ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LIES146
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LIES146
Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 17 juli 2013, 20:33
BerichtOnderwerp: Matched :-)
 
Mijn avontuur hier is ergens half/eind januari begonnen. Met wisselende gevoelens heb ik hier deelgenomen. Ik vond het moeilijk mijn draai te vinden in de soms felle sfeer op het forum, vele onbeantwoorde emails en ook ongepaste verzoeken van mannen. MAAR mijn eerste date via deze site is ook gelijk de laatste gebleken: met nog een maand te gaan op mn abonnement neem ik afscheid van jullie omdat ik een geweldige relatie met een hartstikke lieve en leuke gozer heb gekregen. Ik ben God daar ontzettend dankbaar voor, had dit nooit durven dromen. En ook CM bedankt, zonder jullie was deze koppeling nooit tot stand gekomen. Jullie hier wens ik liefde toe, voor die Ene Speciale persoon maar ook voor je naasten.

Gods zegen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 1 mei 2013, 08:13
BerichtOnderwerp: NEDERLAND GAAT EEN GROTE VROUW MISSEN!
 
JOL252 schreef:
Ja Heide, dat klopt. God bouwt en dat ondanks welke kerk we toebehoren. De enige waarachtige kerk is wereldbreed en draagt de naam van Christus in het vaandel. Overal in welke kerk van steen of hout dan ook zijn de leden van die kerk vertegenwoordigd. God maakt af waar Hij aan begon en ook in Nederland.

En zo is het. Mooie woorden! God alleen kent ieder mens door en door en kan er over recht spreken.Is de van oorsprong Hervormde christen die zn naaste niet liefheeft daadwerkelijk beter dan de van oorsprong roomse die zich inzet voor haar medemens? Laten we niet oppervlakkig op naampjes gaan wegstrepen. Vooral niet, omdat God een God van liefde is!

En nu terug naar het onderwerp: We hebben een prachtige koningin gehad en in mijn optiek heeft ze plaatsgemaakt voor een even prachtig koningspaar. Ik vond het prachtig om te zien gisteren hoe het haast leek alsof de last letterlijk van Beatrix afviel, ze weer kon ontspannen, oma voor haar kinderen kon zijn. Ik vond het ook mooi om door de hele dag heen de kleine liefdesbetuigingen in het hele gezin te zien: de handen die elkaar vasthielden met een extra kneepje, de knipoogjes hier en daar, de armen om de kinderen heen. We hebben een mooi Koningshuis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 21 april 2013, 20:05
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
Oh, sorry mensen, ik ben me helemaal vergeten af te melden.. Er liepen zoveel dingen deze week anders en te druk en ook gisteren was ik veel langer bezig met alle dingen die ik nog even moest doen dat het niet meer lukte. Balen Gefrustreerde smiley Fijn dat het toch leuk was!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 16:29
BerichtOnderwerp: single, nooit getrouwd of toch gescheiden?
 
LEANNE226 schreef:
Jij bent het waard iemand te treffen die jou op waarde schat,die door je verleden heenkijkt en je ware ik wil leren kennen.
Met iemand die jou afwijst op basis van 1 woord wil je toch helemaal geen relatie beginnen?Die selecteer je er dus handig uit door je profiel eerlijk in te vullen Knipoog smiley
Ha, dat vind ik wel een mooi uitgangspunt ja. Die hou ik er in Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 08:18
BerichtOnderwerp: single, nooit getrouwd of toch gescheiden?
 
ANNE379 schreef:
GABY401 schreef:
Waarom geven mensen op dat ze single/nooit getrouwd zijn, als ze gescheiden zijn / kinderen hebben??

Dat is verwarrend en misleidend... en ook niet zo eerlijk, he....


Inderdaad niet eerlijk. Maar helaas komt het in christelijk Nederland toch nog heel vaak voor dat er vooroordelen zijn tov gescheiden mensen, zonder dat men weet wat de reden er achter is. En dat is dan soms ook te merken aan reacties die je wel/niet krijgt via een datingsite. Misschien dat mensen zich daardoor anders voordoen.

Ik heb die tip ook wel gekregen, aangezien het aantal reactie nihil blijft. "Joh, zet t stuk van gescheiden zijn niet bovenaan in de statistieken maar meld het dan ergens onderaan bij 'wat wil je nog meer kwijt'. Dan lezen ze misschien wél je hele profiel." Ik heb het nog niet gedaan, weet of niet of ik dat zo doen, tegelijkertijd vind ik het ook wel lastig dat mensen niet naar 'mij' kijken maar naar mn burgelijke staat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 27 maart 2013, 07:19
BerichtOnderwerp: welke gebeden van jou zijn verhoord?
 
Ik heb hele concrete gebedsverhoringen ervaren in mijn leven, vooral in de periode vanaf mijn scheiding. Ik moest samen met ons kinderen ons huis verlaten en een huurwoning betrekken en kreeg daar een urgentieverklaring voor. Dat betekent dat de woning die je aangeboden wordt, geaccepteerd moet worden. 99% kans dat het hoogbouw zou worden, wat mijn grootste angst was. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een brief geschreven over de condities over ons gezin (zoon met autisme, epilepsie en verstandelijke beperking). Niemand gaf me een kans, woonruimte is hier, net als overal, dramatisch. In de tijd die ik wachtend doorbracht gebeden voor een mooie plek. Ik kreeg een heerlijke eensgezinswoning waar ik echt nog élke dag trots en dankbaar voor ben.

Niet lang daarna zat ik in een spagaat met betrekking met mn auto. Ik reed tijdens ons huwelijk een redelijk zware diesel en die was veel te duur voor mijn uitkering. Géén auto was geen optie, vanwege zoonlief rij ik het hele land door naar behandelaars. Geld om een andere te kopen was er niet. Met hulp van wat particuliere fondsen uiteindelijk genoeg geld bij elkaar toegezegd gekregen. Toen begon het zoeken nar de geschikte auto. Ruim genoeg voor ons gezin, de hulphond, evt. een rolstoel. Maar tegelijkertijd zo goedkoop mogelijk. Ik vond na een poosje de 'perfecte' auto, die echt aan alle voorwaarden voldeed. Had helemaal het gevoel dat het 'klopte'. Ik ging in gesprek met de verkper, op de vraagprijs kwam nog een kostenpost hier, nog eentje daar, en uiteindelijk zat de vraagprijs 1000 euro boven wat ik te besteden had. De man ging naar achteren om nog wat na te vragen en ik ging, eigenlijk wat teleurgesteld, bidden. "Heer, dit leek zo mooi te zijn voor ons gezin, als het Uw wil is dat dit toch nog lukt, wilt U dan Uw hand er in houden en een uitweg geven?" De verkoper kwam terug uit het kantoor en schoof weer achter de pc. Hij rammelde wat op zn toetsenbord en draaide het scherm weer naar me toe. Er was 1000 euro van de vraagprijs gehaald. Ik heb die dag het koopcontract getekend.

Dank U heer, dat U zo goed voor ons zorgt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 09:07
BerichtOnderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
 
JOANNIE702 schreef:
Worden wij ook niet gevoed, met wantrouwen via de tv?
Bijv. Achter de gesloten deuren, overspel enz.
Of soap serie's?

Ja, dit is zeker iets wat ik ook denk.. Het lijkt wel steeds erger te worden wat we voorgeschoteld krijgen... Je noemt die programma's volgens mij is er nu ook iets als cheat on me, en liefde, lust of wegwezen... Met stijgende verbazing denk ik elke keer dat we nu wel het dieptepunt bereikt hebben, maar nee, het kan altijd erger. Ën die programmas trekken kijkcijfers want anders zijn ze niet op.. en wat voor een verknipt beeld wordt er dan geïndoctrineerd aan hen die kijken... Bah....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 20:36
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment was dat ik vandaag met mijn kids ben wezen eten bij mijn schoonouders. Dat klinkt totaal niet bijzonder, ware het niet dat ik in feite geen schoonouders meer heb want ik ben gescheiden. Echter, in tegenstelling tot wat gebruikelijk is is het contact met de ouders van mijn ex na de scheiding goed gebleven en zelfs verbeterd. Deze week is ook spannend, omdat er bij mijn schoonmoeder een gezwel in haar eierstokken is gevonden. Het feit dat mijn schoonvader mij als eerste belde toen hij uit het ziekenhuis kwam met haar, voelde erg emotioneel. k ben dankbaar dat zij nog steeds betrokken zijn en we respectvol en behulpzaam met elkaar om kunnen gaan, en dat mijn kinderen daardoor een liefdevolle opa en oma hebben, en ik hen nog steeds mijn schoonouders kan noemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 20:27
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
Is er al aan gluhwein en sneeuwschuivers gedacht? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 09:34
BerichtOnderwerp: Kamer wil Godslastering schrappen.
 
Je citeert Openbaringen, maar als je het boek daadwerkelijk uitleest zie je dat alles zorgvuldig in het plan van God past. Jij schrijft in je eerste post: wat als satan de overhand krijgt? Maar we weten toch dat dat niet gebeurd? Alles staat allang opgeschreven! Dat er rampspoed op aarde plaats vindt betekent niet automatisch dat dat betekent dat satan de overhand krijgt

Laatst aangepast door
LIES146
op donderdag 21 maart 2013, 09:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 09:16
BerichtOnderwerp: Kamer wil Godslastering schrappen.
 
De Bijbel is heel duidelijk over wat er gebeurt en nog staat te gebeuren. Net als Roady geloof ik dat er geen oordeel volgt voor hen die Jezus' offer accepteren. Er komt nog één groot oordeel, en dat is op de dag dat Hij terugkomt om de Zijnen te halen. Tot die tijd moeten we standvastig blijven, daar riep Paulus ons al toe op.

Wat betreft wat er hier op aarde gebeurd, Openbaringen vertelt ons dat er nog een hoop ellende te gebeuren staat. Dat neemt niet weg dat Openbaringen de uitkomt daarvan al beschrijft: God overwint. Dat deed hij destijds aan Golgotha en dat is waar we ook nu ons vertrouwen op mogen stellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 19:54
BerichtOnderwerp: Het weer
 
zeker de helft van de dag hier licht sneeuw gehad. Ac, je doet er niets aan dus een glimlach opzetten en er maar weer wat van maken.Toch merk ik vooral aan mn energieniveau dat ik door mn voorraad heen ben.. het is echt tijd voor zon!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 22:15
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ANNA415 schreef:
Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar ik maak me bezorgd Engeltje smiley

Haha..wie de bal kaatst :)...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 21:12
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
ANNA415 schreef:
Nee tuurlijk niet, we willen uiteraard veel meer weten Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Sorry, z'n pincode weet ik niet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 21:09
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
op het menu gisteren; zelfgemaakte erwtensoep, zelfgemaakte stokbrood (uk hou zo van m'n broodbakmachine) en zelfgemaakte kruidenboter. Oh jammie, dat smaakte!!! Vandaag was nationale pannenkoekendag dus we hebben ons maar opgeofferd om daar aan mee te doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 21:05
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
Hahaha. Ik wist dat ik jullie aandacht zou krijgen Lachende smiley
Mn liefje is nog een groot woord, maar wie weet, tegen die tijd Lachende smiley
En de volgende vraag is vast: kennen we hem? Nou, ik heb hem wel hier leren kennen ja maar hij is nu al een paar weken van de site af. Genoeg info zo? :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 12:35
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
FRANKT627 schreef:
Wie neem je dan mee? Lachende smiley

De plannen zijn wat gewijzigd, mijn kids en dus ook de hond (hulphond van oudste zoon) gaan dat weekend naar hun vader. Ik kom dus alleen of samen met iemand van het mannelijk geslacht Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 14 maart 2013, 20:40
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
Hannah, mijn kids zijn (dan) 4 en 6.

En als alles goed is neem ik misschien nog wel iemand mee


Laatst aangepast door
LIES146
op vrijdag 15 maart 2013, 12:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 14 maart 2013, 20:37
BerichtOnderwerp: nieuwe Paus
 
De bescheidenheid waar deze paus om bekend staat spreekt me erg aan. In zijn bisdom ging hij gewoon met de bus naar zn 'werk' omdat ie gewoon in een appartementje wou wonen en daar ook zelf kookte. En dan inderdaad het wassen en kussen van de voeten van aids-patienten.. Tijdens zijn balkonscene wijzigde hij al wat van de liturgie door niet te zeggen dat hij de katholieken de zegen zou geven maar "alle mensen van goede wil". Het maakte me hoopvol. Ik wens deze paus toe dat hij in dat mededogen mag blijven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 10 maart 2013, 20:35
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Vandaag zei ik tegen de jongens om het binnenzitweer van gisteren wat te compenseren: "zullen we even treinen gaan kijken?". "Mam", vroeg de jongste, "mogen we ook in de trein".Ik probeer een betje als motto te houden dat als de kids iets voorstellen en het kan en het is niet al te gel, dan gewoon er af en toe in meegaan.Voor de lol. En dus zijn we in de trein gestapt, twee stations later weer uitgestapt, gewacht op de trein terug naar huis en weer naar huis gereden. Kinderpret ten top Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:32
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Fijn nieuws Visser, geniet samen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 21:18
BerichtOnderwerp: Liefde is een werkwoord
 
Het is wel netjes als je er bij meldt dat je dit niet zelf hebt geschreven Mario..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 12:12
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
even ter aanvulling, als ik kom neem ik allebei de kids mee en de (hulp) hond Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 18:39
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
BERENDJAN590 schreef:
dat er een enorm stuk ruimte puin ontplofd is 30 km boven rusland 10000 gewonden door rond vliegend glas

een nulletje teveel, maar vooruit Knipoog smiley

Ik vond de beelden ook wel vreemd, enerzijds gewoon echt mooi om te zien maar ook zo heftig. Ook wel gek, de planetoide die langs de aarde zou gaan werd wereldnieuws en dit gebeurde er in de tussentijd...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 17:53
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
Ik zet het in ieder geval in de agenda, of ik daadwerkelijk kom hangt even af van of mijn oudste (autist) op dat moment in staat is de drukte te hanteren of niet. Dus dat laat ik dan weten!

Lies146 (Lisette) meldt zich onder voorbehoud aan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 16:53
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
Het topic zegt 20 april, maar in je bericht staat 13 oktober? Vertel vertel, welke datum mag ik noteren? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:49
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
Het lijkt me goed om verder niet te speculeren óver anderen. Laten de betrokkenen maar mét elkaar praten, dat is denk ik constructiever. Ik hoop toch op een goed end voor de betrokkenen!

En nu weer terug naar het topic?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:09
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
Ik vind het een lastig onderwerp. Nog niet eens heel lang geleden heb ik voor die keuze gestaan met een, nog steeds, heel dierbare vriend van me. De wens om meer te zijn dan vrienden, maar ook het besef dat door verschillende omstandigheden we niet, nooit echt volledig bij elkaar zouden kunnen wonen. Latten dus. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen die weg niet te gaan. Niet omdat ik zeker weet dat God het zou afkeuren, want dat weet ik niet. maar omdat we wisten dat die relatie imperfect zou zijn, niet de afspiegeling van het huwelijk dat we allebei eigenlijk graag wilden. We gunden elkaar het héle plaatje, van elke ochtend wakker worden naast de man/vrouw van wie we hielden. Wij hebben om die reden afstand genomen van die wens. Toch kan ik me ook goed voorstellen dat anderen wel die weg lopen. Het leven is helaas niet zwart/wit...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:21
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Gisteren een filmpje van Jamie Oliver gekeken over mestechnieken, aangezien ik ook net een nieuwe en goede messenset heb. Sindsien al twee keer fors mezelf gesneden.. was geen gezegend filmpje Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146 (38)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:16
BerichtOnderwerp: "sterke vrouwen"
 
Ook bij mij is het leven niet mild geweest. En het heerlijkste van samen met God wandelen is de ontspanneheid die het geeft om te weten dat ik het niet uit eigen kracht hoef te doen.. niet zelf hoef of te lossen.. niet alle antwoorden hoef te vinden. Dag per dag en steeds weer terug naar Jezus.. dat is goed genoeg...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LIES146
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3