dat vertel ik je later wel" meneer,ik kwam er al snel wat hij wilde vertellen omdat hij steeds zijn portemonnee "vergeten" was als het op afrekenen aankwam.......dan is er geen sprake van eerlijkheid.

Ik kan heel goed begrijpen dat er enige schroom is om te vertellen over een schuld die je staan hebt. Of hoe je aan die schuld bent gekomen. Als het bijvoorbeeld gaat over een aankoop van een wagen dan is dat nog ergens te begrijpen en ik denk niet dat die vorm van schuld eerlijkheid in de weg staat. Heeft men het over een schuld met justitie-geurtje dan is de schroom veel groter om dit te vertellen. Lijkt uiteindelijk uit de gesprekken dat het jarenlang knokken wordt om niet alleen die schuld maar ook bepaalde gedragingen van de betrokken persoon of zijn of haar omgeving te zuiveren dan wordt het al andere koek. Waarschijnlijk treedt men dan ook niet zo makkelijk naar voren met die bekentenis wat dan weer argwaan opwekt.

Voor je je hart echt aan iemand toevertrouwd is het echt niet slecht om meer te weten over de achtergrond. Diegene die dan een schuld heeft zou zijn 'dat vertel ik je later' principe beter veranderen in 'ik moet je iets zeggen' principe indien die persoon aanvoelt dat er een zekere liefde in de lucht hangt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:47
 
Het is weer zo krom als de neten Gefrustreerde smiley
Als het om een miljonair gaat, willen de dames niet weten hoe die an zun geld gekomen is.
En als het om een armoezaaier gaat, motten ze weten hoe die in de sjit gekomen is Geschokte, onthutste smiley
Nog voor het woordje liefde gevallen is, nou neem van mij mar aan dat een miljonair echt geen wijfie mot met een kruiwagen ellende van een ander Engeltje smiley
En dat zelfde geld idem dito voor een arme sloeber, die wil een rijke met een zwak hart Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:52
 
GERRIT084 schreef:
Het is weer zo krom als de neten Gefrustreerde smiley
Als het om een miljonair gaat, willen de dames niet weten hoe die an zun geld gekomen is.
En als het om een armoezaaier gaat, motten ze weten hoe die in de sjit gekomen is Geschokte, onthutste smiley
Nog voor het woordje liefde gevallen is, nou neem van mij mar aan dat een miljonair echt geen wijfie mot met een kruiwagen ellende van een ander Engeltje smiley
En dat zelfde geld idem dito voor een arme sloeber, die wil een rijke met een zwak hart Verlegen lachende smiley

Nou Gerrit, ik zou absoluut willen weten van de miljonair òf hij het verdient heeft met een krantewijk òf met vakkevullen... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:52
 
GERRIT084 schreef:
Het is weer zo krom als de neten Gefrustreerde smiley
Als het om een miljonair gaat, willen de dames niet weten hoe die an zun geld gekomen is.
En als het om een armoezaaier gaat, motten ze weten hoe die in de sjit gekomen is Geschokte, onthutste smiley

Nog voor het woordje liefde gevallen is, nou neem van mij mar aan dat een miljonair echt geen wijfie mot met een kruiwagen ellende van een ander Engeltje smiley

Voila, je bevestigde net de essentie waarover we het hadden...

En dat zelfde geld idem dito voor een arme sloeber, die wil een rijke met een zwak hart Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:53
 
GERRIT084 schreef:
Het is weer zo krom als de neten Gefrustreerde smiley
Als het om een miljonair gaat, willen de dames niet weten hoe die an zun geld gekomen is.
En als het om een armoezaaier gaat, motten ze weten hoe die in de sjit gekomen is Geschokte, onthutste smiley
Nog voor het woordje liefde gevallen is, nou neem van mij mar aan dat een miljonair echt geen wijfie mot met een kruiwagen ellende van een ander Engeltje smiley
En dat zelfde geld idem dito voor een arme sloeber, die wil een rijke met een zwak hart Verlegen lachende smiley

Pats! Pats!
(eh...wist niet dat neten krom waren) Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 11:02
 
MARRY942 schreef:
Pats! Pats!
(eh...wist niet dat neten krom waren) Verraste, verbaasde smiley



Voel je je aangesproken marry?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 11:03
 
LEANNE226 schreef:
Helemaal mee eens Frank!
Het gaat mij ook veel meer om de manier waarop iemand in het leven staat en er op dat moment mee omgaat.
Geldzorgen zijn vreselijk,ze drukken enorm op de relatie,lijkt me heel zwaar.

Ik heb ooit gedate met een "dat vertel ik je later wel" meneer,ik kwam er al snel wat hij wilde vertellen omdat hij steeds zijn portemonnee "vergeten" was als het op afrekenen aankwam.......dan is er geen sprake van eerlijkheid.


Hoe kom je er aan, maar ook niet onbelangrijk: wat doe je eraan om er vanaf te komen.
Pieter had op het moment dat we elkaar leerde kennen ook nog de nodige oude vuiltjes openstaan, maar omdat hij daar altijd open en eerlijk over geweest is en ik ook zag wat hij er aan deed om die weg te werken, heeft het me er niet van weerhouden om samen verder te gaan.

Waar ik me dan wel altijd aan stoor is het feit dat het vaak maar gewoon lekker op de ex afgeschoven wordt, door hem/haar zit ik nu in de schulden. Maar hoe verklaarbaar het misschien ook is dat je er in mee ging, je hebt ooit zelf de keuze gemaakt om er in mee te gaan. Ik heb meer respect voor mensen die durven te zeggen: ik heb de verkeerde keuze gemaakt en moet nu een poosje op de blaren zitten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 11:16
 
COOTJE711 schreef:
Nou Gerrit, ik zou absoluut willen weten van de miljonair òf hij het verdient heeft met een krantewijk òf met vakkevullen... Engeltje smiley

Vakke vulle Smiley die vol vragen zit zakke vulle Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3