ChristianMatch
 


Forum

Wanneer een date?...
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 14:36
 
Hier is er evt. een mogelijkheid,om over dit onderwerp jou reactie te plaatsen.

Heide.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:43
 
Wanneer het chatten met die persoon en/of de mails mij bevallen en ik vind zijn foto oke. Dan wil ik nog graag een keer met hem aan de telefoon. Maar dan wil ik een date, hoeft niet perse voor liefdes relatie. Ook bij gewoon vriendschap wil ik iemand graag een keer (of meer) ontmoeten.En liefst wat snel niet eerst eindeloos mailen ofzo. Dan is het bij mij of meteen over of het is blijvend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:45
 
is misschien offtopic,of niet
maar wanneer wil iemand eigenlijk een date?
gewoon wat gedachten van me,watzoeken mannen van mijn leeftijd?

leuke goed uitziende vrouw....
duh,op je 47ste is de lente in je leven voorbij

om samen dingen mee te doen...
eh.. nou met afstand gaat dat al niet lukken voor sommigge vrouwen die fulltime kids thuis hebben. tenzij je ze alleen laat terwijl je ver weg bent,dus niet. ook al zijn ze groot,je gaat toch niet een hele dag weg in het weekend en laat ze alleen,voor paar uurtjes oke.

om samen mee uit te gaan?....
nou dankzij de belastingbrief van vanochtend, nee word weer effe iedere cent voorlopg omdraaien omhet gezin te onderhouden,zonde van me geld effe uiteten, ofzo.

vraag me vandaag echt af, wat doe ik hier egenlijk? ben ik wel date geschikt??

volgens mij niet Smiley die vol vragen zit of ben ik nou effe zo negatief? of gewoon nuchter?
Huilende smiley, smiley in tranen ach ja gewoon proberen te blijven accepteren ik geen leuke vriend heb en misschien ooit?
duhhhhhhh of zie ik alles effe somber in dankzij de belasting brief Boze smiley
god zal er wel weer in voorzien, maar werd er niet vrolijk van,dacht jee misschien krijg ik wel geld,
nee nee effe terugbetalen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:48
 
PETRA944 schreef:
is misschien offtopic,of niet
maar wanneer wil iemand eigenlijk een date?
gewoon wat gedachten van me,watzoeken mannen van mijn leeftijd?

leuke goed uitziende vrouw....
duh,op je 47ste is de lente in je leven voorbij
de fleur van je leven Clown smiley leven begint bij 40 !!!!om samen dingen mee te doen...
eh.. nou met afstand gaat dat al niet lukken voor sommigge vrouwen die fulltime kids thuis hebben. tenzij je ze alleen laat terwijl je ver weg bent,dus niet. ook al zijn ze groot,je gaat toch niet een hele dag weg in het weekend en laat ze alleen,voor paar uurtjes oke.

om samen mee uit te gaan?....
nou dankzij de belastingbrief van vanochtend, nee word weer effe iedere cent voorlopg omdraaien omhet gezin te onderhouden,zonde van me geld effe uiteten, ofzo.

vraag me vandaag echt af, wat doe ik hier egenlijk? ben ik wel date geschikt??

volgens mij niet Smiley die vol vragen zit of ben ik nou effe zo negatief? of gewoon nuchter?
Huilende smiley, smiley in tranen ach ja gewoon proberen te blijven accepteren ik geen leuke vriend heb en misschien ooit?
duhhhhhhh of zie ik alles effe somber in dankzij de belasting brief Boze smiley
god zal er wel weer in voorzien, maar werd er niet vrolijk van,dacht jee misschien krijg ik wel geld,
nee nee effe terugbetalen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:00
 
PETRA944 schreef:
is misschien offtopic,of niet
maar wanneer wil iemand eigenlijk een date?
gewoon wat gedachten van me,watzoeken mannen van mijn leeftijd?

leuke goed uitziende vrouw....
duh,op je 47ste is de lente in je leven voorbij

om samen dingen mee te doen...
eh.. nou met afstand gaat dat al niet lukken voor sommigge vrouwen die fulltime kids thuis hebben. tenzij je ze alleen laat terwijl je ver weg bent,dus niet. ook al zijn ze groot,je gaat toch niet een hele dag weg in het weekend en laat ze alleen,voor paar uurtjes oke.

om samen mee uit te gaan?....
nou dankzij de belastingbrief van vanochtend, nee word weer effe iedere cent voorlopg omdraaien omhet gezin te onderhouden,zonde van me geld effe uiteten, ofzo.

vraag me vandaag echt af, wat doe ik hier egenlijk? ben ik wel date geschikt??

volgens mij niet Smiley die vol vragen zit of ben ik nou effe zo negatief? of gewoon nuchter?
Huilende smiley, smiley in tranen ach ja gewoon proberen te blijven accepteren ik geen leuke vriend heb en misschien ooit?
duhhhhhhh of zie ik alles effe somber in dankzij de belasting brief Boze smiley
god zal er wel weer in voorzien, maar werd er niet vrolijk van,dacht jee misschien krijg ik wel geld,
nee nee effe terugbetalen Gefrustreerde smiley

Bezwaarschrift indien binnen 6 weken.
Als je zelf niet zo'n brief kan schrijven dan naar de sociale raadslieden zie google. die schrijven hem dan voor je, alleen ff je handtekening zetten.
en eventueel wat kopieen maken van bewijstukken, zoals inkomen etc.

Moet jij eens kijken....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:03
 
ha ha xabia, maar eh is de fleur er ook nog als je 50bent Knipoog smiley
voor mij wel, maar mannen...

ach, vind het hele gedoe moeilijk, zou best graag een leuke vriend willen, maar soms ga ik denken... en onzeker worden.
dan denk ik,wat verwacht een man van mij?
het is allemaal zo anders als toen ik 17 was en me ex tegen kwam.

enfin sorry is offtopic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:03
 
ROELANDE345 schreef:
Wanneer het chatten met die persoon en/of de mails mij bevallen en ik vind zijn foto oke. Dan wil ik nog graag een keer met hem aan de telefoon. Maar dan wil ik een date, hoeft niet perse voor liefdes relatie. Ook bij gewoon vriendschap wil ik iemand graag een keer (of meer) ontmoeten.En liefst wat snel niet eerst eindeloos mailen ofzo. Dan is het bij mij of meteen over of het is blijvend

Ja idd Roelinde ik wil ook wel graag iemand in de ogen kijken als het chatten leuk gaat en je hebt elkaar een keer gesproken dan persoonlijk contact en dan hoeft het idd niet perse om een date tegaan maar kan ook voor gewone vriendschap!
Toch vind ik snel afspreken ook wel weer eng heb het gevoel dat je als vrouw daarin wel kwesbaar bent.. Of denk ik nu te gevoelig Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:05
 
SHANITA130 schreef:
Bezwaarschrift indien binnen 6 weken.
Als je zelf niet zo'n brief kan schrijven dan naar de sociale raadslieden zie google. die schrijven hem dan voor je, alleen ff je handtekening zetten.
en eventueel wat kopieen maken van bewijstukken, zoals inkomen etc.

Moet jij eens kijken....

ga ze maandag ook bellen, vraag me af of ze voor de zoveelste keer niet weer een fout hebben gemaakt,om de zoveel tijd leef ik volgens hun met me ex. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:06
 
PETRA944 schreef:
ha ha xabia, maar eh is de fleur er ook nog als je 50bent Knipoog smiley
voor mij wel, maar mannen...

ach, vind het hele gedoe moeilijk, zou best graag een leuke vriend willen, maar soms ga ik denken... en onzeker worden.
dan denk ik,wat verwacht een man van mij?
het is allemaal zo anders als toen ik 17 was en me ex tegen kwam.

enfin sorry is offtopic.

niks off topic... Knipoog smiley
je mag er wezen, je bent uniek en bijzonder.
En voor die ene die God voor je heeft, ben je de max Coole smiley met zonnebril
50 heeft een andere aantrek dan 20. en omgekeerd is dat ook zo.
Val jij dan nog op een knaak van 20??? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:07
 
XABIA794 schreef:
niks off topic... Knipoog smiley
je mag er wezen, je bent uniek en bijzonder.
En voor die ene die God voor je heeft, ben je de max Coole smiley met zonnebril
50 heeft een andere aantrek dan 20. en omgekeerd is dat ook zo.
Val jij dan nog op een knaak van 20??? Clown smiley

Ach knaken zijn uit de tijd hoor Knipoog smiley
maar of ze op een jonge knaap valt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:24
 
XABIA794 schreef:
niks off topic... Knipoog smiley
je mag er wezen, je bent uniek en bijzonder.
En voor die ene die God voor je heeft, ben je de max Coole smiley met zonnebril
50 heeft een andere aantrek dan 20. en omgekeerd is dat ook zo.
Val jij dan nog op een knaak van 20??? Clown smiley

ha ha nee,heb al genoeg kinderen Lachende smiley
misschien moet ik er maar es veel bidden voor ,voor die ene,ha ha
ha ha ben gewoon dipperig, geworden door die belasting brief en in korte tijd 2 kids uit huis, binnenkort nog 1 die gaat op kamers in amsterdam en ik, eh voel me soms alleen de laatste tijd, waait vast wel weer over Lachende smiley
en morgen gaat me kleinste 11 dagen weg op vakantie,jee wat ga ik die missen...
ga je weg,komje overal mannen tegen,nog erger als ze je een lieve knuffel geven of een schouderklopje ofzo, ehhhhhhh dan denk ik, shit wat mis ik soms een man. enfin hebben jullie dat nu ook weles, of ben ik nu de enige die zich zo soms voelt Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 17:02
 
PETRA944 schreef:
ha ha xabia, maar eh is de fleur er ook nog als je 50bent Knipoog smiley
voor mij wel, maar mannen...

ach, vind het hele gedoe moeilijk, zou best graag een leuke vriend willen, maar soms ga ik denken... en onzeker worden.
dan denk ik,wat verwacht een man van mij?
het is allemaal zo anders als toen ik 17 was en me ex tegen kwam.

enfin sorry is offtopic.

ook met 50 en erna kan je fleur hebben meis.ik ben vorig jaar getrouwd met een cm-er.en we zijn nog stapeldol op elkaar,en ik had nog jonge kids thuis. Knipoog smiley dus geef de hoop nooit op. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 17:24
 
PETRA944 schreef:
ha ha nee,heb al genoeg kinderen Lachende smiley
misschien moet ik er maar es veel bidden voor ,voor die ene,ha ha
ha ha ben gewoon dipperig, geworden door die belasting brief en in korte tijd 2 kids uit huis, binnenkort nog 1 die gaat op kamers in amsterdam en ik, eh voel me soms alleen de laatste tijd, waait vast wel weer over Lachende smiley
en morgen gaat me kleinste 11 dagen weg op vakantie,jee wat ga ik die missen...
ga je weg,komje overal mannen tegen,nog erger als ze je een lieve knuffel geven of een schouderklopje ofzo, ehhhhhhh dan denk ik, shit wat mis ik soms een man. enfin hebben jullie dat nu ook weles, of ben ik nu de enige die zich zo soms voelt Twijfelende smiley

Tja heb nooit een man gehad maar denk dat iedereen dat wel eens mist die schouder om tegenaan te liggen, te huilen te praten noem maar op..
Jij zegt moet maar eens meer bidden om die ene man..
Denk om eerlijk te zijn dat je beter kan bidden Heer wijs mij de weg die ik gaan moet... Kan je vertellen dat geeft echt rust Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:08
 
ERIKA129 schreef:
Tja heb nooit een man gehad maar denk dat iedereen dat wel eens mist die schouder om tegenaan te liggen, te huilen te praten noem maar op..
Jij zegt moet maar eens meer bidden om die ene man..
Denk om eerlijk te zijn dat je beter kan bidden Heer wijs mij de weg die ik gaan moet... Kan je vertellen dat geeft echt rust Lachende smiley

heb meestal wel me rust ook, vind het meestal prima alleen, maar soms heb ik van die momenten,die gelukkig weer overwaaien Lachende smiley
en ja ik bid ook of hij me de juiste weg wil wijzen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:09
 
Date alleen met iemand die niet labiel is. Date met iemand die zwart op wit kan bewijzen vrij te zijn, niet meer gebonden door een huwelijk. Dit zijn mijn ervaringen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:12
 
och je kunt toch ook iets luchtiger daten:om te kijken of het leuk is om af en toe samen op een terrasje te zitten of naar de bios. Of gewoon om te ontdekken of ie/zij in het echhie net zo'n grappenmaker is als op CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:17
 
ROELANDE345 schreef:
och je kunt toch ook iets luchtiger daten:om te kijken of het leuk is om af en toe samen op een terrasje te zitten of naar de bios. Of gewoon om te ontdekken of ie/zij in het echhie net zo'n grappenmaker is als op CM

Ja idd;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:22
 
ROELANDE345 schreef:
och je kunt toch ook iets luchtiger daten:om te kijken of het leuk is om af en toe samen op een terrasje te zitten of naar de bios. Of gewoon om te ontdekken of ie/zij in het echhie net zo'n grappenmaker is als op CM

Is ook zo Roelande. Je kan best eens afspreken met iemand zonder dat je moet denken aan een relatie. Je kan best samen eens iets doen wat gezellig kan zijn of iets totaal anders dan je gewend bent. Het hoeft niet steeds beladen te zijn. Zo heb ik mooie uren mogen meemaken met Jans, met wie ik naar een gebedsdienst in een abdij ben geweest. Voor haar was het nieuw en voor mij was het leuk om haar interesse te zien en om er uitleg over te mogen geven. Met Jol heb ik dan enkele uren kunnen praten op een ongedwongen manier...ze heeft zelfs in mijn soep geroerd...en opgegeten Knipoog smiley ...dit alles waren afspraakjes zonder dat er meer moest achter gezocht worden. Heel ontspannen en leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:32
 
ik heb plezier in het lezen hier..en frank hou jij de boel een beetje op gang Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:36
 
met dit groepje kunnen we opzich al daten;))
we willen niks,we hoeven niks,we laten het over ons heen komen
en niet alles mag Lachende smiley


Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 7 juli 2012, 18:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:48
 
FRANKT627 schreef:
Is ook zo Roelande. Je kan best eens afspreken met iemand zonder dat je moet denken aan een relatie. Je kan best samen eens iets doen wat gezellig kan zijn of iets totaal anders dan je gewend bent. Het hoeft niet steeds beladen te zijn. Zo heb ik mooie uren mogen meemaken met Jans, met wie ik naar een gebedsdienst in een abdij ben geweest. Voor haar was het nieuw en voor mij was het leuk om haar interesse te zien en om er uitleg over te mogen geven. Met Jol heb ik dan enkele uren kunnen praten op een ongedwongen manier...ze heeft zelfs in mijn soep geroerd...en opgegeten Knipoog smiley ...dit alles waren afspraakjes zonder dat er meer moest achter gezocht worden. Heel ontspannen en leuk.

wat dapper van jol dat ze wat van je soep heeft gegeten Kotsende smiley ha ha Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:51
 
FRANKT627 schreef:
Date alleen met iemand die niet labiel is. Date met iemand die zwart op wit kan bewijzen vrij te zijn, niet meer gebonden door een huwelijk. Dit zijn mijn ervaringen.

hmmm , ben echt vrij, en ik denk dat ik niet labiel ben, dus misschien toch goed date materiaal voor mannen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:52
 
HEIDE115 schreef:
met dit groepje kunnen we opzich al daten;))
we willen niks,we hoeven niks,we laten het over ons heen komen
en niet alles mag Lachende smiley

salle we date dan Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 18:53
 
PETRA944 schreef:
hmmm , ben echt vrij, en ik denk dat ik niet labiel ben, dus misschien toch goed date materiaal voor mannen Lachende smiley

Ja, indien jij niet zo bang moest zijn voor mannen. Want dat leid ik toch af uit je postings.

Bedoel ik niets kwaads mee. Misschien ben je eerder terughoudend voor een relatie...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 7 juli 2012, 18:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 19:21
 
FRANKT627 schreef:
Ja, indien jij niet zo bang moest zijn voor mannen. Want dat leid ik toch af uit je postings.

Bedoel ik niets kwaads mee. Misschien ben je eerder terughoudend voor een relatie...

waar leid je het uit , uit mijn postings? is sereiuze vraag hoor, is soms leerzaam als iemand je een spiegel voor houd.
en ja geef toe ben voorzichtig,misschien wel te voorzichtig. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:06
 
ERIKA129 schreef:
salle we date dan Clown smiley

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:21
 
PETRA944 schreef:
heb meestal wel me rust ook, vind het meestal prima alleen, maar soms heb ik van die momenten,die gelukkig weer overwaaien Lachende smiley
en ja ik bid ook of hij me de juiste weg wil wijzen.

Heel herkenbaar hoor Petra.
Maar geef de moed niet op, ik heb na jareaaren een vreselijk lieve man gevonden, had ik ook niet meer gedacht.

Maar het gekke is nu wel dat ik soms moeite heb om mijn vrijheid weer op te beven Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:21
 
PETRA944 schreef:
wat dapper van jol dat ze wat van je soep heeft gegeten Kotsende smiley ha ha Knipoog smiley

Boze smiley ...plaagvirus dat je bent...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:30
 
INGE721 schreef:
Heel herkenbaar hoor Petra.
Maar geef de moed niet op, ik heb na jareaaren een vreselijk lieve man gevonden, had ik ook niet meer gedacht.

Maar het gekke is nu wel dat ik soms moeite heb om mijn vrijheid weer op te beven Gefrustreerde smiley

Beven is geven uiteraard....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 08:39
 
andere vraag, hoe date je? En hoe date je veilig? het blijft internet.
je chat met iemand, en je hebt 1 foto van die ene maar gezien, maar hij lijkt heel leuk en dan komt de vraag wil je een keer met me eten?
ergens in een stad, die jijzelf niet kent, dus dan ontmoet je elkaar op het station.
niet een heel druk station waar je zo weer effe in een andere trein springt. eh en dan met die persoon in de auto naar het restaurant rijden?
Lijkt mij niet echt slim. Sowie so het afspreek punt een station. komt voor mij onveilig over, bij een verkeerd iemand, sta je ergens al zwak.
ook zegt het ergens iets, dat die persoon nu al de moeite niet neemt voor je om effe na je woonplaats te rijden. of ben ik nou zo overdreven voorzichtig?
In je eigen woonplaats is veel veiliger lijkt me, je spreekt gewoon af, als voorzorgsmaatregel zeg je tegen iemand waar je bent, houd mobiel bij.
wat vinden jullie van deze gedachten, verstandig of overdreven voorzichtig?
met respect geschreven voor de mensen die zo afspreken, ik denk eerlijk gezegd dat mannen er niet zo bij nadenken, dat een vrouw sneller aan veilig daten denkt, om risico,s uitte sluiten als het een verkeerde man is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 10 Volgende
Pagina 1 van 10