ChristianMatch
 


Forum

Onze rugzak...
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:48
 
Hoi,

Wij kennen allemaal wel de uitspraak;ik heb ook een rugzak?!..

Maar iedereen zal anders met zijn of haar rugzak omgaan
Bewust of onbewust..ja toch?

Nu de gedachte;In hoeverre geeft het jou of mij een goed gevoel wanneer je iets vanuit je rugzak laat zien aan die ander?
En in hoeverre vindt jij het nodig om alleen de buitenkant te laten zien.. of de binnenkant te laten zien..van jou rugzak?

En zou je je zelf niet te kort doen,om geen dingen met voorzichtigheid te delen?

aangepast!


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 01:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 21:34
 
HEIDE115 schreef:
Hoi,

Wij kennen allemaal wel de uitspraak;ik heb ook een rugzak?!..

Maar iedereen zal anders met zijn of haar rugzak omgaan
Bewust of onbewust..ja toch?

Nu de gedachte;In hoeverre geeft het jou of mij een goed gevoel wanneer je iets vanuit je rugzak laat zien aan die ander?
En in hoeverre vindt jij het nodig om alleen de buiten te laten zien.. of de binnenkant te laten zien..van jou rugzak?

En zou je je zelf niet te kort doen,jou dingen met voorzichtigheid te delen?

ik hoorde laatst een mooie uitspraak hierover....er zit idd van alles in je rugzak...soms haal je em leeg, je kijkt er naar en soms zitten er dingen in, die je kunnen helpen in andere situaties.....en soms stop je de dingen er weer in terug, laat je het weer lekker zitten omdat je er nix mee kan.....maar leeg maken?? dat kan niet, alles wat er in zit, heeft jou gevormd, zoals jij bent......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:06
 
Ikzelf ben er een voorstander van...dat iemand in mijn rugzak mag kijken...
Dat vind ik de meest eerlijke manier....
Het kan wezen dat de ander geheimzinnig over die inhoud doet...dat kan wantrouwen veroorzaken...
Ik praat dan over een nieuwe relatie, maar ook zonder relatie wil ik toch soms graag laten weten wat er in me leeft...hoe alles gegaan is in het verleden...wat er allemaal is gebeurd...
Veel mensen zeggen...dat is geweest...dat moet je vergeten...niet meer omkijken...maar vooruit!!!!!!!!!!!
Natuurlijk is dat waar, maar ik merk juist nu...dat dat ook veel misstanden kan veroorzaken als iemand je verleden niet weet!!!
Ik vind het juist fijn om te weten...dat ik zodoende ook rekening kan houden met de ander.....immers ik heb in zijn rugzak mogen kijken en ik weet...(b.v)
dat hij in de gevangenis heeft gezeten.....dat hij of zij geen vader of moeder had die hem een voorbeeldfunctie konden geven...
Of een psychisch verleden....Pas als ik dat weet...kan ik er toch ook mee omgaan...of leren omgaan???
Het is dan soms niet leuk...om dat allemaal te horen...en te weten, maar mij heeft het geleerd dat het voor mij...wel heel belangrijk is...

Leeg maken...helemaal???

Ik hoop dat juist de positieve dingen achter mogen blijven...maar ik ben wel tot ontdekking gekomen dat er nog heeeeeeeeeel veel inzit...
Ik moet opruimen...nog heel veel...
Maar ik koester ook veel dingen...


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 20 juni 2012, 22:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:09
 
HEIDE115 schreef:
Hoi,

Wij kennen allemaal wel de uitspraak;ik heb ook een rugzak?!..

Maar iedereen zal anders met zijn of haar rugzak omgaan
Bewust of onbewust..ja toch?

Nu de gedachte;In hoeverre geeft het jou of mij een goed gevoel wanneer je iets vanuit je rugzak laat zien aan die ander?
En in hoeverre vindt jij het nodig om alleen de buiten te laten zien.. of de binnenkant te laten zien..van jou rugzak?

En zou je je zelf niet te kort doen,om geen dingen met voorzichtigheid te delen?

aangepast!

Rugzak:

Het heeft voor mij tijden van strijden en lijden gekost, eer ik er aan toe durfde te geven dat ik een rugzak heb.
Vond zoveel dingen oneerlijk, heb gevochten tegen God, tegen Zijn bestaan, tegen alles wat me was overkomen.
Maar toen God me liet zien mij te zien, en toen de lange weg terug naar God kwam, kwamen ook de zaken uit het verleden boven, hoe ik mijn persoonlijkheid moest vinden, hoe ik altijd had geleeft voor de verantwoording van een ander voor mijn gevoel, zonder dat te beseffen.
Maar ook, hoe dingen gegroeit waren, en me maakten hoe ik was.

Ik praat niet veel over mijn rugzak, maar heb er wel van geleerd, en probeer dat duidelijk te maken aan anderen. Dat ze ook zien, dat waar het om draait in het leven, wat het mij geleerd heeft. Het maakt het omgaan met mijn omgeving anders, het kijken naar mensen anders, het reageren op mensen anders.
Over de inhoud praten, blijft erg kwetsbaar, er zit ook veel gekwets ik in die rugzak. En daar is vertrouwen voor nodig, om dat te kunnen delen. Soms is omgang met mensen erg hard, en gevoelloos. En als ik me dan open geef, komt het ook erg hard binnen. Dus ik ben daar niet zo makkelijk in, maar doe me misschien te kort
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:35
 
PFF..IK VINDT ALS DIT ZO MAG IK ZEGGEN EEN BIJZONDER MOOIE START
VAN DIT TOPIC

DANK VOOR DE OPENHEID,EN ZAL NOG REAGEREN..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:38
 
Sommige zeggen...dichtknopen en niet meer opendoen...
Maar er zit zoveel leermateriaal in!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:49
 
.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 21 juni 2012, 00:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:52
 
(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )


Ik doe mijn best!!!
Want het bevrijd zo geweldig!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:55
 
LEANNE226 schreef:
De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........

Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen.
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht.
Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt Knipoog smiley )

mooie leerzame reactie Leanne..je hebt duidelijk zie er veel in ondervonden.

Tijd is je grote vriend,heb geduld Kussende smiley


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 09:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:01
 
LEANNE226 schreef:
De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........

Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen.
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht.
Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt Knipoog smiley )

Tijd is je grote vriend,heb geduld Kussende smiley


ZAL IK DOEN!!!!
(sprak de ongeduldige vrouw!!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:01
 
HEIDE115 schreef:
Leuk dat je hier op deze plek je mening geeft
Des te meer heb ik wel nog wat vraag tekens over je arrogante berichtje vanmiddag..wat er even uit moest?..

Zie het maar als een reactie van iemand die zonder abonnement kon meelezen en zeer verbaast was over wat ze las,tenenkrommend..........ik durf niet te bedenken wat echte buitenstaanders er van moeten denken........

Leanne,niet beter dan een ander Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:07
 
[quote=LEANNE226]Zie het maar als een reactie van iemand die zonder abonnement kon meelezen en zeer verbaast was over wat ze las,tenenkrommend..........ik durf niet te bedenken wat echte buitenstaanders er van moeten denken........

Leanne,niet beter dan een ande,,


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 01:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:15
 
HEIDE115 schreef:
ist nou omdat je geen foto plaatst,dat ik je niet begrijpt?
dus jij bent iemand die uren op een afstand mee kijkt..en dan zo'n bericht er ff tussen gooit??

Dapper zeg?!

maargoed..doe gewoon mee joh..

Smiley die vol vragen zit ik ben jou geen uitleg schuldig,je trekt tenslotte je eigen conclusies al,succes met je topic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:17
 
even terug naar je stelling: In hoeverre geeft het jou of mij een goed gevoel wanneer je iets vanuit je rugzak laat zien aan die ander?
En in hoeverre vindt jij het nodig om alleen de buiten te laten zien.. of de binnenkant te laten zien..van jou rugzak?


Mijn rugzak zit in me, kan ik nooit sluiten, heeft me gevormd en gemaakt tot de mens die ik nu ben. En daar ben ik blij mee.
Ben niet iemand die snel de inhoud van de rugzak open neerleg, hier op het forum niet, en in de chat ook niet. Voor mij is het niet nodig om de inhoud te laten zien, omdat ik het niet als last meedraag.
Zoiets straal je ook uit denk ik, want de mensen om me heen vragen er ook zelden naar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:21
 
WILMA729 schreef:
even terug naar je stelling: In hoeverre geeft het jou of mij een goed gevoel wanneer je iets vanuit je rugzak laat zien aan die ander?
En in hoeverre vindt jij het nodig om alleen de buiten te laten zien.. of de binnenkant te laten zien..van jou rugzak?


Mijn rugzak zit in me, kan ik nooit sluiten, heeft me gevormd en gemaakt tot de mens die ik nu ben. En daar ben ik blij mee.
Ben niet iemand die snel de inhoud van de rugzak open neerleg, hier op het forum niet, en in de chat ook niet. Voor mij is het niet nodig om de inhoud te laten zien, omdat ik het niet als last meedraag.
Zoiets straal je ook uit denk ik, want de mensen om me heen vragen er ook zelden naar.

Duidelijk Wilma.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:29
 
LEANNE226 schreef:
Smiley die vol vragen zit ik ben jou geen uitleg schuldig,je trekt tenslotte je eigen conclusies al,succes met je topic

via pb uitgepraat


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 00:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:51
 
LEANNE226 schreef:
Zie het maar als een reactie van iemand die zonder abonnement kon meelezen en zeer verbaast was over wat ze las,tenenkrommend..........ik durf niet te bedenken wat echte buitenstaanders er van moeten denken........

Leanne,niet beter dan een ander Knipoog smiley

met elkaar uitgepraat pb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:56
 
ZEELAND736 schreef:
Ikzelf ben er een voorstander van...dat iemand in mijn rugzak mag kijken...
Dat vind ik de meest eerlijke manier....
Het kan wezen dat de ander geheimzinnig over die inhoud doet...dat kan wantrouwen veroorzaken...
Ik praat dan over een nieuwe relatie, maar ook zonder relatie wil ik toch soms graag laten weten wat er in me leeft...hoe alles gegaan is in het verleden...wat er allemaal is gebeurd...
Veel mensen zeggen...dat is geweest...dat moet je vergeten...niet meer omkijken...maar vooruit!!!!!!!!!!!
Natuurlijk is dat waar, maar ik merk juist nu...dat dat ook veel misstanden kan veroorzaken als iemand je verleden niet weet!!!
Ik vind het juist fijn om te weten...dat ik zodoende ook rekening kan houden met de ander.....immers ik heb in zijn rugzak mogen kijken en ik weet...(b.v)
dat hij in de gevangenis heeft gezeten.....dat hij of zij geen vader of moeder had die hem een voorbeeldfunctie konden geven...
Of een psychisch verleden....Pas als ik dat weet...kan ik er toch ook mee omgaan...of leren omgaan???
Het is dan soms niet leuk...om dat allemaal te horen...en te weten, maar mij heeft het geleerd dat het voor mij...wel heel belangrijk is...

Leeg maken...helemaal???

Ik hoop dat juist de positieve dingen achter mogen blijven...maar ik ben wel tot ontdekking gekomen dat er nog heeeeeeeeeel veel inzit...
Ik moet opruimen...nog heel veel...
Maar ik koester ook veel dingen...

Bedankt voor je openheid Zeeland..leerzaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:58
 
WILLEM618 schreef:
Rugzak:

Het heeft voor mij tijden van strijden en lijden gekost, eer ik er aan toe durfde te geven dat ik een rugzak heb.
Vond zoveel dingen oneerlijk, heb gevochten tegen God, tegen Zijn bestaan, tegen alles wat me was overkomen.
Maar toen God me liet zien mij te zien, en toen de lange weg terug naar God kwam, kwamen ook de zaken uit het verleden boven, hoe ik mijn persoonlijkheid moest vinden, hoe ik altijd had geleeft voor de verantwoording van een ander voor mijn gevoel, zonder dat te beseffen.
Maar ook, hoe dingen gegroeit waren, en me maakten hoe ik was.

Ik praat niet veel over mijn rugzak, maar heb er wel van geleerd, en probeer dat duidelijk te maken aan anderen. Dat ze ook zien, dat waar het om draait in het leven, wat het mij geleerd heeft. Het maakt het omgaan met mijn omgeving anders, het kijken naar mensen anders, het reageren op mensen anders.
Over de inhoud praten, blijft erg kwetsbaar, er zit ook veel gekwets ik in die rugzak. En daar is vertrouwen voor nodig, om dat te kunnen delen. Soms is omgang met mensen erg hard, en gevoelloos. En als ik me dan open geef, komt het ook erg hard binnen. Dus ik ben daar niet zo makkelijk in, maar doe me misschien te kort


veel dingen zo herkenbaar willem..
over de inhoud praten,blijft erg kwetsbaar..pff..zo waar..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 01:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 01:00
 
HEIDE115 schreef:
Hoi,

Wij kennen allemaal wel de uitspraak;ik heb ook een rugzak?!..

Maar iedereen zal anders met zijn of haar rugzak omgaan
Bewust of onbewust..ja toch?

Nu de gedachte;In hoeverre geeft het jou of mij een goed gevoel wanneer je iets vanuit je rugzak laat zien aan die ander?
En in hoeverre vindt jij het nodig om alleen de buiten te laten zien.. of de binnenkant te laten zien..van jou rugzak?

En zou je je zelf niet te kort doen,om geen dingen met voorzichtigheid te delen?

aangepast!

Nou, mag ik eens eerlijk zijn? Ik heb in het verleden relaties gehad met een meisje met een rugzak. Nou, ik kan je zeggen dat dat zuur appels eten was hoor! Het is echt niet makkelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 01:04
 
BEUN656 schreef:
Nou, mag ik eens eerlijk zijn? Ik heb in het verleden relaties gehad met een meisje met een rugzak. Nou, ik kan je zeggen dat dat zuur appels eten was hoor! Het is echt niet makkelijk!

Droeg ze alleen haar eigen rugzak Beun?
ik bedoel,droeg ze ook veel mee..uit het leven van anderen..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 01:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 01:18
 
HEIDE115 schreef:
Droeg ze alleen haar eigen rugzak Beun?
ik bedoel,droeg ze ook veel mee..uit het leven van anderen..

Ja, bij een aantal dames wel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 01:22
 
BEUN656 schreef:
Ja, bij een aantal dames wel...

ja,wat moet ik nu zegge..ik zucht ff..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 01:26
 
In hoeverre geeft het jou of mij een goed gevoel wanneer je iets vanuit je rugzak laat zien aan die ander?
En in hoeverre vindt jij het nodig om alleen de buitenkant te laten zien.. of de binnenkant te laten zien..van jou rugzak?

En zou je je zelf niet te kort doen,om geen dingen met voorzichtigheid te delen?


Mag ik je eigen vraag terugspelen naar jou Heide??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 01:30
 
BEUN656 schreef:
Ja, bij een aantal dames wel...

Ja dat moet niet gemakkelijk voor je geweest zijn Beun.
Misschien vooral ook je onmacht hierbij gevoelt?


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 01:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 01:33
 
WILMA729 schreef:
In hoeverre geeft het jou of mij een goed gevoel wanneer je iets vanuit je rugzak laat zien aan die ander?
En in hoeverre vindt jij het nodig om alleen de buitenkant te laten zien.. of de binnenkant te laten zien..van jou rugzak?

En zou je je zelf niet te kort doen,om geen dingen met voorzichtigheid te delen?


Mag ik je eigen vraag terugspelen naar jou Heide??

Dank voor je vraag wilma..beetje bij beetje wil ik dit wel doen
Bij deze vraag,voelt mijn rugzak al anders..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 01:35
 
HEIDE115 schreef:
Ja dat moet niet gemakkelijk voor je geweest zijn Beun.
Misschien vooral ook je onmacht hierbij gevoelt?

Was niet makkelijk nee. Voor de rest heb ik eigenlijk geen behoefte aan dr. Phill sessies.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 01:35
 
lichter??? Het valt mij op Heide, dat jij direkt reageert en vooral een luisterende houding aanneemt in deze. Ben gewoon benieuwd waarom je deze vraag neerzette op het forum.

Laatst aangepast door
WILMA729
op donderdag 21 juni 2012, 01:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 03:51
 
LEANNE226 schreef:
De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........

Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen.
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht.
Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )

Tijd is je grote vriend,heb geduld
Kussende smiley

Wat een mooie reactie!! Kan me daar helemaal in vinden ;) en leer er ook dingen uit... oa, als je denkt dat je het een en ander verwerkt hebt, komen dingen die je dacht verwerkt te hebben weer boven...Dank voor deze reactie...ik ga nog even slapen...Laterz! ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 09:47
 
SHANITA130 schreef:
LEANNE226 schreef:
De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........

Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen.
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht.
Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )

Tijd is je grote vriend,heb geduld
Kussende smiley

Wat een mooie reactie!! Kan me daar helemaal in vinden ;) en leer er ook dingen uit... oa, als je denkt dat je het een en ander verwerkt hebt, komen dingen die je dacht verwerkt te hebben weer boven...Dank voor deze reactie...ik ga nog even slapen...Laterz! ;)

Idd,duidelijk..vooral bidden geeft rust en kracht..pik ik er nog even uit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2