ChristianMatch
 


Forum

Kinderen nee
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 14:36
 
Ga erzelf vanuit dat als iemand hier nee invult iemand ook geen kinderen heeft.

Het feit dat iemand op zichzelf woond en kinderen niet meer thuiswonend zijn is voor mij nog steeds kinderen ja

Wat ik hier mis dat je geen vraag hebt dat als een vrouw kinderen heeft dat wel of geen bezwaar is.

Het kan zijn dat je geen kinderenwens hebt maar je geen bezwaar hoeft te hebben als een vrouw al kinderen heeft

Zoiets van: als mijn partner kinderen heeft zijn zij welkom


Laatst aangepast door
LOVEJEZUS310
op dinsdag 13 maart 2012, 14:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBEKKA369





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 16:23
 
Ik vraag me af wat je nu precies duidelijk wilt maken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 16:57
 
REBEKKA369 schreef:
Ik vraag me af wat je nu precies duidelijk wilt maken...


CM is niet zo actief in het overnemen van suggesties vanuit het forum maar LJ heeft wel een punt. Als je op CM zit, lees je nu eenmaal de gegevens van iemand door. Wel of geen kinderen is wel duidelijk maar het is ook van belang of kinderen nog thuis wonen of niet. Verder is er altijd verwarring over de term kinderwens. Bij een jonge vrouw is wel of niet heel duidelijk. Maar het is op oudere leeftijd vaak zo dat men misschien zelf geen kinderen meer wil maar die van de ander wel accepteert. Ook kan het zijn dat het op je leeftijd zo is, dat je liever geen vrouw of man met thuiswonende kinderen meer hebt. Veel vrouwen vatten kinderwens: nee op als: Hij wil geen vrouw met kinderen. Je kunt de noodzakelijke nuance nu niet aanbrengen bij de meerkeuzevragen. Het lijkt me ook denkbaar dat het meetelt in de lincscore.

Het is ronduit slordig en niet passend bij een datingsite om deze wensen om verduidelijking te negeren. Het is echt eenvoudig aan te passen voor een bedrijf dat sites ontwerpt en beheert. De gekoppelde lincsore kan het probleem ook niet zijn. Helaas is CM niet eens bereid antwoord te geven op deze vraag, die in het verleden ook al gesteld is. Ik heb kennelijk een andere opvatting over correctheid naar betalende leden en betrokken klanten toe dan CM.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 13 maart 2012, 17:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 17:03
 
THOMAS968 schreef:
CM is niet zo actief in het overnemen van suggesties vanuit het forum maar LJ heeft wel een punt. Als je op CM zit, lees je nu eenmaal de gegevens van iemand door. Wel of geen kinderen is wel duidelijk maar het is ook van belang of kinderen nog thuis wonen of niet. Verder is er altijd verwarring over de term kinderwens. Bij een jonge vrouw is wel of niet heel duidelijk. Maar het is op oudere leeftijd vaak zo dat men misschien zelf geen kinderen meer wil maar die van de ander wel accepteert. Veel vrouwen vatten kinderwens: nee op als: Hij wil geen vrouw met kinderen.

Het is ronduit slordig en niet passend bij een datingsite om deze wensen om verduidelijking te negeren. Het is echt eenvoudig aan te passen voor een bedrijf dat sites ontwerpt en beheert. De gekopplede lincsore kan het probleem ook niet zijn. Helaas is CM niet eens bereid antwoord te geven op deze vraag, die in het verleden ook al gesteld is. Ik heb kennelijk een andere opvatting over correctheid naar betalende leden en betrokken klanten toe.

Thomas

ik kan je hierin helemaal gelijk geven.
daar gaat het inderdaad om, en best verwarrend voor de leden.
Ik vind het ook jammer dat ik niet het verschil kan aangeven of ik bezwaar heb dat iemand kinderen heeft, of dat het bedoeld is dat ik er zelf absoluut geen meer op de wereld wil zetten ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNEKE421





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 22:38
 
Ik vind zowiezo dat cm weinig leuke vragen bij zijn profiel heeft staan.
Ga maar eens op parship kijken, staan echt leuke vragen tussen.
En hebben bijvoorbeeld ook ijsbrekers en een glimlach met de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap bij te sturen.
Dat mis ik hier wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 00:07
 
XABIA794 schreef:
ik kan je hierin helemaal gelijk geven.
daar gaat het inderdaad om, en best verwarrend voor de leden.
Ik vind het ook jammer dat ik niet het verschil kan aangeven of ik bezwaar heb dat iemand kinderen heeft, of dat het bedoeld is dat ik er zelf absoluut geen meer op de wereld wil zetten ...

volgens mij kan je in de vraag ,,wat wil je verder nog kwijt,,zoveel duidelijkheid aan geven als je zelf nodig vind toch ....
Als je het belangrijk vind om aan te geven kinderen geen bezwaar,of juist wel kan dit onder deze vraag dacht ik zo.. Smiley die vol vragen zit

Ook kan je als je echt in iemand geintresseert ben ,een mailtje sturen met jou vraag ...over wat niet duidelijk overkomt bij jou

denk alleen maar ff mee hoor .. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1