ChristianMatch
 


Forum

gebed voor Prins Friso en familie
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 16:21
 
PIETER649 schreef:
Nu maar hopen dat ze geen Ariel Sharon van hem maken.

Zolang hij zelfstandig blijft ademen is dat onontkoombaar, afschuwelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 18:47
 
PIETER649 schreef:
Nu maar hopen dat ze geen Ariel Sharon van hem maken.

Hé, over Sharon had ik het vanmiddag op een pv chat nog over met iemand.

Volgens mij zijn ze al een hele week aan het bespreken wat ze gaan 'doen'. Het is haast een onmogelijk zaak om iemand die 20 minuten zonder zuurstof zat tot leven te wekken. De kracht die de Ene had is ons en de medische wereld helaas nog niet geschonken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 19:03
 
ANNETTE050 schreef:
Zolang hij zelfstandig blijft ademen is dat onontkoombaar, afschuwelijk.

Maar ademt hij zelfstandig? En wat als hij niet of wel zelfstandig ademt wat zou dan de beste oplossing zijn als er toch geen directe verbetering in zicht is?

Ik denk dat Mabel en de andere er al lang over aan het nadenken zijn wat ze moeten doen. 'Te lang' was de reanimatie zei de dokter...wat moeten wij en vooral zij daar uit concluderen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 22:54
 
FRANKT627 schreef:
Maar ademt hij zelfstandig? En wat als hij niet of wel zelfstandig ademt wat zou dan de beste oplossing zijn als er toch geen directe verbetering in zicht is?

Ik denk dat Mabel en de andere er al lang over aan het nadenken zijn wat ze moeten doen. 'Te lang' was de reanimatie zei de dokter...wat moeten wij en vooral zij daar uit concluderen?

Er blijft slechts 1 conclusie over..gebed..voor Prins Friso en familie..

Al dat "geconcludeer" is al erg genoeg.... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BATSION796





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 23:00
 
We kunnen er lang en breed over discussieren of wij het wel of niet zinvol, rechtvaardig of onnodig vinden om voor Friso te bidden en er van alles bijhalen wat verder niet met het gebedsverzoek te maken heeft, maar wie zijn wij dat we recht hebben om over andere mensen te oordelen?
Laten we het oordeel maar aan God overlaten. Waar het om gaat gaat is dat er een zoon, echtgenoot en vader ernstig ziek en dat het nog één heel groot vraagteken is of hij het uberhaubt overleeft.

Voor God is ieder mens gelijk, ongeacht afkomst of positie. Het gaat God maar om één ding, Hij wil dat ieder mens behouden wordt wanneer hij sterft. Daarvoor heeft God in Zijn grote liefde Zijn eniggeboren Zoon aan het kruis gegeven. Laten we bidden voor z`n behoud mocht hij komen te overlijden, daarnaast bidde n voor z`n gezin dat evt. achterblijft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 maart 2012, 21:51
 
THOMAS968 schreef:
De Bilderberggroep is een club van mensen met veel geld en invloed. Ik vind het wat ver gaan om mensen op basis van het lidmaatschap van een dergelijke club te beoordelen dat hun geloof niet in orde zou zijn. Het is niet aan ons om daarover te oordelen. Dan kun je wel bij meer clubs bedenkingen hebben. In mijn jonge jaren had je er nog discussie over dat een kerklid zich bij de VVD of de PVDA aansloot en dus niet bij de ARP of CHU , zoals het als christen kennelijk hoorde. Die tijd hebben we gelukkig gehad.

Thomas

Er is een reportage van een paar jaar geleden van Netwerk(ncrv/eo) over Het geheim van de Bilderbergconferentie:
Klik hier voor de reportage te bekijken.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 maart 2012, 21:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 maart 2012, 22:07
 
Mijn eerste reactie toen ik het hoorde van Prins Friso, ja, ik kijk bijna geen tv en ook geen nieuws. Ja, toen schrok ik erg, en dacht ik echt van wat moet dat erg zijn. Ja, je kent zo iemand toch van de media zeg maar.

Dan heb je alles, geld, vrouw,kinderen etc. en dan nog gebeurd iemand zoiets....

Ik hoop echt dat hij als bij een wonder weer hersteld!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:31
 
SHANITA130 schreef:
Mijn eerste reactie toen ik het hoorde van Prins Friso, ja, ik kijk bijna geen tv en ook geen nieuws. Ja, toen schrok ik erg, en dacht ik echt van wat moet dat erg zijn. Ja, je kent zo iemand toch van de media zeg maar.

Dan heb je alles, geld, vrouw,kinderen etc. en dan nog gebeurd iemand zoiets....

Ik hoop echt dat hij als bij een wonder weer hersteld!

als je alles denkt te hebben ben je echt niet gevrijwaard voor ongelukken of ziektes of dergelijken hoor,ieder huisje draagt zijn kruisje en de een of de andere is er niet meer of minder om.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4