ChristianMatch
 


Forum

Multitasken
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 29 februari 2012, 21:13
 
Hierbij wil ik een fabeltje uit de wereld helpen, nl. dat een man niet kan multitasken. Op dit moment kijk ik naar de tv, eet een zak chips, heb een fles drinken naast me staan en ik zit in de chatbox...hoezo niet multitasken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 29 februari 2012, 21:19
 
CHATULIEM619 schreef:
Hierbij wil ik een fabeltje uit de wereld helpen, nl. dat een man niet kan multitasken. Op dit moment kijk ik naar de tv, eet een zak chips, heb een fles drinken naast me staan en ik zit in de chatbox...hoezo niet multitasken...

Onlangs was er op tv nog een onderwerp over multitasken en psychologen die onderzoek deden naar het onderwerp 'multitasken' hebben inderdaad die fabel dat vrouwen dat kunnen en mannen niet gewoon verworpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 00:11
 
FRANKT627 schreef:
Onlangs was er op tv nog een onderwerp over multitasken en psychologen die onderzoek deden naar het onderwerp 'multitasken' hebben inderdaad die fabel dat vrouwen dat kunnen en mannen niet gewoon verworpen.

toch zijn er bedrijven die graag vrouwen in dienst nemen omdat ze kunnen multi tasken en een goed organisatorisch vermogen hebben.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 00:33
 
TINK100 schreef:
toch zijn er bedrijven die graag vrouwen in dienst nemen omdat ze kunnen multi tasken en een goed organisatorisch vermogen hebben.....

Dat komt omdat vrouwen er goed in zijn om mannen aan het werk te houden Lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 01:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Hierbij wil ik een fabeltje uit de wereld helpen, nl. dat een man niet kan multitasken. Op dit moment kijk ik naar de tv, eet een zak chips, heb een fles drinken naast me staan en ik zit in de chatbox...hoezo niet multitasken...

Een keer raden hoe dat er uit ziet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Waarschijnlijk handen in de knoop, benen door de war, TV onder de chips en drank in je toetsenbord.

Je hebt dringend een vrouw nodig die je leert wat ECHT multitasken is chat Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jolan( die strijkt en kookt tegelijk terwijl ze belt met haar vriendin en met haar ogen de kids dwingt wat rustiger aan te doen.Intussen haar oorbel goed doet, In een pan roert, met haar andere hand een sausje uit de kast pakt en een slok drinken neemt, en omdat de webcam aanstaat tussendoor de persoon aan de andere kant betrekt in het gesprek met de vriendin.) Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 03:43
 
GERRIT603 schreef:
Dat komt omdat vrouwen er goed in zijn om mannen aan het werk te houden Lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley

dat hangt er weer vanaf waar die werkzaamheden dan uit bestaan......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 08:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Hierbij wil ik een fabeltje uit de wereld helpen, nl. dat een man niet kan multitasken. Op dit moment kijk ik naar de tv, eet een zak chips, heb een fles drinken naast me staan en ik zit in de chatbox...hoezo niet multitasken...
Als je zit te eten kan je al niet drinken. als je tv zit te kijken kan je de chatroom niet volgen dus bij deze niemand kan multitaken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 09:01
 
DANIEL777 schreef:
Als je zit te eten kan je al niet drinken. als je tv zit te kijken kan je de chatroom niet volgen dus bij deze niemand kan multitaken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Het is meer de leeftijd categorie waaronder je valt Gefrustreerde smiley in die van ons is alles mogelijk Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 09:43
 
TINK100 schreef:
toch zijn er bedrijven die graag vrouwen in dienst nemen omdat ze kunnen multi tasken en een goed organisatorisch vermogen hebben.....
tjonge jonge, wat een vooroordelen zeg tegenover de man. Autorijden is bv. al multitasken, en wil je nu zeggen dat een man niet kan autorijden? Het is niet geslachtgebonden, maar het ligt per persoon verschillend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 09:45
 
JOLAN931 schreef:
Een keer raden hoe dat er uit ziet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Waarschijnlijk handen in de knoop, benen door de war, TV onder de chips en drank in je toetsenbord.

Je hebt dringend een vrouw nodig die je leert wat ECHT multitasken is chat Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jolan( die strijkt en kookt tegelijk terwijl ze belt met haar vriendin en met haar ogen de kids dwingt wat rustiger aan te doen.Intussen haar oorbel goed doet, In een pan roert, met haar andere hand een sausje uit de kast pakt en een slok drinken neemt, en omdat de webcam aanstaat tussendoor de persoon aan de andere kant betrekt in het gesprek met de vriendin.) Smiley met dichtgeplakte mond
en jij gaat er zomaar van uit dat mannen dit niet kunnen. Ik ken voldoende mannen die tijdens het huishoudelijk werk ook nog tijd hebben voor andere dingen. Vrouwen kunnen niet schaken...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 1 maart 2012, 10:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 11:07
 
CHATULIEM619 schreef:
en jij gaat er zomaar van uit dat mannen dit niet kunnen. Ik ken voldoende mannen die tijdens het huishoudelijk werk ook nog tijd hebben voor andere dingen. Vrouwen kunnen niet schaken...

Kijk nu maar uit met die opmerking dat ze niet kunnen schaken Gefrustreerde smiley het bordspel wellicht niet, maar in het leven?!
Wat dat aangaande ben ik de goede koning, ik ben nog nooit geschaakt Engeltje smiley
Ze hebben het wel geprobeerd, maar met een goede veldheer, is het ze tot op heden nooit gelukt. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 13:05
 
GERRIT084 schreef:
Kijk nu maar uit met die opmerking dat ze niet kunnen schaken Gefrustreerde smiley het bordspel wellicht niet, maar in het leven?!
Wat dat aangaande ben ik de goede koning, ik ben nog nooit geschaakt Engeltje smiley
Ze hebben het wel geprobeerd, maar met een goede veldheer, is het ze tot op heden nooit gelukt. Coole smiley met zonnebril

Lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 15:02
 
Mannen, laten we dit idee dat vrouwen wel kunnen multitasken en mannen niet in ons voordeel benutten. ik heb overdag ook wel eens wat gezeur aan mijn hoofd en dan zeg ik gewoon tegen de vrouwelijke collega's dat ik geen vrouw ben en DUS geen dingen tegelijk kan doen. Daar trappen ze met deze vermeende superioriteit nog in ook. Elk nadeel heeft zijn voordeel he. Ik doe dit regelmatig. Wij kunnen als mannen maar één ding tegelijk, meer hoeft dus ook niet, heerljk toch? Het scheelt veel werk en stress, Ik heb maar twee handen, ik kan niet roeren, iets uit de kast pakken en tegelijk een slok nemen - ik heb dan een hand tekort. Hoe doe je dat, Jolan?

Thomas, die het wel slecht van zichzelf vindt maar er stiekem ook van geniet Engeltje smiley

Als ik de krant lees, kan ik dus niet meer iets anders doen, wat is het toch heerlijk om man te zijn.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 1 maart 2012, 16:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 16:18
 
THOMAS968 schreef:
Mannen, laten we dit idee dat vrouwen wel kunnen multitasken en mannen niet in ons voordeel benutten. ik heb overdag ook wel eens wat gezeur aan mijn hoofd en dat zeg ik gewoon tegen de vrouwelijke collega's dat ik geen vrouw ben en DUS geen dingen tegelijk kan doen. Daar trappen ze met deze vermeende superioriteit nog in ook. Elk nadeel heeft zijn voordeel he. Ik doe dit regelmatig. Wij kunnen als mannen maar één ding tegelijk, meer hoeft dus ook niet, heerljk toch? Het scheelt veel werk en stress, Ik heb maar twee handen, ik kan niet roeren, iets uit de kast pakken en tegelijk een slok nemen - ik heb dan een hand tekort. Hoe doe je dat, Jolan?

Thomas, die het wel slecht van zichzelf vindt maar er stiekem ook van geniet Engeltje smiley

Als ik de krant lees, kan ik dus niet meer iets anders doen....



WAT zegt u???
vrouwen die zéúren? dat bestááááááát niet!! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 16:49
 
TINK100 schreef:
toch zijn er bedrijven die graag vrouwen in dienst nemen omdat ze kunnen multi tasken en een goed organisatorisch vermogen hebben.....


kijk, hier wordt de waarheid gesproken..... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Hierbij wil ik een fabeltje uit de wereld helpen, nl. dat een man niet kan multitasken. Op dit moment kijk ik naar de tv, eet een zak chips, heb een fles drinken naast me staan en ik zit in de chatbox...hoezo niet multitasken...

Ik wil helemaal NIET multitasken!
S'morgens mijn krant en koffie en geen gezeur aan mn hoofd........spreek ik met een klant dan luister ik........slaap ik dan slaap ik........rijd ik auto dan kijk ik een beetje om me heen of zing wat mee met de radio.......
Scheelt een hoop stress,ik ben nou eenmaal niet het type dat de koelkast uitsopt en de was ophangt terwijl ik een telefoongesprek voer Engeltje smiley

Huishoudelijk werk is toch al geen levensvervullende taak maar bijzaak......(nu krijg ik ruzie met de vrouwen die genieten van soppen Geschokte, onthutste smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:12
 
LEANNE226 schreef:
Ik wil helemaal NIET multitasken!
S'morgens mijn krant en koffie en geen gezeur aan mn hoofd........spreek ik met een klant dan luister ik........slaap ik dan slaap ik........rijd ik auto dan kijk ik een beetje om me heen of zing wat mee met de radio.......
Scheelt een hoop stress,ik ben nou eenmaal niet het type dat de koelkast uitsopt en de was ophangt terwijl ik een telefoongesprek voer Engeltje smiley

Huishoudelijk werk is toch al geen levensvervullende taak maar bijzaak......(nu krijg ik ruzie met de vrouwen die genieten van soppen Geschokte, onthutste smiley )


daar moeten we naar toe......en het heet mindfulness, hele volksstammen gaan op cursus om te leren hoe te ontmultitasken..... Smiley die vol vragen zit

huishouden moet bijzaak zijn; er zijn zooooveel andere, veeeel leukere dingen om te doen. Goed organiseren en op z'n tijd een beetje multitasken voor de lol en heeerlijk mindfulnessen.....ach het leven is goed..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:20
 
LEANNE226 schreef:

Huishoudelijk werk is toch al geen levensvervullende taak maar bijzaak......(nu krijg ik ruzie met de vrouwen die genieten van soppen Geschokte, onthutste smiley )


Maar juist omdat poetsen gewoon een vervelende rotklus is doe ik graag iets anders onder het poetsen, zoals bellen, chatten of de krant lezen.
Vandaag speciaal de was laten staan, vanavond voor tv strijken is een stuk minder saai dan overdag als ik echt in mn eentje in een stil huis sta met mn strijkplank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:38
 
ANNETTE792 schreef:
Maar juist omdat poetsen gewoon een vervelende rotklus is doe ik graag iets anders onder het poetsen, zoals bellen, chatten of de krant lezen.
Vandaag speciaal de was laten staan, vanavond voor tv strijken is een stuk minder saai dan overdag als ik echt in mn eentje in een stil huis sta met mn strijkplank.


iksnaphet iksnaphet....brrrrr wat een scenario, de laatste alinea.....Huilende smiley, smiley in tranen en toch vind ik het knap Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:39
 
ANNETTE792 schreef:
Maar juist omdat poetsen gewoon een vervelende rotklus is doe ik graag iets anders onder het poetsen, zoals bellen, chatten of de krant lezen.
Vandaag speciaal de was laten staan, vanavond voor tv strijken is een stuk minder saai dan overdag als ik echt in mn eentje in een stil huis sta met mn strijkplank.




Je kan ook spiritueel poetsen he? En mindfullness poetsen...dus gewoon met je aandacht er bij en er niet van balen maar het met liefde doen......
Ik heb daar ooit eens een stukje over gelezen......


Willemijn, heeft net weer een heerlijk schoon huis omdat haar hulp spiritueel of gewoon met 538 aan gepoetst heeft......
Dus vanavond lekker met de benen op de bank....... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AARTJE289





Berichten: 87

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:40
 
Moet inwendig toch wel lachen om je, Annette. Komt me namelijk heel bekend voor

Laatst aangepast door
AARTJE289
op donderdag 1 maart 2012, 17:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:44
 
HANNAH810 schreef:
WAT zegt u???
vrouwen die zéúren? dat bestááááááát niet!! Geschokte, onthutste smiley




Waarschijnlijk in Friesland wel Hannah..........zal wel provinciegebonden zijn....... Knipoog smiley Of je beleeft het als gezeur, ook nog een optie..... Clown smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 1 maart 2012, 18:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:47
 
ANNETTE792 schreef:
Maar juist omdat poetsen gewoon een vervelende rotklus is doe ik graag iets anders onder het poetsen, zoals bellen, chatten of de krant lezen.
Vandaag speciaal de was laten staan, vanavond voor tv strijken is een stuk minder saai dan overdag als ik echt in mn eentje in een stil huis sta met mn strijkplank.

Ik vind het helemaal geen rotklus maar ik denk er niet zo over na,ik doe gewoon wat er moet gebeuren(mannelijk trekje? Knipoog smiley )

Mijn vriend is supergeorganiseerd,die zet de wekker 's nachts zodat hij de wasmachine en droger nog een keer kan laten draaien Gefrustreerde smiley
Maar........bij mij is het netter dan bij hem,ik ben nl. heeeeeeel goed in weggooien! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 18:49
 
HANNAH810 schreef:
WAT zegt u???
vrouwen die zéúren? dat bestááááááát niet!! Geschokte, onthutste smiley


Het valt wèl op dat het meest de vrouwen zijn die hier zeuren over het huishouden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
De mannen zullen het huishouden erbij wel gewoon zien als een morele plicht . Smiley met dichtgeplakte mond
Niet klagen maar dragen en hopen dat de frietboer niet te vroeg de deuren sluit. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 19:53
 
VISSER278 schreef:
Het valt wèl op dat het meest de vrouwen zijn die hier zeuren over het huishouden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
De mannen zullen het huishouden erbij wel gewoon zien als een morele plicht . Smiley met dichtgeplakte mond
Niet klagen maar dragen en hopen dat de frietboer niet te vroeg de deuren sluit. Lachende smiley


welnee Visser, jij snapt er OOK al niks van! Verraste, verbaasde smiley

Mijn laatste woonsituatie als vrijgezel was als volgt: ik woonde in een huis zonder keuken. Ik at iedere dag in n restaurant. Mn was ging naar mn ma, 140 km verderop. Stofzuigen deed ik hooguit vlak voordat mn zoveelste date kwam sla.. euh, koffiedrinken. Ow wacht... ik had geen koffiemaakmachine.

De oplossing: stug doordaten tot je er 1 tegenkomt die het huisvrouw zijn als hogere roeping en taak voor t leven ziet. Daar ga je dan mee samenwonen en uiteindelijk ook nog trouwen omdat ze dat zonodig wil voordat er een opvolger voor mn fabriek kan komen. Dan moet je ook nog blij zijn dat je een gezonde dochter krijgt terwijl het voor de fabriek beter een zoon had kunnen zijn Gefrustreerde smiley
Maar goed, mn was gebeurd nu in huis, er is n koelkast en een chipsla, er word gekookt zonder dat je haar iedere dag een fooi moet geven en poetsen doet ze ook nog tussendoor, soms.

Nadeel is weer dat ze een maandelijks salaris heeft... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 19:56
 
CHATULIEM619 schreef:
tjonge jonge, wat een vooroordelen zeg tegenover de man. Autorijden is bv. al multitasken, en wil je nu zeggen dat een man niet kan autorijden? Het is niet geslachtgebonden, maar het ligt per persoon verschillend.

wie heeft hier over auto rijden??? ik spreek in z'n algemeenheid....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 20:08
 
PIETER649 schreef:
er is n koelkast en een chipsla, ...

Bij welke groenteman koop je die sla Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 21:43
 
GERRIT084 schreef:
Kijk nu maar uit met die opmerking dat ze niet kunnen schaken Gefrustreerde smiley het bordspel wellicht niet, maar in het leven?!
Wat dat aangaande ben ik de goede koning, ik ben nog nooit geschaakt Engeltje smiley
Ze hebben het wel geprobeerd, maar met een goede veldheer, is het ze tot op heden nooit gelukt. Coole smiley met zonnebril

Hallo Gerrit.
Dat kwam om dat je de loper bij de hand had want daar stond het paard op.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 21:49
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Gerrit.
Dat kwam om dat je de loper bij de hand had want daar stond het paard op.
Sjalom.
Martin

Je hebt helemaal gelijk Martin, die pionnen lopen steeds voor de voeten, en die dame weet ook vaak niet van wijken.
Aan de ene kant heb je die dame nodig, vooral bij het ruimen, maar anders staat ze vaak ook in de weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 22:38
 
GERRIT084 schreef:
Je hebt helemaal gelijk Martin, die pionnen lopen steeds voor de voeten, en die dame weet ook vaak niet van wijken.
Aan de ene kant heb je die dame nodig, vooral bij het ruimen, maar anders staat ze vaak ook in de weg.


Kijk in dit geval bij het schaken wel uit voor het narrenmat, Gerrit. Engeltje smiley

Thomas, schaken is toch ook multitasken?


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 1 maart 2012, 23:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2