ChristianMatch
 


Forum

Multitasken
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 10:22
 
PIETER649 schreef:
welnee Visser, jij snapt er OOK al niks van! Verraste, verbaasde smiley

Mijn laatste woonsituatie als vrijgezel was als volgt: ik woonde in een huis zonder keuken. Ik at iedere dag in n restaurant. Mn was ging naar mn ma, 140 km verderop. Stofzuigen deed ik hooguit vlak voordat mn zoveelste date kwam sla.. euh, koffiedrinken. Ow wacht... ik had geen koffiemaakmachine.

De oplossing: stug doordaten tot je er 1 tegenkomt die het huisvrouw zijn als hogere roeping en taak voor t leven ziet. Daar ga je dan mee samenwonen en uiteindelijk ook nog trouwen omdat ze dat zonodig wil voordat er een opvolger voor mn fabriek kan komen. Dan moet je ook nog blij zijn dat je een gezonde dochter krijgt terwijl het voor de fabriek beter een zoon had kunnen zijn Gefrustreerde smiley
Maar goed, mn was gebeurd nu in huis, er is n koelkast en een chipsla, er word gekookt zonder dat je haar iedere dag een fooi moet geven en poetsen doet ze ook nog tussendoor, soms.

Nadeel is weer dat ze een maandelijks salaris heeft... Twijfelende smiley

leuke reactie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 10:23
 
PIETER649 schreef:
welnee Visser, jij snapt er OOK al niks van! Verraste, verbaasde smiley

Mijn laatste woonsituatie als vrijgezel was als volgt: ik woonde in een huis zonder keuken. Ik at iedere dag in n restaurant. Mn was ging naar mn ma, 140 km verderop. Stofzuigen deed ik hooguit vlak voordat mn zoveelste date kwam sla.. euh, koffiedrinken. Ow wacht... ik had geen koffiemaakmachine.

De oplossing: stug doordaten tot je er 1 tegenkomt die het huisvrouw zijn als hogere roeping en taak voor t leven ziet. Daar ga je dan mee samenwonen en uiteindelijk ook nog trouwen omdat ze dat zonodig wil voordat er een opvolger voor mn fabriek kan komen. Dan moet je ook nog blij zijn dat je een gezonde dochter krijgt terwijl het voor de fabriek beter een zoon had kunnen zijn Gefrustreerde smiley
Maar goed, mn was gebeurd nu in huis, er is n koelkast en een chipsla, er word gekookt zonder dat je haar iedere dag een fooi moet geven en poetsen doet ze ook nog tussendoor, soms.

Nadeel is weer dat ze een maandelijks salaris heeft... Twijfelende smiley

leuke reactie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 10:42
 
DJES101 schreef:
leuke reactie

Er zijn altijd mensen die moeten overdrijven Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 14:08
 
GERRIT084 schreef:
Er zijn altijd mensen die moeten overdrijven Gefrustreerde smiley

Overdrijven kan ook een vorm van humor zijn en van dat type grappenmakerij maakt Pieter graag gebruik.

Gerrit: Humor dat is iets wat voor een groot deel onzin is en waar je om kunt lachen.

Thomas, humor vermindert de zuurgraad.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 3 maart 2012, 14:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 19:58
 
DJES101 schreef:
leuke reactie

Hee wat geinig,je gebruikt op je profiel een afbeelding die ik ooit (toen ik hier nog jong en hoopvol was Knipoog smiley )bewerkt(tekst geplaatst) en gebruikt heb.

Men doet hier aan reclycling.......ik ben benieuwd wie/wat er hier over 5 jaar weer hergebruikt wordt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 21:53
 
THOMAS968 schreef:
Overdrijven kan ook een vorm van humor zijn en van dat type grappenmakerij maakt Pieter graag gebruik.

Gerrit: Humor dat is iets wat voor een groot deel onzin is en waar je om kunt lachen.

Thomas, humor vermindert de zuurgraad.

Hallo Thomas.

Je gooit in in de wrongel een melkzuur en daardoor krijg je een zoete kaas dus zuur kan ook zoet worden haha.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 09:09
 
LEANNE226 schreef:
Hee wat geinig,je gebruikt op je profiel een afbeelding die ik ooit (toen ik hier nog jong en hoopvol was Knipoog smiley )bewerkt(tekst geplaatst) en gebruikt heb.

Men doet hier aan reclycling.......ik ben benieuwd wie/wat er hier over 5 jaar weer hergebruikt wordt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hoewel het er nu al aardig op lijkt, kom je dan aardig in de buurt van kringloop Gefrustreerde smiley of antiek Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 10:06
 
LEANNE226 schreef:
Hee wat geinig,je gebruikt op je profiel een afbeelding die ik ooit (toen ik hier nog jong en hoopvol was Knipoog smiley )bewerkt(tekst geplaatst) en gebruikt heb.

Men doet hier aan reclycling.......ik ben benieuwd wie/wat er hier over 5 jaar weer hergebruikt wordt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

mijn bureaubladachtergrond heb ik ook van jouw profiel "gepikt", leanne
iets met een appeltje dat in t water valt, met als bijschrift;

It's true that we don't know what we miss until we lose it, but it's also true that we don't know what we've been missing until it arrives.

ik blijf het een mooi plaatje vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 12:28
 
HANNAH810 schreef:
mijn bureaubladachtergrond heb ik ook van jouw profiel "gepikt", leanne
iets met een appeltje dat in t water valt, met als bijschrift;

It's true that we don't know what we miss until we lose it, but it's also true that we don't know what we've been missing until it arrives.

ik blijf het een mooi plaatje vinden.

Die blijft mooi,heb ik ook ergens gevonden hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 12:36
 
GERRIT084 schreef:
Hoewel het er nu al aardig op lijkt, kom je dan aardig in de buurt van kringloop Gefrustreerde smiley of antiek Zieke smiley

Geschokte, onthutste smiley

Op deze rommelmarkt lopen de gehavende artikelen blijkbaar beter dan degene die nog nieuw in de verpakking zitten.Zou dat liggen aan de ietwat lange en nukkige gebruiksaanwijzing of is de doos gewoon te oud geworden?




Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 16:32
 
LEANNE226 schreef:
Geschokte, onthutste smiley

Op deze rommelmarkt lopen de gehavende artikelen blijkbaar beter dan degene die nog nieuw in de verpakking zitten.Zou dat liggen aan de ietwat lange en nukkige gebruiksaanwijzing of is de doos gewoon te oud geworden?




Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Eerlijk gezegd, de meeste oude dozen vertonen inhoudelijk een afwijkend patroon. Soms ontbreken er onderdelen welke wel op de doos zijn vermeld, maar in de praktijk er niet bij zitten Gefrustreerde smiley
En door verschillende gebruikers is ook gemeld, dat kleur en uitvoering sterk afwijken van de bijbehorende foto,s Zieke smiley
Maar al te vaak doen foto,s een andere indruk wekken, dan als men het geleverde product afhaalt .
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 16:58
 
met de nadruk op "afhalen".
je maakt me nieuwsgierig hoe ik me een "afgehaalde doos" voor mag stellen, gerrit!! Clown smiley


hannah..........ziet een hoge ontzurings-graad in de bijdrage van Gerrit!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 17:52
 
GERRIT084 schreef:
Eerlijk gezegd, de meeste oude dozen vertonen inhoudelijk een afwijkend patroon. Soms ontbreken er onderdelen welke wel op de doos zijn vermeld, maar in de praktijk er niet bij zitten Gefrustreerde smiley
En door verschillende gebruikers is ook gemeld, dat kleur en uitvoering sterk afwijken van de bijbehorende foto,s Zieke smiley
Maar al te vaak doen foto,s een andere indruk wekken, dan als men het geleverde product afhaalt .
Engeltje smiley

Tja,het staat zo te stralen in de etalage dat je het moét hebben,eenmaal thuis blijkt het niet voor niets in de opruiming te zijn.........de batterij lekt en is niet meer te vervangen en al snel lopen de onvoorziene kosten hoogop.Het doet niet wat het beloofd heeft en de extra onderdelen die je er bijgeleverd kreeg blijken van zulk schreeuwerig materiaal te zijn gemaakt dat je beseft dat zelf maken een veel betere keuze was geweest.........
Dus maak je nieuwe foto´s waarop het staat te stralen en wacht tot iemand anders hebberig wordt..........ondertussen neus jij alvast tussen nieuwere exemplaren....... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 19:42
 
LEANNE226 schreef:
Tja,het staat zo te stralen in de etalage dat je het moét hebben,eenmaal thuis blijkt het niet voor niets in de opruiming te zijn.........de batterij lekt en is niet meer te vervangen en al snel lopen de onvoorziene kosten hoogop.Het doet niet wat het beloofd heeft en de extra onderdelen die je er bijgeleverd kreeg blijken van zulk schreeuwerig materiaal te zijn gemaakt dat je beseft dat zelf maken een veel betere keuze was geweest.........
Dus maak je nieuwe foto´s waarop het staat te stralen en wacht tot iemand anders hebberig wordt..........ondertussen neus jij alvast tussen nieuwere exemplaren....... Coole smiley met zonnebril

Das niet helemaal waar, vaak ligt het niet aan de batterij Knipoog smiley Maar zijn slijtage plekken goed afgeschermd.
De batterijen van tegenwoordig, zijn goed verpakt en bestand tegen weer en wind.
Meestal zijn de zwakheden te vinden in het besturingssysteem de afstelling is dan niet correct gebeurd, of in de loop der jaren sterk verwaarloosd .
En het systeem aanpassen aan de voorkeuren van dezen tijd, vergt heel veel geduld.
Dan komen wij weer terug op het lang verwachte probleem, aanpassen en houdbaarheid datum. Door de band en ervaring van het product vindt men opnieuw afstellen niet meer nodig.
Het is te kostbaar, en wellicht ook niet meer voor zo heel lange tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 07:15
 
LEANNE226 schreef:
Geschokte, onthutste smiley

Op deze rommelmarkt lopen de gehavende artikelen blijkbaar beter dan degene die nog nieuw in de verpakking zitten.Zou dat liggen aan de ietwat lange en nukkige gebruiksaanwijzing of is de doos gewoon te oud geworden?




Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ZOOOOOOOOO....PFFFFFFFF...

Stof tot nadenken...al moet ik zeggen...ik vond het zeer mooi verwoord!!!!!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 08:47
 
ZEELAND736 schreef:
ZOOOOOOOOO....PFFFFFFFF...

Stof tot nadenken...al moet ik zeggen...ik vond het zeer mooi verwoord!!!!!

Knipoog smiley

Nadenken Smiley die vol vragen zit afstellen zul je bedoelen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 11:03
 
GERRIT084 schreef:
Nadenken Smiley die vol vragen zit afstellen zul je bedoelen Gefrustreerde smiley

Haha.....nu weet ik het ineens..
Daarom neem ik natuurlijk oplaadbare batterijen....
Afstellen doe ik niet meer ...nadenken des te meer....
En het gaat redelijk met me de laatste tijd....
Dat komt door dat nadenken...(denk ik)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 11:27
 
ZEELAND736 schreef:
Haha.....nu weet ik het ineens..
Daarom neem ik natuurlijk oplaadbare batterijen....
Afstellen doe ik niet meer ...nadenken des te meer....
En het gaat redelijk met me de laatste tijd....
Dat komt door dat nadenken...(denk ik)

Ach een hoop proto typen zijn niet meer af te stellen, omdat er in de kringloop geen onderdelen meer voor handen zijn.
Nieuwe onderdelen passen niet, omdat die veel te flexiebel zijn ten opzichte van de oudere versies.
Zolang ze het nog doen, gewoon laten mee hobbelen is het advies, je te lang er over buigen, werkt alleen hoofdpijn met zich mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 11:57
 
GERRIT084 schreef:
Ach een hoop proto typen zijn niet meer af te stellen, omdat er in de kringloop geen onderdelen meer voor handen zijn.
Nieuwe onderdelen passen niet, omdat die veel te flexiebel zijn ten opzichte van de oudere versies.
Zolang ze het nog doen, gewoon laten mee hobbelen is het advies, je te lang er over buigen, werkt alleen hoofdpijn met zich mee.

WAT VOEL IK ME VRESELIJK GELUKKIG!!!!!!
(Zonder kringloopwinkel)
Maar dat komt omdat God nog mensen op mijn weg brengt!!!
En weet je...dan voel ik me...
Een parel in Gods hand!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2