ChristianMatch
 


Forum

vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 08:47
 
Worden wij ook niet gevoed, met wantrouwen via de tv?
Bijv. Achter de gesloten deuren, overspel enz.
Of soap serie's?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 08:53
 
JOANNIE702 schreef:
Worden wij ook niet gevoed, met wantrouwen via de tv?
Bijv. Achter de gesloten deuren, overspel enz.
Of soap serie's?

Daar haal je iets aan Joannie....
Inderdaad....
We kunnen zeggen...dat is vaak de realiteit van het leven...
Moet ik die uit de weg gaan?
Nee...maar ik zoek het ook niet op...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 09:07
 
JOANNIE702 schreef:
Worden wij ook niet gevoed, met wantrouwen via de tv?
Bijv. Achter de gesloten deuren, overspel enz.
Of soap serie's?

Ja, dit is zeker iets wat ik ook denk.. Het lijkt wel steeds erger te worden wat we voorgeschoteld krijgen... Je noemt die programma's volgens mij is er nu ook iets als cheat on me, en liefde, lust of wegwezen... Met stijgende verbazing denk ik elke keer dat we nu wel het dieptepunt bereikt hebben, maar nee, het kan altijd erger. Ën die programmas trekken kijkcijfers want anders zijn ze niet op.. en wat voor een verknipt beeld wordt er dan geïndoctrineerd aan hen die kijken... Bah....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 09:19
 
LIES146 schreef:
Ja, dit is zeker iets wat ik ook denk.. Het lijkt wel steeds erger te worden wat we voorgeschoteld krijgen... Je noemt die programma's volgens mij is er nu ook iets als cheat on me, en liefde, lust of wegwezen... Met stijgende verbazing denk ik elke keer dat we nu wel het dieptepunt bereikt hebben, maar nee, het kan altijd erger. Ën die programmas trekken kijkcijfers want anders zijn ze niet op.. en wat voor een verknipt beeld wordt er dan geïndoctrineerd aan hen die kijken... Bah....


Ja, en als je dan vraagt waarom iemand zoiets kijkt (laatst nog aan iemand uit mijn buurt die echt alles opzij zet om naar Divorce te kijken) dan is het: lekker ontspannend Kotsende smiley Zieke smiley
maar goed, dit is off topic.

Ik weet niet of het echt invloed heeft... deels misschien? Soaps zijn zo ontzettend aangedikt en het ligt er zo vreselijk bovenop (na 1 x een minuut of 10 met dochterlief meekijken weet ik het wel weer) dat je als weldenkend mens toch kan bedenken dat het wel ergens herkenbaar is maar ook aardig aangezet... of bagatelliseer ik de invloed van die (in mijn ogen) smurrieprogramma's nu?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 09:36
 
JOL252 schreef:
Ja, en als je dan vraagt waarom iemand zoiets kijkt (laatst nog aan iemand uit mijn buurt die echt alles opzij zet om naar Divorce te kijken) dan is het: lekker ontspannend Kotsende smiley Zieke smiley
maar goed, dit is off topic.

Ik weet niet of het echt invloed heeft... deels misschien? Soaps zijn zo ontzettend aangedikt en het ligt er zo vreselijk bovenop (na 1 x een minuut of 10 met dochterlief meekijken weet ik het wel weer) dat je als weldenkend mens toch kan bedenken dat het wel ergens herkenbaar is maar ook aardig aangezet... of bagatelliseer ik de invloed van die (in mijn ogen) smurrieprogramma's nu?

Precies dat hele RTL4 wordt rijk van de ellende van een ander, Divorce is er één van, dan heb je nog het aantal progamma,s van kijk eens hoe goeig wij zijn.
Die van waar de rechter hand moet zien wat de linker doet, allemaal over de rug van een ander, om maar een kijkcijfer canon te halen.
Ze vinden het bv waanzinnig leuk, en iedereen moet met de billen bloot, en met zijn hele hebben en houden op tv, heel het land geniet er van mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 09:41
 
GERRIT084 schreef:
Precies dat hele RTL4 wordt rijk van de ellende van een ander, Divorce is er één van, dan heb je nog het aantal progamma,s van kijk eens hoe goeig wij zijn.
Die van waar de rechter hand moet zien wat de linker doet, allemaal over de rug van een ander, om maar een kijkcijfer canon te halen.
Ze vinden het bv waanzinnig leuk, en iedereen moet met de billen bloot, en met zijn hele hebben en houden op tv, heel het land geniet er van mee


Ja zo ver is het gezakt. De ene leegte met de andere vullen, de ene show door de andere, soap door nog meer soap, pasen gevolgd door de zomervakantie, na de zomervakantie richting de kerst, na de kerst denken we snel aan de vakantiebestemming, valentijn, pasen etc. Leegte lijkt te roepen om nog meer leegte terwijl het gevuld moet worden met werkelijke zingeving...

maar ontopic maar weer.


Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 23 maart 2013, 09:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 14:57
 
THOMAS968 schreef:
CM heeft 2093 leden en daarvan is 55,1 procent vrouw, dus er zijn meer vrouwen dan mannen.

1154 vrouwen
939 mannen

Overigens is er wel degelijk een licht vrouwenoverschot bij de Nederlandse bevolking. Dit wordt veroorzaakt doordat vrouwen gemiddeld langer leven dan mannen

Thomas

Vrouwenoverschot? Dat maakt niks uit. M'n ex zei: wanhoop niet. Er gaan een heleboel mannen binnenkomen. (Hij bidt voor opwekking en nieuwe zielen)
Toen ging ik dat liedje zingen:
It's raining men, hallelujah! hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 13:37
 
zoveel keus aan vrouwen en toch zoeken na de ene vrouw, de ware.........
beste mannen succes met zoeken............ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 14:12
 
JOANNIE702 schreef:
zoveel keus aan vrouwen en toch zoeken na de ene vrouw, de ware.........
beste mannen succes met zoeken............ Knipoog smiley


Een is genoeg en dat geldt voor iedereen hier. Je vindt niet een partner op basis van statistiek.

mvrgr

Thomas, er zijn op dit moment 1786 leden. 975 leden zijn vrouw en dat is bijna 55 procent. Die verhouding verandert kennelijk niet.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 18 april 2013, 14:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3