ChristianMatch
 


Forum

wandel en pannenkoek single evenement Christian Match
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:58
 
STEENTJE178 schreef:
Ik weet niet hoe de verhouding w.b. leeftijden op het pannenkoekenuitje was, maar doorgaans tref je een relatief grote groep van 20-ers en (vooral) 30-ers en 40-ers aan op georganiseerde avonden etc. van CM.
Ouder tref je in de minderheid.....

jee,dus dan loop je daar als ouwe van 47 tussen allemaal jongere,dat voelt toch minder dan denk ik. na ja nog effe en op na de 50plus site Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:54
 
PETRA944 schreef:
jee,dus dan loop je daar als ouwe van 47 tussen allemaal jongere,dat voelt toch minder dan denk ik. na ja nog effe en op na de 50plus site Twijfelende smiley

Heehee, ``ouwe van 47``......hier spreekt een nog ouwere....ik was er ook, had ook de nodige vooroordelen, maar het bleek heel gezellig te zijn. Leuke groep, mooie wandeling en fijne gesprekken. En wees niet bang dat je de oudste bent....de oudste was namelijk .........71 jaar!!!!!

Kom ook gezellig naar de Picknick/BBQ op 4 augustus, daar ben je ook niet de oudste!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:23
 
JANS221 schreef:
Heehee, ``ouwe van 47``......hier spreekt een nog ouwere....ik was er ook, had ook de nodige vooroordelen, maar het bleek heel gezellig te zijn. Leuke groep, mooie wandeling en fijne gesprekken. En wees niet bang dat je de oudste bent....de oudste was namelijk .........71 jaar!!!!!

Kom ook gezellig naar de Picknick/BBQ op 4 augustus, daar ben je ook niet de oudste!!

heb ik wel over zitten na denken,om naar een uitje te gaan,maar eerlijk gezegd durf ik het niet zo goed. misschien zitten er wel vervelende mensen tussen , waar je niet van afkomt,en in het echt kun je ze niet effe blokkeren. Twijfelende smiley Ik kan de heide trouwens in ede goed, ben er vaak geweest,mooie plek Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:31
 
PETRA944 schreef:
heb ik wel over zitten na denken,om naar een uitje te gaan,maar eerlijk gezegd durf ik het niet zo goed. misschien zitten er wel vervelende mensen tussen , waar je niet van afkomt,en in het echt kun je ze niet effe blokkeren. Twijfelende smiley Ik kan de heide trouwens in ede goed, ben er vaak geweest,mooie plek Lachende smiley

Ja, maar vervelende mensen kan je overal tegenkomen, dan zou je nergens meer naar toe kunnen gaan! En als ze echt vervelend doen, kan je ze dat toch duidelijk maken?! (of ben ik nu heel naïef?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:36
 
JANS221 schreef:
Ja, maar vervelende mensen kan je overal tegenkomen, dan zou je nergens meer naar toe kunnen gaan! En als ze echt vervelend doen, kan je ze dat toch duidelijk maken?! (of ben ik nu heel naïef?)

zit wel wat in, is gewoon beetje eng om te gaan picknicken met mensen die je niet kan. denk er nog wel over na Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TJOKLAT313





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 22:45
 
PETRA944 schreef:
zit wel wat in, is gewoon beetje eng om te gaan picknicken met mensen die je niet kan. denk er nog wel over na Smiley die vol vragen zit

Petra, ik ben 1 x eerder naar een uitje van Cm geweest, waar een aantal van de nu aangemelde personen ook bij waren. En dat waren heel gezellige mensen! (Niet dat ik je over wil halen.... of misschien toch wel... hahaha)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIEN943





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 22:57
 
Als je iemand af wilt komen, spreken we wel een teken af , dan helpen we je wel, haha. Welkom hoor en we bijten niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 23:15
 
PETRA944 schreef:
zit wel wat in, is gewoon beetje eng om te gaan picknicken met mensen die je niet kan. denk er nog wel over na Smiley die vol vragen zit

Als je zo blijft redeneren moet je ook niet meer naar de winkel gaan...pffff... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 23:21
 
STEENTJE178 schreef:
Ik weet niet hoe de verhouding w.b. leeftijden op het pannenkoekenuitje was, maar doorgaans tref je een relatief grote groep van 20-ers en (vooral) 30-ers en 40-ers aan op georganiseerde avonden etc. van CM.
Ouder tref je in de minderheid.....


dat klinkt iig best positief (ik heb niets tegen de 'oudetaartenwandeling' hoor Knipoog smiley )

maar zijn dat vaste avonden in de week maand ? (meen ooit zoiets vanuit CM te hebben opgevangen) of bedoel je eenmalige acties die regelmatig terugkomen?

ps: draag jij daar ook je 'steentje' bij STEEN? Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 00:14
 
BART347 schreef:
dat klinkt iig best positief (ik heb niets tegen de 'oudetaartenwandeling' hoor Knipoog smiley )

maar zijn dat vaste avonden in de week maand ? (meen ooit zoiets vanuit CM te hebben opgevangen) of bedoel je eenmalige acties die regelmatig terugkomen?

ps: draag jij daar ook je 'steentje' bij STEEN? Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

nou zeg ouwe taarten wandeling. ha ha ha ha
en onder andere is een stuk steentje bijdragen dat je niet te hard loopt voor die ouwe taarten.
maar zal er es over nadenken, en het moet natuurlijk ook wel uitkomen, lijkt me wel leuk om mensen van het forum in het echt te zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4