ChristianMatch
 


Forum

gehoorzaamheid
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 14:08
 
PETRA944 schreef:
?Heb ik uw zegen,want het is mijn wil,maar is dat ook uw plan met mijn leven? want ik wil graag uw wil doen. antwoord heb ik nog niet, zou het komen?
enfin dingen waar ik mee worstel , gods stem verstaan(iets wat ik heel graag zou willen hemgoed verstaan)
helemaal vertrouwen op god
hoe zijn jullie ervaringen erin?

Heerlijk om jou reacties te lezen. Gewoon heerlijk open Lachende smiley
daarin versta ik die gehoorzaamheid. We hopen en wensen en verlangen naar die intense relatie met God te hebben. we ervaren dingen in ons leven die een openbaring zijn van Zijn werking en aanwezigheid in alle dingen van ons leven.
Ik had ook steeds die worstel... ik "wou" Zijn stem stem verstaan.
Ik hoorde eens een preek van hoe we elkaar opdringen hoe we Gods stem zouden moeten verstaan. het leek zelfs alsof ik letterlijk een direkte gsm lijn moest hebben waarin God duidelijk sprak welke stap ik letterlijk moest nemen. (want anderen hebben dat blijkbaar wel)
Ik vermoed dat ieder dat op zijn eigen manier ervaart, ook weer omdat we elk uniek zijn in onze persoonlijkheid. De ene persoon is meer rationeel ingesteld terwijl de ander heel emotioneel alles aanvoelt.
In ieder gaval heb ik vooral mezelf steeds duidelijk doen doordringen dat ik het van Hem moet verwachten. en dan neem ik stappen, vaak de verkeerde, maar meer en meer ook de juiste, door je groeiproces met Hem.
Als je ervan overtuigd wat je identitiet in Hem wilt zeggen, zal alles sneller duidelijker zijn Lachende smiley
en wederom, God weet al op voorhand wat Hij toelaat, of laat gebeuren voor jou inpassing in Zijn plannen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:10
 
Mooi gezegd xabia, ja soms lijkt het inderdaad of sommigge cristenen een directe gsm verbinding met boven hebben, ik denk dat inderdaad god tot ieder spreekt op verschillende manieren, we zijn inderdaad verschillende mensen.
je indentiteit in hem, iets moois om over na te denken, ik denk dat inderdaad hoe meer je die heb gevonden hoe een betere relatie je met god krijgt en hoe beter je op de manier hoe god tot je spreekt hem kan verstaan, zijn wil begrijpt, het plan met jouw leven, welke weg je moet ingaan.
het blijft een spannend en mooi avontuur sowieso om samen met god door het leven te gaan. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:24
 
ik vraag vaak of God de deuren wil openen die goed voor me zijn;
en de deuren wil sluiten die niet goed voor me zijn.

ik ben er van overtuigd, dat God je wijsheid geeft wanneer je daarom vraagt; en inderdaad, de ene mens heeft het idee een direct antwoord van God te ontvangen, bij de ander werkt God weer door de woorden van anderen mensen, door nuchtere beslissingen heen of je ziet een bepaalde lijn in je leven die je verder uit kunt en wilt bouwen.

persoonlijk heb ik vaak een aantal bevestigingen nodig voor ik er op durf vertrouwen dat dit daadwerkelijk Zijn weg in mijn leven is.
ik denk dat je snel "de wens de vader van de gedachte laat zijn" als mens.
daarmee bedoel ik; je wilt iets graag, leest iets in de bijbel, en denkt dan; jaaaaaaaa........een antwoord!! en vult zodoende zelf iets in dat niet per defenitie van God hoeft komen.
aan de andere kant is het ook zo, dat je soms de zegeningen van God over het hoofd ziet, en "just in a second" ziet dat dit is waar God je al een poosje op aan het voorbereiden is.

soms wil je zelf een deur sluiten, (iets uitsluiten/afsluiten) en het lukt op één of andere manier niet, en komt die situatie keer op keer toch weer opnieuw in beeld.
Zelf ervaar ik ook wel eens weerstand om die weg te gaan, omdat je tegen bepaalde aspecten van die weg enorm op kunt zien. Mijn persoonlijke ervaring is dat God voor mij niet altijd de gemakkelijkste wegen kiest, maar er gelukkig wel "bij" is, en ik Zijn nabijheid en leiding soms heel duidelijk mag ervaren.

al met al blijft het toch een zoeken naar wat wél en wat níét "de weg" is, en zo xabia al aangaf, hoe meer je antennetje voor Zijn stem ontwikkeld, en hoe beter je weet wie je in Zijn ogen bent, hoe beter je Zijn leiding op kunt pikken.

hannah.............weet het soms allemaal niet zo goed.........


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 11 juli 2012, 15:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:28
 
mooi je reactie hannah,ik hoop dat meerderen reageren op hoe ze deze dingen ervaren. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:58
 
Ook Ineke weet het soms niet hoor!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:43
 
HANNAH810 schreef:
ik vraag vaak of God de deuren wil openen die goed voor me zijn;
en de deuren wil sluiten die niet goed voor me zijn.

ik ben er van overtuigd, dat God je wijsheid geeft wanneer je daarom vraagt; en inderdaad, de ene mens heeft het idee een direct antwoord van God te ontvangen, bij de ander werkt God weer door de woorden van anderen mensen, door nuchtere beslissingen heen of je ziet een bepaalde lijn in je leven die je verder uit kunt en wilt bouwen.

persoonlijk heb ik vaak een aantal bevestigingen nodig voor ik er op durf vertrouwen dat dit daadwerkelijk Zijn weg in mijn leven is.
ik denk dat je snel "de wens de vader van de gedachte laat zijn" als mens.
daarmee bedoel ik; je wilt iets graag, leest iets in de bijbel, en denkt dan; jaaaaaaaa........een antwoord!! en vult zodoende zelf iets in dat niet per defenitie van God hoeft komen.
aan de andere kant is het ook zo, dat je soms de zegeningen van God over het hoofd ziet, en "just in a second" ziet dat dit is waar God je al een poosje op aan het voorbereiden is.

soms wil je zelf een deur sluiten, (iets uitsluiten/afsluiten) en het lukt op één of andere manier niet, en komt die situatie keer op keer toch weer opnieuw in beeld.
Zelf ervaar ik ook wel eens weerstand om die weg te gaan, omdat je tegen bepaalde aspecten van die weg enorm op kunt zien. Mijn persoonlijke ervaring is dat God voor mij niet altijd de gemakkelijkste wegen kiest, maar er gelukkig wel "bij" is, en ik Zijn nabijheid en leiding soms heel duidelijk mag ervaren.

al met al blijft het toch een zoeken naar wat wél en wat níét "de weg" is, en zo xabia al aangaf, hoe meer je antennetje voor Zijn stem ontwikkeld, en hoe beter je weet wie je in Zijn ogen bent, hoe beter je Zijn leiding op kunt pikken.

hannah.............weet het soms allemaal niet zo goed.........

Herkenbare stukjes... het spanningsveld wanneer we uit onszelf bezig zijn of vanuit Zijn hand.
Heb ook vaak gemerkt dat God niet alles als vanzelf even in mijn schoot gooit, gelukkig maar.
je merkt dat ook bij de opvoeding van je eigen kinderen.
Soms is de makkelijkste weg als ouder toegevingen te doen om van het gezeur af te zijn, maar uiteindelijk op langer termijn niet te handhaven.
Ik probeer mijn relatie met God ook vaak te zien hoe ik zelf in relatie met men kinderen sta. Het is net in liefde naar hen dat je hen wilt sturen en zelf vaak laat ontdekken.
Daarbij inderdaad er wel bij zijn en als het nodig is bijsturen en helpen oplossen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 12:56
 
Het valt me op dat discussies vaak ontstaan vanuit een verschil in het interpreteren..

Interpreteren?

Discussies ontstaan dus door ONGELOOF!

Staat er niet geschreven dat de Trooster, Christus in de verborgenheid, ons in heel de Waarheid, de Bijbel, zou leren?

Hoezo dan interpretatie?

Gaan wij de schrift beredeneren vanuit wat ons hart ingeeft, terwijl de Bijbel zegt dat al wat uit het hart voorkomt troep is. We zijn uit de aarde aards, en wij kunnen niet anders dan zondigen, de schepping in Genesis betrof immers niet over het doen ontstaan van de wereld, want die was er al. Het betreft een restitutie omdat alles wat onder de wateren werd bedolven vuil was.

Mocht je bovenstaande niet verstaan, lees dan:
1Co 3:1 En ik, broeders, kon tot u niet spreken als tot geestelijken, maar als tot vleselijken, als tot jonge kinderen in Christus.
1Co 3:2 Ik heb u met melk gevoed, en niet met vaste spijs; want gij vermocht toen nog niet; ja, gij vermoogt ook nu nog niet.
1Co 3:3 Want gij zijt nog vleselijk; want dewijl onder u nijd is, en twist, en tweedracht, zijt gij niet vleselijk, en wandelt gij niet naar den mens?
1Co 3:4 Want als de een zegt: Ik ben van Paulus; en een ander: Ik ben van Apollos; zijt gij niet vleselijk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:46
 
TALLGUY817 schreef:
Het valt me op dat discussies vaak ontstaan vanuit een verschil in het interpreteren..

Interpreteren?

Discussies ontstaan dus door ONGELOOF!

Staat er niet geschreven dat de Trooster, Christus in de verborgenheid, ons in heel de Waarheid, de Bijbel, zou leren?

Hoezo dan interpretatie?

Gaan wij de schrift beredeneren vanuit wat ons hart ingeeft, terwijl de Bijbel zegt dat al wat uit het hart voorkomt troep is. We zijn uit de aarde aards, en wij kunnen niet anders dan zondigen, de schepping in Genesis betrof immers niet over het doen ontstaan van de wereld, want die was er al. Het betreft een restitutie omdat alles wat onder de wateren werd bedolven vuil was.

Mocht je bovenstaande niet verstaan, lees dan:
1Co 3:1 En ik, broeders, kon tot u niet spreken als tot geestelijken, maar als tot vleselijken, als tot jonge kinderen in Christus.
1Co 3:2 Ik heb u met melk gevoed, en niet met vaste spijs; want gij vermocht toen nog niet; ja, gij vermoogt ook nu nog niet.
1Co 3:3 Want gij zijt nog vleselijk; want dewijl onder u nijd is, en twist, en tweedracht, zijt gij niet vleselijk, en wandelt gij niet naar den mens?
1Co 3:4 Want als de een zegt: Ik ben van Paulus; en een ander: Ik ben van Apollos; zijt gij niet vleselijk?

Ik vroeg alleen maar een antwoord op de vraag wat men verstaat onder gehoorzaamheid. Geen oordeel over verschil in denken.
Jou verzen duiden aan dat je van anderen vind dat ze nog in het vlees leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:11
 
XABIA794 schreef:
Wat me ook opvalt in andere topics is hoe we omgaan met "zonde" naar gemeente toe of naar God toe.
Onder het homotopic wordt bijvoorbeeld de vraag gesteld of ze als partners naar de "gemeente" kunnen gaan.
Kunnen samenwonenden dan op basis van hetzelfde "zonde"oordeel dan ook niet beter buiten blijven?
En dan bij het (geliefde) onderwerp, sex voor het huwelijk. Wie uit de gemeente is op de hoogte?

In ieder geval... God WEET alles, ook je kleinste verborgen gedachten en gevoelens. Wie is het dan waard om naar de gemeente te gaan?
Wiens hart is zuiver genoeg om in de gemeente plaats te vinden.

gehoorzaamheid is ...
Je eerste zin begint met interpretatie.. het is niet de wijze door het Woord vanuit jezelf te gaan interpreteren, het is de Geest Gods Die ons in heel de Waarheid leidt - en daarop heb ik geantwoord.

Quote:
Wat voor de ene zonde is, is voor de ander totaal niet aan de orde.
Wie zegt zonder zonde is, is een leugenaar. Wie wedergeboren is, weet dat hij/zij een pleiter heeft, Die hem/haar de zonden niet zal aanrekenen.

Quote:
Ik ben van mening dat ieder die christen is, toch het verlangen heeft om God te zoeken, te dienen en te gehoorzamen.
Dat weet je wat je te doen staat.

Quote:
Wat je vaak ziet passeren in argumentatie dat er makkelijk wordt gezegd, het staat er dus... of het is zo.
Toen de Here Jezus werd verzocht in de woestijn, gaf Hij ons een voorbeeld: Er staat geschreven.. met die kennis van de Schrift kun je de duivel van je laten wegvlieden.

Quote:
maar wat versta je onder gehoorzaamheid:
- de 10 geboden
- de geboden erbij vanuit bijvoorbeeld leviticus
- alle woorden die Paulus neerschreef
- De Heilige Geest die de wet in je hart geeft

Die vraag heb ik in heel dit forum al meermalen beant woord. Die desnoods een Alpha-cursus, die zijn gratis en er zit vaak ook nog een gezamenlijke maaltijd bij, en dan leer je de melk, de grondbeginselen van het Woord, en waartoe de here Jezus is gekruisigd om de wet teniet te doen en te leven als een vrije.

Als je niet kunt leven als een vrije... als een volwassene in de Geest, dan begeer je het dus liever een kind, een onmondige te zijn, en dan heb je regels nodig om te weten wat wel of niet mag. Maar uit WET komt geen eeuwig leven voort, WET leidt tot de dood. Maar de vraag is of jij deze dingen kent of weet.. want uit mijn ervaring met religieuze mensen, heeft de dominee altijd gelijk want hij of ook zij heeft een theologische opleiding waarvan wordt aangenomen dat hij/zij het weet.. maar veelal zoals een paar jaar geleden een stuk of wat predikanten er voor uitkwamen NIET GELOVIG te zijn, en dan volg je dus een blind leidslid.. en waar kom je dan terecht?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:32
 
TALLGUY817 schreef:
Je eerste zin begint met interpretatie.. het is niet de wijze door het Woord vanuit jezelf te gaan interpreteren, het is de Geest Gods Die ons in heel de Waarheid leidt - en daarop heb ik geantwoord.


Wie zegt zonder zonde is, is een leugenaar. Wie wedergeboren is, weet dat hij/zij een pleiter heeft, Die hem/haar de zonden niet zal aanrekenen.


Dat weet je wat je te doen staat.


Toen de Here Jezus werd verzocht in de woestijn, gaf Hij ons een voorbeeld: Er staat geschreven.. met die kennis van de Schrift kun je de duivel van je laten wegvlieden.



Die vraag heb ik in heel dit forum al meermalen beant woord. Die desnoods een Alpha-cursus, die zijn gratis en er zit vaak ook nog een gezamenlijke maaltijd bij, en dan leer je de melk, de grondbeginselen van het Woord, en waartoe de here Jezus is gekruisigd om de wet teniet te doen en te leven als een vrije.

Als je niet kunt leven als een vrije... als een volwassene in de Geest, dan begeer je het dus liever een kind, een onmondige te zijn, en dan heb je regels nodig om te weten wat wel of niet mag. Maar uit WET komt geen eeuwig leven voort, WET leidt tot de dood. Maar de vraag is of jij deze dingen kent of weet.. want uit mijn ervaring met religieuze mensen, heeft de dominee altijd gelijk want hij of ook zij heeft een theologische opleiding waarvan wordt aangenomen dat hij/zij het weet.. maar veelal zoals een paar jaar geleden een stuk of wat predikanten er voor uitkwamen NIET GELOVIG te zijn, en dan volg je dus een blind leidslid.. en waar kom je dan terecht?

Ik heb zelf alpha gegeven... waartoe redeneer je dat ik nog aan de melk moet?
Ik start een topic alleen om gezamelijk Gods Woord te overdenken.
Niemand kan beweren de waarheid als enige in pacht te hebben... interpretatie zal altijd aan de orde zijn. Perfectie is niet mogelijk hier op aarde.
Dan mag je me eens uitleggen waartoe jij dan gehoorzaamheid uitoefent...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:37
 
XABIA794 schreef:
Ik heb zelf alpha gegeven... waartoe redeneer je dat ik nog aan de melk moet?
Ik start een topic alleen om gezamelijk Gods Woord te overdenken.
Niemand kan beweren de waarheid als enige in pacht te hebben... interpretatie zal altijd aan de orde zijn. Perfectie is niet mogelijk hier op aarde.
Dan mag je me eens uitleggen waartoe jij dan gehoorzaamheid uitoefent...

xabia, deze man denkt dat hij zelf jezus is, citeert hele bijbelteksten,kent de bijbel goed, maar zijn vruchten zijn niet van jezus,
zal effe wat voorje copieeren dan weet je waarjemee communiceert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:45
 
Je schijnt niet door te hebben dat de spreker het expliciet over jou heeft. Je snapt helemaal niks van die tekst, noch de andere filmpjes. Je loopt God gigantisch voor Zijn voeten... hou er rekening mee dat wanneer je dit veelvuldig doet, je omgeving op den duur zal afvragen hoe of het eigenlijk gekomen is dat je uit het zicht verdween. Want God is bij machte dergelijke mensen te doen verdwijnen.

Maar maak ook dit maar belachelijk. Je bent echt niet de eerste... en het zou heel goed kunnen dat ik op gegeven moment mijn geduld verlies, en dat ik je met je foto zal vinden. Dus doe nog voort... Koning David had bloed aan zijn handen, maar hij is desondanks toch behouden! Eph 6:12


effe een stukje van hem,en zo zijn er meerdere dingen niet oke.
weet niet ofje meerdere dingen al van hemhad gelezen.
enfin ik ga leuke dingen doen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:33
 
vandaag las ik dat iemand een woestijperiode beschreef als een rusp waar een cocon om heen is geweven, in de cocon is het donker en eenzaam.
maar op een dag komt er uit die cocon een mooie vlinder.
vond het een mooie vergelijking, dacht ik schrijf het hier maar effe bij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:55
 
PETRA944 schreef:
xabia, deze man denkt dat hij zelf jezus is, citeert hele bijbelteksten,kent de bijbel goed, maar zijn vruchten zijn niet van jezus.

welnee, petra;
het lijkt vroom, maar hij kletst een beetje uit zijn nek.
denken bijbelkennis te hebben is nog even iets héél anders dan ook daadwerkelijk kennis van de Bijbel en God te hébben, he?

kennis van de bijbel is niet bedoelt om de duivel te ontlopen.
in efeze staat bij de wapenrusting wel, dat je met het schild (de Bijbel) zijn pijlen kunt blussen.
de enige manier om de duivel te laten vluchten is de Heere Jezus lief te hebben en Zijn eigendom te zijn. (en die naam wordt verrassend genoeg alweer niet door de schrijver genoemd, in tegenstelling van die andere, duistere naam die ergerlijk vaak naar voren komt)

overigens hoef je niet bang te worden van de dreigementen, want God zegt een vurige muur te zijn rond degenen die hem Liefhebben.
stukjes van zijn gebazel copieren lijkt me TE veel eer; laten we ons concentreren op de opbouwende stukjes die er worden geschreven.


hannah.........voelt nog niet zo de neiging op de vlucht te slaan...... Engeltje smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 4 augustus 2012, 09:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 10:29
 
HANNAH810 schreef:
welnee, petra;
het lijkt vroom, maar hij kletst een beetje uit zijn nek.
denken bijbelkennis te hebben is nog even iets héél anders dan ook daadwerkelijk kennis van de Bijbel en God te hébben, he?

kennis van de bijbel is niet bedoelt om de duivel te ontlopen.
in efeze staat bij de wapenrusting wel, dat je met het schild (de Bijbel) zijn pijlen kunt blussen.
de enige manier om de duivel te laten vluchten is de Heere Jezus lief te hebben en Zijn eigendom te zijn. (en die naam wordt verrassend genoeg alweer niet door de schrijver genoemd, in tegenstelling van die andere, duistere naam die ergerlijk vaak naar voren komt)

overigens hoef je niet bang te worden van de dreigementen, want God zegt een vurige muur te zijn rond degenen die hem Liefhebben.
stukjes van zijn gebazel copieren lijkt me TE veel eer; laten we ons concentreren op de opbouwende stukjes die er worden geschreven.


hannah.........voelt nog niet zo de neiging op de vlucht te slaan...... Engeltje smiley

had het destijds neergeschreven om dat hij op dit draadje ging schrijven, voordat dit topic ook helemaal verkeerd ging, twijfelde gisteren nog zal ik het weghalen, het maakt dit topic zo minder, maar dacht wel had het er toch al neergezet, topic is toch al minder, gewoon verder gaan.
en ben het helemaal met je eens, we hebben hem misschien wel te veel eer gegeven, beter had ik de man helemaal genegeerd, maar stoorde me vreselijk aan zijn schrijven. en dat sommiggen hem geweldig vonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 15:48
 
Ik respecteerde hem als mens, da's iets anders dan geweldig vinden.

En ja, ik had ook, meteen die bewuste ochtend dat ie dreigde naar Bart, meteen als eerste wat ik deed was een mail naar de redactie schrijven en 2de wat ik deed was op de 'niet okee knop' klikken. Want ik schrok heel erg.

Maar goed, ze laten de boel staan doen vervolgen 2 dagen niets. En da's voor mij ook een reactie...

Dus ja, dan probeer ik toch TG, als mens, serieus te nemen, da's iets anders als hem 'Geweldig' vinden....

Knipoog smiley

Fijn Weekend! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 16:17
 
SHANITA130 schreef:
Ik respecteerde hem als mens, da's iets anders dan geweldig vinden.

En ja, ik had ook, meteen die bewuste ochtend dat ie dreigde naar Bart, meteen als eerste wat ik deed was een mail naar de redactie schrijven en 2de wat ik deed was op de 'niet okee knop' klikken. Want ik schrok heel erg.

Maar goed, ze laten de boel staan doen vervolgen 2 dagen niets. En da's voor mij ook een reactie...

Dus ja, dan probeer ik toch TG, als mens, serieus te nemen, da's iets anders als hem 'Geweldig' vinden....

Knipoog smiley


Fijn Weekend! Lachende smiley

jij ook fijn weekend en ben blij dat hem niet geweldig vind, want sommigge mensen kun je beter op een bepaalde afstand houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12
Pagina 12 van 12